Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2010 13:21 - За дупките....
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 1229 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 20.04.2010 22:10


   В последния месец ми се наложи доста да попътувам из страната, а и из нашата област. Направи ми впечатление че навсякъде се предприемат дейности по изкърпване на дупките по уличната мрежа на общините след наистина тежките зимни условия. Дори прочетох някъде, че съседни на нас общини са закупили специални машини за изкърпване на дупките. В Оряхово за съжаление подобно активност не се забелязва. Не претендирам че в последния месец съм бил във всички населени места на нашата община, но ми се струва че едва ли някъде се предприема нещо по въпроса. Предполагам че общинската администрация ще ме опонира с факта че няма пари. На които аз бих отговорил веднага - а другите общини как намират пари? Според мен пари има достатъчно, но се изразходват неефективно да не кажа по-тежка дума. Ще дам само един пример - по улица "22 септември" от миналата година и в момента се ремонтира тротоара. Прави ми впечатлениер, че вместо да се извадят старите и да се поставят нови бордюри се изливат на място такива. Не съм специалист по строителството, но част от тези излято на място бордюри през миналата година се доста изронени вече  - и това само след няколко месеца. Освен това виждам и вече изронени плочки. Предполагам че този ремонт на тротоара се извършва от групи по програмите на социалното министрество - това е добре, но все пак парите за материали ги дава Общината. Не искам да бъда разбран погрешно - наистина тротоара по тази улица се нуждаеше от спешен ремонт, въпросът е доколко качествен е този ремонт и доколко ще издържи. Пак повтарям - никъде до сега, където съм обикалял из страната не съм виждал да се изливат така бордюри. Дано ремонтът да не е само козметичен и след 2-3 години от тротоара да не остане нищо.
   Така или иначе обаче за дупките по улиците в Общината не се прави нищо. Искам да напомня на общинската администрация че ние все пак плащаме данъци и такси на тази община и е редно да получаваме нещо повече насреща освен дупки по улиците и преливащи контейнери за боклук!!!



Гласувай:
1



1. анонимен - Кой доде у Ореево се копа, ама копа ...
21.04.2010 09:28

Кой доде у Ореево се копа,ама копа яко,за чисте канеле,за мръсне канале и бая пари изпра през изкопете ,що накъде Дунава па си тече,тови, деке си е текло до сиги-лайна.Ка ми се види целия град е тръгнал накъде рекъта от толкова копанье,па ти ми рекваш за дупки,то водъта си знае пътя,по нанадолнището,ами я питъм като си сиги у селсъвета и имаш влияние,що не напраиш нещо по тоа въпрос и не само по тоа,ами по сичките,кажи си-я тови и тови напраих,ама ми се чини,че май и вие у вашата партия сте се разцепиле и си праите необийчмънт един други му,и ка се прогнозира у Кръчмата май сичките ще си сложите по един ГЕРБ на ревера,за да минувате между дупките
цитирай
2. анонимен - ас
21.04.2010 21:20
Който е отговорен за ремонтите да си понесе последствията !

БЕЗУМИЕ ! ГРАД ЛИ Е ТОВА ИЛИ СЕЛО СЕЛАНОВЦИ !
цитирай
3. petranov - Към 1 - абсолютно прав си за това да ми ...
21.04.2010 23:27
Към 1 - абсолютно прав си за това да ми търсиш сметка какво съм направил. За съжаление много малко съм направил... Не искам да звучи че се оправдавам, но все пак Общинския съвет се състои от 17 човека и за да се приеме едно решение са необходими поне 9 гласа. Целта ми е с този блог да изостря вниманието на хората и да ги информирам какви ги вършим в нашия общински съвет. С това не искам да кажа че няма нищо положително свършено...Ето напримар една добра новина от днес - имахме посещение от зам.министър от МРРБ, заместник-областния управител и други отговорни лица и получихме уверението че от другата седмица продължава работата по укрепването на свлачището. Разбира се заслуга за това имат много хора, включително кмета на общината, служители на общинската администрация, колеги от Общинския съвет...смея да се надявам че и аз съм допринесъл с едно малко парченце за да могат нещата да се случат. Колкото да копането - повдигал съм нееднократно въпроса да се потърси сметка на фирмите, които според мен не са си свършили качествено работата, за доста нередности в Общината сме сезирали Прокуратурата, писали сме писма и сме провеждали срещи с различни отговорни хора и институции. Надявам се че в резултат от моята и на някои колеги работа да сме допринесли ограничените средства в нашата община да се харчат наистина за благото на нейните жители...Разбира се необходимо е да се свърши още много работа и аз имам желанието да я свърша. Eстествено всички жители на общината би трябвало да изисквате повече от нас и да бъдете по-критични към нашата работа. Винаги съм се радвал, когато видя че на заседанията на Общинския съвет присъстват повече граждани. Наистина това е начина...всички вие трябва да изисквате от нас да работим честни и почтено, без лични интереси за да превърнем нашата община в едно по-добро място за живеене. Надявм се не ви е прозвучало много високопарно...и не съм ви отегчил с дългите си писания...:)))
цитирай
4. анонимен - фиж сеги, най-убавото у тоя град е ...
24.04.2010 07:50
фиж сеги,най-убавото у тоя град е Виното/него го слагам преди жените,оти те са нещо, което е несравнимо/,тука се прай най-убавото вино и за тови Ореево може да се развива в таа насока-винен туризъм,ем ние у Кръчмата ще сме доволни,щото ще има много пъбове,ем ше печелим, че посрещаме госке,щото знаеш ние добре го посрещаме
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5797418
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031