Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2010 22:07 - За наглостта...без граници
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 1550 Коментари: 2 Гласове:
1



     Само преди десет дни общинския съвет взе следното решение:
Р Е Ш Е Н И Е № 562: Общински съвет Р Е Ш И: На основание чл.21, ал.1, т.10 от ЗМСМА,           Общинският съвет – Оряхово,           1. Упълномощава Кмета на община Оряхово да подпише Запис на заповед в полза на Министерството на регионалното развитие и благоустройството, Управляващ орган на Оперативна програма „Регионално развитие”- Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие”, в размер на 69 888.00лв. за срок до 16.09.2011год., като обезпечение на авансово плащане по Договор № BG 161PO001/4.2-01/2008/058 от дата 16.07.2010год. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, за изпълнение на проект „Сътрудничество без граници между общините Оряхово и Зубиа”.           2. Разрешава на Кмета на община Оряхово да поеме задължението посочено в подписаната от него Запис на заповед. Гласували поименно общинските съветници:  „ЗА”4 , в т.ч. Виктор Кунчев, Гошо Тодоров, Сашо Кирков и Стефан Тодоров    „ПРОТИВ” 1 – Милен Милов „ВЪЗДЪРЖАЛИ СЕ”6 – Атанаска Петкова, Ванко Калиничов, Васил Асенов, Венцислав Кънев, Светла Илиева и Цветана Янкова.                       Решението НЕ СЕ приема                      
Това обаче не е пречка кмета Пенков да подпише следната заповед:
image

  ...наглост без граници! В същото време градът ни е потънал в прах, мръсотия и обрасъл в трева, но на кой му пука !? Важното е богоизбраните да се разходят до Испания! А на данъкоплатците дупе да им е яко!!!



Гласувай:
1



1. анонимен - Г-н советник, язе мисла да улезна у ...
21.08.2010 15:04
Г-н советник,язе мисла да улезна у пулитиката.Оняденс /мале па убаво ли звучи,дече е на енглиш/ расфъъървам тортъ на двору и понеже е пресна съм стъпил у едно гувно,коги точката почна да ломоти нещо-сисио на общинътъ.Един советник нещо дудне,ма я го разбра кой е,дече е репотерин,от ония де за НЛО говорът.Прибирам се у назе,палим шпора у мутвака и улазам бръже у Мрежата.И го намерих у Блогът.бг!!!Малее, па тови си ти бе, яла сеги тука баце,ти блогче у Блогът ли ше прааиш,я у Блогът съм си като у дома, щото съм годинясал одавнашка тама.Те администраторете си ме знаат и често ми абарисват постингьете,ама кво да се прааи-у Матрица,като у Матрица.Та сега мисла да те зачегара тебе ама бяа нецензурно,ако че ше ми издирш уйпито или макът червен, щото тука неме много потребителье и мое до съд да се стигне,да видим ти самия деке радуваш за демокрация и свобода,моа ли ме логнеш и да ми спретнеш едно бръзо производство.Е теки съм решил да улезна у пулитиката, що сакам да разберъ,дали тя верно е курвата,декье ше ми носи бира у пандизо.Ти кво мислиш...

цитирай
2. petranov - Да ти отговоря като се рекъл. Значи ...
21.08.2010 18:58
Да ти отговоря като се рекъл. Значи аз като съм влязъл тук и съм решил да може всеки да пише коментари то е ясно, че съм готов и да бъда чегарен. То безгрешни хора няма. Колкото до IP-та и MAC-адреси - първо никога не бих издирвал кой пише в моя блог. Според мен интернет е една от малкото свободни зони (да не кажа единствената), където човек може да си каже мнението без да се притеснява. Повярвай ми - много трудно се доказва кой-какво е писал - особено в ерата на Wi-Fi мрежите. После в нет-а всичко е относително и IP и MAC....:))). Мнения аз до сега в моя блог не съм трил и няма и да трия. Та това мисля аз...пък не знам дали ти харесва или не...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5797160
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031