Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2011 23:55 - За питата, помена и за това как се разпорежда кмета на Оряхово с общинското имущество.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 44015 Коментари: 128 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2011 23:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Днес бях паркирал автомобила си пред община Оряхово. Като си тръгвах открих под чистачката един документ, който ми се струва автентичен и мисля, че е редно да запозная жителите на общината със съдържанието му. Става въпрос за настаняване в общинско жилище на една служителка на община Оряхово. На пръв поглед няма нищо лошо ако не ставаше въпрос за БЕЗВЪЗМЕЗДНО ПОЛЗВАНЕ ПОД НАЕМ НА АПАРТАМЕНТ. Цитирани се разпоредби на чл.6, ал,1 и чл.15, ал.1 от Наредба за условията и реда за управление и разпореждане с общински жилища на ОбС Оряхово. Наредбата можете да видите тук: http://oriahovo.bg/images/stories/files/obshtinski_suvet/naredbi/naredba_jilishtni_imoti.doc Дали въпросната служителка отговаря на условията изобщо да ползва общинско жилище всеки сам може да прецени. Безвъзмездно ползване пък изобщо не се предвижда! Ако документа, публикуван по-долу е автентичен ми се струва, че нахалството на кмета Пенков надминава всякакви граници. В момент, когато общината е практически във фалит ТОЗИ ГОСПОДИН ДАВА ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНО ПОЛЗВАНЕ ОБЩИНСКОТО ИМУЩЕСТВО. Може би въпросната служителка е изключително ценен кадър или пък има друга причина да се ползва с протекции ;)  аз не мога да гадая. Интересно обаче защо ли тази Заповед на кмета не е атакувана от овластените държавни органи - значи на болницата си не можем да помогнем, но за служителките на общината няма проблем! Разбира се аз ще отправя официално питане по въпроса към кмета Пенков, тъй като се носят слухове, че това не е изолиран случай в община Оряхово. Надявам се на честен отговор от негова страна. Документа, който открих днес публикувам по-долу, като съм си позволил да изтрия ЕГН-то на госпожицата и адреса на апартамента за да не ме обвинят в разпространение на лични данни.
image
image
 



Гласувай:
0



1. анонимен - И разходите ли са плащани от Общи...
12.01.2011 00:12
И разходите ли са плащани от Общината?
цитирай
2. анонимен - петранов, другия път май ще ти пъ...
12.01.2011 09:38
петранов,другия път май ще ти пъхнат документ,където слънцето не огрява.
цитирай
3. анонимен - Добре че е Петранов да публикува ...
12.01.2011 10:02
Добре че е Петранов да публикува документи от които се вижда как ни ограбват.Пенковеца е крадец и измамник и такъв си остава.От АЕЦ го изведоха с белезници и го спаси чичо Ванко сигурно и от общината така ще го изкарат.Впрочем тази мърла дето не плаща наем не беше ли курвата на Коча?Май той я доведе в града.
цитирай
4. анонимен - чак сега ми стана ясно -Петранов и ...
12.01.2011 12:23
чак сега ми стана ясно -Петранов и Яне са като две капки вода !
цитирай
5. анонимен - Колко народ е обслужила госпожи...
12.01.2011 16:50
Колко народ е обслужила госпожицата това е най-малката благодарност към курвето.Точно коча я доведе в Оряхово и тоя апартамент беше за него ама той залюби цигането и остави курвичката на сухо.Амя тя знае как за заработи.
цитирай
6. анонимен - обир и кощунство
12.01.2011 19:33
Ами щом овластените органи не са обжалвали, най-вероятно всичко е наред юридически, най-страшното е, че едно мишленце си позволява да казва , че овластените органи винаги грешат когато не му изнася и стадото му вярва, то затова е и стадо. Петранов май си е поискал и са му показали червен картон и какво си вика "ся шъ видиш ти".
цитирай
7. анонимен - оставям на вас
12.01.2011 19:36
Vulgus pessimus rerum interpres - Тълпата е най-лошият съдия.
Оставям на вас да отгатнете кой го е казал.
цитирай
8. анонимен - Същият който е казал-Vivere est ...
12.01.2011 20:19
Същият който е казал-Vivere est militare. Мисля, че темата е друга
цитирай
9. petranov - 6. анонимен
12.01.2011 20:21
Овластените органи не са обжалвали, защото заповедите не им се изпращат за разлика от Решенията на Общинския съвет. Пообразовайте са малко 6, няма да Ви е излишно.
Втората Ви теза 6 искрено ме разсмя :). С въпросната дама дори не съм разговарял, пък какво остава за нещо друго.
Знам, че Вас лично, както и 7 много ви е страх от "стадото" или "тълпата", както си позволявате да наричате жителите на общината. Не забравяйте обаче, че точно тези жители са в правото си да искат отчет за всеки лев от техните пари и никой няма право да им откаже да бъдат информирани как точно биват ограбвани за да си направят съответните изводи.
Колкото до цитатите на Сенека, 7-ми, те също се отнасят за едно малко по-друго време и по-друго място отдалечено на 20 века от нашето съвремие.
цитирай
10. анонимен - Прав си Петранов, че жителите са в ...
12.01.2011 20:35
Прав си Петранов,че жителите са в правото си да искат отчет,но кой да и го даде.Може ли по някакъв начин,щом Общината е собственик на болницата да научим какви заплати получават светилата на медицината от болницата.Нали данъкоплатците ще изплащат заемите на болницата,така че малко повече прозрачност не е излишна.Не питаме за часпрома, а за заплатите който реално са от нашите пари,а не че ги е изкарал Бетов и сие.Те сега ако взимат по-малки заплати,това е защото има да връщат нереално получавани пари при Кочев.
цитирай
11. petranov - 10 - аз лично смятам, че жителите на ...
12.01.2011 21:04
10 - аз лично смятам, че жителите на общината са в правото си да знаят заплатите на всеки един служител в общината и съответните общински търговски дружества, каквото е и болницата. За съжаление обаче нямам право да изискам и получа такава информация. В болницата има медицински съвет и ако той реши може да публикува както сегашните заплати, така и тези отпреди смяната на ръководството както и пълен списък на всички лекари, които са лекували жителите на община Оряхово. Ще останете поразени от това колко и какви специалисти е имало в болницата, както и от това какви пари са получавали. Аз лично от своя страна ще проуча юридически въпроса дали не е възможно да се публикува такава информация като не се цитират имена и лични данни, а само съответните длъжности и специалности както и получаваното възнаграждение. Винаги съм искал да има пълна прозрачност в нашата община и именно с тази цел създадох и този блог, тъй като както виждате в официалния сайт на община Оряхово никой не отговаря на поставените въпроси.
цитирай
12. анонимен - И аз мисля, че кмета няма право право ...
12.01.2011 21:48
И аз мисля,че кмета няма право право да се разпорежда с общинско имущество.Той може да управлява само своето имущество.ОБЩИНСКОТО НЕ Е НЕГОВО!Като не плаща наем да бъде изгонена.
цитирай
13. анонимен - поредното
13.01.2011 16:29
Петранов, престани да се пънеш бе момче.
Медицински съвет, драги ми Петранов е консултативен орган към управлението на болницата. Ако си умен /по-скоро си селски тарикат/ ключовото значение е в думата "консултативен".
Аз този документ, в който пише за медицински съвет го намерих насред мегдана, ей така както си се разхождах. Та този документ се казва "Закон за лечебните заведения".
Хайде от мен да мине, ще ти го обясня.
Медицински съвет няма право да взема решение за публикуване на заплати, това право има само управителя след решение на принципала, ако не ти е ясна думата "принципал", виж чичко Google.
Не всички можеш да манипулираш, има някой от нас, които все още сме останали и работим, но и четем. Е, разбира се, че работим всеотдайно и най-вече денонощно.
цитирай
14. petranov - Уважаеми 13. анонимен, Много добре ...
13.01.2011 17:55
Уважаеми 13. анонимен,
Много добре знам какво може и не може медицинския съвет. След като сте намерили документа - публикувайте го. Аз ще Ви избавя от тази грижа и ще гу публикувам вместо Вас:
Извадка от Закона за лечебните заведения:
Чл. 75. (1) (Изм. - ДВ, бр. 76 от 2005 г., в сила от 01.01.2007 г., доп. - ДВ, бр. 59 от 2007 г., в сила от 20.07.2007 г.) Медицинският съвет е консултативен орган при осъществяване управлението на лечебното заведение и се състои от началниците на клиники, отделения и медико-диагностични лаборатории, управителя на болничната аптека, председателя на дружеството на съсловната организация на Българския лекарски съюз, Българския зъболекарски съюз, Българската асоциация на професионалистите по здравни грижи и главната медицинска сестра.
(2) Медицинският съвет се председателства от управителя, изпълнителния директор или директора на лечебното заведение, който има право на съвещателен глас.
Чл. 76. Медицинският съвет консултира:
1. изпълнението на плана за дейността на лечебното заведение и неговата медицинска, социална и икономическа ефективност;
2. предложенията на началниците на клиники, отделения и лаборатории за подобряване дейността на техните структури;
3. информационната дейност на лечебното заведение и предлага мерки за подобряването й;
4. въвеждането на нови медицински методи и технологии, повишаващи ефективността и качеството на медицинските услуги;
5. програми за научната дейност на лечебното заведение.
Пълния текст на Закона за лечебните заведения може да се види тук: http://lex.bg/bg/laws/ldoc/2134670848
Никога не са били в приоритетите на моята дейност командно-административните методи на управление. Считам, че не е редно принципалът на Оряховската болница (който между другото е Общинския съвет гр.Оряхово) СИЛОВО да публикува заплатата на който и да било. Именно за това считам, че е редно персоналът на болницата сам да вземе това решение.Дали ще стане чрез медицинския съвет, дали чрез синдикат не е толкова важно. Не мисля, че принципалът може да публикува поименно заплатите на хората. Може би е възможно да стане по длъжности. Разбира се мога да намеря списъка насред мегдана и да го публикувам, но това няма да е коректно към персоналът на болницата, а това са хора, които аз дълбоко уважавам. Така че ако някои се опитва да манипулира то това сте Вие в момента. Аз лично не бих накърнил достойнството на никого въпреки, че и върху мен е оказвам натиск да лобирам пред Управителя за заплатата на този или онзи. Само че лобистите са сбъркали адреса.


цитирай
15. анонимен - пертанов, само да вметна - ЗЛЗ по...
13.01.2011 19:45
пертанов,само да вметна - ЗЛЗ последната му промяно е от 2010 година и влиза в сила от 31.07.2010г-за информация ти го казвам ,да не се изложиш на друго място./Не е грешка че изписах името ти с малки букви/!
цитирай
16. petranov - Уважаеми изключително некомпе...
13.01.2011 22:08
Уважаеми изключително некомпетентен 15. анонимен,
Последната промяна на Закона за лечебните заведения е публикувана в Държавен вестник бр.100 от 21 Декември 2010 година. Казвам Ви го за информация, защото дори това сте некадърен да проверите! Правописът Ви пък издава, че освен доста некомпетентен Ви липсва и необходимата грамотност. Дано не сте лекар, защото точно такива като вас компрометират цялото съсловие и са опасни за пациентите си! Приятна вечер!
цитирай
17. анонимен - Петя Широканска по известна като ...
13.01.2011 22:51
Петя Широканска по известна като курвичката на Коча най-добре я изгонете.Тая не става дори за е...е камо ли да свърши някаква работа.
цитирай
18. анонимен - към 17
13.01.2011 23:25
Сега са по-ценени свиркаджийките.Няма значени дали стават за ебане или не.....ако прави яки свирки-значи е №1.
цитирай
19. анонимен - Щом не я гонят значи върши работа!
13.01.2011 23:26
Щом не я гонят значи върши работа!
цитирай
20. анонимен - ама каква работа?
13.01.2011 23:27
ама каква работа?
цитирай
21. анонимен - Уважаеми "изключително&...
14.01.2011 08:04
Уважаеми "изключително" компетентен петранов/ не е грешка ,че името ти е написано с малка буква/. Никой не ти дава право да даваш оценка за качеството на лекарите които рабоят в болницата. А доколкото за промените на законите в здравеопазването ,техния прочит и анализирането и, има кой да ги тълкува и повярвай ми - това не си ти! НЕ СЕ ИЗЖИВЯВАЙ В РОЛЯТА НА УПРАВИТЕЛ“ НЕ РАЗБРА ЛИ ЧЕ НИ "ПИСНА" ОТ ТЕБ!!!
цитирай
22. анонимен - 21
14.01.2011 08:09
човека ще се кандидатира за кмет и ако има малоумници да гласуват за него и го изберат ще видиш ти кой е управител.
цитирай
23. анонимен - Абе Петранов стига си изтъквал т...
14.01.2011 08:14
Абе Петранов стига си изтъквал това,че ти не си анонимен ,а другите не си пишат имената- то остава и да си анонимен,та нали блога е твй. А доколкото за анонимноста- навярно тези които пишат се гнусат да споменават името си в блога ти,но се кефят да те дразнят- и да отричаш че не ти пука - никой не ти вярва! Толкова ти личи ,а това е голем кеф !
цитирай
24. анонимен - 18, защо да гони госпожицата- то си ...
14.01.2011 08:20
18,защо да гони госпожицата- то си има работа и за нея.Нали занаеш,че за това си трябва хора!Па не всеки ще се навие-като не можеш друго...А ако не си и много поретенциозен-слагаш възглавницата на главата ....да не гледаш и...
цитирай
25. анонимен - Той за какво спря да пише във форума ...
14.01.2011 08:24
Той за какво спря да пише във форума на общината - и там отнесе доста сполучливи атаки.Сега се е затворил в блога си и бълва документ след документ/случайно намерен,подхвърлен и т.н./.Нарцисизма и мазохизма са неговото верую.
цитирай
26. анонимен - 22, напълно съм съгласен с теб! Но ...
14.01.2011 14:24
22,напълно съм съгласен с теб! Но дано малкото останали хора в Оряхово са наясно за какво става дума! Егати наглеца! В желанието си да стане кмет е способен да омаскари всеки!
P.S. Петранов е оредсказуем-да очакваме следните коментари:
1.Никога не съм имал желание да ставам кмет!

2. Боря се за оцеляването на болницата/ сякаш някой го е молил за това/!
3.....мълчане,защото сме му разгадали отговорите
Ех Петранов,Петранов...колко си елементарен
цитирай
27. анонимен - annooniimmnn
14.01.2011 18:03
Г-н Петранов, под чистачката на автомобила си други граждани биха намерили честитка за "Свети Валентин" от господин полицай, който е бил на смяна. Такива документи не се подпъхват току така,друг е въпроса дали някой не ви го е пуснал в чантичката тайно. Айде моля. Предния път кво ви бяха наврели в пощенската кутия. Следващия път да не си го намерите под възглавницата или в "лъки бой" ,купен от "Халите" за щерките ви
цитирай
28. petranov - Уважаеми изключително некадърни и ...
14.01.2011 18:22
Уважаеми изключително некадърни и неграмотни лекарю 21,
Тежко и горко на Вашите пациенти! Аз оценка мога да давам на всеки, който пожелая и анонимен мишок като Вас едва ли е в състояние да ме спре. Не Ви бива дори да проверите откога са последните изменения в Закона, който Ви касае, а какво остава за друго. Аз лично Вас не съм Ви канил да четете и пишета в блога ми - Вие го правите по собствено желание и аз не Ви преча по какъвто и да е начин, тъй като считам, че всеки има право на мнение. И един съвет от мен - научете се поне да пишете грамотно уважаеми лекарю 21!
22 - дали ще се кандидатирам или не в крайна сметка аз ще си реша. Само ще Ви кажа, че това нито е било, нито е детската ми мечта. Единственото заради бих се кандидатирал за този пост е да спра разрухата на родния ми град, който в последните 20 години въврви с бързи стъпки назад благодарение на "изключително компетентното си ръководство". Ако се намерят хора, които да ме подкрепят - добре. Ако ли пък не - здраве да е!
23 - не е вярно, че не ми пука. Особено в случая с болницата, колкото са по яростни обидите и атаките срещу мен, толкова повече се изпълвам с радост поради факта, че аз и колегите успяхме да спрем кранчето на "лапачите" и сега те вият като бесни кучета по пълнолуние. Между другото сигурно Ви е гнус и от форума на общината, защото и там хората, които си служат с обиди и безпочвени обвинения не си пишат имената. Това е просто обикновен страх 23!
Между другото във форума на общината спрях да пиша 25, не заради някакви атаки, а защото там напоследък пишехме само 4-5 човека в най-добрия случай. Никой от общинската администрация не се нае да отговаря на поставените въпроси и не си струва човек да си губи времето там. Въпреки всичко съм се стремил и там да отговарям доколкото мога на конкретни въпроси отправени към мен. Специално в публикувания в този постинг документ става въпрос за нагло нарушение на кмета.Вие обаче сигурно предпочитате да Ви обират пладнешки. Така че обвиненията в мазохизъм може би трябва с пълна сила да се отнесът към Вас.
27 - Не виждам да се опитвам да омаскарявам някого. Той кмета Пенков сам се омаскарява, като пуска такива неграмотни заповеди. Аз няма нужда да му помагам :))). Да се боря за оцеляването на болницата е мое задължение уважаеми 27, не очаквам от Вас да ми се молите за каквото и да било. Аз лично се моля само на едно място - в църквата. Вие би трябвало да НАСТОЯВАТЕ Общинския съвет да се бори за оцеляването на болницата, но явно плановете Ви са били други и поради тази причина не сте го направили.
цитирай
29. анонимен - 28
14.01.2011 19:27
Прегледай си написаното и си поправи правописните и граматически грешки "грамотнико".
цитирай
30. анонимен - Петранов, трябва някой да те пре...
14.01.2011 19:28
Петранов,трябва някой да те предложи за кмет,а не ти сам да се предлагаш-схващаш ли? А що се отнасч до грамотноста на колегите-щом са станали лекари и са взели специалност колегите са достаръчно грамотни! И престани да ни обиждаш,че ни стана в повече...За разлика от теб освен да се занимаваме с интриги си вършим и задълженията! И престани с това кой е анономен и кой си пише името,толкова си смешен!Това не е толкова важно,по-важното е ,че пишещите казват истината,а ти си единствената опозиция! Това не ти ли говори нещо,а?
цитирай
31. анонимен - Е какво те интересува на кого е дал ...
14.01.2011 19:32
Е какво те интересува на кого е дал кмета жилище за ползване? Нали госпожата работи в общината ! Или те дразни че е наловницата на Кочев? Май пак се завъртяха нещата около него!
цитирай
32. анонимен - 31, ако се пробваш може и да ти се о...
14.01.2011 19:41
31, ако се пробваш може и да ти се отвори парашута-тя девойката не отказва,нали затова е привилегирована! Абсолютен боклук е,повчрвай ми!Прав е Петранов ,за това което върши не се дава безплатно жилище!
цитирай
33. petranov - Щом като един лекар дори на може да ...
14.01.2011 19:45
Щом като един лекар дори на може да пише грамотно, то не завиждам на пациентите му! Естествено, че част от лапачите ще са опозиця - кранчето и лапането спряха! И да плачете и да виете 30-ти това е! Такива като Вас си намериха майстора и аз съм изключително радостен от този факт! А и просто сте страхлив, анонимен мишок и няма как да ме опровергаете! Защото просто Ви е страх, 30! :)))) Вие, 30, не смеете дори да излезете с името си срещу мен, а какво остава да поемате отговорност за човешки живот! Горките Ви пациенти, ако изобщо имате такива....
цитирай
34. анонимен - бях 27, към 28
14.01.2011 20:25
Я пак ми прочети коментара и виж къде пише, че става дума за болницата. моли се където си щеш. Става дума за местата където намирате разни документчета.
цитирай
35. petranov - 34 и 27, моля да ме извините! Имах ...
14.01.2011 20:33
34 и 27, моля да ме извините! Имах предвид не 27-ми, а 26-ти в коментарът ми под № 28. Съжалявам за грешката и си посипвам главата с пепел :))).
Между другото в общината все още работят хора, на които им пука за Оряхово и знаят, че ще публикувам документите за безобразията на кмета и поради тази причина често ми предоставят такива документи. Просто аз не се страхувам да ги публикувам, тъй като по никакъв начин не съм зависим нито от кмета, нито от кликата му.
цитирай
36. анонимен - 27, 34
14.01.2011 20:48
Г-н Петранов живеем в свободна правова държава и свободата на придвижване и свободата на словото са гарантирани в Конституцията. Имате право да се борите за своите каузи. И го правите. Но не смятам, че е редно документи(каквито и да е било) на общинската администарция да се подпъхват под чистачките на колата Ви. По-добре да се предадат лично на Вас? А ако ги намери Цуката?
цитирай
37. анонимен - 36
14.01.2011 21:47
То вече не останаха места където да му ги пъхат.А,сещам се за едно ,но е нецензурно...
цитирай
38. petranov - Уважаеми 36, Предполагам много ...
14.01.2011 22:01
Уважаеми 36,
Предполагам много добре знаете как са попаднали у мен документи от общинската администрация и защо употребявам изрази "пъхнати под чистачката" или "открих в пощенската си кутия". Не подценявам интелигентността Ви. Няма опасност да попаднат у друг, уверявам Ви! Просто сградата на община Оряхово бързо и сигурно се превръща в "Big Brother" и дори на общинските съветници е трудно да се доберат по легален начин до необходимите им за работата документи.
цитирай
39. анонимен - Ако Петранов е кандидат кмет аз л...
15.01.2011 00:08
Ако Петранов е кандидат кмет аз лично ще гласувам за него. Не ми трябва крадлив или неграмотен кмет каквито кандидатури чувам да се спрягат.
цитирай
40. анонимен - 39
15.01.2011 08:57
събрахте се двама луди,още двама поне да имате за каре на карти.
цитирай
41. анонимен - анон.
15.01.2011 12:31
Богатия да не се е преселил в Плевен Д Г ?
Боже, може и да са го завлекли в някоя тежка чужбина!
Сигурно си дава здравните осигуровки там.
цитирай
42. анонимен - ВАНО чака оставете го, аз също ще ...
15.01.2011 13:04
ВАНО чака оставете го, аз също ще гласувам за Петранов. Tака , че за сега сме 4 на 4
:)
цитирай
43. анонимен - В България едни луди управляват ...
15.01.2011 14:59
В България едни луди управляват други още по-луди които са ги избрали,затова сме на този хал.Той,Путранов,не е луд,ама дано няма още луди да го изберат.
цитирай
44. анонимен - Не знам кой е луд ама благодарение на ...
18.01.2011 22:40
Не знам кой е луд ама благодарение на него смъркащия коч си получи заслуженото и се надяваме и да го приберат където му е мястото.Трбява да го последва и Пенковеца.
цитирай
45. анонимен - 44
19.01.2011 09:17
Какво е получил Коча,та правиш кларинети на Петранов?
цитирай
46. анонимен - Нашите пари и една миризлива циг...
19.01.2011 22:46
Нашите пари и една миризлива циганска путка
цитирай
47. анонимен - Ей откъде започнахте, докъде я д...
20.01.2011 08:42
Ей откъде започнахте,докъде я докарахте! Една публикувана бележка за настанената наложница Широканска, та пак до циганката...Тя какво е виновна,може и миризлива да е ,ама на кой му не изнаса да не се занимава с нея.
цитирай
48. анонимен - Като си отиде Кочев с какво се про...
20.01.2011 09:18
Като си отиде Кочев с какво се промени положението в болницата?
цитирай
49. petranov - Едно от най-важните неща, които се ...
20.01.2011 10:29
Едно от най-важните неща, които се случиха беше, че спря безконтролното нарастване на дълговете на болницата. При положение, че не се бяхме намесили решително и сменили ръководството болницата ни вече щеше да е история. Сега, разбира се с помощ от страна на общината, болницата ни може отново да се стабилизира финансово, което от своя страна ще доведе и до изплащане на съответните възнаграждения на персонала и вследствие на това ще се повиши и качеството на лечение, а и при положение че се решат финансовите проблеми ще има и достатъчно добри специалисти и то РЕАЛНИ, а не "дипломи".
цитирай
50. анонимен - 49
20.01.2011 14:16
За колко клинични пътеки ще бъде сключен договор със НЗОК след като няма необходимия минимум от реално работещи лекари.Колкото до повишаване качеството на лечение и привличането на достатъчно добри специалисти,нека не се лъжем,това в една замираща и самозакриваща се болница просто няма как да стане.
цитирай
51. анонимен - анон.
20.01.2011 15:11
Местните "величия", тези които съсипаха болницата ни не ги искат никъде.
То херургия само с купончета не се прави,колкото и велики да сме.
Все още има ранички и гипсчета и гоо..ляма хирургия,да ама някъде,не и тук, за жалост. Но това е лична амбиция!
То не бе гастро,то не бе нервно...
цитирай
52. анонимен - 51
20.01.2011 19:16
Амчи то,Гуленов го не сакат никъде.Ама он голем го вадеше кога пишеше как ке се опраи болницата.Ядец,и у Козлодуй го не сакат.
цитирай
53. анонимен - към 51
20.01.2011 21:16
а не!Кебапчията и инвалидката в Кнежа ги ,,канят,,!Те такива началници там не са виждали!
цитирай
54. анонимен - до рязания помак
20.01.2011 21:25
абе циглак шибан,що не си взе ,,екипа,, с теб!Да ни отървеш от тия помияри!
цитирай
55. анонимен - Луканов разбира от здравен мени...
21.01.2011 10:09
Луканов разбира от здравен мениджмънт колкото един първолак се учи да чете.Луканов иди да се учиш другаде не на наш гръб.
цитирай
56. анонимен - О, ДА, ПЕТРАНАВ, МНОГО НЕЩА СЕ ПР...
22.01.2011 14:02
О,ДА,ПЕТРАНАВ,МНОГО НЕЩА СЕ ПРОМЕНИХА!Я ДА СМЕТНЕМ-ПАК НЯМА ЗАПЛАТИ,АКО ИМА ТЕ ПАК СА НА 1.5-2 МЕСЕЦА,ПАК СА ПРОЦЕНТ ОТ ЗАПЛАТАТ ЗА НАЧАЛОТО ИЛИ КРАЯ НА МИНАЛАТА ГОДИНА,ПАК РАБОТИМ ЗА ТОЯ ДЕТО ДУХА И ЗА КОЧА.ЗАКЛЮЧЕНИЕ-НИЩО НЕ СЕ Е ПРОМЕНИЛО ИПО-ДОБРЕ БОЛНИЦАТА ДА БЕШЕ МИНАЛО.А,ВСЪЩНОСТ ИМА ПРОМЯНА-ЗАВАЛЯ СНЯГ,СТУДЕНО Е В ДОМОВЕТЕ НИ,ЗАЩОТО ПЕСТИМ ,ПОНЕЖЕ НЕ ЗНАЕМ КОГА ЩЕ ПОЛУЧИМ ЗАПЛАТА ОТ 150-200 ЛВ. И ЗА КОЛКО ДЪЛГО ТРЯБВА ДА НИ СТИГНЕ
цитирай
57. анонимен - към 56
22.01.2011 23:36
Защо не си искахте парите от циганина(които ви дължеше) докато беше тук.Защото знаете как циганина бие нали.Заслужавате си го!За вас само глад и бой!
цитирай
58. petranov - 56 - За съжаление е трудно положе...
22.01.2011 23:42
56 - За съжаление е трудно положението. В четвъртък отново разговаряхме с Управителя и поставихме въпроса, че е редно всички документи да се предоставят на разследващите органи. Предполагам знаете, че отново има запор на сметки от един доскорошен служител на болницата и неговата майка. Наистина е трудно на Управителя да се бори както с нежеланието на кмета Пенков да помогне по какъвто и да е начин на болницата, така и с част от работещите в болницата. В новия бюджет на общината ще предвидим повече средства за болницата - ние като Общински съвет с това може да помогнем. Също така ще се опитаме да насочим за покриване на дълговете на болницата и средства от евентуални продажби и наеми на общинско имущество.
цитирай
59. анонимен - 58
22.01.2011 23:45
Стига с тоя кмет се оправдава,нали болницата е търговско дружество.Какво може да направи кмета.
цитирай
60. анонимен - Точно така 57. Га едоха кифтетата не ...
22.01.2011 23:48
Точно така 57.Га едоха кифтетата не риваха.Сега нема кифтета и ревнаха.Защо трябва всички данъкоплатци да им покриваме огромните харчове?Нов бардак със стари ку*ви и кебапчии не се прави!
цитирай
61. анонимен - 58-ми
23.01.2011 08:04
Стига наливахте пари в каца без дъно.Щел да предложи повече средства за болницата.Кой те е упълномощил да работиш само за болницата има и други неотложни неща в общината гризач такъв.
цитирай
62. анонимен - 57
23.01.2011 14:12
Бие,бие,но май него го бият.Дали му се изпра балтончето!Обра калта пред Общината май,ела да видиш регистъра в Полицията!Страха ви е голям,иначе манго е кръгла нула!
цитирай
63. анонимен - Бившия служител и майка му са МЛАДЕН ...
23.01.2011 14:19
Бившия служител и майка му са МЛАДЕН ИЗТЪРСАКА И ИТАЛИЯНСКАТА ДЪРТА КУРВА.И каква наглост само!Младен,който има вина колкото и Кочев да прави запор на парите!Нищо,скъпо ще се платят,Господ бави,но не забравя,дано му се върне на най-милото!Доста клетви отнася всеки ден,силата на общата клетва и молитва са огромни!
цитирай
64. анонимен - Бие, жени!А срещу мъжете се насира, ...
23.01.2011 14:22
Бие,жени!А срещу мъжете се насира,веднага звъни на Полицията да го спасява!Ха-ха-ха,егати мъжа.
цитирай
65. анонимен - към 64
23.01.2011 16:28
ама има гъзов пистолет..............Не ,че и с пистолета не го биха братчедите от махалата.........
цитирай
66. анонимен - ние
23.01.2011 17:01
Ние всичко друго си оправихме, та го докарахме да решаваме хорските съдби.
Продължаваме да не взимаме заплати и кой ни е виновен, все другите. Пак сме без лекари и без пари, кой ни е виновен, дали не сме си виновни ние, по-удобно ни е да обвиним някой друг.
цитирай
67. анонимен - Този изтърсак Младенчо да се варди ...
23.01.2011 22:17
Този изтърсак Младенчо да се варди че ако го срещна по тъмно не ми се мисли.Майка му нали беше по Италия от толкова години.Какви пари търси тая курветина?
цитирай
68. анонимен - анон.
24.01.2011 14:39
Курви, истърсъци, ама в София!
Важно е определеното място в точното време!
цитирай
69. анонимен - 66
24.01.2011 16:24
66,ако си можел,защо не си оправил нещата?Не хорските съдби,вашите съдби са за оправяне,защото такива като МЛАДЕН,МАЙКА МУ,КОЧА,КОЧЕВИЦА,И ПОДОБНИ СА ВИНОВНИЦИТЕ,а вие бяхте едни опитни мишки и сега му сърбате попарата.Но ако се чувстваш ти виновен за положението,66,това е вече друг въпрос...Може да има защо...
цитирай
70. анонимен - 62, много ме изкефи! Наистина ли ...
24.01.2011 19:34
62 ,много ме изкефи! Наистина ли Коча е обрал калта с балтончето - кога бе брато? Кога яде бой? Яд ме е ,че несъм разбрал иначе щех да се включа и аз!
цитирай
71. анонимен - 70
24.01.2011 22:51
Кълна се,видях с очите си,пред Общината,дойде и Полицията да го отърве ,за пореден път.Заяде се нещо копелето,но си го намери.Хареса ми!
цитирай
72. анонимен - Чух, че братчедите са го били. . . . ...
24.01.2011 23:20
Чух,че братчедите са го били....Така ли е?Е,да са живи и здрави пак да го бият!
цитирай
73. анонимен - Абе то освен Коча требва и Кочевс...
24.01.2011 23:23
Абе то освен Коча требва и Кочевската принцеса да хапне малко бой.Тая гнус за друго не става ама бих се накефила да я видя в калта!
цитирай
74. анонимен - Скоро ще я почне някой друг циганин и ...
24.01.2011 23:55
Скоро ще я почне някой друг циганин и глей кво става-бой и ебане...
цитирай
75. анонимен - Абе ми какво стана с хЕрургията в ...
24.01.2011 23:59
Абе ми какво стана с хЕрургията в София?Нали там я чакаха?
цитирай
76. анонимен - хЕрургия имаше в Оряхово!В София ...
25.01.2011 15:01
хЕрургия имаше в Оряхово!В София има хИрургия!Чакат я само събота и недела за опъване.
цитирай
77. анонимен - 71
25.01.2011 17:41
Е защо са го били? Да не е охранявал циганката от други мангали? Ама добре ли го отупаха,а? Напараво ми дигна настроението брато!Евала,а такива работи ми оправат настроението па и на гладен корем даже!!!
цитирай
78. анонимен - към 76
25.01.2011 22:06
Че в София малко ли са циганките ?Че чак да я чака за опъване!Тая сигурно му носи провизии от магазина нагръб.И нахранен и наебан-че не е зле...........
цитирай
79. анонимен - Добре, добре го ступа момчето, м...
27.01.2011 18:56
Добре,добре го ступа момчето,манго изобщо не можа да стане.Яд ме е,че не се сетих да го снимам,отиде му въшкавото пардисю ,а за панталона стана добре-повод да си го изпере,че все мръсен ходеше.Яко беше,братлета!
цитирай
80. анонимен - 79
28.01.2011 07:26
Щом се радвате,че Кочев са го ступали значи сте доволни от това ,че прецака всички и си замина без да му бъде потърсена отговорност."Спасителя" Петранов спаси не само болницата,но и Кочев.
цитирай
81. petranov - 80 - не е вярно, че не му е потърсена ...
28.01.2011 09:07
80 - не е вярно, че не му е потърсена отговорност. Кочев изобщо не се е отървал. В момента тече разследване на "великите му мениджърски умения". Това че е избягал от града въпреки измамните му надежди, които му насаждаха "силните на деня", че ще се върне на "бял кон" в болницата, не означава че няма да отговаря за действията или бездействията си.
цитирай
82. анонимен - Да, радваме се, защо не. По-добре да ...
28.01.2011 18:31
Да,радваме се,защо не.По-добре да си тръгне бит и посран,отколкото без нищо!Радваме се,а защо е така-защото правосъдната система ако беше на място тоя боклук и престъпник нямаше да се разкарва свободно и заради него и Младен посеркокото да тънем в мизерия.Евала на този,който го е сторил!
цитирай
83. анонимен - към 79
28.01.2011 18:31
а манго с гъзовия пистолет ли беше?Мони не го ли пазеше?
цитирай
84. анонимен - Заминал бил, ако решат да го търсят ...
28.01.2011 18:36
Заминал бил,ако решат да го търсят няма къде да се крие,циганските гета в С. все пак не са толкова много.И Младен заслужава як бой,макар,че той с тая душа под наем няма да издържи,но виж,може да зарадва затворниците във Врачанския затвор
цитирай
85. анонимен - Баш циганите като него и неграмо...
28.01.2011 22:28
Баш циганите като него и неграмотната му циганка не живеят в гетата.Те се срамуват от себеподобните и бягат далече от тях-живеят в апартаменти извън гетата.Така,че за да намерим нашия мангал трябва да обиколим по-луксозните жилища(като имаме предвид колко добре ни ошушка).
цитирай
86. анонимен - Ш, го намерим бе!Само да кажат. . . . ...
28.01.2011 23:31
Ш,го намерим бе!Само да кажат....По смъркането ш,го пипнем...
цитирай
87. анонимен - ще
29.01.2011 10:39
Ние ще го пипнем, ама дали това ще ни оправи положението, дали ще имаме повече отделения, дали ще имаме заплати.
Ами, ако искаме да го пипнем, защо се бавим още.
И между нас има много мърша, и болница ли ще правим с тая мърша.
Ура за голямото разрешително за дейност на болницата!
Ако сега вземем повече от 20 пътеки, ще трябва да благодарим, ама на кой, на кмета ли, на Кочев ли, а защо да не благодарим на Петранов и Николов, все пак много усилия положиха хората, все в наш интерес.
цитирай
88. анонимен - 80, едно малко уточнение - Кочев не ...
29.01.2011 14:22
80, едно малко уточнение - Кочев не си замина,а бе ИЗГОНЕН! И ако е много кадърен,досега да си е намерил работа,а не да обикаля циганката! То за един мъж може да съдиш по това,коя е жената до него! А жената до Кочев е...неграмотната смрадлива циганка!
цитирай
89. анонимен - към 79
29.01.2011 15:19
Да благодарим на Коча дето ни докара тия за по 3 бона заплати и ни ошушкаха до грош.Още не можем да се разплатим с тях.Кнежа и Козлодуй защо не си наемат хирурзи за по 3 бона заплати?Защото всички останали ще искат тези пари,нали?Ако имаха лекари болниците в Белоградчик,Дряново и др. още щяха да съществуват.....Тези що не си наеха лекари за по 3 бона?
цитирай
90. анонимен - към 88
29.01.2011 15:24
ама през уикендите щото през седмицата ..............то в С-област има и други циганки...
цитирай
91. анонимен - анон.
29.01.2011 15:27
Защото в Оряхово си имаме всезнаещия и всичко можещ гуленов!!!
цитирай
92. анонимен - Що? Кебапчията като е незнаещ и н...
29.01.2011 15:33
Що? Кебапчията като е незнаещ и неможещ-не разгони ли колегите си?Щото знае как се правят пари с ментета..............Ма вече не може ментета!
цитирай
93. анонимен - е, като
29.01.2011 16:00
Е, като неможе сега хората мрат като мухи, и какво спечелихме?
Имаме си нов управител, който неможа да направи нищо, ако Путаранов има предвид новото разрешение за дейност, значи е доста ограничен.
И какво ще работим с новото разрешение за дейност, като почти всяка пътека изисква ОАРИЛ. Нямаме заплати, кой ни е виновен, новия управител ни караше да гласуваме за две хиляди заплата на анестезиолог, да ама Вачев вече иска 4000 лева заплата. Сега като не искате да ви лекуват местните лекари, отивайте до Козлодуй, може и да оживеете докато стигнете дотам. В Оряхово сме си пустиняци и боклуци много, сами сме си виновни за това положение, слушаме тъпанари като Путаранов и тъпата овца Цеца Янкова. Трябваше да намерят друг човек преди да го махнат, а ние две седмици си карахме без управител, та накрая комунистите докараха човек без диплома, който са го изгонили от Врачанската болница.
цитирай
94. анонимен - Изгонен не пише и на Кочев в трудо...
29.01.2011 17:24
Изгонен не пише и на Кочев в трудовата книжка нали?-ама е ИЗГОНЕН!А дали е изгонен Луканов или не?-не се знае.Ако е така кажи къде го пише,за да го прочетем черно на бяло.Защото иначе звучи като клевета!
цитирай
95. анонимен - В блога беше публикувано решението ...
29.01.2011 17:31
В блога беше публикувано решението на общ.съвет за прекратяване договора за управление на Кочев.Трудовия договор на Луканов прекратен ли е?Публикувайте го.
цитирай
96. анонимен - анон.
29.01.2011 17:36
Освободен първо от Врачанската здравна каса и чак след ремонта на врачанската болница и съграждане на болницата на Д. Гъндев е освободен и от там!
При нас е доведен да ни помогне!
цитирай
97. анонимен - И кога е прекратен трудовия му до...
29.01.2011 18:37
И кога е прекратен трудовия му договор от Врачанската болница-на коя дата и от кого?Защото разбираш ли,че без доказателства написаното е клевета.
цитирай
98. анонимен - лекар от болницата
29.01.2011 18:42
Ако Вачев иска 4000 ,аз искам 4500лв.И какво от това.........Всеки може да иска.Ти не разбра ли,че Вачев не е болницата...........
цитирай
99. анонимен - Кой ми трие коментарите? Кази бе ...
30.01.2011 09:50
Кой ми трие коментарите? Кази бе Петранов,или не са удобни на теб? А кажи бе плъх смотан?
цитирай
100. анонимен - 99
30.01.2011 10:38
Повтори си питането,да го видим какво ще направи.
цитирай
101. анонимен - Какво да повтарям, чсно е какво ще ...
30.01.2011 13:17
Какво да повтарям,чсно е какво ще отговори! А аз не го питам,само го прдупрездавам,че ще ми писне ...
цитирай
102. petranov - 101 - Я първо се научете да пишете пък ...
30.01.2011 14:47
101 - Я първо се научете да пишете пък после питайте и предупреждавайте! В този блог нито един коментар не е изтрит и няма да бъде изтрит!
цитирай
103. анонимен - ChoeidGPsjptSMdsPT
25.05.2011 09:08
YouВ’ve got it in one. CluodnВ’t have put it better.
цитирай
104. анонимен - lqGPbCvtv
25.05.2011 12:22
YouВ’ve got it in one. CouldnВ’t have put it betetr.
цитирай
105. анонимен - hyYJnrCHYKK
25.05.2011 13:54
It's spooky how celevr some ppl are. Thanks!
цитирай
106. анонимен - QsMSFaVLD
25.05.2011 14:36
Thkans alot - your answer solved all my problems after several days struggling
цитирай
107. анонимен - EaSmkmIuJwgLbxvGFU
25.05.2011 15:00
JEcVsB <a href="http://njfpmpqkjhxa.com/">njfpmpqkjhxa</a>
цитирай
108. анонимен - TKnKAZhRCEUHRfSc
25.05.2011 15:12
Superior thinking demnostrtaed above. Thanks!
цитирай
109. анонимен - pSTRMXiNhhRdYKUJ
25.05.2011 20:15
Posts like this brighten up my day. Thanks for tiakng the time.
цитирай
110. анонимен - GbXPMmbvI
25.05.2011 21:01
No more s***. All posts of this quatliy from now on
цитирай
111. анонимен - gUcJjmWr
25.05.2011 22:37
Great thinking! That really brakes the mold!
цитирай
112. анонимен - AgmwdOXdWVLrrZln
26.05.2011 13:24
lDaTH2 <a href="http://gsegbqdjopmi.com/">gsegbqdjopmi</a>
цитирай
113. анонимен - DCdwqryPTvPb
26.05.2011 13:44
I6QsMt <a href="http://knnrdijbfdgn.com/">knnrdijbfdgn</a>
цитирай
114. анонимен - dvybyuBBxEPUKFTvp
26.05.2011 13:54
pYlgdv <a href="http://twteqbxwvdrh.com/">twteqbxwvdrh</a>
цитирай
115. анонимен - qhVvWEkNhAzCePmMnaq
26.05.2011 14:15
zY7nrD <a href="http://qopyphcvrxbu.com/">qopyphcvrxbu</a>
цитирай
116. анонимен - IlWXanMEzvrDRwXQ
26.05.2011 18:22
Y9TcBX , [url=http://ivtxoudfhsab.com/]ivtxoudfhsab[/url], [link=http://naowjcjhyohz.com/]naowjcjhyohz[/link], http://nniipurxddmq.com/
цитирай
117. анонимен - ywRiLzjpBfo
26.05.2011 18:47
5ZaGmM , [url=http://izwtnmfspazm.com/]izwtnmfspazm[/url], [link=http://obdfddzgigai.com/]obdfddzgigai[/link], http://bieaeiuhgvvs.com/
цитирай
118. анонимен - LIswBvAYTYn
26.05.2011 19:09
5dQjk3 , [url=http://ncktxgfrwuuz.com/]ncktxgfrwuuz[/url], [link=http://ylkqnazcjhqu.com/]ylkqnazcjhqu[/link], http://oqjoxqdufwfx.com/
цитирай
119. анонимен - glIfzDYtILaV
26.05.2011 19:10
Lx7Y1z , [url=http://bautdxnfadjp.com/]bautdxnfadjp[/url], [link=http://dnegyalfnwxk.com/]dnegyalfnwxk[/link], http://samaiexrcjqp.com/
цитирай
120. анонимен - ggwaefhUiuySy
26.05.2011 20:38
lapXG7 , [url=http://thayhdcfkdon.com/]thayhdcfkdon[/url], [link=http://jcfficyscctu.com/]jcfficyscctu[/link], http://wruupnjjpleu.com/
цитирай
121. анонимен - UIycnumNrAAhAXPI
28.05.2011 17:08
Jtj8tn <a href="http://ozkrymsmadiv.com/">ozkrymsmadiv</a>
цитирай
122. анонимен - sbtYxjMxEKOSIY
28.05.2011 18:43
Np7ZXY <a href="http://amdnmeldfdwl.com/">amdnmeldfdwl</a>
цитирай
123. анонимен - vspVEscoMFlF
28.05.2011 19:08
wXDikJ <a href="http://xmyihupqaudg.com/">xmyihupqaudg</a>
цитирай
124. анонимен - KujTXDmdoVHltDH
28.05.2011 19:10
8yDA3P <a href="http://qxioqetzultv.com/">qxioqetzultv</a>
цитирай
125. анонимен - BdzrdxhsiHxjtoPeMy
31.05.2011 19:54
ZDgsqF , [url=http://ewwetrsouqza.com/]ewwetrsouqza[/url], [link=http://filxhzajsufe.com/]filxhzajsufe[/link], http://szuzbnkmzlsn.com/
цитирай
126. анонимен - PPnlFxtur
31.05.2011 19:58
HLTKIb , [url=http://xbxlzzvunuzx.com/]xbxlzzvunuzx[/url], [link=http://qpvcwgxqtves.com/]qpvcwgxqtves[/link], http://blcgfausamlx.com/
цитирай
127. анонимен - AjJKjsIoZUzX
01.06.2011 12:52
2tTmEC , [url=http://hgqspuusnspz.com/]hgqspuusnspz[/url], [link=http://xnwwvquvncyk.com/]xnwwvquvncyk[/link], http://cbygtaniegdr.com/
цитирай
128. анонимен - eQFHcbrb
01.06.2011 13:33
YPckJC , [url=http://usjjeajpnvye.com/]usjjeajpnvye[/url], [link=http://gwjwcfaiuoay.com/]gwjwcfaiuoay[/link], http://lrytextuwoev.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5813520
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930