Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 23:02 - Община Оряхово, преброяването, преброителите и далаверата.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 22359 Коментари: 98 Гласове:
1

Последна промяна: 23.01.2011 23:08


     Доста актуална тема в телевизиите напоследък (като изключим СРС-тата) е темата за преброяването и преброителите, които в голямата си част се оказват общински служители. Воден от любопитство реших да проверя как стои въпросът в община Оряхово и списък на преброителите може да видите по-долу. Естествено кампанията по набиране на преброители не беше оповестена и то е ясно защо. Списък на преброителите също липсва на официалния сайт на общината създаден по програмата за прозрачно управление. Интересно дали половината общинска администрация во главе със заместник кмета на община Оряхово ще бъде в отпуск по време на преброяването или просто през работно време ще ни броят...
Възниква и резонният въпрос - толкова ли в Оряхово няма безработни хора и пенсионери, които имат много повече нужда от тези пари, та трябва в челните редици на преброителите да са общинарите? Защото известно е, че преброителите и контрольорите ще приберат доста тлъстичка за община като Оряхово сума!
image



Гласувай:
1



1. анонимен - Има Господ-другата година всички ...
24.01.2011 00:19
Има Господ-другата година всички тези ще бъдат безработни и ние ще ги броим.
цитирай
2. анонимен - Браво!Поредното безобразие и н...
24.01.2011 10:49
Браво!Поредното безобразие и нахалство!На всички е ясно,че Галина Василева Георгиева и Васил Блажев Русолов са семейство.Коя е тази комисия,която одобрява това семейство "социално слаби"за преброител и контрольор?Що за безобразие почти всички общински служители да се уредят с допълнителни парички отгоре,когато има наистина нуждаещи се и не по-малко интелигентни хора,за които тези пари биха били като манна небесна за сем. им бюджет?
цитирай
3. анонимен - Като дойдат да ни броят най-добре по ...
24.01.2011 11:55
Като дойдат да ни броят най-добре по една гьостерица да стоварим по дебелите им ненаяли се общинарски гъ*ове!
цитирай
4. анонимен - КРЪВОПИЙЦИ......ИЗЕДНИЦИ НАРОДНИ!!!!
24.01.2011 14:05
КРЪВОПИЙЦИ......ИЗЕДНИЦИ НАРОДНИ!!!!
цитирай
5. анонимен - Защо се крият като мишки?Нека пу...
24.01.2011 16:20
Защо се крият като мишки?Нека публикуват този списък на сайта на Оряхово ,ако смятат,че всичко е наред и не ги е срам от хората.В списъка видях няколко човека,които може би заслужават да са там.
цитирай
6. анонимен - Служители от общинска админист...
24.01.2011 16:41
Служители от общинска администрация и кметствата винаги са участвували в преброяването на населението-в това число и по Живково време.Вместо да се чудите защо е така,отворете интернет и прочетете изискванията към преброителите.Едно от тях е към момента на сключване на договора кандидат-преброителя да упражнява дейност в социалната сфера и администрацията.Т.е,общинските служители,както и тези,работещи в поделенията на социалното министерство,отговарят на тези изисквания.Извън това въпросника за преброяване е доста сложен,и регистрираните в бюрото по труда едва ли биха се справили с него-повечето от тях са с ниско образование.
цитирай
7. анонимен - Към№6
24.01.2011 17:42
Ха-ха!Първо-въпросника е може би сложен за Вас,което показва нивото Ви на интелигентност.Второ-преди години като безработна бях изпратена като преброител от бюрото по труда,без да съм имала компетенции в сферите,които изброявате.Трето-преброителите ще бъдат много улеснени,защото повечето "некомпетентни"ще извършат преброяването си по нета,като сами вкъщи попълнят въпросника с "доста сложните "въпроси.Не подценявайте хората,за да се оправдаете.Не сте виновни вие,а тези,които са ви одобрили.
цитирай
8. анонимен - много
24.01.2011 20:13
Ама много сте тъпи бре, някой от вас видял ли е условията за преброители.
Тя и на доктор Гуленов жена му била в списъка, това прави ли я престъпник?
цитирай
9. анонимен - Ей не се наядоха тия бе. Все са гла...
24.01.2011 23:45
Ей не се наядоха тия бе.Все са гладни.Не е престъпник 8-ми ама не е много редно в работно време да взимаш две заплати.Ама що пък не?Като има тъпанари като нас да търпим това......
цитирай
10. анонимен - Здравейте и от мен-Гери съм. Аз л...
25.01.2011 08:54
Здравейте и от мен-Гери съм.Аз лично съм склонен да се съглася с мнението на 6-ти.Просто изискванията към преброителите са такива,че се дава предимство на работещите в администрацията.Доколко е правилно-това е друг въпрос,но правилата са си правила и трябва да се спазват,нали така?Що касае самия въпросник-не е чак толкова сложен и всеки средноинтелигентен чове ще се справи с него.А е и нормално при преброяването на населението в една община самата община да има приоритетна роля.Помная преброяванията по живково време-извършваха се само от общински служители,защото по закон това беше тяхно задължение.Иначе по принцип може да се помисли за включване на пенсионери-те разполагат със свободно време да обикалят по къщите,а сред тях има и много образовани хора-лекари,учители счетоводители,които биха свършили добре тая работа.Що касае възнагражденията,които ще получат,те не са големи.Доколкото прочетох,ще са около 340 лв на преброител.Като сложите и облагането с данъци и други налози,я вземат 300 лв.,я не.
цитирай
11. анонимен - И още нещо забравих-не е необходимо ...
25.01.2011 09:10
И още нещо забравих-не е необходимо непременно служителите-преброители да отсъстват от работа.На преброител се полага да преброи 200 човека-така е по наредбата.Ако приемем,че на един адрес живеят по двама-трима човека/а някъде са и повече/,това значи,че един преброител ще трябва да обиколи не повече от 50-60 адреса.Това той спокойно може да го направи и след работно време или през уйкенда,още повече,че тогава и хората са си в къщи.
цитирай
12. анонимен - Путаранов, за да светиш пак изгоря. ...
25.01.2011 13:59
Путаранов,за да светиш пак изгоря.Пускаш какви ли не негативни постинги.От теб лъха на мрак и плесен.Що не станахте със С танка пребрители алчници такива.Вие гледате само в паничката на другия да не би да вземе повече от вас.Нали някой трябва да свърши тази работа.
цитирай
13. анонимен - Гери, съгласна съм, че 350лв. са ...
25.01.2011 14:13
Гери,съгласна съм,че 350лв.са нищо пари,ама когато имаш две деца и единият от родителите работи в болницата,а другият е на заплата 380лв.със заем при това вярвай ми,че това са си много пари,макар и еднократно да се получат.Знам,че пак ще кажете "стига с тази болница",ама това е факт.Затова и моето мнение е,че трябваше умните глави да се замислят за такива хора в нужда като нас преди да предлагат работещи за преброители,на които това ще е допълнителен доход.А на семейството преброители-Галина и Васил Блажеви наведнъж ще им дойдат 700лв.и всеки си е прав да негодува
цитирай
14. анонимен - Петранов, ти си ебати гадното ко...
25.01.2011 14:28
Петранов,ти си ебати гадното копеле.С омразата си и с това да виждаш във всичко далавера насаждаш предварителна омраза към хората които ще извършат преброяването.Хич няма да им леко,но пък ти ще си щастлив и ще получиш своя емоционален оргазъм от "добре" свършената работа.
цитирай
15. анонимен - Петранов, ма ти верно не си добре...
25.01.2011 15:19
Петранов, ма ти верно не си добре!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
16. анонимен - Нали виждате, че всяко нещо се прави ...
25.01.2011 15:22
Нали виждате,че всяко нещо се прави ако има някаква далавера и е добре,когато тя се разкрива!
цитирай
17. анонимен - към 14
25.01.2011 15:25
Добре е да се информира обществото за всичко.Защото има много хора с висше образование,които са безработни,но могат да броят.НЕДОСТАТЪКЪТ ИМ ОБАЧЕ Е,ЧЕ НЕ СА ОБЩ.СЛУЖИТЕЛИ.
цитирай
18. анонимен - Гери съм. Г-жо 13, напълно ви раз...
25.01.2011 15:32
Гери съм.Г-жо 13,напълно ви разбирам и ви съчувствам-знам че не ви е леко.И не очаквайте от мен да кажа"стига с тая болница"-не съм от тия!Но нито вие,нито който и да е в тая община не е виновен,че наредбите и изискванията се пишат от ненормалници,които и хабер си нямат как живеят хората тук.При всички положения и според мен можеше да се даде възможност на хора като вас-а вие едва ли сте единствена.Но наредбата е наредба и ако не се спазва,ще накажат пък тези,които определят преброителите.
цитирай
19. petranov - 12, 14, 15
25.01.2011 20:40
Аз само информирам хората какво се случва в нашата мила община. Нещо не мога да мисля положително, когато преминавам покрай преливащите от боклуци контейнери, мръсните и кални и осеяни с кратери улици. Нещо не мога да мисля положително, когато знам, че хората в болницата студуват - ама си имат парна инсталация за 800 000,00 лева. Нещо не мога да мисля положително когато проектите на общината се изразяват в сътрудничество с община Зубия ли, Ла Субия ли и аз още не знам и се свеждат до това няколко лапачи да се разходят до Испания. Нещо не мога да мисля положително след като разбрах, че в последния доклад на Държавната финансова инспекция има доста нарушения на Закона за обществените поръчки от страна на община Оряхово, което само по себе си означава само едно и всеки може да се досети какво е. Надявам се вие да ми напомните нещо, което е свършил немощния ни кмет и още по-немощното му обкръжение!
цитирай
20. анонимен - Мммда. . . Петранов, абсолютно прав ...
25.01.2011 21:42
Мммда...Петранов, абсолютно прав сте за контейнерите и купчините боклук около тях, но осветлете ни кой от общината не си е свършил работата.Посочете име и наложени санкции за това.Предполагам, че конкретния човек ще си получи навреме немалката заплата, за разлика от работещите в болницата които ще получат по 70-80 лева авансово за не знам кой си месец. Разбира се, това не се отнася за целия персонал.
цитирай
21. анонимен - 20-ти
25.01.2011 22:13
Стига с тая болница бе.Не ви ли омръзна?
цитирай
22. анонимен - Петранов радвам се че има хора като ...
26.01.2011 08:25
Петранов радвам се че има хора като теб които вадят "кирливите ризи" на Гоцо.Между другото тоя Гоцо напоследък почти не се вясва на работа.Преброителите обаче са дребните риби.Опитай се да разбереш кой какви премии взима в общината.Например шефа на отдел "Образование".Опитай се да разбереш по проекти колко хиляди левове влизат в джобовете на разни недоклатени курвички.Тогава ще ти стане ясна картинката!
цитирай
23. анонимен - 22
26.01.2011 08:29
От написаното от теб виждам,че знаеш доста неща.Кажи ги,защо чакаш местното Яне да изнася факти.Поне тук си анонимен,кажи каквото знаеш.
цитирай
24. анонимен - 22
26.01.2011 14:05
Те премиите са срещу нещо.Примерно една хубава свирка.
цитирай
25. анонимен - 24-ти
26.01.2011 14:22
Щом знаеш ,че са за свирка,почвай и ти със свирките.
цитирай
26. анонимен - Не се казва свирка, а флашка. . . . . . .
26.01.2011 16:50
Не се казва свирка,а флашка.......
цитирай
27. анонимен - Е то се знае кой прави проектите. . . ...
26.01.2011 19:33
Е то се знае кой прави проектите...нали безвъзмездно така се дават за ползване на апаратамент. Кой с флащка...кой с квото може
цитирай
28. анонимен - към 22, нали клатат курвето, или пак ...
26.01.2011 19:34
към 22, нали клатат курвето,или пак е на сухо
цитирай
29. анонимен - От 22
26.01.2011 19:52
Да не ходя да им светя.Нищо не мога да кажа защото много лесно ще се разправят с мене.Ако иска Петранов да се поинтересува,като гледам не е зависим от Пенков и не се страхува от него.
цитирай
30. анонимен - 29
26.01.2011 20:20
Някой ще изклати и Петранов накрая,но иначе се страхува от Пенков,затова непрекъснато му спретва компромати.Що не се заяжда с човека който държи паркинга или с някой друг,щото хората не напразно му викат ПУТАРАНОВ.
цитирай
31. анонимен - Ти пък къде видя компромати?Ако ...
26.01.2011 23:03
Ти пък къде видя компромати?Ако знаеш само Пенков с каква злоба говори за него.Явно Петранов доста му е сбъркал кардливите планове.
цитирай
32. анонимен - 31-ви
27.01.2011 07:31
Мишленцето Петранов изпълзява от дупката си когато наблизо няма котарак.Обърни внимание как за всичко е виновен кмета, а те "горките" общински съветници са чисти като капка вода.Я да си огледат дупчиците и да видят как някой от тях ,да не кажа всички , доста си оправиха стандарта на живот,което не съответсва на трудовите им възнаграждения.Петранов не пипа този сектор въпреки че работи като единак,тук стадното му чувсво взима връх.
цитирай
33. анонимен - анон.
27.01.2011 13:02
Кой държи паркинга? Дико за това ли гласува със "ЗА"? Паркинга е губещ ако е общински,но ако е частен-е печеливш! Как стават тия работи,значи на общината не и трябват пари!
Петранов,в предни постинги имаше питане за "перките".
Защо не съобщиш кога общинския съвет е гласувал за тяхното построяване,
или ще започнеш нов постинг за да се забравят питанията.
цитирай
34. анонимен - На вниманието на госпожа/госпо...
27.01.2011 13:05
На вниманието на госпожа/госпожица/22.Отговорете ми на следните въпроси:1.Кога за последно лично вие сте правили секс?2.Кога за последно лично вие сте правили проект?3.Кога за последно лично вие сте правили свирка?Благодаря предварително!
цитирай
35. анонимен - въпрос и от мен към 22
27.01.2011 13:37
да и аз съм убеден-имам информация,че 50 % от коментарите тук са изстреляни от не дотам задоволени ,доста задръстени и може би с комплекс за недооценка "дами" Мили,посредствени ,подмолни момичета ,дайте си сметка,че плюейки колега-плюете и в своята сура.... а и с това .правите PR -защото и черният такъв е по добър от никакъв.
цитирай
36. анонимен - 34
27.01.2011 13:39
анонимен написа:
1.Кога за последно лично вие сте правили секс?

Аз лично не съм, но познавам хора, които го правят редовно :)
цитирай
37. анонимен - 33
27.01.2011 13:44
Радвам се че все повече хора разбраха триковете на мишока Петранов.Щом в един постинг станат много неудобните въпроси и хоп ново двайсе.Блажиш ли,блажиш ли Петранов?Гадно лалугерче...
цитирай
38. анонимен - 36, ти защо не си правила секс. Гр...
27.01.2011 15:14
36,ти защо не си правила секс.Грозна ли си?Или дебела/май е второто,а/?
цитирай
39. анонимен - да
27.01.2011 15:25
Почти позна-грозна ,дебела и с ей такъв голям.....мустак! Ама гледай да се не срещаме,че не знам какъв секс правиш,ама след тоя с мене - и ти а и мъжът ти доволни ша останите.
цитирай
40. petranov - 37 - Никога не бягам от неудобните ...
27.01.2011 16:15
37 - Никога не бягам от неудобните въпроси. Знам че ви е много мъчно за немощния Ви кумир и още по немощната му клика, но за това се сърдете на него.
33 - Паркингът според решението на Общинсикя съвет от пролетта на миналата година се държи от община Оряхово. Дори имаше назначени 5 щатни бройки, които все още съществуват в структурата на общината за стопанисване на паркинга. Общината няма никакви приходи от паркинга и поради тази причина сме сезирали Прокуратурата. На 25.01.2011 година се проведе търг за отдаване под наем на общинския паркинг. За съжаление не се яви нито една фирма (само една фирма е закупила тръжни документи, но не са платили депозита и не са се явили на търга). След 30 дни ще има нов търг.
За перката между Оряхово и Селановци - построена е в частен парцел (по неофициална информация парцела е собственост на общински съветник). Тъй като парцелът не е общински не се иска одобрение от Общинския съвет. Разрешението за строеж по думите на шефа на сектор "Устройство на територията и екология" е дадено от Главния архитект на община Оряхово. Строежа се контролира от РДНСК Враца. Това ми беше отговорено устно вчера на въпросите, които зададох.
32 - За съжаление Вие сте мишленце, тъй като дори Ви е страх да повторите думите си като се изправите срещу мен с името си. Изобщо не е вярно, че не закачам колеги общински. Вчера на комисията дори повдигнах въпроса за един анекс към договор, с който се намалява наем на общински имот отдаден след проведен търг. Имотът се държи от близък на общински съветник. Все още обаче събирам необходимата ми информация и скоро ще публикувам както винаги документи и факти. Ако получа сигнали и за други колеги - съветници Ви уверявам, че ще бъда последния който ще разпъва чадър над тях!
цитирай
41. анонимен - Ааааа, щом си с мустак, значи си от ...
27.01.2011 16:16
Ааааа,щом си с мустак,значи си от Лесковец-там има жени,дето и бради даже имат.Екстра-а да ми направиш една флашка,а?Плащам кеш!
цитирай
42. анонимен - Кво стана с флашката-офертата е в ...
27.01.2011 16:41
Кво стана с флашката-офертата е в сила
цитирай
43. анонимен - 34, Госпозице разбирам че се поч...
27.01.2011 18:47
34,Госпозице разбирам че се почуствахте засегната, това ми се случва постоянно,и тоуверявам те с любов,докато за вас може би е начин на препитание?! Не се стряскайте толкова - да не паднат очилата!
цитирай
44. анонимен - 40
28.01.2011 07:32
Знам,че не бягате от неудобни въпроси,които касаят болницата.Това го подчертавате във всеки постинг,но когато критикувате как се харчат парите на общината подчертавайте и как се пропуска събиране на приходи от наеми,особено от паркинга.Повярвайте хора, парите там не са малко.Дори и да не се е явил кандидат за паркинга може да съберете дължимото от настоящия наемател.
цитирай
45. petranov - 44 - може да Ви звучи чудно, но пар...
28.01.2011 09:03
44 - може да Ви звучи чудно, но паркинга няма наемател! Човекът, който ползва паркинга в момента няма никакъв договор с общината, той отдавна е изтекъл (още преди 2 години). За това взехме решение паркинга да се стопанисва от община Оряхово и дори бяха назначени 5 души общински служители. Има постановление на Прокуратурата за извеждане на сегашния ползвател. Кмета обаче, неизвестно по какви причини не желае да влезе във владение на паркинга. В крайна сметка Общинския съвет взема решенията, а кмета ги изпълнява. Нали това е разделението на властите при демокрацията?! Видяхме, че кмета не взима никакви мерки по отношение на паркинга и го обявихме на търг преди месец и нищо. Търгът беше на 25.01.2011 година и съм написал как е протекъл. След 30 дни ще има нов търг. Общинския съвет не е изпълнителна власт и не може да събере от никого нищо. Да заведе дело за дължимите суми може изпълнителната власт в лицето на кмета Пенков. Надявам се да съм обяснил ясно казуса.
цитирай
46. анонимен - а за
28.01.2011 16:35
Петранов нещо избягва да коментира как продадоха парцела на ферибота, лалугерче, лалугерче.
цитирай
47. анонимен - 46
28.01.2011 17:09
Отдавна му го казаха че търга се провежда заради определен играч,но наглеца отговори,че който има пари може да участва.Колко хора от общината имат парите?Нагло копеле,при това страхливо.Сега ще започне,че застава с името си.Стига с това име бе посерко.
цитирай
48. petranov - 46 и 47 - Никога не съм бягал от кок...
28.01.2011 18:58
46 и 47 - Никога не съм бягал от конкретни въпроси и вие го знаете много добре. Парцела източно от фериботния комплекс НЕ Е ПРОДАДЕН! Решението с което обявихме търга е обжалвано от Областния управител пред Административния съд, по причини, че Областната управа смята, че Акта за общинска собственост не е издаден правилно и освен това трябвало становище на Басейнова дирекция за заливаемата част, която е публична държавна собственост. Как да коментирам нещо, което не се е случило! 46 и 47 - просто сте смешни в злобата и некомпетентността си! Лалугерчета и посерковци сте вие (от какъв пол сте не мога да знам). Аз не се страхувам да ви нарека така и то без да пиша анонимно, докато вие умирате от злоба и страх. Но това, 46 и 47 си е ваш проблем!
цитирай
49. анонимен - ето
28.01.2011 22:46
Ето защо лалугерчето Петранчо е толкова нервно, нещо не става далаверата, а Путаранчо?
Немогат да го продадат пустия му парцел и това си е, не подценяванйте Сапунчо, всичките тичат при ферибота да искат пари за изборите. Обещани са им парички, но само срещу парцела, ако искат, а те много искат.
цитирай
50. анонимен - Нещастници !
29.01.2011 11:33
Нещастници !
цитирай
51. анонимен - анон.
29.01.2011 15:33
Нещо се губи компетентния езиков спец,но ще се завърне от Плевен и ще ви
разкаже играта!
Вероятно се е преселил в Плевен, за да е по-близко до Белене поради пропадналото европейско турне!
цитирай
52. анонимен - съсед на пивницата
29.01.2011 15:35
Още ли го крепят на работа в АЕЦ?
цитирай
53. анонимен - Лудия има постинг и в сайта на Мизия.
29.01.2011 17:00
Лудия има постинг и в сайта на Мизия.
цитирай
54. анонимен - ot nikolay_cska
29.01.2011 20:05
Уважаема госпожо 51-52, тук съм, но напоследък се притеснявам да нарушавам с присъствието си интелектуалните ви терзания. Преди 2 седмици ходих до София при топ специалист (пълен частник, нищо общо с разни здравни каси, направления, етсетера), който ми предписа засега доста успешно медикаментозно лечение и се надявам в скоро време да се върна на любимата си баскетболна площадка в гимназията. Все още ме крепят на работа в АЕЦ, в сряда реновираха тотално офиса ни в новата сграда, в която се преместих (пълно е с млади и начетени бг женици и достолепни чужденци, с които контактувам предимно на английски, френски и немски), по-другата седмица (май) ще бъда зает 24-часово с важна международна мисия, не мога да ви споделя подробности, но следете редовно централните новинарски емисии на информационните лидери, ако сте много на зор, може да ме потърсите след 19 часа в стаята ми в хотела на централата или в ресторанта, ще ви отделя време. Друго какво...Съпругата на сенатор Петранов се справи успешно с дребен мой дентален проблем и успях да проведа успешни преговори с бизнес дама с атрактивна външност за бизнес начало на територията на община Мизия. А, щях да забравя...Приключих с първия етап от бизнес проекта в Оряхово, успешно реализиран съвместно с водеща в тази сфера врачанска фирма, за подробности четете козлодуйския официоз или погледнете в нета. 53, аз също ви обичам ;)! От мен толкова, другия месец пак. Поздрави на всинца ви, ореховски инхабитанти!
цитирай
55. анонимен - За международната ти мисия между ...
29.01.2011 20:08
За международната ти мисия между редовете ли да четем?
цитирай
56. анонимен - Петранов, пази се тоя че те засенчи !
29.01.2011 20:31
Петранов , пази се тоя че те засенчи !
цитирай
57. анонимен - ПЕТРАНОВ - ПРЕЗИДЕНТ, ЛУДИЯ - КМЕТ!
29.01.2011 20:44
ПЕТРАНОВ - ПРЕЗИДЕНТ, ЛУДИЯ - КМЕТ!
цитирай
58. анонимен - Не !!! Петранов и кмет и президент ...
29.01.2011 21:25
Не !!! Петранов и кмет и президент !!! Не го ограничавайте - моля !!!
цитирай
59. petranov - 49 - лалугерчето сте Вие и никога ...
29.01.2011 22:37
49 - лалугерчето сте Вие и никога няма да излезете от дупката си. Може би се срамувате от името си, а 49? Може би защото е име на абсолютен неграмотен и некадърен човек, който никога и нищо не е постигнал!
Имаше зададен към мен конкретен въпрос и аз както винаги отговорих!
цитирай
60. анонимен - 58
29.01.2011 22:56
Петранов,Цуката и още един двама трябва да ги крият когато идват високопоставени особи в Оряхово.Поне тези символи трябва да крием.
цитирай
61. petranov - Да се надяваме, че тогава аноним...
30.01.2011 15:29
Да се надяваме, че тогава анонимниците изпълзяват от дупките си и приветстват "високопоставените" си господари :))). За мен няма "високопоставени особи" 60. Ако не сте забравили живеем в Република България и по Конституция всички са равни пред законите. Вие обаче явно не можете да се отървете от робската си психика и едва ли някога ще можете.
цитирай
62. анонимен - 61
30.01.2011 15:31
Аз поне не съм целувал нечий задник за да стана общински съветник.А там където се целиш не е лошо да си купиш банани и да започнеш да тренираш свирки.
цитирай
63. petranov - Вие в момента целувате задника на ...
30.01.2011 15:50
Вие в момента целувате задника на лицето, което се води кмет на тази община 62! Така че вече явно сте тренирал(а) достатъчно! :))))
цитирай
64. анонимен - Не съм влязла аз с неговата листа в ...
30.01.2011 16:51
Не съм влязла аз с неговата листа в общинския съвет.
цитирай
65. petranov - Господина никога не ме е искал в н...
30.01.2011 17:52
Господина никога не ме е искал в неговата листа. По-скоро му се наложи да ме преглътне. Гледал съм изявите му като общински съветник и честно казано ми е харесвала принципната му позиция по редица въпроси. След като стана кмет обаче показа истинската си същност, която между другото е била известна и на другите му работни места. Благодарение на мен и на други колеги от Общинския съвет обаче, успяхме да го спрем и се надявам да минимизираме поразиите, които ще успее да направи в община Оряхово.
цитирай
66. анонимен - 65
30.01.2011 18:11
Как те е преглътнал.Ти си ебати залъка.Като си бил толкова принципен защо не си отказал или сега стана принципен.
цитирай
67. petranov - Защото трябва да попреча на тези ...
30.01.2011 23:10
Не съм се отказал, защото трябва да попреча на тези неграмотници да съсипят окончателно общината ни. Аз живея в тази община и не ми е безразлично как се управлява! Господина на това разчита - всеки който е знаещ и компетентен да се отврати и откаже и да бърка в кацата без да има кой да му попречи.
цитирай
68. анонимен - 67
30.01.2011 23:34
Смешно и тъжно е когато един човек,който не е забил един пирон в живота и всичко му е поднесено на тепсия от мама и жена му да нарича хората неграмотници.Кажи кои са неграмотниците лалугерче.
цитирай
69. анонимен - Добре че има такива оряховчани като ...
31.01.2011 00:04
Добре че има такива оряховчани като собственика на блога.Нека хората видят колко струва Пенковеца и селановското му обкръжение.
цитирай
70. анонимен - 69
31.01.2011 07:02
Напиши в търсачката на Vbox Оряхово и ще видиш какви сте боклуци.Езва ли има друг "град" с такива идиоти ,които държат на всяка цена да се изложат.
цитирай
71. анонимен - ако
31.01.2011 15:15
Петранов, как така му се е наложило да те преглътне, значи някой те е сложил и в крайна сметка излиза, че все пак лапал банана за да станеш общински съветник.
Иначе как да си обясним израза "наложи му се да ме преглътне", не вярвам насила да си станал общински съветник. А кой те уреди да си началник в компютърния център, май беше Санков, а сега никаква благодарност.
цитирай
72. анонимен - 71
31.01.2011 15:34
Той,Петранов,първо го е харесвал,по негови думи,като принципен човек.След като станал общински съветник не му възложили да направи сайта на Община Оряхово ,откъдето е мислил да удари джакпота.Видял,че не влиза в сметките на кмета и го обявил за враг №1.От тук са и атаките по проекта "Разбираема администрация".
цитирай
73. petranov - 71 - не съм станал общински съветник ...
31.01.2011 18:35
71 - не съм станал общински съветник насила. Бил съм с ясното съзнание, че искам да бъда такъв за да се опитам да променя в положителна посока управлението на нашата община. Просто се "наложи да ме преглътне" за да има моята и на семейството ми подкрепа и за да работя всеотдайно за неговата кандидатура, което и направих. Нито съм поемал ангажименти към някого, нито съм се мазнил на някого. За iЦентъра съм си подал документите на общо основание. Явих се на интервю в Оряхово, след това в София и съответно спечелих мястото. Между другото по мнението на доста хора от ръководството на iЦентрове, този в Оряхово беше един от много добре работещите. Неслучайно ми дадоха възможност да издавам сертификати по мои разработени тестове и освен това точно в този център бяха сертифицирани служителите на Общинските администрации в Оряхово, Мизия, Козлодуй и дори от Свищов и Никопол идваха за сертификати в Оряхово. Съда и прокуратурата също се сертифицираха в Оряхово, бюро по труда, социални грижи и т.н. и т.н.
Благодарности никому не дължа, както и не очаквам от никого!
72 - никога не съм крил, че не съм познавал сегашния кмет отпреди да реша да се кандидатирам за общински съветник. Гледал съм заседанията на общинския съвет тогава, когато г-н Пенков беше съветник и ми правеше впечатление на изключително принципен и компетентен човек. В последствие се оказа, че дълбоко съм се лъгал и хората, които ме предупреждаваха, че този човек не е това, за което се представя са били прави. След изборите лично г-н Пенков ме е канил да се занимавам с IT отдела в общината, но аз отказах по три причини - първата, формална, е че не можеше да ми осигури заплащането, което според мен заслужавам, втората, че вече бях решил да бъда съветник и третата, че доста отдавна съм отвикнал да имам шеф на главата си. Никога не съм кандидатствал да правя сайт на общината и това може много лесно да се провери. Не бих и кандидатствал за това по една проста причина - не се занимавам с WEB-дизайн. Моята специалност е системното администриране. Освен това да правя сайта на общината би било конфликт на интереси според едноименния закон, а аз такова нещо не бих допуснал. Между другото сайтовете на община Оряхово и на другите общини по този проект са готови шаблони и се правят за часове. Дори и начинаещ би се справил с това.
Това са фактите и те могат лесно да се проверят. Ако имате и други конкретни въпроси към мен с удоволствие ще Ви отговоря.
цитирай
74. анонимен - Евала Петранов, ти си ЛЪВ, абе не - ...
31.01.2011 18:42
Евала Петранов ,ти си ЛЪВ , абе не - плъх! Плъх или лъв ?????????? абе плъх,плъх!!!
цитирай
75. petranov - 74 - то се вижда кой е плъх :)))
31.01.2011 18:46
74 - то се вижда кой е плъх :)))
цитирай
76. анонимен - Петранов ето че опираме до пари. Не ...
01.02.2011 07:12
Петранов ето че опираме до пари.Не можел да ти осигури парите които заслужаваш.Сус бе фукара.
цитирай
77. анонимен - ООООООООо, ЦСКА-ТО СЕ ИЗЛЮПИ!П...
06.02.2011 12:52
ООООООООо,ЦСКА-ТО СЕ ИЗЛЮПИ!ПЛАКНЕ ОЧИ В ЦЕНТРАЛАТА,ГОРКИЯ!ДОБРЕ,ЧЕ НАЙ-НАКРАЯ НАМЕРИ ТАЗИ....... ДА ТЕ ВЗЕМЕ,ЧЕ СЪВСЕМ ЩЕШЕ ДА ПРЕСТАРЕЕШ!НО ЯВНО НЕ СИ МНОГО УДОВЛЕТВОРЕН ОТ ИЗБОРА СИ,ЩОМ СЕ ВПЕЧАТЛЯВАШ ОТ ЖЕНИЦИ С АТРАКТИВНА ВЪНШНОСТ,А МОЖЕ БЕ И ПОВЕДЕНИЕ,ДАНО И ТИ ИЗЖИВЕЕШ УДОВОЛСТВИЯТА ОТ КАМА СУТРА СУТРИН В ХОТЕЛСКАТА СТАЯ И ТО КЪДЕ-В КОЗЛОДУЙ,БОЖЕ,БОЖЕ!НЕ Е ЗЛЕ СЛЕД ЛЕЧЕНИЕТО ДА ПОСЕТИШ И ДРУГ ТОП СПЕЦИАЛИСТ-ЧАСТНИК,НО ОТ ДРУГА СПЕЦИАЛНОСТ.ТАКА НЕ САМО ЩЕ СЕ ВЪРНЕШ НА УЧИЛИЩНАТА ПЛОЩАДКА,НО И ОТ ТАМ,ОТ КЪДЕТО ТЕ ПУСНАХА.ЯВНО ВЕЧЕ НЕ СИ В РЕМИСИЯ.ИМАШ МАНИЯ ЗА ВЕЛИЧИЕ,НЕАДЕКВАТНО ПОВЕДЕНИЕ
цитирай
78. анонимен - ЦСКА-ТО и Петранов са най-умните. ...
06.02.2011 23:04
ЦСКА-ТО и Петранов са най-умните.Вижте Петранов колко теми е пуснал в сайта на общината,лудия и той пуска ,ама никой не му се връзва да му отговаря.
цитирай
79. анонимен - Петранов, след като пари за болн...
07.02.2011 16:20
Петранов,след като пари за болницата няма да има как смяташ,че можем да се оправим?
цитирай
80. petranov - 79 - в новия бюджет, който надявам се ...
07.02.2011 16:40
79 - в новия бюджет, който надявам се ще приемем до две седмици ще предвидим средства за болницата. Надявам се, че ще успея да убедя останалите колеги и да дадем максимума на болницата си. Без пари няма как да стъпи на крака болницата.
цитирай
81. анонимен - Под стъпване какво визираш?Селска ...
07.02.2011 17:13
Под стъпване какво визираш?Селска здравна служба...
цитирай
82. petranov - 81 - не. Мисля, че болницата в Оря...
07.02.2011 18:04
81 - не. Мисля, че болницата в Оряхово ще има своето място където жителите на общината, а и на съседните общини ще получават помощ според компетенциите и. Едва ли някой очаква една общинска болница да се превърне във високотехнологична и да лекува подобно на "Спешно отделение" или "Д-р Хаус", но моето лично убеждение е, че общината ни има нужда от тази болница. Почетете малко по сайтовете на съседните общини - никоя от тях не дава и дума да се издума срещу болниците им. Можем само да се поучим от тях, ако не искаме Оряхово да се превърне просто в географско понятие!
цитирай
83. анонимен - В други общини едва ли има Петранов, ...
07.02.2011 22:23
В други общини едва ли има Петранов,който да буни интриги.
цитирай
84. petranov - В другите общини няма и Кочев, който ...
07.02.2011 22:28
В другите общини няма и Кочев, който да трупа дългове на гърба на болницата, няма и Пенков, който да твърди, че Оряхово няма нужда от болница...
цитирай
85. анонимен - Нали Кочев го няма, не виждам нещо да ...
07.02.2011 23:19
Нали Кочев го няма,не виждам нещо да се е оправило в болницата.Примери няма да давам,работещите в болницата знаят за какво става дума.
цитирай
86. petranov - E как да се оправи? С магическа пр...
07.02.2011 23:31
E как да се оправи? С магическа пръчка за 5 мин.? Днес имаме 2,5 милиона дългове, а утре те вече са погасени...Ще се променят нещата, но не става изведнъж. Още повече, че срещаме само отпор от кмета и от други държавни институции. Някои хора просто искат болницата ни да я няма. Не забравяйте, че новата здравна карта ограничава броя на леглата с които се сключва договор с НЗОК и то определя максимум по области, а не по населени места. Предполагам, че всеки може да се досети защо е този натиск към нашата болница...Лошото е, че в крайна сметка най-потърпевши са работещите в болницата и пациентите.
цитирай
87. анонимен - 86
07.02.2011 23:35
Не просто ти се пънеше ,че всичко ще стане много бързо...Ревизия,Коча в затвора,ама ядец.Петранов, ти си вреден за Общината.
цитирай
88. анонимен - анон.
07.02.2011 23:59
Не е ли редно кмета отново да покани дупетатина Янко Здравков /нали е от управляващата партия/ да запознае местните съветници и обществеността с вижданията си за бъдещето на болницата ни, както бе канен преди година?!
Защо не и зам. кмета на Враца?/нашия човек/
цитирай
89. анонимен - а кой
08.02.2011 01:06
А кой ви е виновен, че новият управител не се справя, пак ли Кочев?
От отчета, който Петранов публикува май не са 2,5 милиона. До вчера вдигахте шум срещу болницата, а днес вижте другите общини. Другите общини драги ми Хаяско /става дума за джуджето Хаяско/, се предполага, че техните болници също са увеличили задълженията. И тъй като ти работиш с документи, които намираш я в гъза си, я под чистачката, я заклещени между зъбките, докажи, че не е така, докажи го с документи, имаш много дупки, в които да ти ги завират /документите де/.
цитирай
90. анонимен - 89
08.02.2011 06:28
Виновни са тия дето си затвориха очите на конкурса и при липса на други кандидати назначиха на пожар единствения,който се яви.А и компетента Петранов,който предлагаше ту Антимова,ту Тевекелева,който също като Луканов нямат съответната квалификация здравен мениджмънт.Дипломите Петранов,какво става с тях?
цитирай
91. petranov - 87 - никога за нищо не съм се пънал. ...
08.02.2011 19:11
87 - никога за нищо не съм се пънал. Никога не съм пращал Кочев в затвора или пък съм казвал, че нещата ще се решат бързо. Както винаги, 87, си измисляте факти. Нито имам правомощия да пращам някого в затвора, нито пък искам да ги имам. Има си прокуратура и съд, които се грижат за това. Нещата щяха да се решат бързо ако още преди две години бяхме натирили Кочев там където му е мястото. За съжаление тогава нямах подкрепата на другите колеги. Все пак - по-добре късно отклокото никога. Задълженията вече не са 2,5 милиона - новият Управител успя да погаси една сериозна сума от тях. Колкото до другите общини най-отговорно заявявам, че няма друга общинска болница в северозападна България с такива задължения като нашата. Пълни отчети за други общини не мога да представя по обясними причини. Всяко юридическо лице обаче е длъжно в срок до края на Юни всяка година да публикува баланс и паричен отчет в интернет. Така че за миналата година отчетите след 3-4 месеца ще бъдат публикувани и ще можете да се уверите в твърденията ми. По отношение на дипломите на г-н Луканов - ясно е че разполага с всички необходими дипломи. Не съм се срещал с него скоро, но при първа възможност ще го помоля да ми предостави копия и да ги публикувам. Тогава обаче вие, 90, ще се извините ли за злостните нападки?
Гордея се с това, че съм допринесъл да бъде сменен изключително некомпетентния ръководител на болницата, който я тласкаше към фалит. Радвам се, че с подкрепата на колегите попречихме на сценария източване на болницата и освобождаване на ресурс за новоткриващи се други болници. Много хора не са доволни от това, но аз се грижа преди всичко за интересите на гражданите на общината, а не за частните интереси на шепа местни олигарси!
цитирай
92. анонимен - Петранов, следи какво ще стане с ...
08.02.2011 23:11
Петранов,следи какво ще стане с общинските болници в малки градове под 25 000 жители.
цитирай
93. petranov - Следя
08.02.2011 23:57
http://dnes.dir.bg/news/zdravna-reforma-obshtinski-bolnitzi-7953741?nt=10
Източник: dir.bg
Провежданата в момента здравна политика обрича общинските болници на фалит, като в селищата с под 25 000 жители, където населението е застаряващо и с най-ниски доходи, няма да останат болници.
За това алармираха от Сдружението на общинските болници, което е учредено през декември м.г. и обединява 23 общински болници в страната, предаде БТА.

Причината е, че поради завишените изисквания малките общински болници няма да успеят да сключат договори с НЗОК. 2/3 от отделенията в общинските болници са получили най-ниското - първо ниво на компетентност и ще трябва да изпратят пациентите си в листите на чакащите на по-големите болници, въпреки че до миналата година те са извършвали необходимите им лечебни дейности.

От сдружението прогнозират, че по този начин ще се ограничи достъпът на пациентите и рязко ще се влоши обслужването в малките населени места. Общинските болници ползват само 14 процента от бюджета на Здравната каса за болнична помощ. Те са в тежко финансово състояние, поради невъзможността на общините да ги издържат и част от тези лечебни заведения ще фалират, твърдят от сдружението.

Други малки болници пък ще сключат договори с НЗОК за до 40 на сто по-малко клинични пътеки, защото изискванията в стандартите предполагат излишно завишаване на броя на лекарите и апаратурата. Срокът за сключване на договори е до 20 февруари, въпреки това общинските болници все още нямат яснота за правилата, по които трябва да стане това.

Председателят на Сдружението на общинските болници в България Иван Димитров, който е управител на болницата в Попово,отбеляза, че на общинските болници не се заплаща за извършения труд за консултации от специалист, за лабораторни и рентгенови изследвания за пациенти в центровете за спешна медицинска помощ, както и за интензивни легла, предаде БТА.

Димитров попита защо след като всички болници са търговски дружества има различен "аршин" при финансирането и съобщи, че сдружението е сезирало Комисията за защита на конкуренцията. Становище по поставените проблеми сдружението ще поиска и от еврокомисаря по здравеопазване и защита на потребителите Джон Дали, който се очаква да пристигне тази седмица в страната.
цитирай
94. petranov - Не знам обаче ние ли да си носим са...
09.02.2011 00:02
Не разбрах обаче ние ли да си носим сапуна за въжето или от профсъюзите ще го дават.
цитирай
95. анонимен - Петранов, не си заслужава каузата ...
11.02.2011 07:45
Петранов, не си заслужава каузата за спасяване на болницата.Както сам виждаш, нашите докторчета непрекъснато се плюят и си завиждат за нещо и чакат някой друг да и реши и най.дребните проблеми.
цитирай
96. анонимен - анон.
12.02.2011 14:15
Нещо го няма всезнаещия и имащ виждания гуленов!
Чука си часпрома и му не пука за сторените злини от него.
Може би развива кабинетна микрохерургия?
цитирай
97. petranov - 95 - каузата си заслужава, защото ...
12.02.2011 22:29
95 - каузата си заслужава, защото това е кауза на жителите на община Оряхово.
цитирай
98. анонимен - 97
13.02.2011 08:47
Всеки се спасява както може.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812693
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930