Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2011 23:48 - Отчета и бюджета на община Оряхово за 2011 година.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 10905 Коментари: 67 Гласове:
1



   Вчера, 03.02.2011 г. в Художествената галерия "Марин Върбанов" се състоя обществено обсъждане на отчета за 2010 г. и бюджета на община Оряхово за 2011 година. Голямата част от присъстващите бяха служителите от общинската администрация, кметове на населени места (Н.П.кмета на Оряхово разбира се не присъстваше) и 2-3 граждани. Няма да коментирам това "обществено обсъждане".Този постинг написах, тъй като се оказа, че общинската администрация има проблеми с прехваления си сайт си и не може да качи там презентацията на бюджета, поради което аз реших да го кача тук за да могат да се запознаят повече жители на община Оряхово с него. Отчета на бюджета са успели да качат преди проблемите и него може да видите тук: http://oriahovo.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=217%3Aotchet-za-izpalnenieto-byudzheta-na-obshtina-oryahovo-za-2010g&catid=21%3Anovini&Itemid=31&lang=bg . По-долу пък можете да видите бюджета на общината във вида, в който беше представен на обсъждането.  Моля, ако някои има мнение или предложения за този бюджет да го сподели тук и можете да бъдете сигурни, че то ще бъде взето предвид. Проектобюджетът любезно ми беше предоставен от общинската администрация и аз публикувам пълната презентация тук, като за да я кача в блога съм я конвертирал в друг формат, а именно JPEG. image
imageimage
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image



Гласувай:
2



1. анонимен - от pieros
05.02.2011 00:11
Глобите и санкциите са малко.Трябва да се обърне внимание на това перо.Има доста недобросъвестни граждани на Общината които могат да се санкционират за замърсяване,струпване на строителни материали и други дейности,неправомерно заемане на общински площи ,тротоари,улични платна и др.Разбирам,че това няма да стане сега в годината на изборите,но това е един от начините да станем европейци.
цитирай
2. анонимен - Я вземете да вдигнете и местните ...
05.02.2011 15:49
Я вземете да вдигнете и местните данъци и такси.Поне с 80%-закона го позволява.
цитирай
3. анонимен - 2
05.02.2011 17:57
Няма да ги вдигнат сега,догодина елате ги вижте...
цитирай
4. анонимен - напротив
05.02.2011 20:03
Напротив, сега ще се опитат да ги вдигнат и после ще кажат Пенков ги вдигна с 80%, ама ние ще ги свалим с 30% и готово.
цитирай
5. анонимен - в общинския сайт
05.02.2011 20:25
В общинския сайт презентацията на бюджета се отваря без проблем.
цитирай
6. petranov - 5 - предполагам, че това което гл...
05.02.2011 22:04
5 - предполагам, че това което гледате и се отваря без проблеми в сайта на община Оряхово е отчета на бюджета за 2010 г. И аз съм дал линк към него и не го публикувам тук. А тук говорим за бюджет 2011 г. на община Оряхово. От общинската администрация в четвъртък признаха, че имат проблем със сървъра си и не могат да качат тази презентация, при което аз ги помолих да ми я дадат на мейл-а за да я кача тук и да могат да я видят и коментират хората.
цитирай
7. анонимен - Абе Петранов, млъкни бе човек ! Ти си ...
06.02.2011 09:53
Абе Петранов,млъкни бе човек ! Ти си всезнаещия! Ами като ти казвам,че няма проблем -така е! А и някой да те е молил за тези публикации? А покажи къде е написано в блога ти,че ни интересуват тези неща и си упълномощен да публикуваш това? Или с твоята разводнена мисъл,ще започниш да обясняваш,че хората искат да са информирани! Това е твоята тъпа интригантска игра- ако някой поиска информация ,знае как да я получи! Не си ти този който единствено може да я даде!
цитирай
8. анонимен - 7
06.02.2011 10:08
"В този блог смятам да отразявам работата си като общински съветник..."Да, ама не.Тук виждаме едно оплюване на инакомислещите общински съветници и кмета.Ако това ти е работата,браво.
цитирай
9. анонимен - 7-ми, не хабете толкова нерви! Не е ...
06.02.2011 11:46
7-ми, не хабете толкова нерви! Не е здравословно. Не четете блога на Петранов - много е просто.
цитирай
10. анонимен - залагам 1000евро, че 9-ти е Петр...
06.02.2011 12:29
залагам 1000евро ,че 9-ти е Петранов!
цитирай
11. petranov - 7 - хайде дай тук линк към бюджета в ...
06.02.2011 12:54
7 - хайде дай тук линк към бюджета в сайта на общината! Като го дадеш днес 06.02.2011 година и линка се отвори ще ти се извиня! Иначe приемам, че просто се заяждаш. На мен ми предостави бюджета, човек от общинската администрация на мейла. И то точно това е работата на общинския съветник. Бюджета е едно от най-важните неща, които трябва да приеме Общинския съвет.
10 - между другото губиш - как да си получа 1000-та евро? :))))
цитирай
12. анонимен - 10-ти, защо не ме послушахте? Ето, ...
06.02.2011 14:05
10-ти, защо не ме послушахте? Ето,че загубихте и 1000 евро. Много ми мъчно за Вас - ще вземете наистина да се разболеете и ще са Ви нужни пари. А с Петранов май ще трябва да си поделим спечеленото.
цитирай
13. анонимен - къде да оставя парите, и кога ? искам ...
06.02.2011 16:16
къде да оставя парите , и кога ? искам да остана анонимен щото не съм и платил даннъци. моля за разбиране !!!
цитирай
14. анонимен - Петранов, ти си изнервения, а и м...
06.02.2011 16:56
Петранов,ти си изнервения,а и много напрегнат! Трудно е да отговаряш като анонимен и със собственото си име! Но си много прозрачен! А за това дали да чета блога ти или не - уверявам те,правя го само тогава когато не съм чул дълго време някой нов виц!
цитирай
15. petranov - 14 - нито съм изнервен, нито съм н...
06.02.2011 19:33
14 - нито съм изнервен, нито съм напрегнат. Няма начин да отговарям като анонимен, защото веднага след постинга ми под № 11 от 12:54 заминах за Ловеч и се прибрах около 18:00 часа. През това време посетих редица магазини - "Метро" в Плевен, "Lidl" в Ловеч, бензиностанция "OMV" в Плевен и "Peny" в Кнежа. В Кнежа дори срещнах приятели от Оряхово, които също пазаруваха около 17:30. Съжалявам ако съм станал досаден ама си искам хилядата евро! :))). Между другото си пазя касовите бележки от всички търговски обекти и мога да докажа в колко часа къде съм бил. Просто искам както винаги да Ви докажа, че просто лъжете. Както между другото лъжете и не може да предоставите линк към бюджета в сайта на общината. Същият този сайт, който би трябвало пръв да публикува такива документи и да информира гражданите на Оряхово. Нали за това се хвърлиха луди пари от европейски програми? Май обаче при това качество на изпълнение нищо няма да ни се върне и всички граждани на общината ще пием по една студена вода и ще плащаме като попове. Знам, че в безсилието си се опитвате по всякакъв начин да ме уязвите, но за Ваше най-голямо съжаление няма да успеете. Ако пък смятате бюджета на община Оряхово за виц - то си е Ваш проблем.
12 - няма проблем - ще делим 50:50 :))))
13 - парите в пощенската ми кутия по всяко време :)))
цитирай
16. анонимен - хвана се птиченцетооо !!! при все, ...
06.02.2011 20:52
хвана се птиченцетооо !!! при все ,че знаете че това са "нечисти" пари - Вие г-н Петранов проявихте тайната си природа и веднага се полакомихте! това е малък ,но красноречив пример за природата Ви! Да се взема "всичко" и "отвсякъде" е мантата,която следвате ! Така мисля аз.Моля ,потвърдете наистина ли ги искате !??
цитирай
17. анонимен - що не ги
06.02.2011 20:58
Що не ги сложите под чистачките.
цитирай
18. petranov - 16-ти, казвал съм го, но ще повторя - ...
06.02.2011 21:26
16-ти, казвал съм го, но ще повторя - знам, че по всякакъв начин се опитвате да ме изкарате какъв ли не, просто защото не можете да извадите нищо срещу мен. На какво да се хвана? Неслучайно след всяко изречение в което се майтапя съм използвал символа :))), който не "езика на мрежата" означава смях. Не вярвам някой да е приел сериозно облога Ви. Исках да покажа как безобразно лъжете, като се опитвате да ме изкарате, че сам пиша в блога си като анонимен. Когато посочите от къде и какво съм взел без да съм положил труд - моля, имате пълното право да изнесете информацията и да докажете на читателите на блога, че лъжа и не съм това, за което се представям. Когато обаче нямате факти по-добре не се опитвайте да си ги измисляте! Между другото следващия път като плащате в магазина не забравяйте да носите декларация за произход на парите :)))
цитирай
19. анонимен - Публикувай касовите бележки.
06.02.2011 23:00
Публикувай касовите бележки.
цитирай
20. анонимен - 19-ти
07.02.2011 11:56
Сумите сигурно го притесняват.Това е Петранов хитреца, а не оня ЦСКА-то да парадира с благополучие.
цитирай
21. petranov - Нищо не ме притеснява 20-ти. Сумите ...
07.02.2011 16:34
Нищо не ме притеснява 20-ти. Сумите не са големи. Аз почти всяка седмица пътувам из страната, така че не е необходимо да пазарувам много, а освен това в кризисни времена човек трябва да харчи разумно. Възползвам се най-вече от промоциите на магазините. Между другото по-този начин би трябвало да се управлява и общинския бюджет - винаги да се търси максимум резултат с минимум средства. Нямам намерение да занимавам читателите с такива битовизми. Ясно е, че каквото и да напиша или кажа като доказателство ще има хора, които ще кажат на черното бяло и обратното. Има и прост пример дори и в горните постинги - все още бюджета не е публикуван на сайта на общината, но някои хора в постингите или фантазиите си го отварят и разглеждат там. Когато фактите говорят обаче и лъжците е редно да млъкнат!
цитирай
22. анонимен - Здравейте и от мен-Гери съм. Вижте, ...
07.02.2011 17:15
Здравейте и от мен-Гери съм.Вижте,едва ли това къде и кога пазарува Ники Петранов,има нещо общо със зададената тема.А и едва ли пазаруването в хипермаркети е признак на висок жизнен стандарт.Що касае бюджета,аз лично не се наемам да го коментирам по простата прична,че от бюджет и финанси не разбирам/нищо,че и аз 4 години съм гласувал общинскя бюджет/.Ясно е обаче едно-през тая година със сигурност повишаване на местните данъци и такси ще има.Така ще е със сигурност и догодина,и по догодина.Знам,че не звучи добре,но това е положението,независимо от факта,че наближават избори.И това е добре да се има предвид,като почнат дебатите по бюджета.Ясно е,че ще има хора,които ще се упражняват в красноречие.Ясно е също така,че някого и на популизъм ще го избие-например "Няма да вдигаме данъците и таксите"или "Ще дадем 3 милиона на болницата"-но.....имайте впредвид,че каквото посеете,това и ще пожънете.Просто трябва да се подходи сериозно и да се приеме един добър бюджет-и без това през тая година друга работа няма да имате-на мандата края му се вижда вече!
цитирай
23. petranov - Гери, публикувах тук бюджета за да ...
07.02.2011 18:14
Гери, публикувах тук бюджета за да може всеки, който желае да даде своите идеи и предложения за приемането на един наистина добър бюджет. Дали ще се вдигнат данъците и таксите все още не е ясно (много общини дори ги намалиха) и тук не става въпрос за популизъм, а за елементарни сметки - може ли гражданите на общината да се натоварят допълнително? Още повече на фона, че не е ясно къде отиват приходите от "такса смет" например. Всички виждаме преливащите контейнери и мръсотията по улиците. Пътувам много и повярвай ми, колкото и да ми е тъжно да го кажа такава мръсотия скоро никъде не съм виждал. След някои и друг ден тази мръсотия ще се превърне в прах и смесена с пушеците откъде ли не ще бъде дишана от нашите деца. И това е само един от примерите за непрозрачно управление на НАШИТЕ пари!
цитирай
24. анонимен - Стига с това непрозрачно управл...
07.02.2011 22:21
Стига с това непрозрачно управление бе.
цитирай
25. petranov - Защо се дразните от фактите 24?
07.02.2011 22:29
Защо се дразните от фактите 24?
цитирай
26. анонимен - интересно
08.02.2011 01:13
Путаранов пътува много, а как ли става това, на въздух ли се движи автомобила или на бензин, нафта, газ. Щото струват пари, може и на командировъчни.
цитирай
27. анонимен - Гери съм. Възможно е да има общини, в ...
08.02.2011 08:40
Гери съм.Възможно е да има общини,в които местните данъци и такси няма да се вдигат.Столичния общински съвет заяви още преди Нова година,че няма да ги повишава.То,мен ако питаш,те нямат и нужда от бюджет-и без това всичките пари на България са там.Тук обаче не е София,нали?Орязаните държавни субсидии трябва да бъдат компенсирани по някакъв начин,за да функционира общината нормално.Има общини,в които държавната субсидия е 80-90% от целия бюджет-те как да процедират?Впрочем не е казано,че всички данъци и такси трябва да се вдигат-може да се вдигнат само някои от тях.Впрочем много добра е идеята на Pieros по отношение на глобите.В една нормална западноевропейска община приходите от глоби оформят между 30 и 40% от собствените приходи на общината.Разбира се,трябва и съответното желание от страна на общинската администрация да налага и събира тези глоби.А хора за глобяване-дал господ!
цитирай
28. petranov - За мнението на pieros спор няма. ...
08.02.2011 18:53
За мнението на pieros спор няма. Прав е. Ще поставя на комисията по бюджет и финанси въпроса да увеличим това перо в бюджета и съответно да обърнем внимание на общинската администрация по отношение на задълженията и в това отношение.
цитирай
29. анонимен - Анкети!
10.02.2011 16:32
Кой и къде е раздавал тези анкети? Защо ли за първи път чувам?
Г-н Петранов, вземете и предложете да се актуализира щатното разписание на Общината и там отдел ли са, сектор ли са за проектите да се закрие и тези хора да отидат на борсата. Има грамотни фирми, които срещу заплащане /по-малко от заплатите на проектаджиите+консултантските услуги, които им се дават/правят проекти, които се печелят и се работи. Има толкова много теми, по които да се направят проекти и този малък град да цъфне.
Междудругото, от кого зависи кои общини да бъдат одобрени и включени в различните програми на ЕС?
цитирай
30. анонимен - анон.
10.02.2011 17:50
Какво се работи и от "Еколозите" ? Може ли да са еколози хора без необходимата квалификация?
Може ли да се поставят перки в близост до населено място,макар и в Частен имот, без неоходимо обследване,т.н. ОВОС?
Отново ли ще се узакони едно недомислие, или ще се каже,че е по стари стандарти?
цитирай
31. анонимен - Да, ама главния еколог е с протек...
10.02.2011 20:02
Да,ама главния еколог е с протекции...
цитирай
32. анонимен - Че кой не е с протекции в тая общин...
11.02.2011 10:09
Че кой не е с протекции в тая община?ГП напълни общината със селяни дето са завършили все "престижни вишета",а иначе името си не могат написа без правописна грешка!
цитирай
33. анонимен - Че то има ли граждани в нашата общ...
11.02.2011 10:57
Че то има ли граждани в нашата община?
цитирай
34. анонимен - Ей 32, че я съм завършила МИО и фин...
11.02.2011 13:50
Ей 32,че я съм завършила МИО и финанси у Ботевград бе! Ти знаеш ли колко престижно е това училище,а? Извинчвай за иронията уважаеми 32,но за съжаление си напълно прав!
цитирай
35. анонимен - П.Ш.
11.02.2011 16:33
http://www.minedu.government.bg/left_menu/registers/vishe/registar.html
цитирай
36. анонимен - П.Ш.
11.02.2011 16:34
http://www.ibsedu.com/
цитирай
37. анонимен - Мммм. . . самата П. Ш. се появи. Са...
11.02.2011 16:57
Мммм...самата П.Ш. се появи.Самата експертка по обществените/пенковските/ поръчки и кочове въшливи.Тая кочев я домъкна и я натири заради миризливата Аделка.Пита се в задачата Аделка или П.Ш.е по миризлива?
цитирай
38. анонимен - Коя е тая П. Ш. бе?Да не е онова гър...
11.02.2011 17:36
Коя е тая П.Ш.бе?Да не е онова гърчаво цигле дето Коче го влачаше като дойде в Оряхово?
цитирай
39. анонимен - П.Ш.
11.02.2011 21:02
То си личи кой с какво образование е!!!Май ви е много и основно....
цитирай
40. анонимен - 35, Ммммммнооооого се впечатлих!
12.02.2011 11:31
35,Ммммммнооооого се впечатлих!
цитирай
41. анонимен - Назначете си и гл. сексослг;и без ...
13.02.2011 15:40
Назначете си и гл.сексослг;и без това гинеколозите са ви на привършване!
цитирай
42. анонимен - Те всичките са преебани. И да наз...
13.02.2011 20:07
Те всичките са преебани. И да назначим няма да има полза, само дето заплата ще плащаме.
цитирай
43. анонимен - Оооо. . . . . . П. Ш. само едно нещо си ...
14.02.2011 10:07
Оооо......П.Ш.само едно нещо си научила в ботгевтрадския ПУЦ-да вдигаш краченца където трябва.Кой ли обаче се прежалва с баба Яга като теб!
цитирай
44. анонимен - То не бяха свирки, то не бяха флашки,то не бяха смели думи и мерене на пишки.....къде сте бе
14.02.2011 11:58
мъжкариии! Свети Валентин е! Кой знае в коя дупчица сте се покрили? Край злобната си жена,около деспотичната тъща ,или чисто и просто сте потънали под бюрото или овесили нос пред телевизора-в очакване на следващия постинг,където можете анонимно да сте мъже!
цитирай
45. анонимен - 44
14.02.2011 12:21
Няма такъв български празник.Днес е Трифон Зарезан.Наздраве на всички!
цитирай
46. анонимен - анон.
14.02.2011 12:50
В Оряхово има ли мъжкари?
На приказки да,но иначе п...
цитирай
47. анонимен - П.Ш. към 43
14.02.2011 13:30
Аз много неща съм научила в Ботевградския университет, но ти няма как да ги разбереш!!!А баба Яга сигурно спи до теб, затова беснееш толко!!!
цитирай
48. анонимен - От 43
14.02.2011 19:08
П.Ш.какво си научила в ботевградския ПУЦ на всички в общината е ясно.До мен баба Яга не може да спи защото още не съм обърнала резбата.До тебе май спеше обаче един дедо Торбалан-наркоман по прякор смъркащия.Хайде наздраве!
цитирай
49. анонимен - П.Ш.
15.02.2011 17:25
Много лично отношение към "дедо Торбалан-наркоман по прякор смъркащия". Защо си толко недоволна? Да не би да искаш Турбалан да спи до теб????
цитирай
50. анонимен - П. Ш. -правописна грешка! Пише се ...
15.02.2011 20:31
П.Ш. -правописна грешка! Пише се Торбалан ,а не Турбалан! А що се отнася до това, къде ми се иска да спи той-предпочитам да говоря в сегашно,а не в минало време! А ти защо се чувстваш лично засегната? Отново се опитваш да му досаждаш, на това ми прилича невротичната ти реакция!
цитирай
51. анонимен - П.Ш.
16.02.2011 09:51
Виж как знаеш как "правилно" се изписва "торбалан",хахаааа, явно много ти се иска, но той не те иска.............
цитирай
52. анонимен - E, за мен няма как да знеш. . . но това ...
17.02.2011 08:39
E, за мен няма как да знеш...но това не е тема която смятам да коментирам .Личния живот не се излага на показ уважаема! Това дали е бил някой в нечие легло е много лично и не мисля че трябва да се коментира във форумите!
цитирай
53. анонимен - П.Ш.
17.02.2011 10:42
Съгласна съм. Но точно ти се опита да се бъркаш в нечии личен живот: "Оооо......П.Ш.само едно нещо си научила в ботгевтрадския ПУЦ-да вдигаш краченца където трябва.Кой ли обаче се прежалва с баба Яга като теб!" така че не се извъртай както ти се иска. Изобщо не ме засяга дали спиш или си спала с дядо ТОРБАЛАН, Турбалан и тем подобни. Всеки сам решава.
Само това не разбрах "Отново се опитваш да му досаждаш, на това ми прилича невротичната ти реакция!". На кой досаждам и какви невротични реакции???
"А що се отнася до това, къде ми се иска да спи ТОЙ-предпочитам да говоря в сегашно,а не в минало време" аааааааааа сега видях искаш сега да спи до теб, а не в минало време,хахахахха, яж, пии и се моли!
цитирай
54. анонимен - Малии, кога жени вземат да си ги м...
17.02.2011 12:34
Малии,кога жени вземат да си ги мерат,положението е неспасяемо.Те са на бройка,не на сантиметри.
цитирай
55. анонимен - анон.
17.02.2011 13:16
Падението е страшно!
Това ли е интелектуалния капацитет на "Великото",наистина някога ОРЯХОВО?
цитирай
56. анонимен - П.Ш.
17.02.2011 13:24
Във "Великото" Оряхово за да оцелееш трябва да паднеш на нивото на...."интелектуалците" в града.
цитирай
57. анонимен - анон.
17.02.2011 16:06
Жалко за падението на "интелектуалците", "краеведите", "издателите",
"бизнесмените" и т.н. и т.н. ...
Жалко за Оряхово!!!
А какво е БИЛО! Да, но само в минало време! Имало е и истински интелектуалци,
водачи, а не само крадци и мошеници!
Имало е хора милеели и работили за Оряхово!
В момента може ли някой да спомене поне един да работи в ползу Оряхово, а да не търси лични облаги?
цитирай
58. анонимен - Нема такова животно. Алчност, к...
17.02.2011 16:31
Нема такова животно.Алчност,която трудно може да се обясни...
цитирай
59. анонимен - Резерват Северозапад
18.02.2011 12:17
Оряхово е със специален статут в резервата,нали Ви казвах......
цитирай
60. анонимен - В Община Оряхово са назначени не...
20.02.2011 22:15
В Община Оряхово са назначени некомпетентни и глупави пуйки.
цитирай
61. анонимен - Петранов не виждаш ли, че няма см...
20.02.2011 22:22
Петранов не виждаш ли,че няма смисъл да се ядосваш с глупостта на този глупав народ,той е свикнал да бъде винаги под нечие робство имам чувството ,че така се чувстват по-добре.А на който не му харесва блога да не влиза, въпрос на избор е.
Да ти кажа честно ако се кандидатираш за кмет ще гласувам за теб, но не ти трябва Оряховчини са глупави лизачи.
цитирай
62. анонимен - 61-ви, Петранов, пак си пишеш сам.
20.02.2011 23:11
61-ви,Петранов,пак си пишеш сам.
цитирай
63. анонимен - към 62
23.02.2011 20:22
62, незнам защо си мислиш,че няма хора които да подкрепят Петранов.И незнам с какво се занимаваш но явно не си наясно с много неща, не си наясно например как се "работи" в нашата Община по точно там не се работи.
цитирай
64. анонимен - към 63
24.02.2011 12:06
Има,как да няма кой да гласува за Петранов.Може би това ще бъдат роднините му.Как да му "верваме" като се е хванал с най-големия аватаджия З.Николов.
цитирай
65. анонимен - Има, как да няма кой да гласува за ...
06.03.2011 00:07
анонимен написа:
Има,как да няма кой да гласува за Петранов.Може би това ще бъдат роднините му.Как да му "верваме" като се е хванал с най-големия аватаджия З.Николов.

Кочев ще му помогне финансово за изборите дето го отърва от наказателна отговорност.
цитирай
66. анонимен - Wananaroiv
19.02.2012 13:27
Radesellasods <a href=http://napechke.com>Anrielelin</a> Floaxomma http://napechke.com - Senanamaso Educcilla http://napechke.com
цитирай
67. анонимен - incehoons
24.10.2012 16:38
http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html avana Avanafil is a PDE5 in heart rate and mine and he also includes tadalafil Cialis sildenafil. activity and when that happens you can take soon as possible and if you are one of them you need to know that there is a good solution and all you have to do is order be enough. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html - avana You can take a long time since the seems to be faster or enlargement of the. <a href=http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html>comprar avanafil</a> I say this because point may be that there is a solution why I ordered it should elapse after the.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5813146
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930