Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2011 23:58 - МБАЛ Оряхово, дипломите и развенчаването на митовете.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 35265 Коментари: 85 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Почти във всеки постинг в този блог коментарите се насочват към болницата в Оряхово и нейното състояние. Това е обяснимо, тъй като това е една от най-важните институции на територията на общината ни. Много хора се дразнят, че болницата работи въпреки нежеланието и пречките поставяни пред нея от много хора - така наречените "силни на деня". В своята злоба много от тези особи атакуваха квалификацията на Управителя на МБАЛ Оряхово г-н Луканов.  Така направи и г-н кмета Пенков, като се превърнахме в единствената община в България изпращала запитване до Министерството на здравеопазването дали Управителя на болницата отговаря на всички условия да бъде управител. Отправям едно предизвикателство пред кмета Пенков и верните му хора - нека публикуват отговора на Министерството или ако техниката им не позволява да го предоставят на мен за публикуване тук! Също така, надявам се, че кметът ще има смелост да публикува документите от конкурса за избирането на стария управител г-н Кочев, както и съответните доказателства, че към дата на избирането си той е отговарял на условията да е управител. Нека кмета докаже, че отношението му спряво единия и другия е еднакво!Преди няколко дни помолих г-н Управителя да ми предостави копия от дипломите си, с които е кандидатствал за управител на болницата в община Оряхово и с които е кандидатствал за получаване на разрешението за извършване на лечебна дейност в Министерството на здравеопазването. Той беше така любезен да ми  изпрати копията заедно с разрешението да ги публикувам в блога си. Позволил съм си да ги "манипулирам" като съм изтрил лични данни като ЕГН, дата на раждане и постоянен адрес. Всеки обаче, който желае да се запознае с документите в тяхната цялост може да го стори както чрез мен така и директно при Управителя Луканов. В този блог винаги се работи с документи и неоспорими факти! По-долу можете да видите сканирани съответните дипломи. Предполагам, че след като това са документи, преминали през Комисията по избора и през Министерството на здравеопазването  то те са автентични и дума не може да става за дипломи тип "калинка".
image
image
image



Гласувай:
1



1. анонимен - Петранов, това последното е уве...
15.02.2011 00:10
Петранов,това последното е уверение ,че ще се дипломира ,а не диплома.Прави разлика бе човек.
цитирай
2. petranov - Това е уверение, че е завършил се...
15.02.2011 00:16
Това е уверение, че е завършил семестриално. Между другото напълно легитимен документ. Обикновено от завършването да издаването на дипломата минава доста време. Между другото моята първа месторабота в София съм я започнал именно с подобен документ. Не съм адвокат на г-н Луканов, но след като както нашата Комисия по избора, така и Министерството на здравеопазването са приели тези документи за редовни, то се предполага, че те наистина са такива.
цитирай
3. анонимен - Много престижно. УНСС - Утре Носете ...
15.02.2011 06:58
Много престижно.УНСС - Утре Носете Съответната Сума.
цитирай
4. анонимен - анон.
15.02.2011 08:30
Уверението е от м. ноември,а конкурса беше ....да.да..
цитирай
5. анонимен - Човека е "хванал" по...
15.02.2011 08:48
Човека е "хванал" последния влак.На 9.11.2010г. му издават уверението и на следващия ден комисията по конкурса отваря плика с документите в присъстнвието на кандидата.Оправно момче.Дипломната му работа сигурно е "Как да фалирам общинска болница".
цитирай
6. анонимен - анон.
15.02.2011 09:21
Какво толкова сте се заровили в документацията,нали комисията е решила въпроса?!
В Уверението пише ясно,че на момчето предстои дипломиране в
периода 20-27 февруари 2011 година!
Нали ще се дипломира,защо е този напън?
Въпроса е : легитимен ли е бил конкурса и какво биха казали членовете на Комисията, ако започнат да ги питат?!
Петранов е прав-има комисия,да си отговаря!
цитирай
7. анонимен - В Благоевград и куче да вържеш и то ще ...
15.02.2011 09:34
В Благоевград и куче да вържеш и то ще завърши. Неслучайно е в тройката по корупция.
цитирай
8. анонимен - Абе хора, Коча като имаше дипломи и ...
15.02.2011 09:47
Абе хора,Коча като имаше дипломи и дипломчета какво направи?Дори се срамувам да чета простотийте ви.Имам чувството,че това се пише от един човек.Оставете го този Луканов да поработи известно време и тогава коментирайте!Факт е ,че болницата съществува в момента и приема пациенти,благодарение именно на него и тези,които работят без пари.
цитирай
9. анонимен - 8
15.02.2011 09:56
Та малко ли направи с двете си дипломи - две закрити отделения.Добре че няма повече дипломи.
цитирай
10. анонимен - като
15.02.2011 12:09
Като се говори за спазване на закона, това означава, че трябва да се спазва. На Лалугера му е лесно, има си комисия, прав си е. Не са само две закрити отделения, ОАИЛ, Хирургия, АГО, Нервно работи на магия.
цитирай
11. анонимен - 8-ми, много си прав. Кочев с купе...
15.02.2011 12:17
8-ми, много си прав. Кочев с купените дипломи ни затърка. Не е важно какви дипломи имаш, а е важно съдържанието в тиквата ти какво е. Какъв икономист трябва да си, да не можеш на две магарета сено да разделиш.Работеща и изкарваща добри пари болница да я докараш до фалит.Това говори, че си некадърник или мошеник.Третия вариант е и двете заедно, което означава язък за прехвалените ти дипломи. Мисля, че е крайно време да престанете с тези дипломи и коментари за болницата. Като не искате да помагате, поне не пречете!!!
цитирай
12. анонимен - 11
15.02.2011 12:46
А не мислиш ли че и дипломите на Луканов са купени?И че цилия конкурс е един фарс?Борците за истината ,като петранов,трябва да дадат по конкретен отговор.Как на 9.11.2010 се издава документ и на следващия ден,сред "многото" кандидати,са само документите на Луканов.Или по-добре от нищо нещо?Кога са внесени документите на Луканов за конкурса?И не заповядвай да не се занимаваме с болницата,щом се издържа с пари на данъкоплатците,ще искаме отчет за всичко.
цитирай
13. анонимен - от nikolay_cska
15.02.2011 13:30
За пореден път поставям пред уважаемия сенатор Петранов въпроса с крематориумите на Енемона. Оня ден, докато вървях по улицата, забелязах как по капризите на вятъра, целия черен, гъст пушек от комина на училището се насочваше стремглаво по посока на къщата на семейство Петранови и се запитах какво ли още трябва да стане, за да се задейства едно елементарно разследване по законосъобразността и целесъобразността на екологичния терор над децата на Оряхово от страна на Гошо Коминя. Другата тема за размисъл пред сенатор Петранов ми бе подсказана съвсем наскоро, а именно - вярно ли е, че е изтекъл законовия срок, в който кмета на общината е трябвало да насрочи провеждане на конкурси за автобусни линии, което означава на практика, че се извършват незаконни превози по линиите, обслужващи общината поради изтекъл срок на разрешителните?
цитирай
14. анонимен - 12-ти. Много си "прозд&qu...
15.02.2011 13:57
12-ти. Много си "прозд"бе, Сайше.Никой нищо не ти заповяда.А с парите на данъкоплатците се плащат заплатите на полицайте, пожарникарите , даскалите и на Вас, госпожици, госпожи и господа от общинската администрация. Болницата е търговско дружество и получава това което си изработи.
цитирай
15. анонимен - 14
15.02.2011 15:37
Като сте търговско дружество и си изкарвате парите сами идете на сесията за обсъждане на бюджета и кажете че не искате никакви пари от общината.Откажете се и от прословутия заем който е пак за вас и няма да го плащате вие а данъкоплатците на тая община.Вярно е че сме прости,че търпим такива отрепки като теб частнико.
цитирай
16. анонимен - 13-ти
15.02.2011 15:41
Айде ЦСКА-то пак се отвърза.Нали се отказа да пишеш бе цървул.Ей,тъп си мама му стара - Петранов не е сенатор..
цитирай
17. анонимен - Не е сенатор, ама ще стане. И болница ...
15.02.2011 17:08
Не е сенатор, ама ще стане. И болница ще има, колкото и да е трън в очите Ви, 15-ти.
цитирай
18. анонимен - анон.
15.02.2011 17:20
Стига сте хленчили за пари, а лекувайте хората и те ще ви се отблагодарят, а не да тичат по други лекари в други населени места.
Истинските пари идват след работата и не от фалшиви дипломи и ЕГН-ета, на уж лекувани хора.
Жалкото е,че в болницата няма пациенти-въпрос на сринато доверие!
Работете!
Готовите пари няма да дойдат сами!
цитирай
19. анонимен - П.Ш.
15.02.2011 17:33
анонимен написа:
В Благоевград и куче да вържеш и то ще завърши. Неслучайно е в тройката по корупция.

Сега пък и Благоевградския университет ли не ви изнася?Къде трябва да е завършил човек за да приемете дипломата, да не би да искате в Щатите или пък в Германия????И накрая да дойде в Оряхово, силно се съмнявам....
Интересно ми е тези които пишат и дават оценки на Университетите в България с какво образование са и откъде имат дипломи (ако имат въобще). Но това няма как да го разберем, защото много лесно се дават оценки анонимно!
Хора оценете първо себе си и тогава давайте оценки на другите.
цитирай
20. анонимен - към 14
15.02.2011 19:00
А като е търговско дружество болницата и трябва да получава това,което си заработи защо общ.съвет определи заплата на бившия управител?Защо не оставихте болницата да си определи заплатата на управителя?Как се дава 6000 лв. заплата?Такава малака болница как може да плаща такава заплата?Всички знаем приказката ,,които поръчва музиката -той плаща!,,Само,че се оказа,че общ.съвет поръчва музиката(определя заплатата на управителя-6000),а ние плащаме!
цитирай
21. анонимен - Общ. съвет като е гласувал тази з...
15.02.2011 19:04
Общ.съвет като е гласувал тази заплата на бившия управител сега да му изплаща дължимите суми!А не да изтезавате работещите в болницата да сърбат на общ.съвет попарата.Един от общ.съветници ми каза,че тази заплата не му била гласувана от общ.съвет,а му била дадена от кмета? ако е така Къде е тогава прокуратурата???
цитирай
22. анонимен - към 15
15.02.2011 19:12
Тази висока заплата на бившия управител беше обсъждана на сесия на общ.съвет още през 2009г.Целия общ.съвет е знаел за нея.И ако не е определена от общ.съвет(по закон трябва да е така)защо общ.съвет не е сезирал прокуратурата?Значи общ.съвет е главния виновник!Защо сега да не искаме пари от него?
цитирай
23. анонимен - към 1
15.02.2011 19:17
№1 искаше да каже,че този пост е бил предопределен за кебапчията.......Той дълго време беше подготвян от наркомана за поста....Освен това сега в детско щеше да има гинекологична клиника,а не гинекологичен кабинет!
цитирай
24. анонимен - до 7
15.02.2011 21:29
Ами вземи завърши софийския или пернишкия, или кой да университет и ела ти
цитирай
25. анонимен - 24 е прав!Искаме управител с дип...
16.02.2011 23:20
24 е прав!Искаме управител с диплома от ПАТКА!Само него ще признаем..........
цитирай
26. анонимен - Изненадваща кадрова рокада в на...
17.02.2011 09:18
Изненадваща кадрова рокада в най-голямото здравно заведение в Пиринско


Финансистът Янко Кочев, който доскоро бе шеф на болницата в гр. Оряхово, е номиниран за икономически директор на благоевградската държавна болница.

Той ще ръководи най-голямото лечебно заведение в Пиринско едновременно с настоящия изпълнителен директор д-р Красимир Михайлов, който ще поеме управлението на медицинските дейности.

Янко Кочев има управленски опит като директор на МБАЛ -Оряхово, но коренът му е от Пиринския край - от гр. Гоце Делчев.

Новото попълнение на ръководния екип на най-голямото лечебно заведение в Пиринско се предвижда да стане факт в края на месеца.

Кадровата рокада се превърна в най-коментирана тема сред лекарската гилдия.

МБАЛ - Благоевград е лечебно заведение, което е регистрирано като търговско дружество и е редно управлението да се поеме от финансист, са коментарите на медиците. Досега в историята на МБАЛ - Благоевград зам. шефското място по икономическите дейности се е поемало само от лекари.

В момента благоевградската болница има двама зам. директори: д-р Огнян Митев по лечебната дейност и д-р Александър Костов - стопанска дейност.

До дни ще стане известно новото назначение и ще доведе ли то до нови размествания.
цитирай
27. анонимен - от nikolay_cska
17.02.2011 09:49
Редно е да цитирате източника на информация - http://www.struma.com/obshtestvo/yanko-kochev-poema-upravlenieto-na-mbal-blagoevgrad-zaedno-s_15756/
цитирай
28. анонимен - Май бившят Ви не е бил лош професи...
17.02.2011 10:05
Май бившят Ви не е бил лош професионалист, ами общинският Ви съвет е за разпускане
цитирай
29. анонимен - Да им е честит "добрият про...
17.02.2011 10:54
Да им е честит "добрият професионалист"!Ние вече не искаме чак толкова "добри"професионалисти!
цитирай
30. анонимен - Бекъмчето
17.02.2011 10:57
анонимен написа:
24 е прав!Искаме управител с диплома от ПАТКА!Само него ще признаем..........

Дооооооооообреееееее,само човек завършил "ПАТКА" ша ви опрай."ПАТКИ" ви не стигнаха.
цитирай
31. анонимен - Май бившят Ви не е бил лош професи...
17.02.2011 12:29
анонимен написа:
Май бившят Ви не е бил лош професионалист, ами общинският Ви съвет е за разпускане

цитирай
32. анонимен - Тази висока заплата на бившия уп...
17.02.2011 12:32
анонимен написа:
Тази висока заплата на бившия управител беше обсъждана на сесия на общ.съвет още през 2009г.Целия общ.съвет е знаел за нея.И ако не е определена от общ.съвет(по закон трябва да е така)защо общ.съвет не е сезирал прокуратурата?Значи общ.съвет е главния виновник!Защо сега да не искаме пари от него?

цитирай
33. анонимен - анон.
17.02.2011 13:11
Браво и благодарности на т.н. д-р Янко Здравков/дупетат/ и
д-р Ал. Семков наставници водачи на г-н Янко Кочев.
Другарите си взеха своето от Оряхово и продължават да лапат.
Редно е великия дупетат да дойде в Оряхово и да даде отчет за свършеното
в неговия избирателен район. Да разкаже нещо за лакомията!
Есента идват избори,отново ли ще има сурата да се впише в списъка за депутати?
Такива подливат вода на искащия промени Б. Борисов!
цитирай
34. анонимен - Изборите наесен не са за Народно ...
17.02.2011 13:57
Изборите наесен не са за Народно събрание.
цитирай
35. анонимен - анон.
17.02.2011 15:57
Да,не са за НС, но местните да не са по-маловажни?
Нали са от управляващите?
Нали искаме положителни промени? С това поведение дали ще имат електорат да гласува за т.н. мнозинство? С това си държание подронват авторитета на Б.Борисов
и съсипват българската държавност!!!
цитирай
36. анонимен - Б. Б. достатъчно си подрони авто...
17.02.2011 16:25
Б.Б. достатъчно си подрони авторитета.И какво са направили за Северозападна България.Говорят само за магистрали към морето,а нашите пътища...
цитирай
37. анонимен - от nikolay_cska
18.02.2011 08:01
http://www.struma.com/obshtestvo/yanko-kochev-poema-upravlenieto-na-mbal-blagoevgrad-zaedno-s_15756/
Вижте какво споделят хората от Г. Делчев за коча, а единствения, който го защитава е лицето, което тук наричате кебапчия, а аз винаги съм наричал компотаджията.
цитирай
38. анонимен - ЦъСъКъТо, глей си високопостав...
18.02.2011 08:13
ЦъСъКъТо,глей си високопоставената мисия,нали Коча го нема.Оставете таа болница,че вече и писна на ората.
цитирай
39. анонимен - На всички и писна от тая болница, на ...
19.02.2011 11:12
На всички и писна от тая болница, на персонала- упорито ходи на работа без заплата и незнае на какво да се надява , на господата общински съветници, на кмета , на граждани , на депутати, областни, министри и т. н. Сложете края по - бързо уважаеми! А пък болните "тях кучета ги яли" Но не забравяйте , че всички вие сте рано или късно пациенти! Как не вие е срам!
цитирай
40. анонимен - 39
19.02.2011 11:19
Писна и на хората от личните нападки между работещите в болницата, а иначе болница трябва да има.
цитирай
41. анонимен - А някои знае ли дали е верен слухът ...
19.02.2011 12:32
А някои знае ли дали е верен слухът който се носи из болницата че поредния удар срещу нас идва от великия д-р бойко бетов?Чух че той бил станал член на управляващата партия и това е своеобразен изпит-да допринесе за каузата на дупетатите янко и ваньо.
цитирай
42. анонимен - Амчи то Бетовеца е изгонил човек от ...
19.02.2011 12:39
Амчи то Бетовеца е изгонил човек от отделението понеже не можел да го лекува,а в Козлодуй са го приели.Явно той казва раз-два.
цитирай
43. анонимен - Бетов явно ще агитира с изтупания ...
19.02.2011 13:50
Бетов явно ще агитира с изтупания отново от нафталина проект за мост.
цитирай
44. анонимен - гост
20.02.2011 18:39
Този Бетов още ли не е приет в някой диспансер?
цитирай
45. анонимен - анон.
20.02.2011 19:11
Кебапчийската скара ще се мести ли в Македония?
цитирай
46. анонимен - Писна и на хората от личните нападки ...
20.02.2011 20:00
анонимен написа:
Писна и на хората от личните нападки между работещите в болницата, а иначе болница трябва да има.

Ето,простотийте продължават.
цитирай
47. анонимен - Каква тишина!Довечера чакайте ...
22.02.2011 12:56
Каква тишина!Довечера чакайте новия шедьовър!
цитирай
48. petranov - Благодаря Ви уважаеми 47, радвам се ...
22.02.2011 21:08
Благодаря Ви уважаеми 47, радвам се че оценявате моите скромни постинги в този блог като шедьоври :))). Около 20:00 часа приключи днешното заседание на Общинския съвет в гр.Оряхово и тази вечер ако ми остане малко време ще напиша в общи линии как премина то. На него се обсъждаше отчета на бюджета на община Оряхово за 2010 година и се прие бюджета за 2011 година.
цитирай
49. анонимен - Петранов, ако това според теб е д...
26.02.2011 20:43
Петранов, ако това според теб е диплома - аз съм космонавт! Това е удостоверение бе мухъл!
цитирай
50. petranov - 49 - идете и повторете тизи думи на ...
26.02.2011 21:08
49 - идете и повторете тизи думи на Министъра на здравеопазването! Предполагам, че той ще има нужда от ценните Ви съвети и указания! След като Министъра е признал, че това удостоверение е достатъчно за да отговори г-н Луканов на изискванията ми се струва, че спора е неуместен! Ако пък Вие мислите, че има нарушение сте в правото си да сезирате компетентните органи.
цитирай
51. анонимен - Не дипломата, фалшива или не, прави ...
26.02.2011 21:13
Не дипломата ,фалшива или не ,прави човека управленец.С 20 клинични пътеки,май не е голям талант.
цитирай
52. petranov - А дали са 20? Защо първо не провер...
26.02.2011 22:33
А дали са 20? Защо първо не проверите? Не съм виждал договора на болницата със РЗОК, но Управителя спомена друга цифра пред Общинския съвет.
цитирай
53. анонимен - Споменаването твърдение ли е?
26.02.2011 22:39
Споменаването твърдение ли е?
цитирай
54. petranov - Споменаването не е проверен факт.
26.02.2011 22:53
Споменаването не е проверен факт, въпреки че все пак заседанията на бюджетната комисия и на Общинския съвет се записват и трудно човек може да се отрече от думите си. Ще проверя дали е възможно да публикувам договора на болницата със здравната каса за да няма спекулации на тази тема.
цитирай
55. анонимен - E kak neznaesh kolko sa be Petranov? ...
27.02.2011 07:46
E kak neznaesh kolko sa be Petranov? Vsi4ki sklu4iha dogovor! A za diplomata znaem kak ti4a Lukanov ,a i ne samo toj do MZ za da ne ostanem bez licenz,zashtoto tova negovoto NE E DIPLOMA! A pytekite sa 25 i to ako namerim diploma na anesteziolog-v protiven slu4ej sme zaginali, zashtoto ostavat 15!
цитирай
56. анонимен - не му изнася
27.02.2011 12:58
Не му изнася на Путаранов да публикува, ясно му е, че се изложиха по селски.
Сега ще тръгне да ни убеждава, колко сме велики или ще бъдем с 20 или 25 клиничвни пътеки. Много струва тая парна инсталация, Путаранов подкрепи с документи твърдението си защото това са много пари. Няма как да го направи, вече започват да се чудят какво да измислят за да замажат, това което направиха.
цитирай
57. petranov - Всичко мога да публикувам защото не ...
27.02.2011 15:23
Всичко мога да публикувам защото не ме е срам от нищо, което съм направил и мога да гледам хората в очите. За разлика от вас 55 и 56, които дори не смеете да си напишете имената!
цитирай
58. анонимен - Е какво като си написал името си П...
27.02.2011 16:55
Е какво като си написал името си Петранов ?Това смелост ли е ?Това е твоят напън на демонстрация!
цитирай
59. анонимен - От толкова напъни току виж се наа...
27.02.2011 17:06
От толкова напъни току виж се наакал.
цитирай
60. анонимен - Ами Вие сте го избрали, нали!!!!!!!
27.02.2011 18:07
А сега, изрази като Путаранов и наакал просто са най-малкото неуместни. Не са много далече другите избори и като не Ви допада, гласувайте за друг.
цитирай
61. анонимен - 58-60
27.02.2011 20:46
Май здравата ви е уплашил тоя Петранов.Като ви гледам вие сте се наакали от страх от него защото ако той стане кмет такива като вас отиват в коша за боклук.На негово място аз бих ви отговорила както се полага,но човекът изглежда е добре възпитан.
цитирай
62. анонимен - 61
28.02.2011 08:29
Петранов кмет - ти луд/а си?Кой ще го избере?Освен ферибота ако инвестира пари в него,нали Лалугера,Тюфлека и Ченгето често висят на Радев на врата да го врънкат за пари.
цитирай
63. анонимен - към 55
02.03.2011 21:20
55 за пореден път се опитва да ни убеди,че по-истинска диплома от тази на кебапчията няма!Е ,как можахте да го преебете така порнографски бе Петранов!Тази диплома му бе купена от смъркача с нашите пари.На тоз човек смъркача бе възложил големи надежди-като например-да го прикрие добре.........
цитирай
64. анонимен - А кебапчията още ходи като болен. От ...
02.03.2011 21:26
А кебапчията още ходи като болен.От година човека сънува ,,високия пост,,.Петранов вие убихте всичко ,,детско,, в нашия кебапчия. петранов, тоя това ,,ебане,, няма да ти го прости!
цитирай
65. анонимен - Не ставай смешен 64-тоя кебапчия ...
02.03.2011 21:52
Не ставай смешен 64-тоя кебапчия един путкоремонтен цех не можа да ,,разработи,, ти искаш болница да управлява.
цитирай
66. анонимен - Какво ви бърка Балев?Вижте част...
02.03.2011 22:05
Какво ви бърка Балев?Вижте частниците и тогава говорете за него.
цитирай
67. анонимен - А кебапчията какъв е?-да не е, , д...
02.03.2011 22:57
А кебапчията какъв е?-да не е ,,държавник,,???
цитирай
68. анонимен - Балев ползва един стол, Бетов - с...
02.03.2011 23:00
Балев ползва един стол,Бетов - скъпо струваща апаратура.
цитирай
69. анонимен - Вас все някой ви е крив! Не остана ...
03.03.2011 07:33
Вас все някой ви е крив! Не остана лекар в тази болница,който да не сте оплюли! Пазете поне тези лекари които все още останаха да работят в тази болница!
цитирай
70. анонимен - Особено тези, които останаха да ...
03.03.2011 13:40
Особено тези,които останаха да работят ,,пу§ки,,
цитирай
71. анонимен - къде си
05.03.2011 10:59
Къде си благодетелю наш Путаранов Лалугера, имаме 28 клинични пътеки, по които работим със Здравната Каса. Къде си Лалугерче Путарановско, сега какво ще кажеш, че не ти определяш броя на клиничните пътеки или че Кочев открадна и клиничните пътеки. Сега ТИ какво ще направиш за да ни има като болница, ще кажеш че сте гласували пари, всички знаем за тези пари и знаем, че болницата няма да ги получи и ще си останат само гласувани. Знаете, че общината няма пари и най-лесно е да кажете Кмета е виновен, ние ги гласувахме, но той не ви ги дава, това и искате, защото идват местни избори.
Къде е оная торба с л..а Здравко Николов, той какво ще направи, какво ще направи и Сводника на сн....а си Сапунов?
цитирай
72. анонимен - За торбата с парите. . . . . . . . . . . . . . ...
05.03.2011 17:36
За торбата с парите...............питай къде е- приятеля ти -наркомана-смъркач.............Защото за 2 год. и половина наистина изкарахме торба с пари............обаче дъде са те...............а клиничните пътеки са по-малко ,защото болниците вече се категоризират на нива-нашата е 1-во,както тази в Козлодуй,Кнежа и др. малки болници.Болниците-1-во ниво имат най-малко клин.пътеки-но това е държавна политика.Я питай тези като Вачката дето вземаха по 2000-3000 лв. дали сега за 3 пъти повече работа,която вършат дали вземат тези пари..........Не ги вземат разбира се,защото няма кой да им ги даде.Друг е въпроса,че в по-големите градове работата е повече.Е,разбира се и некадърника дето неможа да си опази путкоремонтия цех-и оттам отпаднаха пари............Кое отделение го няма -ХО.Що в Козлодуй и Кнежа да не би да ги има............Обаче там има АГО-защото там лекарите са първо хора...............толерантни един към друг и към пациентите си......
цитирай
73. анонимен - Може да нямаме АГО, но затова пък, , ...
05.03.2011 17:45
Може да нямаме АГО,но затова пък ,,укрепваме,, същото в Бяла Слатина............Е като не го можеш ................иди да те учат другите............
цитирай
74. анонимен - Гладнички ли сте ми?. . . . . . . . . . ...
05.03.2011 17:48
Гладнички ли сте ми?..........Няма го смъркачко да ви пълни гушките ли?И путкоремонтния го няма................мале....................голем глад..............
цитирай
75. анонимен - О наркоманчето 71 пак се е повило. ...
05.03.2011 22:23
О наркоманчето 71 пак се е повило.Сигурно е дошло да се отрие в г...за на циганката.И от Благовград ли те изгониха бе смркащия?
цитирай
76. анонимен - 72,73 и 74
06.03.2011 00:04
Що за бръщолевене и накъсани мисли?Това стил ли е или болестно състояние?
цитирай
77. анонимен - Ами ако така написаната истина те, , ...
06.03.2011 15:24
Ами ако така написаната истина те ,,разболява,,?Значи болния си ти?
цитирай
78. анонимен - към 75
06.03.2011 15:30
Не,че са го гонили от Благоевград-не са го пуснали да припари там.Просто някой им го беше,,препоръчал,,.Обаче хората си проверяват ,,препоръките,,..........
цитирай
79. анонимен - 72, тая торба с пари, които сте из...
06.03.2011 22:03
72,тая торба с пари,които сте изкарали сте си ги делнали.
цитирай
80. анонимен - Делнаха си я смъркача Кочев и при...
06.03.2011 23:25
Делнаха си я смъркача Кочев и приятелите му.Ние в това време духахме супата.И сега продължаваме........
цитирай
81. анонимен - Дипломата,дипломатааа...
07.03.2011 07:18
Дипломата,дипломатааа...
цитирай
82. анонимен - Ние тоя с дипломата го видяхме. О...
09.03.2011 12:17
Ние тоя с дипломата го видяхме.Обаче само диплома не става!То си трябва и акъл!
цитирай
83. анонимен - Но пък за махалата- за кво ти е акъл!
09.03.2011 12:19
Но пък за махалата- за кво ти е акъл!
цитирай
84. анонимен - После скри се луната
10.03.2011 22:53
После скри се луната
цитирай
85. анонимен - 44
19.07.2011 07:34
Знаеш ли приятелю кога ще стане Петранов кмет ? Аз веднага ще ти кажа когато пръдне гугутката така да знаеш !:) И какво Петранов е направил за Оряхово ? Задавайте си този въпрос ? Нито болница ще имаме нито пътища ще имаме ....
а пък какво ни чака просто не е истина ! Кой ще помогне на една фалирала община защото на практика е фалирала ! Хайде на Гърците помогна евросъюза но на една община със полуграмотно управление кой ще помогне госпожи и господа ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5797468
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031