Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2011 22:30 - Кошчето на комплексаря!
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 5347 Коментари: 18 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Моля всеки, който желае да избива комплексите си да публикува тук. Аз лично ще имам задължението да одобрявам за публикуване абсолютно всички коментари в тази тема.



Гласувай:
1



1. анонимен - Добър вечер!
15.03.2011 22:36
Добър вечер!
цитирай
2. анонимен - Безопасни са корабите, изтеглени ...
15.03.2011 22:37
Безопасни са корабите, изтеглени на сушата. Анахарсис
цитирай
3. анонимен - През 1984 бях в шести клас. Това е ...
15.03.2011 22:38
През 1984 бях в шести клас. Това е най-гадната възраст, когато вече не си дете, но имаш още много време, докато станеш мъж.

Гласът ми прескачаше от долно “до” до горно “фа”, а под носа ми се чернееше “третата вежда”. Половият ми живот беше сведен до “цомбене на женки” в съблекалнята преди час по физическо. Женките пищяха. Ужасна картина!

Точно тогава за пръв път ме връхлетя проклетата “ревност”. Jealousy. Или както му викахме тогава “черълси”.

Един ден в голямото междучасие съученикът ми Сашо ме дръпна настрани и изфъфли:
- Донесъл съм ти жесток блус, копеле! “Черълси” на Френки Милър! Към 5 минути и нещо.

Сашо не беше сред най-популярните личности в класа. Имаше криви, редки зъби и толкова плюеше, докато говори, че след 10-минутен разговор с него човек спокойно можеше и да не се къпе. Затова повечето ми съученици го отбягваха. Не и аз. Сега обаче бях възнаграден за всички дъждове от слюнка, които бях изтърпял. Копелето беше донесло плоча с жесток блус!

За DVD-поколението се налага да обясня, че по онова време най-популярната Hi-Fi техника в България бяха грамофоните “Респром”. Такъв имах и аз.

Мълчах и го гледах с възторг, а той извади от чантата си малка плоча със синя обложка и ми я подаде.
- Черълси е от “А” страна – обясни ми той сред фонтани от слюнка, – а от “Б” страна е “Ненужен”, само че на английски.

“Ненужен” беше един хит на група “Imagination”. Парчето всъщност се казваше “Illusion”, но братя Аргирови го бяха изпели с български текст и в техния вариант “Illusion” звучеше като “ненужен”.

Измърморих нещо като “мерси, копеле”, прибрах малката плоча в чантата ми, която беше покрита с надписи “ЛС” и тръгнах към нас.

Само за един ден изслушах плочата над 30 пъти. “Ненужен” звучеше някак веселичко и оптимистично, но за сметка на това “черълси” просто късаше сантименталното ми пубертетно сърце. Френки Милър даваше всичко от себе си в тая песен и очевидно много страдаше за нещо.
цитирай
4. анонимен - Според моята шестокласническа ...
15.03.2011 22:39
Според моята шестокласническа логика трябваше да е обратното. Би трябвало “ненужен” да е по-тъжна, защото да си ненужен е гадно. А сега какво излиза? Излиза, че още по-гадно е да си “черълси”.

Обаче какво значи това “черълси”? Не знаех английски, а и нямаше кой да ми каже.

Няколко дни по-късно разбрах.

Бяхме на рожден ден, един от онези купони с швепс “Златен портокал” и купища сандвичи, мазани цял ден от майката на рожденика. И след като изядохме сандвичите и разляхме на пода швепса, го ударихме на блусове.

Блусовете се танцуваха по следния начин: отиваш при момичето, което харесваш, казваш: “може ли”, то ти отговаря “може”, след което го хващаш с изпотени ръце за хълбоците, то също те хваща за хълбоците и двамата безмълвно се люлеете един срещу друг и леко се завъртате в кръг. Най-важното е през цялото време между телата ви да има разстояние от поне един метър.

Тези блусове за мен бяха върховно еротично изживяване – по-вълнуващо дори от цомбенето на женки.

Та на този купон пуснахме “черълси” точно осем пъти. В класа най-хубавото момиче беше Димана и всички момчета се надпреварваха да танцуват с нея. Към края на купона момичетата си тръгнаха, останахме само момчета, теглихме чертата и се оказа, че от общо осем блуса Любчо е танцувал четири пъти с Димана, Сашко три пъти, а аз – само един път.

Тогава изведнъж се почувствах много “черълси”.

И се сбихме.

Насилието, разбира се, не решава проблемите. След боя не само че не ми олекна, ами станах още по-черълси. И това чувство ме държа дълго, много дълго, чак до лятната ваканция...
цитирай
5. анонимен - Чукай ма бат' Станчо
15.03.2011 22:43
Чукай ма бат' Станчо
цитирай
6. анонимен - ....Елица
15.03.2011 22:54
мачкам,мачкам ги,правя ги на топче,прицелвам се и....
право в кошчето-десятка-оооолекнах точно с 5 грама-
айде,готина нощ от мен,и ...безкомплесна!!
цитирай
7. анонимен - Уважаеми читатели, тъй като се п...
16.03.2011 00:45
Уважаеми читатели, тъй като се потвърди народната поговорка "Луд умора няма" ще се наложи да въведа в блога временно правила за публикуване на коментари след мое одобрение. Съжалявам за въведеното временно ограничение, но една личност, която се счита за много интелигентна е решила да използва блога ми като кошче за комплексите си. Специално за тази личност съм създал тема "Кошчето на комплексаря", където му гарантирам, че ще одобрявам за публикуване всички негови постинги. От този момент коментарите ще се публикуват в блога, след мое одобрение. Това не го правя за да отпаднат критичните коментари към мен - напротив, те винаги ще бъдат публикувани. Правя го с цел да огранича желанието на някои хора да спрат нормалната и ползотворна дискусия в блога и да публикуват коментари, по-подходящи за теми като "Мъдростта на вековете" или "Кама сутра". Просто явно някои индивиди разбират свободата на словото като възможност да избиват комплексите си за сметка на всички останали читатели. Няма как да толерирам подобно поведение в моя блог. Приемете моите най-искрени извинения за наложеното ограничение - в противоречие с принципите ми е и се надявам да мога да го премахна след известно време.
цитирай
8. анонимен - бат' Станчо е герой
16.03.2011 02:38
бат' Станчо е герой
цитирай
9. petranov - Тук публикувам неодобрените постинги до момента
16.03.2011 08:09
01:25 - Удрий ма бат' Станчо
от: анонимен За постинг: Община Оряхово - отчета на бюджета за 2010 г. и бюджета за 2011 г.

анонимен написа:
Удрий ма бат' Станчо


Одобри | Изтрий 01:39 - че ще е махнато е ясно, но Ники Петранов да го прочете е от полза
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

Тежко, брате, се живее
между глупци неразбрани;
душата ми в огън тлее,
сърцето ми в люти рани.

Отечество мило любя,
неговият завет пазя;
но себе си, брате, губя,
тия глупци като мразя.

Мечти мрачни, мисли бурни
са разпалили душа млада;
ах, ръка си кой ще турне
на туй сърце, дето страда?

Никой, никой! То не знае
нито радост, ни свобода;
а безумно как играе
в отзив на плач из народа!

Често, брате, скришом плача
над народен гроб печален;
но, кажи ми, що да тача
в тоя мъртъв свят коварен?

Нищо, нищо! Отзив няма
на глас искрен, благороден,
пък и твойта й душа няма
на глас божий - плач народен!

Хрисо Ботев
Одобри | Изтрий 01:41 - Ураган /дано види ефир/
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

Безжизнен, измъчен стон от нищото извира
времето безкрайно, спъва се за миг - и спира!
Секунда на безвремие. Отминали моменти,
въртят се те безпирно върху мойта кинолента.
Вечност във един кратък стоп прелива,
чувства, спомени, емоции всичко си отива!
Одобри | Изтрий 01:42 - А Бурите връхлитат пак
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

А бурите връхлитат пак
една след друга.
Понякога са силни -
трещи и пука.
Понякога са тихи -
по щетите виждаш силата.
Но всички те
са отчаяно обречени.
Разбиват се
в Крайъгълния Камък.
Одобри | Изтрий 01:43 - Разстрел
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

Разстрел. Присъда като за осъден.
Един единствен изпълнител- Той.
В цевта вместо куршума- дума.
Прицелване. Докосване на спусък.
Изстрел. Вой.
Одобри | Изтрий 01:44 - Бездомно сърце
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.
цитирай
10. petranov - Бездомнико, ела да те прегърна!...
16.03.2011 08:11
Бездомнико,
ела да те прегърна!
Аз знам, ти имаш нужда от храна,
аз знам и имаш нужда от усмивка,
от топла дума, че живота е сълза.

Бездомнико,
ела да те попитам!
Какво те е довело в този град,
къде си ходил и какво си патил,
кой те захвърли в тоя бурен листопад.

Бездомнико,
да поговорим малко!
И аз се лутам в този шеметен копнеж,
печеля всеки ден и губя неуморно
от ласкавия си стремеж.

Сега спечелила съм малко време,
ела, на тебе ще го подаря,
какво като е зима и е бреме
навън да се стои в студа.

Ще пием по кафе и ще те слушам,
а ако искаш, ще ме слушаш ти,
И няма да те карам да се сгушваш,
в отминалите ти беди.

Ако за миг земята спре и грейне,
бездомно слънце, твой събрат,
ще зная някой ден, че нейде,
един човек е по-богат.
Одобри | Изтрий 01:45 - Навън вали, а в мен е сухо и тихо и ...
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

Навън вали, а в мен е сухо
и тихо и печално и сломено!
Навън вали, а в мен е глухо
остана нещо непростено ...

Уж казват, времето лекува
привити рамена изправя ...
годините минават, не ликувам,
остана спомен от една раздяла.

Остана спомен от една усмивка
остана спомен от една печал,
на мястото на думите за прошка
сега живеят призраци с кинжал.

А щом настъпи време не мразете
бъдете топли, нежни и добри,
последния си миг дарете
на този, който ще го оцени.

Мъстта отрова е зловеща
не позволявайте да заживее в вас,
да правим грешки е човешко
ваксини няма против бяс.

Но има обич и сърдечност
и има красоти и блян
и малко кротичка човечност ...
да бях ги дала!
И не бих живяла с пепелта!
Одобри | Изтрий
цитирай
11. анонимен - Бате Ники да та еба в ушите глуии.
16.03.2011 14:00
Бате Ники да та еба в ушите глуии.
цитирай
12. petranov - Ще помоля бат`Станчовците да водят ...
16.03.2011 18:15
Ще помоля бат`Станчовците да водят спора кой от тях е оригиналът тук. По до-лу са постингите им, които не съм одобрил:

16:11 - бат' Станчо
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

Тц,не си оригиналдъ,чадо,нели ти рекох да ти гледа баба Цуйкя,ама ти веке заболе и от раздвоение на тескерето ... ;)
Одобри | Изтрий 16:14 - бат' Станчо
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

....па и дето рече чорбаджиата-ползвай кофата за повращане като ти е лоше,немой се меша у хорската раздумка...
Одобри | Изтрий 16:15 - бате Ви Станчо се е разпилял. Гле...
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

бате Ви Станчо се е разпилял. Гледам, че навсякъде го има. Или някой инвестира в него, или е голям провал.
Ники, дай ход на делото. Поне да има някакво начало. Живият гори, а умрелият е изгорял.! Какви времена дойдоха, да не живее човек!
Одобри | Изтрий 16:17 - бат' Станчо
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

...па и ка'т викаш некой и он накраа земе та доде,немой са прайш на ощипана буля,че друг та бил ползвал...;)
Одобри | Изтрий 16:18 - към 18 "бат' Станчо" - менте
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

да не би да е прегрял коня. С каруците само в махалата, ние ходим пеша, че няма какво да крадем!
Одобри | Изтрий 16:21 - бат' Станчо - менте
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

ПУТ КАъв стрес живея, ПУТ КАкво напрежение!
Одобри | Изтрий 16:40 - бат' Станчо
от: анонимен За постинг: Съобщение до читателите на блога.

ръгай, че ме изеде-после ше се целуваме
Одобри | Изтрий
цитирай
13. petranov - Тук прехвърлям коментари от 19. 03. ...
19.03.2011 22:40
Тук прехвърлям коментари от 19.03.2011 г. на комплексари, нарушаващи добрия тон.

22:39 - Лудия от цска намери своята триб...
от: анонимен За постинг: Болницата, овърдрафта и...компетентността.
Лудия от цска намери своята трибуна.Неговите хвалебствени постинги няма да се трият.
19:54 - да го начукам на жена ти, понеже ти ...
от: анонимен За постинг: Болницата, овърдрафта и...компетентността.

да го начукам на жена ти ,понеже ти едва ли можеш вече.
Одобри | Изтрий 19:51 - путаранов, путка си беше, путка си ...
от: анонимен За постинг: Болницата, овърдрафта и...компетентността.


путаранов ,путка си беше , путка си остана.
Одобри | Изтрий 18:14 - путаранов, путаранов, путка си ...
от: анонимен За постинг: Болницата, овърдрафта и...компетентността.

путаранов ,путаранов, путка си беше, путка си остана!
Одобри | Изтрий
цитирай
14. анонимен - Я, то и Петранов пишел тука!Комп...
20.03.2011 12:50
Я, то и Петранов пишел тука!Комплексар!
цитирай
15. анонимен - Да те еба в главока тъп, лалегер с...
21.03.2011 16:28
Да те еба в главока тъп,лалегер смотан.Сам се прееба като наложи ограничения в блога.Това нема да ти помогне в предизборните ти напъни.
цитирай
16. petranov - Eто малко обидни коментари от днес, ...
21.03.2011 18:05
Eто малко обидни коментари от днес, прехвърлени, където им е мястото:

71. анонимен
11:58
Ало,лудия,има ли некъде да не пишеш?Спри се бе човек,това ти вреди на здравето.
Одобри | Изтрий

16:26 - Давай Петранов, трий наред. Остави ...
от: анонимен За постинг: Болницата, овърдрафта и...компетентността.

Давай Петранов,трий наред.Остави само написаното от теб и анонимките писани от теб.
Одобри | Изтрий
цитирай
17. petranov - Прехвърлени поради обидни и неприемливи изрази.
29.03.2011 14:02
14:01 - Да та иба в гъза дебел, как да няма ...
от: анонимен За постинг: Заседанието на Общинския съвет в Оряхово и отговорността на съветниците.

Да та иба в гъза дебел,как да няма цензура бе главок?
Одобри | Изтрий

14:12 - Евала Путканов, шапка ти свалям. Те ...
от: анонимен За постинг: Заседанието на Общинския съвет в Оряхово и отговорността на съветниците.

Евала Путканов,шапка ти свалям.Те това е начина да се бориш с инакомислещите.
Одобри | Изтрий

15:53 - Стига три бе педал!
от: анонимен За постинг: НПО "Жива вода" Оряхово - гледна точка.

Стига три бе педал!
Одобри | Изтрий
цитирай
18. petranov - Прехвърлено на 30.03.2011 г.
30.03.2011 08:16
07:05 - до Путаранов
от: анонимен За постинг: Заседанието на Общинския съвет в Оряхово и отговорността на съветниците.

Знам,че това което ще напиша няма да го публикуваш,но ми дреме на дедовия.Лалугерче,нарочно взе да пишеш от името на измислени герои като Глигор,Станчо и вся осталная сволоч,сам да си публикуваш сентенции,за да наложиш ограничения в блога си и така да публикуваш само неща които ти изнасят.Да не ти се налага да отговаряш на неудобни за теб и "приятеля" ти Николов въпроси.Вие двамата сте толкова алчни и жадни за власт,че с вашите имена могат да се направят мерни единици за алчност и подлост.Прочети си постингите Лалугер и коментарите и ще видиш едни и същи неща сякаш са писани под индиго,ако не е жена ти да издържа финансово семейството ти ще умрете от глад - толкова си некадърен.Като се страхуваш от мечки не ходи в гората ,нещастен мишок.
Одобри | Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5807558
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930