Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.03.2011 22:44 - Съобщение до читателите на блога.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 4446 Коментари: 31 Гласове:
2

Последна промяна: 15.03.2011 22:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Уважаеми читатели, тъй като се потвърди народната поговорка "Луд умора няма" ще се наложи да въведа в блога временно правила за публикуване на коментари след мое одобрение. Съжалявам за въведеното временно ограничение, но една личност, която се счита за много интелигентна е решила да използва блога ми като кошче за комплексите си. Специално за тази личност съм създал тема "Кошчето на комплексаря", където му гарантирам, че ще одобрявам за публикуване  всички негови постинги.  От този момент коментарите ще се публикуват в блога, след мое одобрение. Това не го правя за да отпаднат критичните коментари към мен - напротив, те винаги ще бъдат публикувани. Правя го с цел да огранича желанието на някои хора да спрат нормалната и ползотворна дискусия в блога и да публикуват коментари, по-подходящи за теми като "Мъдростта на вековете" или "Кама сутра". Просто явно някои индивиди разбират свободата на словото като възможност да избиват комплексите си за сметка на всички останали читатели. Няма как да толерирам подобно поведение в моя блог. Приемете моите най-искрени извинения за наложеното ограничение - в противоречие с принципите ми е и се надявам да мога да го премахна след известно време.



Гласувай:
3



1. анонимен - Ники, дано стане по-интересно, ...
15.03.2011 22:58
Ники, дано стане по-интересно, въпреки че мнозинството ще има друга представа, а именно как ще се продуцират мненията. Интересно ми е, защо в блога на общината няма флод. Явно има причина. Би трябвало да има начин, иначе нали знаеш, че, живота е като стадион – някои идват да се състезават, други да търгуват, най-щастливите да гледат и да се наслаждават. Така и в живота едни се раждат жадни за слава, други – за печалба, а философите – единствено да истината.
цитирай
2. анонимен - бат' Стани
15.03.2011 23:04
бат' Стани може ли да пусне нещо собствено, а не сентенция?
цитирай
3. petranov - В блога на общината се изисква за...
15.03.2011 23:04
1 - в блога на общината се изисква задължителна регистрация. Аз тук по никакъв начин няма да накърнявам правото на анонимност на всеки един мой читател. Знам, че на много хора този блог им "бърка в здравето" и им се иска да го няма и именно затова започнаха атаките срещу него. Свободата на един индивид обаче не може да накърнява правата на останалите читатели.
цитирай
4. petranov - 2 - разбира се. По никакъв начин няма ...
15.03.2011 23:06
2 - разбира се. По никакъв начин няма да нарушавам правото Ви на лично мнение.
цитирай
5. 4ukaistan4o - Понеже съм бивш градски име ли еф...
15.03.2011 23:21
Понеже съм бивш градски име ли ефект, след като този блог се е бръкнал в здравето? Като оставим болницата настрана
цитирай
6. petranov - 5 - да има. Мисля че общинската ад...
15.03.2011 23:37
5 - да има. Мисля че общинската администрация започна да се съобразява с това, че всяко едно нарушение, за което получа информация, ще бъде отразено тук и съответно вярвам, че нарушенията намаляха. Освен това много хора се отърсиха от страха и започнаха да ми пишат лични съобщения със сигнали за незаконосъобразни действия, а често и да ми предоставят и документи, потвърждаващи тези сигнали, за което съм им много благодарен. В крайна сметка целта ми е оскъдното финансиране на нашия град и община да отива точно по предназначение - за подобряване живота на съгражданите ми.
цитирай
7. анонимен - аз пак питам. . . . . . . . . Чух, че е и...
15.03.2011 23:44
аз пак питам.........Чух,че е имало общ.съветници с хонорари от болницата. Вярно ли е това?И ако е така за какво им е плащано?
цитирай
8. анонимен - А финансовата ревизия в болницата ...
15.03.2011 23:45
А финансовата ревизия в болницата започна ли?и от кой се прави-ако е започнала?
цитирай
9. petranov - 7 - този слух се носи отдавна. Както ...
15.03.2011 23:48
7 - този слух се носи отдавна. Както за общински съветници, така и за кмета. До колкото ми е известно ако е имали такива "хонорари", те не се били официални. За подкупи никой не се подписва и не издава документ. Така че е почти невъзможно такова нещо да се докаже.
цитирай
10. petranov - Ревизия на болницата се прави от ДФИ ...
15.03.2011 23:54
Ревизия на болницата се прави от ДФИ - Държавната финансова инспекция. Както за периода на управлението на г-н Кочев, така и преди него. Прокуратурата също е сезирана е прави съответните проверки. Проверки се правят и от ДАНС. По думите на управителя почти цялата документация за работата на болницата през последните години е преснимана и се проверява най-стриктно.
цитирай
11. анонимен - Спрете моля Ви с тази болница. Че е ...
16.03.2011 00:01
Спрете моля Ви с тази болница. Че е комерсиално го разбирам, но тази форма на протест беше точно заради това. Има и други важни теми, дайте тях да коментираме
цитирай
12. анонимен - Изглежда, че всичко е ново е добре ...
16.03.2011 03:16
Изглежда, че всичко е ново е добре забравено старо:)
цитирай
13. анонимен - петранов, петранов, показа каква ...
16.03.2011 07:38
петранов,петранов,показа каква дребна душичка си.още отсега се опитваш да задушаваш свободното слово.ти и досега го правеше- който има различно мнение от твоето е враг на общината и болницата.
цитирай
14. анонимен - Моите поздравления, Ники, за това, ...
16.03.2011 10:47
Моите поздравления,Ники,за това,което си решил да правиш-много отдавна трябваше да стане и аз не веднъж съм го казвал.Дано най после този блог да започне да изпълнява замисъла,с който е създаден-да информира хората за случващото се в града и общината и да могат същите тези хора да дават мнения и становища по всички наболели въпроси.Гери съм.
цитирай
15. анонимен - И още нещо-въведените от теб огр...
16.03.2011 10:51
И още нещо-въведените от теб ограничения трябва да са не временни,а постоянни.Защото ненормалниците/в това число и в интернет/са като тревата-колкото повече ги косиш,толкова повече стават.Пак съм Гери.
цитирай
16. анонимен - към 11
16.03.2011 12:01
Защо не казвахте стига когато отпускахте заема от 800 000 хил.лв,от който болницата нищо не разбра.Тези пари бяха усвоени без реална полза за болницата и респ.общината.
цитирай
17. анонимен - Стига, стига-ама 800 хиляди нап...
16.03.2011 12:02
Стига,стига-ама 800 хиляди направо потънаха.
цитирай
18. анонимен - бат' Станчо
16.03.2011 13:39
Язе викам да хортуваме за друмовете из таа община,бе каруцата пето точило затри из тиа дупки....да им е... и на друмовете и намерата.Оти ке плащам паре за друм коги и магарето дека тегли каруцата го не види вече де е???
цитирай
19. анонимен - бат' Станчо
16.03.2011 13:43
Па стига пцуваате по чорбаджиата на блого,оти ке требва сами да си прайте такъв,ама тиа пущини комютарете не щат и да чуат ора като вазе и мене-с пръво отделение у Горнопетльово ;)
цитирай
20. анонимен - бат' Станчо - оригинален
16.03.2011 14:01
Ще се караме, ползвате ми героя. А колкото до изборите, аз все повече оставам на мнение, че Петранов е провал. Гери замисли се ти, поне ти разсъждаваш трезво.
цитирай
21. анонимен - бат' Станчо - оригинален
16.03.2011 15:46
бат' Станчо чака потвърждение. Но оригиналния, че много ментета се навъдиха.
цитирай
22. анонимен - Четейки постинга за бюджета, в к...
16.03.2011 18:04
Четейки постинга за бюджета, в който някой се беше развихрил останах със следното впечатление-в най-близката лудница е имало ден на отворени врати и на някой явно са му се развързали ръкавите след като е избягал. После е успял да осъществи достъп до компютър с интернет и е писал докато е имало общонационално издирване.......После г-н Петранов въведе ограниченията(Браво!).Тоя направо трябва да си направи блог, а не да ползва чужди такива-от сентенции минахме на извадки от "Лична драма", та стигнахме до "Декамерон".Свободата на словото е грешно разтълкувана като свободия на човешката простотия.
цитирай
23. анонимен - Ще се караме, ползвате ми героя. А ...
16.03.2011 18:14
анонимен написа:
Ще се караме, ползвате ми героя. А колкото до изборите, аз все повече оставам на мнение, че Петранов е провал. Гери замисли се ти, поне ти разсъждаваш трезво.

На едно мнение сме.Долу Петранов!!!
цитирай
24. анонимен - към 22
16.03.2011 20:19
Мили мой комоетнтен младеж, лудницата е за такива като теб, остави ни нас на мира. То и Бацо гацов е за лудницата, пък гледам изкарва милиони на Слави. Който не разбира от това, което се случва - да ходи в гората. И без това тежим на тази изостанала икономика. Битката е на всички фронтове, а явно на теб ти е влезнала там, където излизат или влизат други неща, от които някои се гордеят, други се пазят. Бъди така смел и си кажи, че школата на станчо е минала и през твоя заден двор.
цитирай
25. petranov - Към 16 и 17
16.03.2011 20:29
Заем на болницата не е отпускан, тъй като областната управителка даде на съд нашето решение. Естествено съдът постанови, че ние сме прави обаче по стар навик в България никой няма да понесе отговорността за това, че отговорни държавни институции пречат на болницата. За съжаление не сме достигнали гражданското общество на западните държави и дори на съседна Гърция, където за такъв гаф се подават оставки. Определението на Административния съд можете да видите в най-новия постинг в блога.
цитирай
26. анонимен - Гери съм. Бате Станчо, благодаря за ...
17.03.2011 06:43
Гери съм.Бате Станчо,благодаря за добрата оценка -опитвам се да бъда полезен на всички и дано съм успял.Аз обаче изобщо нямам предвид наближаващите избори-това ми е последна грижа.Кмет ще стане тоя,когото ние изберем.Ако някой не става за такъв,и десет блога да си направи-все тая.Мисълта ми е,че в тоя град има мислещи хора,които биха могли да общуват помежду си в един такъв форум-ще е от полза за всички.Просто Ники Петранов е първия,който се сети да го направи.Разбира се,изключвам форума в сайта на общината,но там диалог не може да се получи по много причини-все пак това е официален сайт и там човек не всичко може да напише.
цитирай
27. анонимен - бат' Станчо
17.03.2011 19:52
Бравос,Гери!То Бай Глигор ми сипва вече седма ракия и ми не дава да пипам PC'то,ама я го издебнах и рекох да ти окна,че си умно момче-добре го рече това за изборите. (между другото за пръв път пиша на този постинг)Кметот ние ше го избираме-дай Боже!Па знааме горе-доле кой к'во може...
цитирай
28. анонимен - бат' Станчо
17.03.2011 20:38
Лелее,тука сум драскал за друмовете-извинявай,чорбаджи Колю(с "ю" е по готино,автентично),извинявам се и на другите форумци-напих са ,ша запра за таа вечер...Приятна вечер :)
цитирай
29. анонимен - Ама другия път, като седнете на р...
18.03.2011 06:40
Ама другия път,като седнете на ракийца,се обадете и на мен.Няма да ви откажа-на жена отказвам,но на ракия-никога/особено ако е домашна/.Гери съм.
цитирай
30. анонимен - бат' Станчо
18.03.2011 13:45
Може!In vino veritas!Не,че не сме пиле с тебе...ъ,сига познай...Ма ти знаеш,че за повечето неща сме на едно мнение с теб,само дето тоз стихоплетец у форумо ме накара да са появъ ....така де толкоз много му се искаше да го "таковам" почти след секо "произведение"... :))) Айде,ша питам бай Глигор,да та включим...
цитирай
31. анонимен - UaxybwLkDbwNLhctuS
01.06.2011 13:55
KvS2dY , [url=http://fzoufbsszfdk.com/]fzoufbsszfdk[/url], [link=http://gutfcdmenfod.com/]gutfcdmenfod[/link], http://aawirtqrewjb.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5811879
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930