Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2011 12:28 - Сградата на община Оряхово и политическите партии
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 3804 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Вчера отидох по работа до община Оряхово. Каква беше изненадата ми, когато още отдалеч видях на вратата логото на една политическа партия. Помислих си дали не съм сбъркал сградата на общината с офис на партия :))). Оказа се, че една политическа партия е поканила г-жа Председателката на Народното събрание на откриването на офисът си и ръководството на Партията, с разрешението на кмета е окачило обявата за събитието на входната врата на общината. Това според мен не е редно - в крайна сметка ако всички политически партии започнат да използват входната врата на община Оряхово като табло за обяви не ми е ясно на какво ще заприлича сградата. Ако пък това е демонстрация на сила и безнаказаност - толкова по зле за ръководството на тази партия, която само след няколко месеца ще ни убеждава как ще иска да ни управлява и как това ще става прозрачно и законосъобразно. Надявам се, че след тази публикация все пак хората овесили тази обява на официалния вход на общината ще се коригират. Иначе пожелавам успех на партията и се надявам, че съвсем случайно са избрали датата за откриването на офисът си - 01 Април. Дано приказките изприказвани на тази дата от отговорните фактори не се окажат просто майтап и подигравка с жителите на община Оряхово. За да не съм голословен прилагам снимка на официалния вход на община Оряхово:
image
 



Гласувай:
1



1. petranov - Към хубавелка.
30.03.2011 15:24
анонимен написа:
- от хубавелка
Аз може ли да си сложа снимка в цял ръст в сградата на общ.съвет-поне съм хубавичка и ще радвам окото.

За това ще трябва да питате стопанина на бялата сграда в центъра на Оряхово, а той сега е г-н Георги Пенков :))).
анонимен написа:
Освен това Петранов,убедена съм,че пред моя лик ще се спират повече хора.Защото едва ли някой се спира пред плаката на ГЕРБ.

Аз лично нямам нищо против Вашия лик и към красотата по принцип.
цитирай
2. petranov - Къв бай Глигор.
30.03.2011 15:28
анонимен написа:
Царо не дава,ама пъдаро дава.Те таваа коги бостано веке е обран и на пъдаро му е се таа кой ше обира останалото-нема да варди баберките,я!Дето викаше един аркадаш-ние с тебе Глигоре,нема нужда да одиме на цирк,оти сме си у него....

Бай Глигоре, цитирам Ви поради това че коментарът ми хареса, а напоследък коментарите от читателите на блога взеха да изчезват. Изпратих запитване към админите на blog.bg, но за сега нямам отговор. Ето го и самото запитване:
Уважаеми господа,
От повече от година имам блог в сайта на Вашата фирма, а именно petranov.blog.bg. Използвам случая да изразя задоволство от услугата, която предлагате. От няколко дни обаче коментари на потребители под мои постинги от нерегистрирани потребители изчезват без аз да съм ги изтривал. Много Ви моля ако е възможно да проверите случая и да получа отговор защо се получава така. Ако по някакъв начин причината е в мен ще бъда радостен да се коригирам. Ясно ми е че регистрираните потребители могат да изтриват коментарите си, но доколкото ми е известно нерегистрираните нямат това право. Благодаря Ви предварително за усилията по отстраняването на проблема.
С поздрав,
инж. Николай Петранов
цитирай
3. petranov - Провери си настройките за изтри...
30.03.2011 16:18
анонимен написа:
Провери си настройките за изтриване.Сигурно си задал време за автоматично триене след като не са били одобрени в определен период.

Благодаря Ви, но не е това - изчезват ВЕЧЕ ОДОБРЕНИ И ПУБЛИКУВАНИ КОМЕНТАРИ. Интересното е, че моите коментари остават, а изчезват само тези на анонимни потребители. Предполагам, че е някакъв бъг. Това се случва от 2-3 дни.
цитирай
4. petranov - А за плаката на ГЕРБ има ли официално ...
30.03.2011 18:13
анонимен написа:
А за плаката на ГЕРБ има ли официално разрешение от кмета да бъде залепен на врата в общ.съвет.Защото ако няма официално разрешение,което задължително е в писмена форма,тогава всеки може да си залепи каквото иска!

Аз лично не съм виждал никакво разрешение в писмена форма. Г-н Пенков няколко пъти на ден обаче минава през тази врата, не може да не е видял плаката и така или иначе всичко става с неговото одобрение.
цитирай
5. petranov - Петранов, понеже разбрах, че ще се ...
30.03.2011 18:16
анонимен написа:
от хубавелка
Петранов,понеже разбрах,че ще се включиш в предизборната кампания-предлагам ти да се снимаш с мен.уверявам те,че ще станеш най-популярния кандидат за кмет!Нали знаеш-красотата ще спаси света,значи и Оряхово!

Благодаря Ви за предложението, но за сега не мисля да се възползвам от него. Ще Ви отговоря с математическа терминология - красотата е необходимо, но недостатъчно условие за спасяването на света, респективно и Оряхово :))).
цитирай
6. petranov - Имаш ли приятели С имена Пепи или ...
30.03.2011 18:19
анонимен написа:
Имаш ли приятели
С имена Пепи или Анатоли?

Познавам хора с такива имена. Приятелството е нещо доста по дълбоко и лично от познанството.
цитирай
7. petranov - Бъг Така ли се казват бъговете...
30.03.2011 18:22
анонимен написа:
Бъг
Така ли се казват бъговете?

Така се казва когато има грешка в дадена компютърна програма. Между другото това произхожда от английската дума за насекомо. При първия компютър създаден преди повече от 60 години възниква неизправност и след дълго търсене техниците откриват, насекомо между контактите на едно реле. Оттогава възниква термина.
цитирай
8. petranov - Гери съм. Въпросът, поставен от ...
02.04.2011 10:40
анонимен написа:
Гери съм.Въпросът,поставен от Ники Петранов,е актуален,особено в контекста на предстоящата предизборна кампания.Всяка община има приета от общинския съвет Наредба №1 за вътрешния ред в общината.В тая наредба е разписано къде е мястото на подобен род материали-поставят се на специални места,указани със заповед на кмета на общината или на кметовете по места.Съответно те са длъжни да подсигурят необходимите пособия/табла и прочие/и да ги поставят на подходящи места.Извън тези места поставянето на такива материали на други места/частни домове,жилищни блокове,витрини на магазини,гаражни врати и прочие/може да стане с разрешение на техните собственици.Има и места,на които поставянето е абсолютно забранено-трафопостове,елтабла и т.н.Тези правила се отнасят не само за плакатите с политическо съдържание но и за всички други-театрални и киноафиши,рекламни материали,ако щете,дори и некролози.Аз знам,че това,което пиша м момента,ще е глас в пустиня и никой няма да се съобрази с него покрай изборите,но съм длъжен да го напиша и дано повече хора да го прочетат.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812451
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930