Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2011 18:08 - Съобщение до читателите на блога.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 2035 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 12.04.2011 13:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Поради това, че продължават да бъдат премахвани коментарите на анонимните потребители, а в крайна сметка този блог е създаден да може всеки да си каже мнението по въпросите на община Оряхово, считано от днес премахвам одобрението на коментарите. Тази мярка бях въвел преди около месец, тъй като някои постинги се изпълниха с безсмислени коментари, сентенции и цитати. Оказа се обаче, че коментарите, които подлежат на одобрение и са одобрени след определен период от време изчезват ако са от анонимни потребители. Дълго време аз  ги "цитирах" от мое име за да не се губят, но това не е трайно решение на проблема. Искам да предупредя обаче, че коментарите, които съдържат обиди към други потребители, както и тези съдържащи сентeнции и цитати ще бъдат премахвани и прехвърляни в "Кошчето на комплексаря". Благодаря на всички читатели за разбирането и се надявам, че е възможно дискусията по повдигнати от мен или от вас въпроси да върви цивилизовано и без да се използват обиди.



Гласувай:
1



1. petranov - Откакто съм декларирал, че прем...
15.04.2011 09:50
Откакто съм декларирал, че премахвам одобрението на коментари не съм изтрил нито един коментар. За съжаление нямам контрол над системата на blog.bg писах един два пъти на администраторите, но не получих отговор. Ако разбира се изчезването на коментари продължи ще трябва да обмисля преминаването на блога на друга платформа. Наистина съжалявам за изчезналите коментари, но аз лично нямам никаква вина за това. Дори знаете, че известно време цитирах коментарите от мое има за да не изчезват. Между другото коментарите на регистрираните потребители са си винаги на мястото.
цитирай
2. petranov - Уважаеми господа, От известно в...
15.04.2011 19:05
Уважаеми господа,
От известно време коментарите на анонимни потребители изчезват от блога ми (petranov.blog.bg). Не знам къда е причината, аз също не толерирам анонимността, но така или иначе естеството на блога ми (политика) предполага съществуването и на анонимни коментари. Ще ви бъда благодарен ако все пак се намери някакво решение на проблема и коментарите на анонимни потребители не изчезват самоволно от блога. Предварително ви благодара за разбирането и съдействието.
С уважение,
инж.Николай Петранов
Горното изпратих днес до blog.bg. Надявам се да има ефект.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812737
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930