Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2011 23:25 - За лоялността към...гражданите на община Оряхово
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 9890 Коментари: 38 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Преди време проведох един разговор с колега общински съветник. Зададох му въпроса защо, въпреки че не е глупав човек и вижда, че кметът на общината не е прав в много неща, така безрезервно го подкрепя винаги и във всичко. Беше ми отговорено, че това е лоялност. Замислих се...все пак ми се струва, че един общински съветник трябва да е лоялен преди всичко към гражданите на общината и едва след това към конкретни личности. По късно  установих, че лоялността все пак май не е съвсем безкористна. Това беше разгледано в един постинг в този блог и ще си позволя да публикувам линк към него: http://petranov.blog.bg/politika/2010/04/26/komisiiata-za-konflikt-na-interesi-i-neiniia-predsedatel.534828 .  Този човек, беше гласувал "за" създаването на МИГ "Оряхово" и след това беше назначен за платен координатор на проекта. След като вдигнахме шум, тихомълком беше сменен. Разбира се всичко това е напълно случайно и няма нищо общо с лоялността. В купа заповеди на Кмета на общината, които открих под чистачките на автомобила си се натъкнах на една, която ми направи силно впечатление. Още през 2008 г. "лицето" е било командировано в Брюксел за участие в някаква конференция. Какъв е бил резултатът е неизвестно. Известно е обаче, че всички ние сме купили самолетния билет и сме осигурили "дневни, пътни и нощувки" на лоялното "лице". Тук естествено ни най-малко не бих могъл и да си  помисля, че това може би е свързано с лоялната подкрепа. Все пак "лицето" беше допреди няколко месеца Председател на Комисията за разкриване и предотвратяване на конфликт на интереси в Общинския съвт в Оряхово. Така или иначе както винаги няма решение на Общинския съвет за "екскурзийката" и това естествено не е прецедент.  Е, малка подробност е, че след това винаги е гласувано "правилно". За да не съм голословен, както винаги публикувам заповедта на кмета по-долу:
image



Гласувай:
4



1. petranov - leskovchanin, аз за разлика от н...
22.06.2011 23:50
leskovchanin, аз за разлика от някои други хора не мога да бъда купен. Никога не бих приел да отида на "екскурзийка" за сметка на жителите на общината. Никога не съм го правил и няма да го направя. А до момента МИГ освен с прахосаните над 130 000,00 лева, които не се знае дали ще се възстановят от ЕС не е постигнал нищо. А забравих, има един неизползван климатик и куп техника струпани в уж "Художествената галерия" "Марин Върбанов". Това показва особено уважение към великият творец.
цитирай
2. petranov - Не можеш да бъдеш купен защото си ...
23.06.2011 00:14
leskovchanin написа:
Не можеш да бъдеш купен защото си никой и няма кой да ти предложи.


Искрено ме разсмивате. Вие сте никой, защото дори Ви е страх да застанете с името си зад думите си. Само чакате в дупчицата господарят да Ви пусне сиренцето за добре свършена работа :)))). Страх Ви е от мен защото ще потърся сметка и на Вас и на господарят Ви за тъмните сделчици. За това трябва със зъби и нокти да го пазите, но дори и това Ви е страх да правите като хората.
цитирай
3. petranov - Страх, страх. . . Дупчица. . . Сир...
23.06.2011 00:59
leskovchanin написа:
Страх,страх...Дупчица...Сиренце...Нещо ново?


Е, на едни и същи въпроси ще получите едни и същи отговори :))). Пак измествате темата защото не Ви изнася да отговорите, защо след като сте толкова принципен се страхувате да застанете с името си зад думите си. Например д-р Бетов застава с името си, nikolaycska и Гери също. Чест им прави. Вие обаче се страхувате и е логично човек да реши, че или Ви е страх или получавате възнаграждение за да плюете.

leskovchanin написа:
Беден ти е речника за да убедиш хората да гласуват за теб.Щом настолна книга ти е "Правоговорен речник" ми приличаш на един политик прочел през живота си "Винету".


Казах, че не допускам правописни грешки и на бюрото ми има речник за думи, в които се съмнявам. Рядко го отварям, но все пак понякога се налага. За Ваше най-голямо съжаление доста книги съм прочел през живота си и не е коректно сравнението Ви. А дали хората ще гласуват за мен - времето ще покаже. Мога да Ви уверя, че кметската длъжност нито ми е детска мечта, нито самоцел. Достатъчно съм доказал какво знам и мога. Смятам, че мога да направя така, че нашата община да стане едно много по-добро място за живеене. И ще се опитам да убедя хората да ми гласуват доверие да го докажа. Ако бъда достатъчно убедителен ще успея да го направя. Ако не - е, няма да е трагедия. Лошото е, че в следващия мандат тръгва последния влак за общината ни. Да се надяваме, че няма да го изпуснем. А дали аз ще бъда този, който ще гони влака или някой друг не е толкова важно.
цитирай
4. petranov - Много неща съм доказал. Основното ...
23.06.2011 01:09
Много неща съм доказал. Основното е, че не позволихме тоталното ограбване на общината, не позволихме да се осъществи планът за закриването на болницата и едно от училищата в града, предотвратихме източването на пари чрез няколко безсмислени проекта. Общинския съвет обаче е колективен орган и за да постигна нещо трябва да убедя поне още 8 колеги да ме подкрепят. Понякога съм успявал, понякога не.
цитирай
5. petranov - Сега ти си противоречиш. Нали пр...
23.06.2011 09:58
leskovchanin написа:
Сега ти си противоречиш.Нали проектите "Чантичките","Зубия" и "Птичките",според теб били фалирали общината,сега пък няма ограбване.Колкото до болницата,ако мислиш,че не е закрита,много се лъжеш.Това в момента болница ли е?Не говорим за сградата,а за обезпечеността с медицински персонал и клинични пътеки,за закритите отделения.В съседни нам общини болниците имат по-големи задължения,но функционират с всичките си отделения,но ние отново сме парадокс-жертва на управленски амбиции на Петранов и Николов.


Изобщо не си противореча. От изброените три проекта успяхме да спрем два - "Зубия" и "Птичките". Успяхме да покажем на съгражданите си пълното безсмислие на тези проекти и да убедим колегите си да не им се гласува финансиране. Ако кметът реши да си ги изпълнява на своя глава, без решение на Общинския съвет ще си носи отговорността. За съжаление един от най-безсмислените проекти - "Чантичките" не успяхме да спрем. Точно там бяха открити най-драстичните нарушения и бяха съставени 26 акта за административни нарушения, а парите за него едва ли ще дочакаме. Всички ние обаче вече сме платили проекта. И уважаеми leskovchanin, както винаги говорите като не проверявате фактите. Няма болница, подобна на нашата с такива огромни задължения. Няма болница, подобна на нашата, която да е така последователно източвана. Смея да го твърдя и заставам с името си зад думите си!
Знам, че Вашите господари са недоволни, че Вие и подобните на Вас не успяха да изпълнят поставената задача, знам, че се свивате в дупките си от страх, че ако аз получа възможност ще помогна финансово на болницата и тя много бързо ще излезе от кризата! Това обаче не е по вкуса на шефовете Ви и съм сигурен, че ще последват още атаки срещу НАШАТА болница. Лично мен обаче това не ме притеснява. За мен най-важното е да запазим болницата си. Тя е една от най-старите в България, строили са я нашите деди и съм изненадан от факта, че хора, които се наричт оряховчани, се опитват да я провалят.
цитирай
6. petranov - Да започнем отзад напред:точно ти ...
23.06.2011 14:52
leskovchanin написа:
Да започнем отзад напред:точно ти ОРЯХОВЧАНИНО провали болницата.Второ:Ако получиш възможност ще помогнеш финансово на болницата.С какви пари - пак с нашите пари,а не на фамилия Петранови.Като се натискаше за дарителска кампания,колко пари ти лично внесе по тази сметка?И още нещо - ето снощи е починала млада жена в болницата и то пак поради факта заради липса на специалисти.Спомням си случая с Добринка Кунова,какъв вой нададе тогава срещу Кочев.Би ли попитал и естествено запознал с отговора на Луканов,по време на неговото управление колко смъртни случая има в болницата,не поради лекарска грешка,а поради липса на лекари-специалисти.Да си спомним случая с жената от Вадините,която бе разкарвана до Враца и почина понеже в Оряхово няма неврологично отделение.


Уважаеми leskovchanin,
Както винаги хвърляте в публичното пространство измислици БЕЗ ДА ГИ ПОДКРЕПИТЕ С НИКАКВИ ДОКАЗАТЕЛСТВА. Просто защото ги нямате. Хайде аргументирано, точка по точка избройте как точно съм провалил болницата? Сигурно аз раздавах баснословни заплати!? Сигурно аз правих парна инсталация за над 600 000,00 лева, която май се оказа, че не струва и наполовина от това което е платено и до сега е работила по-малко от месец!? Сигурно аз правих ремонти и плащах двойно и тройно за една и съща работа!? Сигурно аз доставях лекарства и консумативи без да е проведена обществена поръчка!? Сигурно аз използвах апаратурата на болницата за частната си практика и не плащах нито за отоплението(охлаждането), нито за консумативите, нито на сестрите и санитарките!? Сигурно аз бях управител на болницата и взимах еднолични решения!? Сигурно аз си мълчах и подкрепях глупавите и некомпетентни действия!? Хайде извадете малко факти! Когато фактите говорят всички мълчат! Ще подкрепя болницата с общински средства. Така е. Фамилията Петранови плаща собствените си дългове, но не и дълговете възникнали в резултат на глупави решения взети от некомпетентни и недобронамерени хора. Между другото болницата с нуждае от малка подкрепа за да тръгнат нещата и след това ще се самоиздържа както винаги го е правила! Още не съм внесъл пари в дарителската сметка, но ще го направя. Не исках да бъда от първите за да не звучи популистко. Медицински случаи не съм компетентен да разследвам и коментирам. Аз не съм посредник между Вас и Управителя. Утре от 13:30 часа има заседание на Общинския съвет, на което ще присъства и ръководителя на лечебното заведение. Защо не го попитате лично? Или и това Ви е страх да направите? Във всяка болница за най-голямо съжаление има смъртни случаи. Това обаче не е повод да се плюе по болниците и по лекарите. Все пак болниците са създадени от хора и в тях работят хора, а не Богове. За Добринка Кунова нададох вой, защото тогава се декларираше, че тук има напълно работеща хирургия и лекарите в това отделение взимаха заплати повече от професорите в университетските болници. А се оказа, че когато има нужда жената беше закарана направо в Козлодуй и оттам във Враца.
цитирай
7. petranov - Уважаеми leskovchanin, Аз вече не ...
23.06.2011 15:36
Уважаеми leskovchanin,
Аз вече не знам как по просто да Ви го обясня. Явно или сте абсолютен профан или се правите на такъв. Лекрите започнаха да напускат още преди да изхвърлим Кочев. Просто защото парите свършиха и кредиторите започнаха да представят сметките! Това доведе до закриване на отделения и до намаляване на клиничните пътеки. Лекарите, които доведе Кочев, бяха тук защото НИКЪДЕ другаде не биха получили такива заплати. Когато се видя, че няма да има как да се плаща така те си тръгнаха. Проблемите с изплащането на работните заплати започнаха още при Кочев, но тогава никой не протестираше, защото се подписваха договори за все повече и повече пари както се хвалеха някои лекари. Само един пример - когато г-н Луканов пое болницата се оказа, че токът и водата на болницата не са плащани от повече от година. Само този факт говори как се е управлявала болницата. Това неплащане обаче не може да продължава вечно. Фирмите си искат парите. Карате ме да задавам въпрос на г-н Луканов....Защо не му го зададете Вие? Още повече, че въпросът зададен така е некоректен. Едно число...то трябва да бъде сравнено с друго число за да може човек да си направи съответния извод. Пак използвате Гьобелсовия принцип за лъжата повторена 100 пъти. Как точно провалих болницата? Хайде, извадете факти! И благодаря Ви, че ме величаете. Не съм вярвал, че имам такива манипулаторски способности, че да въвлека в схемата "нищо неподозиращи лекари и медицински сестри". Това са хора интелигентни, вътре в кухнята, завършили са висше образование, имат специалност и аз ги въртя на малкия си пръст. Говорите смешки с надеждата някой да Ви повярва. Тази хора не се поддават на схеми и манипулации. Това са мислещи, образовани хора. Ако мислите, че съм ги въвлякал в схема, просто Вие изключително много подценявате умствените способности на лекарите и сестрите в нашата болница. Просто се оплитате като пиле в кълчища, в опитите си да напишете нещо негативно за мен. Нито имам поръчители, нито господари, нито пък чакам за сиренце. Благодарение на знанията и уменията си все още имам как да си изкарвам прехраната, така че не чакам подаяния. Това, че съм решил да се кандидатирам за кмет е, защото искам да помогна града и общината ни да станат европейски град и европейска община не само като географско понятие, а и като начин на живот. Знам как да го направя и мога да го направя!
цитирай
8. petranov - Това с поръчителите ще го разберем ...
23.06.2011 15:58
leskovchanin написа:
Това с поръчителите ще го разберем като те номинират за кмет и кой ще застане зад теб,въпреки че си предварително загубена кауза.


Времето ще покаже. Казвал съм го и пак ще повторя. Ще обясня на съгражданите си, че знам как да възродя града и общината, че мога да го направя и ще го направя! Надявам се, че ще ми дадат възможност да го докажа. В крайна сметка точно това е очарованието на демокрацията - хората решават дали да повярват и да дадат кредит на доверие или не.
цитирай
9. petranov - Петранов, обеща да питаш за двойния ...
23.06.2011 16:43
анонимен написа:
Петранов,обеща да питаш за двойния аршин


Вярно е. Преди 2-3 дни се срещнах с Управителя. На следващия ден предстоеше да се разбере какво ще е бъдещето на болницата. Знаете, че беше предизвикана проверка на "Медицински одит" от работещи в МБАЛ Оряхово. Проверяващите трябваше да се произнесат имало ли е нарушения и ако е имало каква санкция ще понесе болницата. Г-н Луканов беше изключително притеснен и уморен от непрекъснатите атаки отвътре и отвън срещу болницата ни. За това тогава не му зададох този въпрос. Прецених, че не е сега моментът да го занимавам с това. В най-скоро време обаче ще го попитам и ще Ви уведомя за отговора му.
цитирай
10. petranov - Уважаеми leskovchanin, Започвам ...
24.06.2011 01:05
Уважаеми leskovchanin,
Започвам отзад напред - всеки може да си направи блог за 5 мин., както Вие сам сте се убедил. Да го изпълни със съдържание обаче е малко по-сложно, както също сам сте се убедил. Никога не съм твърдял, че съм по умен поради факта, че имам блог. Никога също не съм бил срещу европроектите, а срещу БЕЗСМИСЛЕНИТЕ европроекти, както и срещу непрозрачния и изпълнен с нарушения начин, по който се осъществяват. При мен такива нарушения и липса на прозрачност не могат да се случат! Естествено не са само европроектите, които ще помогнат на общната ни да стане по-добро място за живеене. Идеите си обаче ще споделя по-късно. Сега просто не искам да ставам жертва на плагиатство.
цитирай
11. petranov - Уважаеми leskovchanin, Когато ми ...
24.06.2011 08:52
Уважаеми leskovchanin,
Когато ми посочите проект на държавно ниво, за който контролните органи са издали 26 акта за административни нарушения ще приема думите Ви. Това се случи с проекта "Разбираема администрация в диалог с гражданите и бизнеса за прозрачно управление" по известен като "Чантичките".
цитирай
12. petranov - Като говорим за лоялност, сега ф...
25.06.2011 12:52
leskovchanin написа:
Като говорим за лоялност,сега фамилията Петранови ще обере плодовете на лоялността си към БКП/БСП,сина им може би ще бъде номиниран от тази политическа сила.


Ако бъда номиниран от една или друга политическа сила то ще бъде не заради криворазбрана лоялност, а заради личните ми качества, уважаеми leskovchanin. Знам, че Ви е много мъчно, че не успявате да изпълните задачата си на PR на един друг кандидат, но не мога да Ви помогна. Просто ще трябва да се постараете повечко за да заслужите "сиренцето" си. За моя най-голяма радост нито съм участвал в тъмни схеми, нито съм крал, нито имам тъмни петна в миналото си. Именно това плаши Вас и кръгът около Вас. Защото един кандидат за публична длъжност трябва да е за пример както в служебен, така и в личен план. Защото е крайно време да се потърси отговорност за разрухата на общината ни в последните години. И аз съм готов да потърся тази отговорност!
цитирай
13. petranov - Какви лични качества имаш бе Пет...
25.06.2011 13:28
leskovchanin написа:
Какви лични качества имаш бе Петранов?Като се изправиш срещу Росен Жеков и ГЕРБ си дотук.


Уважаеми leskovchanin,
С удоволствие ще се изправя срещу г-н Росен Жеков. Радвам се за неговата кандидатура и съм убеден, че ще успея да го победя. За моя най-голяма радост в Оряхово тази партия нито има позиции, нито стойностни фигури (с много малко изключения). Всички нейни привърженици ще се разбягат от нея още след изборите наесен. Защото то не става само с рязане на лентички, а трябва и акъл!
цитирай
14. petranov - Кой е пък този Росен Жеков?За първи ...
25.06.2011 13:30
анонимен написа:
Кой е пък този Росен Жеков?За първи път чувам за него?Какъв е този и има ли някакво образование-юрист,преподавател,лекар...или просто някой си?


Г-н Росен Жеков е председател на партия ГЕРБ в оряховската община.
цитирай
15. petranov - Вярно, че образованието не е кри...
25.06.2011 13:41
анонимен написа:
Вярно,че образованието не е критерии за интелект,защото някои хора си купуват дипломи,които после могат да използват само за тоалетна хартия...Какъв е този Росен Жеков и каква професия упражнява!Защото в крайна сметка не е важно каква диплома имаш,а какво работиш!


анонимен написа:
Кандидати за кметове-нереализиран лекар,нереализиран инженер,пенсионер и т.н.........Позната ли Ви е приказката?


анонимен написа:
И нереализиран икономист,и пак пенсионер и т.н....Тежко Ви!


Когато аз съм завършвал висшето си образование (1986-1991) явлението "купуване на дипломи" не съществуваше. Веднага след завършването си започнах работа по специалността си като конструктор в Институт по електроенергийна техника гр.София, но след година работа решихме с бъдещата ми съпруга да си опитаме късмета в чужбина - ЮАР. След звръщането ни оттам започнах работа в ОББ Оряхово и се гордея, че 8 години компютърната система и комуникациите на банката бяха в перфектно състояние благодарение на мен. След това технологиите се усъвършенстваха и не бяха необходими системни администратори във всеки клон. Така започнах да пиша проекти по програмите за заетост в "Нов век". След това пък 6 години бях Управител на iЦентър Оряхово.
Това по въпроса за лично моята реализация. За другите кандидати не е редно аз да говоря.

цитирай
16. petranov - Селата в общината са твърдо зад н...
25.06.2011 18:01
leskovchanin написа:
Селата в общината са твърдо зад него,а и селановчени са доста по-единни от оряховчани.


Уважаеми leskovchanin (или по-точно уважаема neleskovchanke :))) ),
Живейте си в светът на илюзиите. Лично на мен не ми пречи. Повтаряте клишета дочути оттук-оттам. Истината е доста по-различна и ще се убедите лично в това само след няколко месеца.
цитирай
17. petranov - Лидер на партия може да стане все...
25.06.2011 20:27
анонимен написа:
Лидер на партия може да стане всеки-т.е обещания може да дава всеки.Въпросът е кой какво може да направи за да подобри живота на хората в Оряхово.


Не мога да не се съглася с това твърдение.
цитирай
18. petranov - Уважаеми leskovchanin (или по-...
26.06.2011 11:04
Уважаеми leskovchanin (или по-точно уважаема neleskovchanke),
Нещо започнахте да повтаряте като развалена грамофонна плоча. Аз коментари в блога си никога не съм писал анонимно и това може да се провери. Обясних Ви и как става това. Акъл имам достатъчно, но винаги чета и изслушвам всекиго - никога не е късно човек да научи нещо ново. Висенето на компютъра е свързно с работата ми - все пак трябва и да се яде.
цитирай
19. анонимен - Уважаеми leskovchanin, С у...
26.06.2011 12:16
leskovchanin написа:
petranov написа:


Уважаеми leskovchanin,
С удоволствие ще се изправя срещу г-н Росен Жеков. Радвам се за неговата кандидатура и съм убеден, че ще успея да го победя. За моя най-голяма радост в Оряхово тази партия нито има позиции, нито стойностни фигури (с много малко изключения). Всички нейни привърженици ще се разбягат от нея още след изборите наесен. Защото то не става само с рязане на лентички, а трябва и акъл!

Селата в общината са твърдо зад него,а и селановчени са доста по-единни от оряховчани.

Гери съм.Ники,нямам намерение да ти давам акъл как да водиш кампанията си.Едно от неписаните правила обаче е да не подценяваш съперниците си,които и да са те.Това,дали ГЕРБ има или няма влияние в общината,е трудно да се каже.Но същото се твърдеше и за НДСВ преди 4 години,нали така?Това обаче не попречи на тази партия да излъчи общински кмет,кмет на кметство и да вкара хора в общ.съвет.Политиката е материя,в която две плюс две не винаги е равно на четири.
цитирай
20. petranov - Гери, благодаря ти за съветите. ...
26.06.2011 13:39
Гери, благодаря ти за съветите. Никога и никого не подценявам. Поради тази причина както може би си обърнал внимание не съм казал нито една лоша дума за евентуалните ми съперници. Нито тук, нито в разговори с някой друг. Това не важи обаче за някои от тях. Аз лично нямам никакво намерение да изтъквам недостатъците на другите, а ще се съсредоточа в това какво аз мога да направя за града и общината ни. Разбира се основните идеи и дебати ще бъдат на значително по-късен етап. Аз имам едно основно предимство - не търся победа на всяка цена. Смятам де се състезавам като спазвам правилата на феърплея, без удари под кръста и мръсни номера.
цитирай
21. petranov - Уважаеми leskovchanin (или по-...
26.06.2011 14:23
Уважаеми leskovchanin (или по-точно уважаема neleskovchanke),
Няма да се поддам на провокациите да коментирам един или друг кандидат. Специално този, който цитирате беше два мандата кмет и хората сами могат да оценят какво е направил за общината. Народната памет е дълга....не го забравяйте.
цитирай
22. petranov - Гери съм. Позитивната кампания и ...
26.06.2011 20:27
leskovchanin написа:
анонимен написа:
Гери съм.Позитивната кампания и феърплея са двете неща,на които бих искал да стана свидетел на тези избори.И най вече-на лесни за разбиране и най вече реалистични за изпълнение програми.А що касае плюенето по съперника,от него полза няма.Хората са го казали:"И вола рие,но си хвърля на гърба".



Гери, надявам се кампанията да е такава. Това обаче знаеш, че не зависи само от мен. Аз лично ще се опитам да водя позитивна кампания, но за другите участници е ясно, че не мога да поемам ангажименти.
цитирай
23. petranov - Преди четири години и Робертино се ...
27.06.2011 13:02
анонимен написа:
Преди четири години и Робертино се опита да води позитивна кампания...


Нищо лошо няма в позитивната кампания.

leskovchanin написа:

Сега е конкурент на Петранов за номинация от БКП/БСП.


Както винаги няма да коментирам други кандидати за кметове.

анон. написа:
Всички са от едно котило!


Всеки има право на мнение, дори и анонимните.

анонимен написа:
Петранов, а сега защо апаратурата от болницата ни отива в частната болница на Гъндев във Враца, която се казва "Вива Медика". Луканов я дарява на частната болница, това ли е укрепването "отвътре".


Както се изясни вече неизползваната апаратура е дадена под наем. При положение, чу г-н Луканов успее да възстанови хирургичното отделение и реанимацията ще си вземе обратно апаратурата. Днес Председателят на Общинския съвет е разговарял с г-н Луканов и това ми беше предадено като информация.


цитирай
24. анонимен - анон.
27.06.2011 13:48
Добре е, нали и нашето момче работи там!
Добре осведомява за нашата техника.
цитирай
25. petranov - Г-н Луканов възстановява ХО и ре...
27.06.2011 14:25
leskovchanin написа:
Г-н Луканов възстановява ХО и реанимацията на "Вива Медика".


Не знам с коя болница е сключен договор за наем.

анон. написа:
Добре е, нали и нашето момче работи там!
Добре осведомява за нашата техника.


Д-р Гуленов ли имате предвид?

цитирай
26. petranov - Петранов, покажи договора за наем, ...
27.06.2011 18:30
анонимен написа:
Петранов, покажи договора за наем, нали си за прозрачност, или няма кой да ти го сложи ..... под чистачките. Нали така ти е казал Луканов, под наем, та покажи го тоя договор за наем, да видим дали наистина е под наем или е безсрочно назаем.

Вече отговорих на този въпрос. Едва днес научих, че е дадена апаратура под наем. Ще поискам договора от г-н Луканов и ще го публикувам тук след изричното съгласие на двете страни. Все пак това са търговски дружества и става въпрос за официален договор. Важна част от договора е приемо-предавателния протокол за апаратурата, както в предишен постинг е изтъкнал Гери. Там трябва да е описано подробно апаратурата, както и техническото състояние в което се дава под наем.

анон. написа:
Д-р Гуленов работи и при нас и във Враца,раздава се човека!


Това го знам, само че не знаех в коя клиника.
цитирай
27. petranov - А Луканов като какъв работи в тази ...
27.06.2011 21:38
анонимен написа:
А Луканов като какъв работи в тази клиника?


Според договорът му за управление г-н Луканов няма право да работи в конкурентна структура.
цитирай
28. анонимен - http://test. zalata. net/r/851/
29.06.2011 17:22
http://test.zalata.net/r/851/
цитирай
29. анонимен - Реши ли теста петранов?
01.07.2011 16:11
Реши ли теста петранов?
цитирай
30. petranov - Реши ли теста петранов? В мо...
01.07.2011 23:57
анонимен написа:
Реши ли теста петранов?


В момента нямам време за подобни тестове.
цитирай
31. анонимен - На 5 юли, вечерта да очакваме ли п...
02.07.2011 23:07
На 5 юли,вечерта да очакваме ли публикуване на резултатите от извънредната сесия?
цитирай
32. анонимен - Няма ли пъхнати под чистачките д...
04.07.2011 11:48
Няма ли пъхнати под чистачките документи в каква посока е поела апаратурата?
цитирай
33. petranov - На 5 юли, вечерта да очакваме ли ...
04.07.2011 20:38
анонимен написа:
На 5 юли,вечерта да очакваме ли публикуване на резултатите от извънредната сесия?


Разбира се.

анонимен написа:
Няма ли пъхнати под чистачките документи в каква посока е поела апаратурата?


Преди малко завърши заседанието на бюджетната и на здравната комисии в Общински съвет Оряхово. Г-н Луканов също присъстваше. Съвсем официално ни беше предоставен договор за наем, писма за оферти, оценка от лицензиран оценител за наемната цена на апаратурата, приемо-предавателен протокол и юридическо становище. Утре за заседанието на Общинския съвет изискахме допълнително от управителя на МБАЛ да ни предостави информация за покупната цена на апаратурата, амортизациите и остатъчната стойност. Както знаете утре от 13:30 часа ще бъде заседанието на Общинския съвет и всеки, който има желание да се запознае с договорите, оценките и др.подобни, както и да зададе въпроси е добре дошъл. Сесиите са открити и всеки гражданин може да присъства.
цитирай
34. анонимен - да не забравиш
05.07.2011 08:22
Петранов, нали няма дя забравиш да ни кажеш и цената, за която апаратурата е отдадена под наем, носят се слухове за 100 лева месечно. Това са важни пари за болницата в такъв труден момент. Какво е отдадено под наем за тази сериозна сума ....
цитирай
35. petranov - Петранов, нали няма дя забравиш да ...
05.07.2011 12:51
анонимен написа:
Петранов, нали няма дя забравиш да ни кажеш и цената, за която апаратурата е отдадена под наем, носят се слухове за 100 лева месечно. Това са важни пари за болницата в такъв труден момент. Какво е отдадено под наем за тази сериозна сума ....


Уважаеми 57. анонимен,
Наемът и сега мога да го кажа - 390,00 лв. месечно. Изискали сме справка за отдадената техника - покупната цена, амортизациите и остатъчната стойност. След заседанието ще публикувам тук справката. Всяка една сума е важна за болницата в този труден момент. За съжаление нито лев не е постъпил в болницата от общината въпреки нашето решение за подпомагане с 400 000,00 лева, въпреки нашето решение за овърдрафт и т.н. и т.н. За "Алено мушкато" обаче пари ще се намерят. Естествено г-н Луканов търпи и критика, която няма да му бъде спестена на сесията след по-малко от час. Всички тези процедури за отдаване под наем трябва да са доста по-прозрачни от тази, която е проведена.
Аз лично смятам, че трябва да има ясни процедури, управителят трябва да запознава с действията си медицинския съвет и общинския съвет. Изобщо не трябва да остава и капка съмнение за задкулисни уговорки и игри, на които сме се нагледали в един по-ранен етап и при едно друго управление.
цитирай
36. анонимен - Браво!390 лв е процентната заплата ...
05.07.2011 13:48
Браво!390 лв е процентната заплата на три медицински сестри за месец.Предлагам на Луканов с един куршум да удари два заека,Бетов напуска август месец,да продаде апаратурата от кабинета му,така и Бетов няма да се върне.То ще станат три,ама крачки, към закриване на болницата.Браво Луканов,браво!
цитирай
37. анонимен - mpollic 50,000
05.07.2011 22:36
Заседанието свърши ли?Обеща да публикуваш справката.
цитирай
38. petranov - Заседанието свърши ли?Обеща да ...
06.07.2011 00:24
анонимен написа:
Заседанието свърши ли?Обеща да публикуваш справката.


Вече е публикувана в нов постинг.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812488
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930