Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2011 13:52 - 09 НОЕМВРИ 13:00 часа - първото заседание на Общински съвет Оряхово
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 23905 Коментари: 138 Гласове:
1

Последна промяна: 03.11.2011 13:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Днес на сайта на Областната администрация гр.Враца излезе съобщение за провеждането на първите заседания на новоизбраните Общински съвети в област Враца. За Оряхово датата е 09 Ноември, сряда, мястото не е указано, но предполагам, че ще бъда в Художествената галерия "проф.Марин Върбанов".  Ето и линк към информацията: http://oblast.vratsa.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=305%3Aeva&catid=8%3Alatest-news&lang=bg



Гласувай:
3



1. vagoro - Г-н Петранов, желая Ви много успех в ...
03.11.2011 14:11
Г-н Петранов, желая Ви много успех в новия Общински съвет.Ще се надявам блогът Ви да продължи да съществува и да публикувате актуална информация.
цитирай
2. анонимен - VAGORO (г-н Петранов)
03.11.2011 15:28
В 13:52 информира за първото заседание на новоизбрания общински съвет, а в 14:11 си пожела успех с надеждата, че ще продължи да е шута и в новия състав на съвета. Ами успех педи!
цитирай
3. petranov - Благодаря Ви, vagoro! Ув...
03.11.2011 18:11
Благодаря Ви, vagoro!


Уважаеми №2,
Току що се прибрах от двора си, където имах неотложна работа. Казвал съм неведнъж - нямам никаква необходимост сам да се хваля. Как пък не съм седнал да регистрирам специален ник, от който да си пожелавам успех :))) Неведнъж, когато има коментар, в който не се съдържат обиди по отношение на мен, някои хора ме обвиняват, че аз съм ги писал. Аз винаги пиша с ник petranov в моя блог и заставам с името си зад всяко своя дума!

Със съжаление трябва да съобщя една новина, която научих преди около 2 часа. Срещата между новоизбрания кмет и Управителя на болницата е била безрезултатна и по всичко личи, че в понеделник може би ще се простим със 132 годишната Оряховска болница...
цитирай
4. анонимен - Петранов, разгледайте още на пъ...
03.11.2011 18:17
Петранов,разгледайте още на първата сесия състоянието на болницата,защото днес управителя на болницата ни посъветва да си подаваме молбите за напускане.Това за улеснение на общ.съвет ли се прави или ,,след мен и потоп,,
цитирай
5. анонимен - Да може човека по-бързо да се отърве ...
03.11.2011 18:21
Да може човека по-бързо да се отърве от отговорностост.Нали го чака по-платена работа.
цитирай
6. petranov - Аз ще се опитам да повдигна въпроса ...
03.11.2011 18:28
Аз ще се опитам да повдигна въпроса още на първото заседание на Общинския съвет. Наистина трябва да се действа спешно за да се спаси болницата. Това е възможно, както нееднократно съм казвал, трябва обаче воля и желание!
цитирай
7. анонимен - До Петранов
03.11.2011 19:12
Ники, само преди няколко дни ти ни агитираше да подкрепим новоизбраният кмет. Честита победа на оряховчани. Но жалко за този прекрасен град, за болните ни родители, за децата ни...............за всичко.Честито , дадохме път на младите - сега някой да загаси лампата и да заключи .

http://www.puls.bg/health/news/news_8643.html?utm_source=start&utm_medium=box&utm_campaign=liubopitno
-и спешната помощ ще премине към областните болници.
Дано всички сме здрави , за да не се налага да чакаме линейка от Враца.
Успех на младия кмет и новият общински съвет - и дано спите спокойно..........
цитирай
8. анонимен - Карат ви да си подавате молбите за ...
03.11.2011 19:24
Карат ви да си подавате молбите за напускане,за да не ви изплащат обезщетение от общината като ви затворят.Поредната гавра с хората от болницата.Дай да ги държим няколко месеца гладни и сега да не им дадем обезщетението,което им се полага по закон.Браво бе Шефе.Браво и на бъдещия кмет!
цитирай
9. анонимен - анон.
03.11.2011 19:49
Браво на другарите комунисти!
Изпълнихте достойно партийното поръчение, съсипахте болницата ни!
"Господарите" постигнаха желанието си,ще я ИМАТ,но без НАС.
Сега ще видите продажниците,продали се за 30 сребърника!
Жалко за градчето ни!
Човека с вижданията и всичкоможещия гуленов ще върне ли откраднатото!
цитирай
10. анонимен - Другарите уж комунисти си протриха ...
03.11.2011 19:56
Другарите уж комунисти си протриха обувките да агитират за гербера. А другарката уж комунистка имала за цел само дъщерята да е съветник, нищо че преди 1 -2 години я направи и съдебен заседател. Тази същата другарка е толкова загрижена за града, че изобщо не се замисли къде ще закара янко-комуниста да му преливат кръв.
Да живеят продажниците- за да се мъчат.
цитирай
11. анонимен - Евала...
03.11.2011 20:06
Е АКО на това не се нарича мъжка курва евала.бОРЕЦА ЗА БОЛНИЦАТА ИЗВЕДНЪЖ КЛЕКНА С ОТВОРЕНИ УСТА ПРЕД НОВО ВЛАСТВАЩИТЕ.ПРОСТИТУЦИЯТА Е НЕ САМО ЗАНАЯТ ТЯ Е ДАРБА, ЧУДЯ СЕ КАК ЛЕГАШ ДО ЖЕНАТИ НЕ СЕ ЛИ ОСЕЩА ГОРКАТА ДО КАКЪВ ПОМИЯР СТОЙ.ДАНО ХРАМА ДО КОЙТО ЖИВЕШ СЪС ВСЕКИ ЗВЪН ПО КАНОНИТЕ МУ ТИ НАПОМНЯ КАКВО ВРЕДНО , ДОЛНО, ГАДНО СЪЩЕСТВО СИ. НО ИМА БОГ - АМИ
цитирай
12. анонимен - Да е честито на новият кмет и нов о...
03.11.2011 20:24
Да е честито на новият кмет и нов общински съвет! Старият им спретна изненада !МБАЛ Оряхово ЕООД спира дейност! Ще има ли въобще град?
цитирай
13. анонимен - Ако има някой, който истински е и...
03.11.2011 20:38
Ако има някой, който истински е искал да помогне за запазването на МБАЛ Оряхово, то това е именно Петранов. Да, той допусна и доста грешки в последно време, но относно болницата няма защо него да виним.Вината и отговорността ще тежи на едно футболистче, което си повярва ,че с пари може да има и кметският стол. Къде си, Ивайло?
Къде си ,г-н Вагенщайн?
Ти знаеше , че този на когото се продаде няма да спаси болницата.
Излез пред хората и си признай , че продаде града и хората.
Това ще тежи цял живот на съвестта ти- ако имаш такава.
Защо пак трябва да си признаем , че Дингила е познал бе хора?
Срам и позор .
Жалко за всички ни.
цитирай
14. petranov - Винаги съм казвал, че на болницата ...
03.11.2011 21:21
Винаги съм казвал, че на болницата може да се помогне. Сега също не е късно за спешна финансова помощ за болницата. Днес чух слухове, че недвижимо имущество на болницата било заложено пред някакво търговско дружество. Не знам дали е така и как е станало това, след като предишния Общински съвет не е взимал такова решение. След като встъпим в длъжност ще опитам да проуча въпроса. На всичките си предизборни събрания аз съм казвал какво сме направили за болницата до момента и какви са начините да и се помогне. Сега отново твърдя, че е необходима спешна финансова помощ за болницата. Знаете, че на двамата кандидати за кметове преди балотажа зададох един и същи въпрос - техните виждания за развитие на болницата. И двамата не ми отговориха. БСП и аз като кандидат кмет издигнат от БСП не съм декларирал подкрепа да никого от двамата явили се на балотаж. В личен план естествено съм подкрепил един от тях - и това според мен беше от двете злини по-малката. Веднага след първия тур обаче изразих съмнението, че болницата ни няма да я има. На никого не съм клякал и няма и да клекна, но за съжаление мнозинството в Общинския съвет и новоизбрания кмет на община Оряхово ще решават бъдещето на болницата, а не аз. Не бива да забравяте, че аз и още колеги още от 2009 г. се борехме за болницата. Тогава обаче бяхме осмивани, защото в болницата ни се взимаха заплати, каквито не бяха и сънували дори в университетски болници. По този начин болницата се източваше под благосклонния поглед на част от работещите в нея. След това те избягаха... Разбира се, че има Бог. И той вижда кой какво е правил. Аз лично мога да кажа, че винаги с абсолютно безкористни намерения съм се борил за болницата ни. И ще продължа да го правя. Къде се обаче хората, на които болницата плати специализациите и следването? Къде са хората, които взимаха големите заплати? Аз и колегите от предишния Общински съвет успяхме да запазим болницата до сега. Хайде нека сега новият кмет и екипът му покажат какво могат! Хората повярваха на тях, но както е казал един писател: "Едно е да искаш, друго е да можеш и трето и четвърто е да го направиш". Винаги съм казвал, че без болница скоро и града и общината ни няма да ги има. Никой няма да получи моят глас "за" закриване на болницата ни. Дали обаче това ще е достатъчно? В Общинския съвет преобладаващата част са оряховчани и се надявам да бъдем единни в защитата на болницата ни, а не да бъдат следвани партийни повели и тайно договорки!
цитирай
15. petranov - Вярно, че успяхте да запазите бо...
03.11.2011 21:42
leskovchanin написа:
Вярно, че успяхте да запазите болницата, но като сграден фонд.Сега друг ще обира негативите.Още не встъпил в длъжност новия кмет и почнахте да плюете.


Neleskovchanke, това естествено не е вярно. До средата на Септември имахме работеща болница. След това Управителят се зае с предизборна кампания и болницата тръгна надолу. На последното заседание на Общинския съвет гласувахме РЕАЛНИ пари да влязат в болницата. Това наше решение обаче както много други не беше изпълнено. Новият кмет сега само трябва, ако желае, да изпълни решенията на стария Общински съвет. Начините да се осигурят пари са много. Аз нееднократно споменавал няколко от тях - изкупуване от страна на община Оряхово на част от дълга на болницата, повишаване на наемната цена на общинската земя, ревизиране на всички договори за наем и привеждането им в съответствие с пазарните условия (тук включвам и кабинетите, които се ползват за частна практика в болницата), продажба на общинско имущество. Това са моите идеи. Сигурно има и други, по-авангардни и по-ефективни. Аз съм готов да подкрепя всяка идея, която ще помогне на болницата.
цитирай
16. анонимен - Опааааааааа, я какво будно селско ...
03.11.2011 21:42
Опааааааааа, я какво будно селско общество имало в Лесковец. Добре , че имат интернет , иначе по тия пепеливи улици не смеят да излязат от дупките си.
цитирай
17. petranov - Между другото тия "спасит...
03.11.2011 21:55
Между другото тия "спасители", които се появиха по време на предизборната кампания къде бяха през последните четири години? Гледаха отстрани като че ли не живеят в този град! Къде беше г-н Иванов? Гражданската му позиция сигурно беше заспала! Нали е уважаван, всички врати са отворени за него. Защо не помогна на болницата? Същото мога да кажа и за г-н Добрев. От две години властта е в ГЕРБ. Лично аз и колегата Николов сме писали писмо да депутата от ГЕРБ Николай Коцев, молейки за помощ за болницата. Писмото го има и тук в блога. Какво направиха те за да помогнат на болницата? Много е лесно за няколко човека да викат - Петранов е виновен! И за какво съм виновен? Че гласувах "за" отстраняването на управител, който за по-малко от две години увеличи дълга с ДВА МИЛИОНА ЛЕВА!? Хайде, попитайте който желаете икономист дали това е било грешка! Може би съм виновен, че постоянно исках отчети за състоянието на болницата, че писах на Областния управител, че се взема решение за кредитиране на болницата "на подпис", може би съм виновен, че три месеца питахме кмета за договора на предишния управител, може би съм виновен, че исках отчет защо са похарчени толкова много пари за парна инсталация, за "ремонт" покрива и за какво ли още не... Между другото аз лично зададох въпрос на г-н Добрев, какво би направил той ако управителят на собствената му частна фирма натрупа такъв дълг. Отговорът на г-н Добрев беше, че няма да го търпи нито минута! Работил съм абсолютно безкористно за да може болницата ни да съществува. Аз живея в този град, семейството ми е тук и НИКОГА не бих направил компромис с най-важната институция на територията на общината ни. Виждате как другите общини защитават болниците си. На 16 Септември ние разлепихме обяви, надявахме се поне хиляда човека да излязат и да подкрепят болницата. Останахме излъгани....Докато хората се страхуват, докато активната гражданска позиция в община Оряхово спи, на нас ще ни бъде отнето всичко и скоро града и общината ни ще останат само като географско понятие за срам на всички нас!
цитирай
18. анонимен - Да жалост - новият кмет обира нег...
03.11.2011 21:56
Да жалост - новият кмет обира негативите!
Пенковеца и свитата му ликуват!
Болните ще страдат и умират!
Всички са в шах
Болницата в Девин №2
Но в по лош вариянт , там има Медицински център тук нищо само ФСМП /за сега/която извършва само транспортна дейност.
цитирай
19. petranov - Новият кмет не трябва да обира не...
03.11.2011 22:04
Новият кмет не трябва да обира негативите, а да помогне на болницата. Не бива да забравяме, че той е част от управляващата в момента партия, която държи ЦЯЛАТА власт в държавата. Не бива да забравяме, че в нашия град вече два пъти (аз поне толкова знам) беше Председателя на парламента - г-жа Цецка Цачева. Тук бяха министри, депутати, евродепутати. Да помогнат на нашата болница не е проблем на хора с такава власт. Трябва само желание...
цитирай
20. petranov - Искам да добавя още нещо - както з...
03.11.2011 22:30
Искам да добавя още нещо - както знаете на 09.11.2011 г. от 13:00 часа ще бъде първото заседание на Общинския съвет. Ще бъде областния управител, ще има представители на медиите. Ако се допусне затваряне на болницата, ами елате на площада пред общината. Нека всички заедно протестираме срещу затварянето на болницата ни. В изборите участваха около 6 000,00 души. Представяте ли си какво ще се получи ако поне една трета от тях се съберат на площада в защита на болницата. Всеки би се съобразил с такава активна гражданска позиция....
цитирай
21. анонимен - А какво да правим според вас, да о...
04.11.2011 16:59
А какво да правим според вас,да останем без една стотинка още 2-3 месеца,докато се наканите какво ще продавате?!Късно е,дядо попе,късно е...И 60000 да се струпат в понеделник пред Общината, все тая.Тогава МБАЛ Оряхово ще бъде в несъстоятелност,или по-точно ще се даде ход на процедурата,а след това за изключително кратък срок ще се обяви в несъстоятелнос,през това време ще се назначи синдик и статистиката ще отчете повишаваща се смъртност в района.но какво от това,нали,господа псевдополитичета!Болницата е аут,не си чешете езиците,никой не ви вярва.Правете каквото знаете,НО ТОЗИ ПЪТ БЕЗ НАС!Достатъчно работихме благотворително и се мъчихме,сега е ваш ред за второто.Нека някой от вас си направи труда да клекне пред бърза помощ и да наблюдава за какво иде реч...геноцид за населението,което няма пари или транспорт да хукне към др. болница,най-интересно е във вечерните и нощните часове,когато няма с какво да се приберат и до дома си,а се налага болните да се носят на ръце от близките им километри до дома им.
цитирай
22. анонимен - Пене, сестро остави и за мен един от ...
04.11.2011 18:01
Пене,сестро остави и за мен един от онези формуляри -за напускането,че забравих ЧЛЕНА,тоя дето се напуска по него.
цитирай
23. анонимен - Коче, бате, вчера шефа каза, че си ни ...
04.11.2011 18:07
Коче,бате,вчера шефа каза ,че си ни заложил в асет банк.Няма лошо бате-мома съм.Тъкмо да ме вземат и мен.Ама бате,да ни беше казал по-рано да не се бяхме бъхтали толкова.
цитирай
24. анонимен - към 33
04.11.2011 18:17
ако Лукавия е свършил готовите формуляри,да знаеш,че този ЧЛЕН можеш да го намериш в една тъмносиня книга .Тоя ЧЛЕН е този,по който добре те ПРЕКАРВАТ!
цитирай
25. анонимен - към 32
04.11.2011 18:21
Какво да правите!Ами добре сте прекарани!Лукавии,ти от Кочето по нищо не се различаваш!Или...само дето си по-тлъст!
цитирай
26. petranov - Ооо, Балоне, пак триеш избирате...
04.11.2011 18:45
leskovchanin написа:
Ооо,Балоне, пак триеш избирателно.Имаше преди обяд коментари за Шарков и ти ги изтри.Правилно, другата седмица ще седнеш с Шарков на една маса и за клюките писани от теб , че се среща с Кочев може да отнесеш някой шамар.Прегледай си постингите и коментарите към тях и където има компромати ги изтрий.Забравих, ти заставаш с името си под всичко написано.


Neleskovchanke,
Пак почна рефрена с триенето. Толкова ли на разбрахте, че аз нямам интерес да трия постинги в блога си. Нито преди, нито сега. Проблемът с изчезващите постинги на анонимните потребители периодично се появява. Как пък не изтрих нито един Ваш постинг, въпреки злобата, която струи от тях!? Съвсем лесно мога да включа опция коментари да пускат само регистрирани потребители, но не го правя, защото смятам, че всеки трябва да може свободно да си каже мнението. Аз не се притеснявам от това, което съм казал или написал!
цитирай
27. petranov - Сега за болницата. Аз пак повтарям - ...
04.11.2011 18:57
Сега за болницата. Аз пак повтарям - болницата може да бъде спасена. Трябва финансова помощ. Откъде да дойде тя - ето няколко идеи, които съм споделял нееднократно.
1. На последното заседание на вече стария Общински съвет бяха гласувани 60 000,00 лв., които извънредно влязоха в общинския бюджет - това е половината от сумата от 120 000,00 лв. за отдадените под наем 1 000,00 дка общинска земя в с.Остров.
2. Общината разполага с общински паркинг за тирове. От него не влиза нито лев в бюджета на общината. Мисля, че оттам има много възможности за финансови постъпления.
3. Изкупуване на част от дълга на болницата от страна на община Оряхово.
4. Актуализиране на наемните цени на земя и друго общинско имущество в съответствие с пазарните условия.
5. Продажба на неизползвано общинско имущество.
6. Трябва спешни действия по въпроса със земите по §4 за да може да влязат свежи пари в общината.
7. Възможно е и подпомагане с кредитни средства, овърдрафт и т.н.
До тук това са моите идеи за финансово подпомагане на болницата. Новият кмет след встъпването му в длъжност на 09.11.2011 г., според мен, трябва да излезе с декларация, че подкрепя болницата и ще направи всичко възможно за запазването и. Това е много важно, защото ще е сигнал към фирмите, наложили запори, че общината има твърди ангажименти към болницата си.

Колкото до готовите формуляри и молби за напускане, моето лично мнение е, че не трябва да се бърза. Ето линк към Кодекса на труда. Всеки може да провери съответните членове и алинеи и да прецени струва ли си сам да подава молба за напускане: http://lex.bg/bg/laws/ldoc/1594373121
цитирай
28. анонимен - Гледахте ли новините по канал 1-...
04.11.2011 20:42
Гледахте ли новините по канал 1-правителството обсъжда възможността спешната помощ да премине към областните болници.Ако това се случи и нямаме болница за нас ще е много лошо.
цитирай
29. анонимен - анон.
05.11.2011 10:00
Няма да е лошо,др.гуленов и шарения имат виждания и ще направят необходимото да ни .....
др.гуленов ще съдейства да върне това което заграби и пренесе във Враца!
Новия кмет ще му въздейства да върне нещата по-бързо,нали е от неговата партия в момента/няма да слуша предните си бкп учители/,нали?!?!
цитирай
30. анонимен - Бреей, ама верно голямо чесане на ...
05.11.2011 13:31
Бреей,ама верно голямо чесане на езиците пада тука.Абе,не виждахте ли госпада управленци и неуправленци,че таз болница тръгна да се катурва още когато се смени начина на финансирането на такива болници като нея-общински МБАЛ'ове.Когато спря финансирането от държавния бюджет.От 2000г. насам никой не го беше наистина грижа това новоизлюпено общинско търговско дружество има ли положителен баланс в сметките си или отива от година на година все по на "червено",а общината- и тя също.Какво ревете,като и Динго,и пенковия и кой ли още там мандатоносител за тези години не направи истинска равносметка-тази все по-отслабваща финансово община ще може ли и как ще поддържа това общинско ЕООД.Какво сега ревете,ма сега кат платиме дълговете,то кат ша заработи,та цветя и рози-ГЛУПОСТИ НА ТЪРКАЛЕТА!!!Не лъжете хората!!!Петранов,и Вие не бъдете такъв фанатичен идеалист,това също толкова вредно за здравната помощ в този район,мисли с малките сили,които са останали на тази умираща община какво на практика може да се направи,иначе си е наливане в каца на която отдавна и няма дъното а не от средата на септември,не говори смешки.
цитирай
31. анонимен - Няма и на тая каца дъното, защото ...
05.11.2011 13:43
Няма и на тая каца дъното,защото никой от управляващите не се интересуваше как се управлява тази каца.Какво се ,,залага,, какви заеми се теглят ,как се връщат.На кои курви и некадърници колко и за какво се плаща.Между другото за свирки добре се плащаше-и на курвите,и на некадърниците!Как съседните общини можаха до този момент да зи запазят,,кацата,,-само ние не.ама тя рибата се вмирисва откъм главата!
цитирай
32. анонимен - Матросов го няма госпожи и господа
05.11.2011 13:44
Учудващо е,че дори сега в тази "болница" има остатъци от персонал,който търпи да се отнасят с него като с крепостно население.Ми що уважаемите пациенти не щат да работят с години без заплата,без осигуровки и с всички подобни "екстри",ама ако им се случи нещо подобно на едно работно място търчат да работят на друго,хеле пък ако целнат некоя връзка за АЕЦ-още по-добре.......
цитирай
33. анонимен - Незнам за кои курви пишеш, обаче, , ...
05.11.2011 13:48
Незнам за кои курви пишеш,обаче ,,секретарката на мобилния,,отнесе най -много.Ма и много свирки направи жената,като гледам колко са и обърнати черните джуки!Чак сините и венци се виждат!
цитирай
34. анонимен - за секретарката на мобилния-със сините венци
05.11.2011 13:52
И гъза и е отнесъл много-сигурно и още отнася-като гледам кат Бермудския триъгълник е станал.
цитирай
35. анонимен - leskovchanin,бравос за рефлекса :)
05.11.2011 15:52
Перушанов,стига три,че н'ъл видиш,че leskovchanin има светкавичен рефлекс и ти води с 2:1 :):):)
цитирай
36. анонимен - Game over
05.11.2011 16:04
You lost
цитирай
37. анонимен - .Към 35 . Членааааа..........
05.11.2011 16:08
Члена му кажи,и повече не го мъчи :):):)
цитирай
38. анонимен - Бих посъветвал колегите от МБАЛ, да ...
05.11.2011 18:58
Бих посъветвал колегите от МБАЛ, да не се поддават на уловката, молба за напускане по чл. 327. Не улеснявайте никого. Приказките,че като освободят управителя, няма да има кой да ни прати на борсата, не са точно такива каквито ни ги представят.Както и това, че МБАЛ-ЕООД струва към 100-150000 лв. не е съвсем така. Към 2000 год. капитала на новоучреденото дружество е 357000 лв. От тогава до момента са закупени апаратура, сменена е дограма на двете сгради на болницата, на едната е извършено пълно саниране, облечени са с пароизолация таваните на сградите.По значими неща от закупената апаратура са:
скенер, анестезиологична апаратура,ЕМГ и ред други.Само котлите на прословутата отоплителна инсталация са за над 100000 лв.Така, че сами преценете дали това което някой иска да продаде някому, струва толкова малко.
цитирай
39. анонимен - От понеделник се спира приема на ...
05.11.2011 19:19
От понеделник се спира приема на болни в МБАЛ Оряхово-Всички мълчат!Луканов бърза да става зам.кмет на Враца?Персонала стои и чака какво?Всичко това е сценарий. Главният герой стои и той чака. Това е пълен фарс и подигравка с населението на тази община! Ако имате възможност мили съграждани сменете си местожителството,тук не е за живеене...
цитирай
40. анонимен - Az ve4e si smenih mestojitelstvoto ...
05.11.2011 19:59
Az ve4e si smenih mestojitelstvoto i ne sajaliavam, 4e go napravih!Za mladite i ka4estveni hora ne e problem da se realizirat na drugo miasto nezavisimo dali stava vapros za po-goliam grad v BG ili v 4ujbina,no na6ite roditeli ostavat v Oriahovo i tova e po-golemia problem!
цитирай
41. анонимен - към 53 Наистина мед. работници се ...
05.11.2011 20:53
към 53
Наистина мед.работници се реализират навсякъде независимо дали в лечебно заведение в България а вече и не толкова трудно в чужбина, по простата причина че вече не са толкова многобройни като съсловие. Всеки от нас има път и избор,в Оряхово прогониха специалиалисти коитито никога няма да се върнат,а нови и да се желаят няма как да се излъжат да пребивават в този нещастен град.Жалко за всичко....беден,болен и изоставен
цитирай
42. анонимен - анон.
05.11.2011 21:14
Ще се изпълни ли взето решение на Общинския съвет
за връщане на заграбеното имущество от гуленов и гуруту му гъндев
в Оряхово???
Ще изисква ли новия кмет да се спазват взети решения?
Какво ли са наредили господарите на кмета???

цитирай
43. анонимен - kam 54
05.11.2011 22:58
Istinata e 4e med.rabotnici se realizirat v niakoi evropeiski strani malko po- trudno nom.54 poradi prostata pri4ina 4e staja v bg ne vinagi se priznava,kakto e naprimer vav Velikobritania,a ne za6toto saslovieto se e svilo kato 4islenost!I za6to ako si med.rabotnik triabva obezatelno da se realizira6 v sa6tata sfera?
Parvona4alno az mnogo se 4udeh kak taka obrazovanieto na med.rabotnici polu4eno v BG se priznava v Evropa a za staja se use6ta nedoverie,no kogato mi se naloji da polzvam medicinski uslugi v edna evropeiska strana razbrah za6to e taka!Prosto v BG niama rabote6ta zdravna sistema i tova se znae v ciala Evropa!V Evropa evropeiskite grajdani polzvat bezplatno med.uslugi i se diagnosticirat,lekuvat i dolekuvat v mnogo dobri uslovia!Za6to v Bg ne e taka 6te popitate vie i vednaga 6te vi otgovoria:
Za6toto mnogo hora imat interes ot sega6noto polojenie i za6toto cialoto balgarsko ob6testvo si zatvaria o4ite za groznata istina!
цитирай
44. анонимен - Попарата не е от сега!
06.11.2011 11:24
Сърбайте попарата на Динго,Ненчо и Пената дето ви я дробиха 15год.
цитирай
45. анонимен - Стари лай..на
06.11.2011 11:29
Това,че новият кмет отказва да налива последните пари на общината в "черна дупка" изкопана от предните кметове само му прави чест!Отговорността за фалита на това дружество не е негова,колкото и крадците да викат "Дръжте крадеца!"
цитирай
46. анонимен - Стажа може и да не ти се признава, но ...
06.11.2011 11:30
Стажа може и да не ти се признава,но като те назначат на работа заплащането е достойно за живот.Да му мислят окаяните оряховчани!
цитирай
47. анонимен - Към 55
06.11.2011 11:40
и какво като я върнат,55??може да се открие музей на медицинската помощ от миналия век,ли?кой ще работи с нея тук,общинските пазачи на сградата??ми те и сем.лекари дали ще останат в този"град",защо им е на баир лозе,с озверели от завист,беднотия и безизходица жители,дето се чудят кой още да окалят и прецакат на дребно,че да им олекне поне за малко?!
цитирай
48. анонимен - От един полицай научих, че клима...
06.11.2011 11:42
От един полицай научих,че климатиците в инфекциозно и неврологично са откраднати.Лукавия затова ли бърза да разгони персонала,да се доокраде каквото е останало. Част от имуществото беше изнесено легално.Но нали общ.съвет забрани ,,легалното,,изнасяне...Е,остава нелегалното...
цитирай
49. анонимен - Game over
06.11.2011 11:44
You lost....,Oryahovo!
цитирай
50. анонимен - Лукавий ти си същия крадец като К...
06.11.2011 11:52
Лукавий ти си същия крадец като Коча-ама по-дебел и с вратовръзка.,,Добре облечен,,крадец.
цитирай
51. анонимен - към 62
06.11.2011 11:54
Така като гледам и Враца е изгубена!
цитирай
52. анонимен - From 64
06.11.2011 12:24
Sorry,Vratca :):):)
цитирай
53. анонимен - Кочето, ревизията е приключила. ...
06.11.2011 12:52
Кочето,ревизията е приключила.Така като подучуваме-за затвора си!Може и да отървеш затвора,като продадеш например някой друг имотец ,за да се разплатиш където трябва!То,нали знаеш-откъдето дошло,там и отишло!
цитирай
54. анонимен - Кочето, да не ти остане само срама ...
06.11.2011 12:54
Кочето,да не ти остане само срама накрая?
цитирай
55. анонимен - анон.
06.11.2011 13:44
Вина трябва да се търси не само в Общината, къде бяха знаещите
и уж милеещи лекари с космическите заплати,които като секнаха
изведнъж започнаха да искат помощ от Съвета!
Това не е ли наглост!
Съсипваш нещо и после друг ти е виновен!
В една шепа местни докторски величия няма срам,камо ли съвест.
цитирай
56. анонимен - Дреме му на Дебелия за вашите ком...
06.11.2011 15:41
Дреме му на Дебелия за вашите коментари.
цитирай
57. анонимен - Съобщение от Космоса до 68:
06.11.2011 17:42
Сети се байно за баницата:) Кой бил ял,кой бил давал,а пък я бил месил.....Ми то да вземат да намалят заплатите/па даже и да ги поспрат за некой месец/ на централаджиите,че тока е скъп ,и в таз община са бедни и не могат да плащат тази цена,к'во ша к'айш?ма тока да не спира и они да копат та да са доволни такива като теб,а?
цитирай
58. анонимен - Е, не е виновен този дето яде бани...
06.11.2011 18:54
Е,не е виновен този дето яде баницата-виновен е този,който му я дава.Да получаваш висока заплата не е престъпление нали?Докато виж ревизията си е друго нещо-там се вижда вече има, или не престъпление.Коче,лошо нещо е ревизията,нали разбра!
цитирай
59. анонимен - , , Финансистът, , Кочето баш не е ...
06.11.2011 19:01
,,Финансистът,,Кочето баш не е изгладил нещата.Бе поизложи се финансистът.Ма то нали с какъвто се събереш такъв-ставаш тоест изпростяваш!Друг въпрос е колко акъл е имал и преди,защото както всички знаем Господ е събирач!
цитирай
60. анонимен - Огин!Служба не остана! УВО 2011
06.11.2011 19:04
Увоооооооооооооо......!!!!Да му мислят генералете с памперсете -друг набор дето да им трие гъза кат се насерат през ноща- НЕМА!!!Ние отиваме на ДОБРЕ платена служба у "други страни" , там и баница ни правят,и допълнително сипват та да не бегаме :):):)
цитирай
61. анонимен - към 67
06.11.2011 19:09
Коче,може да си развяваш Гъзовия пистолет,обаче и Мутрите са по-умни от теб-тия не ги окошарват,а и жените им са хубави!
цитирай
62. анонимен - абе друго си е да ти се огъзи Берму...
06.11.2011 19:12
абе друго си е да ти се огъзи Бермудския триъгълник!Няма да ти се налага да търсиш дупката!
цитирай
63. анонимен - РевиЗоро
06.11.2011 19:12
Реви,Зоро да ревеме-Кочето да наебеме,че навънка сняг забръска,Кочето го вече тръска..Но не знай,че изодзад дебне го кат мравояд Ревизора млад!
цитирай
64. анонимен - Този, , финансист, , заради мири...
06.11.2011 19:24
Този,,финансист,, заради миризливата и дупка ли я влачи тая тъпанарка бе?Е,по-изпаднал от тоя ,,финансист,,едва ли има!
цитирай
65. анонимен - Тъпанарка, ама я, , образовахте, , ...
06.11.2011 19:28
Тъпанарка,ама я ,,образовахте,, тъпанарката-нали и купихте диплома.Една много скъпа тоалетна хартия-за тоя тъпанар!
цитирай
66. анонимен - За елитния гъз-елитна хартия!К...
06.11.2011 19:30
За елитния гъз-елитна хартия!Какво да се прави!
цитирай
67. анонимен - анон.
06.11.2011 20:10
Семейните лекари,да до 12 на обяд! След това не вдигат и телефоните си!
След това бърза помощ и болницата!
Ха сега като я съсипахте по колко пациента ще си наберете и
по колко прегледи ще си надписвате?
% за талон за специалист,колко,А!
цитирай
68. анонимен - анон.
06.11.2011 20:42
Вярно ли е,че 08.11.2011 г. в окръжен съд Враца ще се гледа дело
срещу болницата ни от фармацефтична фирма за обявяването ни
в несъстоятелност?
Ще имаме ли защитник-юрист?
цитирай
69. анонимен - Ами за какво ни е юрист! То си няма ...
06.11.2011 21:28
Ами за какво ни е юрист! То си няма смисъл ....да се свършва по- бързо и да отиваме в историята
цитирай
70. анонимен - Откъде тръгна всичко?От една се...
06.11.2011 21:30
Откъде тръгна всичко?От една семейна почивка на море,под въздействието на силното слънце и морския бриз,една лекарка под въздействието на един общински съветник,зам.председател на ОбС и председател на бюджетната комисия/титлите идват по-късно/Решават да изгонят Кочев,като тя стане управител,а съветника неподозирайки усложненията,да си припише заслугите и да започне предизборна агитация.Тъпчото/съветника/ е пропуснал една малка подробност,че за управител се изисква специалност здравен мениджмънт,та дори и за врид.И като се започна едно хвалене...и ето го резултата - закрита болница.Коментарите към всичките му постинги е че болницата умира,само той си заравяше главата в пясъка и виждаше миражи,че болницата ще се оправи.И вярваше,вярваше на Али!
цитирай
71. анонимен - Да се организират гражданите на ...
06.11.2011 21:38
Да се организират гражданите на протест.
цитирай
72. анонимен - До 83, а до тогава всичко беше на 6 в ...
06.11.2011 21:39
До 83, а до тогава всичко беше на 6 в болницата,пари...средства...специалисти.....дългове..........
цитирай
73. анонимен - до 85
06.11.2011 21:44
Е, не на 6,но не беше такава разруха.
цитирай
74. анонимен - Да де, жълтите стотинки дето ви ги ...
06.11.2011 22:22
Да де,жълтите стотинки дето ви ги подхвърляха като на помияри и то не всеки месец ви се струват достатъчно за труда ви ли?А с тези дългове,които лавинообразно нарастваха не се ли замисляхте,че един ден няма да вземате и тези жълти стотинки?
цитирай
75. анонимен - Д-р Стояновска, когато стана уп...
06.11.2011 22:27
Д-р Стояновска,когато стана управител на козлодуйската болница нямаше здр.мениджмънт.Изкара задължителните часове впоследствие.Тук значение има не някаква си диплома,а кой стои зад тази диплома.Ние видяхме в нашата болница какви хора стояха пред нас с управленческите си дипломи.Какво ще кажете,а?
цитирай
76. анонимен - Да се организират гражданите на ...
06.11.2011 22:29
анонимен написа:
Да се организират гражданите на протест.

А медицинския персонал къде ще бъде през това време?Пак друг ли да вади кестените?
цитирай
77. анонимен - към 86
06.11.2011 22:30
Тя разрухата като започне-накрая става-,,такава разруха,,.Като започнеш да не даваш на хората възнагражденията им и да им изплащаш осигуровките какво се случва?Случва се именно,,такава разруха,,!
цитирай
78. анонимен - 88
06.11.2011 22:32
Що бе,Луканов нали има специалност,оня документите нали публикува некакви хвърчащи хартии удостоверяващи че е завършил нещо си.
цитирай
79. анонимен - Медицинските работници достат...
06.11.2011 22:36
Медицинските работници достатъчно мръзнаха на протести миналата есен пред общ.съвет!Достатъчно бяха унижавани на общ.сесии от полуобразовани хора!Нека сега хората на тази община да покажат,че искат да има болница!Нали тя е и за тях!Ако е само за нас ние работа ще си намерим.Да покажат хората,че искат БОЛНИЦАТА СИ!
цитирай
80. анонимен - към 91
06.11.2011 22:44
Длъжността Управител не е професия,но е като занаята или го можеш,или не го можеш!Само диплома не е достатъчно.И какво наследи Луканов-една фалирала болница.Че той да не е Господ,като замахне с вълшебния жезъл и всичко е на 6.
цитирай
81. анонимен - 93
06.11.2011 22:48
Не е Господ,ама я затвори,какъвто беше замисъл с назначаването му.
цитирай
82. 4ukaistan4o - Индивиди като вас оставят нещо след ...
07.11.2011 05:59
Индивиди като вас оставят нещо след себе си, само когато клекнат.
цитирай
83. анонимен - По-скоро новоизбрания обс да обяви ...
07.11.2011 07:39
По-скоро новоизбрания обс да обяви конкурс за регулярна автобусна линия Долни Вадин.Враца за посещения и лечение в Гъндевата болница и ако може цените на билетите да бъдат по-тънки,че хората са бедни.
цитирай
84. анонимен - анон.
07.11.2011 08:22
Правилно 96-ти!
Във врачанско няма разлика между герб и бкп-всичко е от едно котило!
Ще сме доволни на по-евтин превоз,пък който устиска!
Повелята се изпълнява!
Да му мисли народа!?
цитирай
85. анонимен - който
07.11.2011 09:24
Който не целува попа по ръката, ще го целува по задните части.
Умирайте от глад и тичайте да се обаждате на "спасителя" Николайчо.
Да ама на Петранов му е топло, а вие умирате от студ и глад. Той ще продължава да ви работи, а вие ще се усмихвате гладни, премръзнали, но щастливи.
Терзиева, ами сега какво ще правиш, и да докладваш по телефона всеки ден, вече няма за какво. Кирилова, старша ли ще ставаш, с тоя голям гъз как ще минаваш през вратите в отделението по психиатрия.
Доктор Али, добрия арабин е м...я арабин, какво ще правиш сега, няма пациенти, които да си плащат за болничен ...
Сапунов, как ще я кара Тевекелева ...
цитирай
86. анонимен - Кирилова ще стане старша. И Терз...
07.11.2011 11:22
Кирилова ще стане старша .И Терзиева ,и Тевекелева ще работят по професиите си.Лекарите вече не са много.Но няма да продават пилета на грил!
цитирай
87. анонимен - А по въпроса за гъзовете-не мога да ...
07.11.2011 12:04
А по въпроса за гъзовете-не мога да си обясня как Бермудския триъгълник е прекосявал коридора на ХЕрургията-просто необяснимо,но факт.
цитирай
88. анонимен - Абе вие се самоизяждате и си вадите ...
07.11.2011 12:12
Абе вие се самоизяждате и си вадите кирливите ризи а искате хората да ви подкрепят.
цитирай
89. анонимен - Ние не се самоизяждаме. Ние изяж...
07.11.2011 12:51
Ние не се самоизяждаме.Ние изяждаме тези,които НИ ЯДОХА.Само ни си знаем Коча и Простакесата колко ни ядоха
цитирай
90. анонимен - Време за реклама
07.11.2011 13:38
Виж какво,това е "Престиж"-ядеш сега или гориш!
цитирай
91. анонимен - Колеги, медици, на вас хляба никой ...
07.11.2011 13:49
Колеги,медици,на вас хляба никой не може да го вземе от ръцете ви,не се чувствайте задължени на простаци и тарикати на дребно!Не бъдете крепостни жители на тази община,не ставайте изтривалка на завистливи и ограничени хора,сега имате шанса да промените живота си,работете там където ще сте доволни от работата си и ще отивате с желание на работа.Успех!
цитирай
92. анонимен - до 98-ми
07.11.2011 13:51
Кирилова минава през всякакви врати и би се радвала ти "уважаеми" да бъдеш приет на лечение в клиниката,в която Е старша , защото явно там ти е мястото...
цитирай
93. анонимен - до 98
07.11.2011 14:45
Па като искате фалшиви болнични,що да ви е безплатно???!!Тарикатите нека си плащат за тарикатлъка!!!
цитирай
94. анонимен - До 98'я
07.11.2011 14:49
Ако до сега си обядвал за чужда сметка,време е да научиш,че безплатен обяд няма,уважаеми
цитирай
95. анонимен - мммда
07.11.2011 15:04
мммммдааа...,не го ръфайте тоз 98 така де...,просто така реагират някой хора дето са имали достъп до некоя и друга далавера на дребно,а изведъж далаверата секналаааа,и сега докторите му били виновни,че не щат да са му "рум сървис" :):):)
цитирай
96. анонимен - към 104
07.11.2011 15:13
Знаеш ли колко си прав 104!Ние ,които не сме от Оряхово много лесно можем да се разделим с Оряхово!Още повече,че и ние като теб освен дипломи имаме и мозък!
цитирай
97. анонимен - Уважаеми 98, не е толкова важно на ...
07.11.2011 15:23
Уважаеми 98,не е толкова важно на кой му е по-голям задника!Защото всяка част от човешкото тяло може да се коригира-с изключение на най-важната,т.е МОЗЪКА.Нали знаеш,че ти на твоята Простакеса мозък не можеш да и присадиш!А колко само ти се искаше това да е възможно,но уви не е!А както сме се убедили и твоя не е кой знае колко! Нали знаеш Господ е Събирач!Да сте живи,но не здрави!Да се изтормозите,така както нас ни тормозехте.Ако има Господ-да гладувате така както много от нас гладуваха ит. н.А и ревизорът млад драги ми-вече те е..............отзад!
цитирай
98. анонимен - Обява :))
07.11.2011 15:55
Климатици продавааам!Евтинко ги даваааам....имат малко хепатит и херпес по изпарителите,ама нема да съ коркатееее....
цитирай
99. анонимен - съвет от лекар
07.11.2011 15:56
Добрев,ако има болница предложете на лекар поста управител,защото управителят трябва да е ЛЕКАР.Голяма болница,която е обезпечена с много кадри лесно се управлява.Но в малките болници е трудно.ТОВА ГО МОЖЕ САМО ЛЕКАР!
цитирай
100. анонимен - анон.
07.11.2011 16:11
Да,само лекар с виждания и писания!
Единствения и незаменим-това е гуленов/съобразно неговите писмовни излияния в мрежата,той е по-подготвен и от министъра-справка,в неговия блог/.
Дайте му най-после възможността да се изяви!
Той е човека-хирургия/съгласно неговите "виждания" ! И не сами хирургия,той владее цялата медицина!!!
цитирай
101. анонимен - Ako,ама,надали.....
07.11.2011 16:13
Докторе,докторе,късно е да мислиш че може в тази община при нейния хал да съществува болница,па било тя и управлявана от лекар,Господ,извънземни и който и каквото и да е ...ЗА ЖАЛОСТ>
цитирай
102. анонимен - А какво ще кажете за д-р Шарков?М...
07.11.2011 18:21
А какво ще кажете за д-р Шарков?Млад ,умен и енергичен човек!Човек,който наистина иска тук да има болница!
цитирай
103. анонимен - към 114
07.11.2011 18:23
Може,стига всички да го искат!
цитирай
104. анонимен - към 110
07.11.2011 18:43
Да печеш пиле на грил и да го продаваш не се иска мозък!
цитирай
105. анонимен - към 108
07.11.2011 18:54
Трябва да ти кажа 108,че ,,далаверата,,изобщо не е била на дребно!Финансовата ревизия показва,че много финансови документи липсват-напр.за закупена апаратура.
цитирай
106. анонимен - Кой е Гуленов ?
07.11.2011 20:10
Син на класически пияница, зет на убиец и хайдук.А сега искате да върне това което е откраднал.Знаете предполагам как преди години съсипа едно младо момиче като голям специалис, как го изгониха от болницата в Козлодуй, да не говорим за женамо как се държи все едно е ковчежник на топките на МОИСЕЙ.Тъкива отрочета скоро ще ги видите във времената заетос.Те сега се усмихват и се радват на сайра, но просто не знаят в какъв бостан нагазват.
цитирай
107. анонимен - Шарков вече се облизва край болн...
07.11.2011 20:18
Шарков вече се облизва край болничната лаборатория.Чух че оглеждал почти новите апарати.Май скоро ще се телепортират във Вразца и те.
цитирай
108. анонимен - о и да каже как счупи операционната лампа !
07.11.2011 20:21
Доктора с Хипократовата клетва се сби с екипа защото е отказан хонорар( с една дума рошвет от пациента) та за такива ли требва болница в Оряхово ? По добре не защото няма да има и такива кожодери като касапин Гуленов.
цитирай
109. анонимен - за присаждането на мозъци
07.11.2011 23:06
Коче виж уважаеми,мозъци не се присаждат никъде по света-дори в ИНСУЛ и ПИРГОВ.Оттам можеш само диплома да купиш,но ти това вече го направи.Обаче Коче,да знаеш уважаеми,че купуването на диплома не значи присаждане на мозък.Следователно твоята Простакеса винаги ще си остане такава,а както видяхме и ти не си много далеч от нея.Но не губи надежда уважаеми ,технологиите може и да се усъвършенстват-е,поне за вашето поколение простаци!
цитирай
110. анонимен - Коче виж уважаеми, мозъци не се п...
08.11.2011 02:05
анонимен написа:
Коче виж уважаеми,мозъци не се присаждат никъде по света-дори в ИНСУЛ и ПИРГОВ.Оттам можеш само диплома да купиш,но ти това вече го направи.Обаче Коче,да знаеш уважаеми,че купуването на диплома не значи присаждане на мозък.Следователно твоята Простакеса винаги ще си остане такава,а както видяхме и ти не си много далеч от нея.Но не губи надежда уважаеми ,технологиите може и да се усъвършенстват-е,поне за вашето поколение простаци!

цитирай
111. анонимен - Да печеш пиле на грил и да го продаваш ...
08.11.2011 02:06
анонимен написа:
Да печеш пиле на грил и да го продаваш не се иска мозък!

цитирай
112. анонимен - А по въпроса за гъзовете-не мога да ...
08.11.2011 02:08
анонимен написа:
А по въпроса за гъзовете-не мога да си обясня как Бермудския триъгълник е прекосявал коридора на ХЕрургията-просто необяснимо,но факт.

цитирай
113. анонимен - Каква "колегиалност" и ...
08.11.2011 10:38
Каква "колегиалност" и уважение един към друг струи.
цитирай
114. анонимен - познайте кой утре ще води първото ...
08.11.2011 11:00
познайте кой утре ще води първото заседание на обс......правилно познахте......"доайена" динго.
цитирай
115. анонимен - Гладория
08.11.2011 11:18
Н'ъл беше си кинал дреата,че нема да влиза у съвета,ха,ха,ха,ха,ха....Спонсорите му си искат парите обратно и сега ще,не ще- ше требва да къндиса да е общински съветник та белким ощипе общината с още некой лев,мале,мале-к'ви циркови представления ше гледаме 4 години,требва тоз канал дето дават заседанията на оряховския ОбС да го обявят за канал с Шоупрограма :):):)
цитирай
116. анонимен - към 126
08.11.2011 12:48
Нашите колеги са медици,а не измислени финансисти и специалистки на пилета на грил.
цитирай
117. анонимен - 09. 11. 2011г., 13. 00часа - Цирка ...
08.11.2011 13:32
09.11.2011г.,13.00часа - Цирка започва!
цитирай
118. анонимен - , , Финансистът, , я ни кажи кой съ...
08.11.2011 17:44
,,Финансистът,,я ни кажи кой сънуваш сега-ревизорът,прокурорът или и двамата?
цитирай
119. анонимен - До 127 и 128
08.11.2011 19:07
Защо не си извадите главите от задниците дето лижете и да спрете с просташките измислици. Още след 3-4 месеца ще разберете за какво става въпрос.А то няма да е никак приятно. Болницата е само началото............... Да сте живи и здрави ...................
цитирай
120. анонимен - 134
08.11.2011 19:13
и кво ще разберем след 3-4 месеца бе майна?болницата отдавна е ликвидирана не я приписвайте на новия кмет.
цитирай
121. анонимен - Много от служителите на болницата ...
08.11.2011 19:20
Много от служителите на болницата след 3-4 месеце няма да са тук!Така,че тях едва ли ги интересува какво ще се случи след 3-4 месеца.Просташки измислици няма!Ти сам казваш,че болницата е само началото.Е,като е началото-трябва да се знае за началото!Защото отсега нататък жителите на Оряхово често ще се сещат за това,, начало,,.
цитирай
122. анонимен - Интересно колко ли ни е струвало ...
08.11.2011 19:31
Интересно колко ли ни е струвало назначаването на нашия,, успешен ,,икономист за финансист в областната болница!Господинът даже не е назначен с конкурс там.Сигурно искаш да кажеш 132,че такъв ,,успешен,,икономист,който ни направи толкова много ,,икономии,,биха го лапнали навсякъде като топъл хляб.Конкурсите са само за ,,посредствените,, така ли!
цитирай
123. анонимен - Милея за Оряхово
08.11.2011 21:19
Господа,
Ако и сега не поискате ревизия на завареното и не поискате наказание за виновниците, то нищо ново няма да се случи!
Покажете още на първото си заседание, че искате да работите и милеете за града!
Няма нанесена вреда без виновни!
И болницата ли с лека ръка ще прежалите? Кой е виновен, къде са парите? Това е ваш дълг да питате и да отговорите на гражданите!
цитирай
124. анонимен - до 136
08.11.2011 21:42
Петранов,Петранов,какво направихте Вие през последните години,та сега и напътствия към новия обс.
цитирай
125. анонимен - към 135
08.11.2011 22:58
Що за въпрос-,,Колко ли ни е струвало..................?,,Струвало ви е ФАЛИТА!!!
цитирай
126. анонимен - наш съгражданин, студент в румъния ...
09.11.2011 08:39
наш съгражданин,студент в румъния е хванат и обвинен за разпространение на канабис.орехово си е депо на канабис.
цитирай
127. анонимен - Инциденти|Нападения 07. 11. ...
09.11.2011 09:01
Инциденти|Нападения

07.11.2011 19:29| Новини1| Новини5214

8
Наш студент арестуван за трафик на дрога в Румъния
14 души на възраст между 20 и 25 години бяха отведени за изслушване в полицията, сред които четирима трафиканти на канабис
Новини
Български студент е арестуван в Румъния по обвинение в трафик на дрога и внасяне на наркотици в страната, предаде агенция Аджерпрес.

Апелативният съд на Плоещ - град, северно от Букурещ, потвърди днес мярката на българския студент Борислав Пурчев, 21 г., който следва в Университета по петрол и газ в Плоещ.

Прокурори от Дирекцията за разследване на престъпленията на организираната престъпност и тероризма осъществиха в петък обиски на три студентски общежития на учебното заведение.

14 души на възраст между 20 и 25 години бяха отведени за изслушване в полицията,

сред които четирима трафиканти на канабис.

Четирима от тях са обвинени в трафик на наркотици, а на другите 10 са повдигнати обвинения за употреба на наркотици.
още по темата
Българин арестуван в Гърция заради сладкиши, поръсени с кокаин
Българин арестуван в Гърция заради сладкиши, поръсени с кокаин
4 коментара към статията 4 | Статията е разгледана 10095 пъти10095
31.08.2011


У българина били намерени 100 грама канабис и бял прах, който е иззет за анализ.

Според прокурорите членовете на групата действали в района на окръг Прахова под ръководството на българския гражданин, студент по механика, който внасял големи количества канабис от България.

Наркотикът се разпространявал предимно сред студенти в общежитията.

Прокурорите са разбили групата, състояща се от български и румънски граждани, в по-голямата си част студенти, специализирана в трафик и разпространение на канаб
цитирай
128. анонимен - Фира
09.11.2011 11:06
Явно горивото ви свърши и почнахте да слагате цитати кой от където свърне.Не сте интересни,постарайте се повече де...Северозапада :):):).Дайте нещо ново в казана,започнете някоя нова стрелба....няма ли го "лудия с картечницата"..???
цитирай
129. анонимен - Ще взема да ви пускам цитати с нивото ...
09.11.2011 11:10
Ще взема да ви пускам цитати с нивото на река Дунав в милиметри:):):)
цитирай
130. анонимен - Трябва да признаем успеха на новите
09.11.2011 11:53
Оряховската болница става филиал на Врачанската!
цитирай
131. анонимен - Разбрахте ли най-новата новина? ...
09.11.2011 12:05
Разбрахте ли най-новата новина? Изгонили са Снежанка от "Дисни ленд", защото седнала на носа на Пинокио и започнала да крещи: "Лъжи, копеле, лъжи! ".
цитирай
132. анонимен - Снежанка-черната, със сините в...
09.11.2011 13:11
Снежанка-черната,със сините венци много отдавна е изгонена.Пинокио-дългия,също.Така като гледам Дисни ленд се поизчисти от боклуците.Ако искат да заповядат НОВИ АКТЬОРИ!
цитирай
133. анонимен - Kъм Господин Петранов: ЗА ПОООООООООООМОООООООООООООООООЩ.
21.11.2011 13:03
Мойто семейство работихме над 20 г. в МБАЛ Оряхово, и сега неможем да си вземем служебни бележки за парите които си изработихме, също УП-та не ни дадоха. От счетоводството ни отказваха постоянно с думите че имат много работа.
Болницата не работи и незнам каква работа имат онази Цецка и Татяна, сигурно пак разтегат клюките. Разбрахме ,че Цецка иска да работи в съда и ако мисли и там за клюки никой няма да ги търпи. Е тя и без това няма да я вземат или ако пък не, незнаят там какво ги чака хорицата.Ще си кълнет дните от съда в Оряхово.
цитирай
134. анонимен - до 149
21.11.2011 20:41
Вижте на какво са подложени обикновените хора,крайно време е и вие да видите и сблъскате с бюрокрацията.И ние много сме чакали пред вашите кабинети докато си пиете кафето през работно време.
цитирай
135. анонимен - Сега ще чакате пак така само че в друг ...
21.11.2011 22:32
Сега ще чакате пак така само че в друг град!А от Цецка да ви свърши работа да не се чака, тя самата не е наясно какво трябва да свърши пък и е все едно! Чака си граждансият договор от общината тя без пари няма да работи да не би да е медицинско лице ,само те са длъжни без възнаграждение да работят?!Пък и да изготви някакъв документ така или иначе ще е сгрешен ....то се видя колко е специалистка
цитирай
136. анонимен - Кефиш ли се 151?Дано не се случиш ти в ...
21.11.2011 22:44
Кефиш ли се 151?Дано не се случиш ти в другия град,защото всичко ще си бъде постарому.Както си свикнал да безделничиш едва ли ще пробиеш на друго място.
цитирай
137. анонимен - Аз отдавна пробих преди няколко ...
21.11.2011 22:54
Аз отдавна пробих преди няколко години мисли си ти
цитирай
138. анонимен - Щом не можеш да си вземеш необход...
21.11.2011 23:19
Щом не можеш да си вземеш необходимите документи все още си тук,така че не ми се хвали.Пробил си дупка на стола от мързел.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812779
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930