Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2012 13:46 - Община Оряхово и "интересите"
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 10854 Коментари: 48 Гласове:
1

Последна промяна: 10.08.2012 14:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        Вчера, 09.08.2012 г. бях по работа в гр.Враца. Когато се върнах в пощенската ми кутия ме очакваше известие за препоръчано писмо. Оказа се отговор на възражението ми относно абсолютно неточния протокол от заседание на Общински съвет гр.Оряхово, уж проведено на 06.08.2012 г. В него зам.председателката Ранка Владимирова с половин уста признава за "техническа грешка" при цитирането на мнозинството. Не било от некомпетентност. Радвам се, че госпожицата е сред читателите на блога ми, тъй като във възражението си аз никъде и никого не обвинявам в некомпетентност. Втората грешка, датата, пък си била вярна. Заседанието било свикано на 06.08.2012 г. и повечето общински съветници тогава са се явили и гласували, а само "2-3 общински съветници", явно по-недисциплинирани се явили и гласували на другия ден. Лошият Петранов пък гласувал "против" и объркал сметките във вече готовия протокол :))). Аз лично подозирам, че препис от Протокол № 18 е бил връчен на излюпената преди 20 дни фондация в частна полза още на 06.08.2012 г. и промяната на датата би породило проблеми и засегнало интереси. От всичко това е видно, че когато интереса клати феса Общинския съвет  и общинската администрация работят светкавично. На 06.08.2012 г. общинска съветничка от управляващата партия внася докладната, СЪЩИЯ ДЕН кмета дава становище, СЪЩИЯ ДЕН се свиква заседание на ресорната комисия и се взима решение, СЪЩИЯ ДЕН се свиква и заседание на Общинския съвет и се изготвя протокола от него. Похвално! Малка подробност е, че в заявлението си фондацията никъде не поставя въпроса за такава бърза работа, но това няма никакво значение. Явно напоследък взимането на решения "на подпис" и "на тъмно" се оказаха сладък залък за местните дерибеи и те взеха да го хапват всеки месец. Поради тази причина изпратих възражение до Областния управител и да представителството на Европейската комисия в България, които вероятно могат, ако имат желание, да спрат погазването на основополагащи демократични принципи от местните управници.   
   image                                                                                   До                                                                                   Областния управител на                                                                                   област Враца                                                    Копие:                                                                                  Председател на Общински                                                                                  съвет гр.Оряхово                                                                                    Представителство на ЕК в                                                                                  България, София 1000                                                                                  ул.”Московска” № 9                                                                                                                   В Ъ З Р А Ж Е Н И Е От инж.Николай Йорданов Петранов  - общински съветник от Общински съвет гр.Оряхово             Уважаема г-жо Областен управител, На 06.08.2012 г. общински съветник от Общинския съвет в гр. Оряхово внася докладна Вх.№ 345(1)/06.08.2012 г., СЪЩИЯ ден е дадено становище от Кмета на община Оряхово с вх.№345(2), отново СЪЩИЯ ден е свикано заседание на ресорната комисия и е взето съответното решение и отново СЪЩИЯ ден е свикано заседание на основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА и чл.69, ал.4 от Правилника за организация и дейността на Общинския съвет, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация за вземане на решение чрез подписи. Аз лично бях уведомен по телефона за това заседание и ми беше съобщено, че ресорната комисия ще заседава в 17:00 часа на 06.08.2012 г. Беше ми казано, че гласуването ще се проведе на 06.08.2012 г. след заседанието на комисията и след работното време на общинската администрация или на 07.08.2012 г. сутринта и поради тази причина аз около 11:00 часа на 07.08.2012 г. гласувах и положих подписа си под Решение № 253 от протокол № 18/06.08.2012 г. на Общински съвет гр.Оряхово. Още същия ден, протоколът беше публикуван на интернет страницата на община Оряхово. Когато го разгледах подробно аз открих в него следните неточности: 1.     Протокол № 18/06.08.2012 г. е от заседание свикано на основание чл.23, ал.4, т.1 от ЗМСМА и чл.69, ал.4 от Правилника за организацията и дейността на Общинския съвет, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация, за вземане на решение чрез подписи. Аз лично гласувах и се подписах под Решение № 253 от Протокол № 18 на 07.08.2012 г., така че няма как датата на Протокол № 18 да бъде 06.08.2012 г. 2.     В протокола е записано, че „за” Решение № 253 от Протокол № 18 на Общински съвет гр.Оряхово са гласували дванадесет общински съветници, а един е бил „против”. Последното изречение пък гласи: „На основание чл.93 от ПОДОбСНКВОА решението се прие с мнозинство от 13 общински съветници.”, което абсолютно не съответства на резултата от гласуването. Веднага внесох възражение в деловодството на Общински съвет Оряхово и на 09.08.2012 г. получих отговор на възражението си, като точка 2. от възражението ми беше приета, а точка 1. не. Считам, че протокол от заседание на който е да е Общински съвет се подписва СЛЕД като са гласували ВСИЧКИ общински съветници и той носи датата на която е съставен. Няма как аз и „2-3 общински съветници” (цитатът е от приложения отговор на възражението ми) да гласуваме на 07.08.2012 г., а протоколът да носи дата 06.08.2012 г. Според мен е налице грубо нарушение и аз лично Ви моля да върнете за ново обсъждане Решение № 253 от протокол № 18/06.08.2012 г.! Освен всичко останало смятам, че въпроса в докладната, който касае фондация регистрирана по-малко от 20 дни преди внасянето на докладната не влиза в графата „необходимост от бързо и неотложно вземане на решение по особено важни въпроси” (никъде в заявлението на фондацията до Общинския съвет не се споменава срок), което да позволява Общинския съвет Оряхово да взема решения без дебати, без възможност да бъдат задавани въпроси, без участие на граждани в заседанията. Това напоследък се превръща в практика в Общинския съвет в гр.Оряхово и поради тази причина изпращам копие от възражението си до Представителството на Европейската комисия в Република България, тъй като според част от моите избиратели по този начин се нарушават основни техни права.    Приложение: 1.     Възражение от инж.Николай Петранов 2.     Писмо-отговор на възражението Изх.№189/08.08.2012 г. 3.     Заявление Вх.№345/03.08.2012 г. от Председателя на фондация „Родова памет”. 4.     Решение № 74/18.07.2012 г. на Врачански окръжен съд за регистрация на ФОНДАЦИЯ В ЧАСТНА ПОЛЗА С НАИМЕНОВАНИЕ „РОДОВА ПАМЕТ”.                                                   С уважение: 10.08.2012 г.                                             инж. Николай Петранов: Гр.Оряхово                                                                      



Гласувай:
4



1. анонимен - На кого пък му пука за демокрация. Аз ...
10.08.2012 14:49
На кого пък му пука за демокрация.Аз искам да ям!!!!!!!!
цитирай
2. анонимен - И язе сакам да ям, а петранов оди като ...
10.08.2012 16:13
И язе сакам да ям,а петранов оди като изуглавен ту на еГЕЙско море,ту на враца,ту на ловеч и сака да пречи на сите ора да немат бизнес,а само той да бръка у меда.
цитирай
3. анонимен - Г-н Петранов, бихте ли ни обяснили с ...
10.08.2012 17:03
Г-н Петранов, бихте ли ни обяснили с думи прости, с какво и как тази фондация ще ОЩЕТИ Община Оряхово или това е поредното Ви изпълнение на ЗАГРИЖЕН за общината?
цитирай
4. petranov - Мога да обясня много добре. Обаче ...
10.08.2012 17:51
Мога да обясня много добре. Обаче както знаете и виждате аз пиша с името си и без сигурни доказателства няма как да се изложа на риск да ходя по съдилищата. В личен разговор бих могъл да Ви обясня подробно какво ще се случи. Мога да кажа само, че в близко бъдеще очаквам докладна отново "на подпис" за безвъзмездно предоставяне на помещение за офис и други екстри. Приликите с "Алено мушкато" са случайни и неволни :))). Тази игра вече е играна в община Оряхово...
Всъщност ако Ви се чете схемата е описана в последния мониторингов доклад на ЕК за България.
цитирай
5. анонимен - Звездите ми говорят
10.08.2012 19:11
Благодаря Ви за отговора! Значи подозренията Ви отново се градят на предположения! Не казвайте А, като не можете да кажете и Б.
цитирай
6. анонимен - Мога да обясня много добре. Обаче ...
10.08.2012 20:38
petranov написа:
Мога да обясня много добре. Обаче както знаете и виждате аз пиша с името си и без сигурни доказателства няма как да се изложа на риск да ходя по съдилищата. В личен разговор бих могъл да Ви обясня подробно какво ще се случи. Мога да кажа само, че в близко бъдеще очаквам докладна отново "на подпис" за безвъзмездно предоставяне на помещение за офис и други екстри. Приликите с "Алено мушкато" са случайни и неволни :))). Тази игра вече е играна в община Оряхово...
Всъщност ако Ви се чете схемата е описана в последния мониторингов доклад на ЕК за България.


Пишете нещо на случаен принцип, после ако някой иска, можело да му го обясните в личен разговор. Тогава защо публикувате такава информация? Всеки прочел нещо в блога Ви трябва да му го обяснявате на четири очи?
цитирай
7. petranov - 5 - Моля! Не са подозрения, а съм т...
10.08.2012 21:46
5 - Моля! Не са подозрения, а съм твърдо уверен в това, което ще се случи. То обаче още не се е случило и няма начин да го обявя с името си, защото някои хора само това чакат. Публикациите ми целят превенция. Все пак участниците в схемите ще се замислят дали да бъдат толкова нагли, когато знаят, че все има някой, който не е с безгласното стадо и му пука за парите на данъкоплатците, пък били те и от други части на Европа.
Да сме живи и здрави до догодина. Тогава вече безгласното стадо ще поеме на различни страни и ще е значително по-лесно да се потърси отговорност за това или онова действие или бездействие.
Между другото публикувам в блога си документи. Аз не съм крив, че на някои хора им куца математиката от първи клас или живеят с илюзията, че са измислили машина на времето :))).
цитирай
8. анонимен - "Твърдо уверен" отново ...
11.08.2012 00:03
"Твърдо уверен" отново звучи популистки и несериозно.Предположенията не са доказателства,а що се отнася че някой ще трепери от твоите превенции с публикуването на предположения,направо се самозалъгваш и работиш отново срещу всичко,което се прави в общината.
цитирай
9. анонимен - До Сланиняв
11.08.2012 00:18
Сланиняв, оня ден видях фтички да фъркат срещу вятъра, това правилно ли е според теб, или ощетяват Оряхово, щото може да се изсе....ат на грешното място, ще се платят повече пари на почистващата фирма.
Нормално ли е петел да кукурига, ако кукурига - защо, ако не кукурига, значи само харчи парите на данъкоплатците за ядене .... да го заколим.
Сланинчо, според теб, ако кокошките снасят по-малко яйца, какво да ги правим, молим те вожде наш да ни отговориш. "вожде" нарочно съм го написал с малки букви, щото и човека е малък.
цитирай
10. petranov - 8 - Е, щом се самозалъгвам Вие лично ...
11.08.2012 08:01
8 - Е, щом се самозалъгвам Вие лично защо се дразните? В крайна сметка аз публикувам документи от които е видна Вашата абсолютна некомпетентност - един протокол от половин страничка не можете да направите без грешка. Това сигурно също е популизъм :))) В крайна сметка аз подозирам и подавам сигнал. По същия начин ми говореха и за проекта "Чантичките" и за много други глупави проекти пък се оказах прав.
цитирай
11. petranov - Между другото по подобен начин се ...
11.08.2012 08:05
Между другото по подобен начин се разви и един друг проект - МИГ (Местна инициативна група). Там можете да питате г-н Вагенщайн какви голеееми инвестиции влязоха :)))). Той беше май в управителния съвет. Не знам дали още съществува сайта дето го направиха.
цитирай
12. анонимен - 8 - Е, щом се самозалъгвам Вие лично ...
11.08.2012 10:28
petranov написа:
8 - Е, щом се самозалъгвам Вие лично защо се дразните? В крайна сметка аз публикувам документи от които е видна Вашата абсолютна некомпетентност - един протокол от половин страничка не можете да направите без грешка. Това сигурно също е популизъм :))) В крайна сметка аз подозирам и подавам сигнал. По същия начин ми говореха и за проекта "Чантичките" и за много други глупави проекти пък се оказах прав.


Значи,базирайки се че ще подлагате всички бъдещи проекти под подозрение/в което не се съмнявам/ Община Оряхово не трябва да кандидатства за никакви субсидии,за да е доволен Николай Петранов.Тогава да спускаме кепенците и както ни майтапят,явно селановчани,да закрием Оряхово като град.Предполагам,че ще бъдеш много горд от това,както стана и с болницата.
цитирай
13. petranov - Разбира се, че не. Не Ви ли прави в...
11.08.2012 11:19
Разбира се, че не. Не Ви ли прави впечатление, че няма никакви смислени проекти в община Оряхово? Вижте улиците ни на какво приличат! Вижте четвъртокласната пътна мрежа (тя май беше общинска!). Вижте другите обрасли пътища, които дори застрашават безопасността на движението. Вижте мръсотията, извън 100 метровата зона около общината! Вие селановчани не ги грижете - те в предния мандат си издействаха и направиха ремонт на училището за 1 млн.лева, сега ще ремонтират детската си градина за 300 000,00 лева.
Болницата твърдо мога да заявя, че я закри управляващата партия. Попитайте г-н Кмета от коя партия беше зам.министъра и депутата дето хвалеха г-н Кочев и го потупваха по рамото докато трупаше дългове. Попитайте го преди заседанието, когато изгонихме стария управител какво беше неговото лично становище за него. Попитайте Областния управител, когато искахме да помогнем на болницата с кредит, кой постоянно връщаше докладните и ги обжалваше в съда. Накрая съда реши, че сме прави, но болницата беше вече безвъзвратно затънала. Това са факти! Всички те могат да се проверят. За разлика от Вашите твърдения.
Естествено е, че ще подлагам на съмнение проектите. Дори Протокола от последното заседание е неточен и датата е фалшива. Когато поради некомпетентност не се спазват правилата ЕС обикновено удря през пръстите. И тогава потърпевшите не са тези, които със своята некомпетентност и безхаберие са довели нещата до там, а всички ние, жителите на община Оряхово. Погледнете назад в блога. За колко нередности съм сигнализирал при предишния кмет. Сегашния признава, че съм бил прав! Дори е сезирал Главния прокурор за предния кмет. Лошото е обаче, че вместо да коригира нещата той върви по същия път. Тук отварям една скоба - не се знае дали той или приближените му. В общината в момента май не е ясно кой е кмета. Май в момента важи старата приказка отпреди много години - "Много вожд - малко индианец" :))) Така е когато се дават необмислени обещания и в името на властта се поемат ангажименти, които се оказват меко казано неудачни и глупави.
цитирай
14. анонимен - петранов
11.08.2012 19:05
Петранов, залъгахте ни с оня тюфлек Здравко Николов за болницата, стачкувахме за да станеш общински съветник, втори път няма да ти помагаме да влезнеш пак в общинския съвет. Още не сме си взели парите.
цитирай
15. petranov - 14 и как точно Ви залъгахме? Ето в ...
11.08.2012 20:34
14 и как точно Ви залъгахме?
Ето в момента г-н Николов не е съветник, а а съм почти винаги сам в опозиция в Общинския съвет. "Лошите" Здравко Николов и Николай Петранов вече почти година не могат по никакъв начин да влияят на решенията на Общинския съвет. Защо не си получавате парите тогава? Защо например В и К ви изпревари на опашката на кредиторите? Кой ни връщаше решенията като искахме да помогнем на болницата когато все още можеше? Може би трябваше да оставим Кочев да довърши болницата още през 2010 г., а ние да гледаме отстрани...
цитирай
16. анонимен - 14 и как точно Ви залъгахме? Ето в ...
11.08.2012 22:32
petranov написа:
14 и как точно Ви залъгахме?
Ето в момента г-н Николов не е съветник, а а съм почти винаги сам в опозиция в Общинския съвет. "Лошите" Здравко Николов и Николай Петранов вече почти година не могат по никакъв начин да влияят на решенията на Общинския съвет. Защо не си получавате парите тогава? Защо например В и К ви изпревари на опашката на кредиторите? Кой ни връщаше решенията като искахме да помогнем на болницата когато все още можеше? Може би трябваше да оставим Кочев да довърши болницата още през 2010 г., а ние да гледаме отстрани...

Как ли ни залъгахте?Докарахте,вие двамата,още по-голям мошеник Луканов.
цитирай
17. анонимен - Към 13...
11.08.2012 22:48
Г-н Петранов, бихте ли запознали четящите блога Ви с някой смислен проект и как общината би кандидатствала по него! Дайте да видим какви възможности има, пък онези от общината не искат да ги реализират и тогава да ги плюем. Знаем, че най-лесно се намират кусури, но дайте да видим къде е по-правият път, по който да вървим...
цитирай
18. анонимен - към 17
11.08.2012 23:08
Де да знаеше Петранов,а и да знае той си ПАЗИ идеите.
цитирай
19. анонимен - Щом Вик са по-важни кредитори от ...
11.08.2012 23:12
Щом Вик са по-важни кредитори от бившите работници то тогава Вагенщайн да ги покани да работят те в измисленото здравно заведение!
И как въобще си въобразяват че хората ще се върнат още веднъж да си заработват това което и не е платено пък да не говорим други да дойдат да работят за да връщат задължения?
Много голяма заблуда !!!! Уважаеми в грешка сте
цитирай
20. анонимен - 19-ти
12.08.2012 20:24
Всяко чудо за три дни!Какво като няма болница,хората пътуват до други болници и обслужването е на светлинни години.Хората са разбрали как трябва да се работи с пациенти и няма да изпуснат нишата,която се отвори след закриването на нашата болница,а и тези които работеха в нашата болница отдавна са си намерили работа.
цитирай
21. nikolaycska - Pitane
13.08.2012 08:11
Уважаеми сенатор Петранов,

във връзка с провеждането на т.н. панаирни дни, в които центъра на градеца ни ще се превърне в циганска маалъ, имам въпрос - колко ще струват на данъкоплатците концертите на придворния бард на управляващите Веселин Маринов и на некъф келяв, никому неизвестен мангал на име галин? Излиза, че за чалга ешмедемета има пари, а за детски площадки няма - http://btvnews.bg/video/news/oryahovo-bez-detski-ploshchadki.html .
цитирай
22. анонимен - анон.
13.08.2012 08:12
Петранов не е медик, той е политик.
Кмета, председателя на общинския съвет са длъжни да изискат на сесия да се запознаят с идейте и вижданията на т.н. др. гуленов като председател на здравната комисия към настоящия местен парламент за развитието на здравеопазването в градчето ни. Нали това бе мечтата му!!! Добре ли работи амортизираната апаратура и инструментариума завлечен във вива медика???
Това не е ли конфликт на интереси-да грабиш и да влачиш???
Това не е ли същата личност изхвърлила личните вещи от кабинета на учителя си,вечна му памет д-р Иванчев???, за да се настани в него???
За справка интернет изявата му,където има виждания по-правилни дори от министъра на здравето!!!
цитирай
23. анонимен - Уважаеми сенатор Петранов, във ...
13.08.2012 10:32

nikolaycska написа:
Уважаеми сенатор Петранов,

във връзка с провеждането на т.н. панаирни дни, в които центъра на градеца ни ще се превърне в циганска маалъ, имам въпрос - колко ще струват на данъкоплатците концертите на придворния бард на управляващите Веселин Маринов и на некъф келяв, никому неизвестен мангал на име галин? Излиза, че за чалга ешмедемета има пари, а за детски площадки няма - http://btvnews.bg/video/news/oryahovo-bez-detski-ploshchadki.html .


ххъ недей така бе брат4ето ми.ми то ххъ веселин4о ше пее и за твойта душъ.аре па галин4о ше му седнеш на коленътъ.
цитирай
24. анонимен - maiko mila, da vi izqm kakvi ste s...
14.08.2012 06:07
maiko mila, da vi izqm kakvi ste sladki
цитирай
25. анонимен - От Петранов-поради проблеми с връзката излиза анонимен
14.08.2012 09:10
17 - смислени проекти има много. В общината си имате цял отдел, който се занимава с това. Те същите всъщност и при Пенков правеха проектите дето кмета ги е дал на прокурор ама това е друга тема. Тези същите хора получават и заплати за това и бонуси за добре свършена работа. Има и други екстри ама те са малко в сянка. Ако аз почна да ви пиша проектите, то за какво тогава сте вие? Както винаги очаквате някой друг да Ви свърши работата, тъй като сте издигнали некомпетентността в култ.

Уважаеми nikolaycska,
На последната сесия кмета се изцепи, че панаира щял да бъда реализиран от спонсори. Дали това е така (а вече имам данни, че не е) ще разберем след това, когато ще направя питане към него. Аз лично няма да присъствам на панаирните дни, тъй като нямам намерение да бъда част от жалки PR-акции в каквото напоследък се превръща всеки празник в Оряхово.
цитирай
26. анонимен - 17 - смислени проекти има много. В ...
14.08.2012 09:39
анонимен написа:
17 - смислени проекти има много. В общината си имате цял отдел, който се занимава с това. Те същите всъщност и при Пенков правеха проектите дето кмета ги е дал на прокурор ама това е друга тема. Тези същите хора получават и заплати за това и бонуси за добре свършена работа. Има и други екстри ама те са малко в сянка. Ако аз почна да ви пиша проектите, то за какво тогава сте вие? Както винаги очаквате някой друг да Ви свърши работата, тъй като сте издигнали некомпетентността в култ.



Думи,думи и нищо конкретно.Отстрана всеки може да плюе и да казва колко е велик,но като опре до конкретика,не било негова работа и пак поглед в паничките на другите.Един път в общината работели много кадърни хора,друг път пълна некомпетентност.Само около изборите ли трябва да се хвалят работещите в общината?Нали си общински съветник,дай някакво предложение и тогава говори.Гуленов и той е същия балон,имаше виждания за болницата,ама се появи мъгла и нищо не се вижда.
цитирай
27. анонимен - анон.
14.08.2012 09:55
гуленов е балон,да балон,но извлече апаратурата и инструментариума от нашата болница за гъндевата във Враца и Никой не му потърси отговорност и обяснение за делата му!!! Ще даде ли отчет за свършеното от него като общински съветник,или ще си остане само с идейте и вижданията си???
цитирай
28. petranov - От Петранов-поради проблеми с връзката излиза анонимен
14.08.2012 09:58
Разбира се, че няма как да дам нищо кнкретно тук. Един проект не може да се развие с няколко изречения. И все пак ще дам някои насоки - хората искат ремонтирани улици, в Оряхово повечето улици могат да се ремонтират със средства от ЕС, защото имат изградената подземна инфраструктура. Защо не се прави?
В общината работят наистина и кадърни хора. Когато обаче некомпетентността е издигната в култ техния глас не се чува. А някои от най-хвалените в момента общински служителки поручаваха пари допълнително от проекти, които сега кмета дава за пример, че са загробили общината. Проверете назад в блога ми - има публикувани документи. Как се нарича това според Вас? Надничане в паничката? Май е валидна поговорката за бардака и за старите ...
цитирай
29. анонимен - Разбира се, че няма как да дам нищо ...
14.08.2012 10:41
petranov написа:
Разбира се, че няма как да дам нищо кнкретно тук. Един проект не може да се развие с няколко изречения. И все пак ще дам някои насоки - хората искат ремонтирани улици, в Оряхово повечето улици могат да се ремонтират със средства от ЕС, защото имат изградената подземна инфраструктура. Защо не се прави?
В общината работят наистина и кадърни хора. Когато обаче некомпетентността е издигната в култ техния глас не се чува. А някои от най-хвалените в момента общински служителки поручаваха пари допълнително от проекти, които сега кмета дава за пример, че са загробили общината. Проверете назад в блога ми - има публикувани документи. Как се нарича това според Вас? Надничане в паничката? Май е валидна поговорката за бардака и за старите ...

Ето г-н Петранов,дотук добре.Имате някакви идеи и ги споделихте,но после идват съмненията,кой колко щял да открадне и алармиране на прокуратура,ЕС и други подобни изцепки от Ваша страна.Вие сте прът в колелото на прогреса в Оряхово!
цитирай
30. анонимен - Мнооого интересно, човек, който не ...
14.08.2012 11:34
Мнооого интересно, човек, който не работи никъде, учи другите как да работят.
цитирай
31. petranov - От Петранов - поради проблеми с връзката понякога излиза анонимен
14.08.2012 12:42
29 - за смислени проекти, дори да имам съмнения не бих алармирал прокуратурата и ЕС. То от смислените и коректно направени проекти няма и какво да се открадне. Чудя се как може да съм "прът в прогреса на Оряхово", след като съм кажи-речи единствената опозиция в Общинския съвет. Приписвате ми свръхестествени способности - сам човек, без реална власт да спира прогреса на цяла една община! По-вероятно е, че търсите оправдание за собствената си некадърност и некомпетентност в това, че все някой Ви пречи. Така както правителството Ви вече четвърта година се оправдава с "лошите" отпреди него то така и Вие. Виновни са "кишата, Гришата и международното положение" :)))

30 - пояснявал съм го многократно - в съвременните условия не е необходимо да стоя на бюро от 8 до 17 за да си изкарвам прехраната. Има и други начини, от които хора, притежаващи необходимото образование и умения могат да се възползват. За съжаление Вие едва ли ще разберете - просто нямате необходимия капацитет.
цитирай
32. nikolaycska - Плащане на масраф
14.08.2012 14:30
Уважаеми сенатор Петранов,

умолявам да провериш кой ще плати т.н. концерт на некъф си маймун на име галин, да не излезе накрая, че пак ние, работещите бели данъкоплатци, плащаме масрафа за забавление на ония тъмнокафявите. Благодаря предварително!
цитирай
33. анонимен - ххъ петранов ша го отнесеш ти. що ма ...
15.08.2012 00:14
ххъ петранов ша го отнесеш ти . що ма сензурираш . ша знайш нема да си пущаме гласъ за тебенкана .
цитирай
34. анонимен - Уважаеми сенатор Петранов, умо...
15.08.2012 00:16
nikolaycska написа:
Уважаеми сенатор Петранов,

умолявам да провериш кой ще плати т.н. концерт на некъф си маймун на име галин, да не излезе накрая, че пак ние, работещите бели данъкоплатци, плащаме масрафа за забавление на ония тъмнокафявите. Благодаря предварително!

ххъ недей така бе брат4ето ми.ми то ххъ веселин4о ше пее и за твойта душъ.аре па галин4о ше му седнеш на коленътъ. и ша са уважавате той ша та уважи 2-3 пъти доволен ша останеш да знайш.
цитирай
35. анонимен - Уважаеми сенатор Петранов, умо...
15.08.2012 00:19
nikolaycska написа:
Уважаеми сенатор Петранов,

умолявам да провериш кой ще плати т.н. концерт на некъф си маймун на име галин, да не излезе накрая, че пак ние, работещите бели данъкоплатци, плащаме масрафа за забавление на ония тъмнокафявите. Благодаря предварително!

недей така ма расист . ша кажа че тука има дискринация . петранов куту триеш моете коментаре трий и на брат4ета николай.
цитирай
36. анонимен - Уважаеми сенатор Петранов, умо...
15.08.2012 00:22
nikolaycska написа:
Уважаеми сенатор Петранов,

умолявам да провериш кой ще плати т.н. концерт на некъф си маймун на име галин, да не излезе накрая, че пак ние, работещите бели данъкоплатци, плащаме масрафа за забавление на ония тъмнокафявите. Благодаря предварително!


кой е тъмнокафеф бе ? ша та у брикета и аре ...
цитирай
37. анонимен - 30 - пояснявал съм го многок...
15.08.2012 16:14
petranov написа:


30 - пояснявал съм го многократно - в съвременните условия не е необходимо да стоя на бюро от 8 до 17 за да си изкарвам прехраната. Има и други начини, от които хора, притежаващи необходимото образование и умения могат да се възползват. За съжаление Вие едва ли ще разберете - просто нямате необходимия капацитет.

Да,има и други начини,да переш, готвиш, изхвърляш боклука,това също е работа,нали трябва да си КОМПЕТЕНТ? и защо се срамуваш и триеш въпроси и отговори относно своята персона?
цитирай
38. анонимен - Да, точно днес "пpах и готв...
15.08.2012 21:53
Да, точно днес "пpах и готвих" удобно изтегнат на шезлонг край топъл минерален басейн в Хисар с интересна книжка в ръка :)))
Нито трия въпроси, нито отговори. Казах, че в готвенето не ме бива, за прането си имам пералня и сушилня, за съдовете - съдомиялна. В чистенето на къщата си участвам с удоволствие, тъй като съпругата ми трябва да си пази ръцете и не се срамувам да си изхвърлям боклука. За моя най-голяма радост имам задружно семейство, в което домакинската работа се разпределя между всички за да ни остава време да се забавляваме.
Колкото до компетентността - тя се придобива с дълго учене и прочитането на хиляди книги. Е, какво ли да обяснявам на хора, които имат за модел човек прочел една книга и не можещ едно изречение да върже на чужд език :)))
цитирай
39. анонимен - Тц, тц, тц!Бре, няма курорт на който ...
15.08.2012 22:46
Тц,тц,тц!Бре,няма курорт на който Сланинявия да не е пръднал!Ето защо хората не вярват на комунистите-социалисти,още по-малко на НЕКРОФИЛИ ЗА ОРЯХОВО.
цитирай
40. анонимен - Да, точно днес "пpах и готв...
15.08.2012 23:49
анонимен написа:
Да, точно днес "пpах и готвих" удобно изтегнат на шезлонг край топъл минерален басейн в Хисар с интересна книжка в ръка :)))


Не можа ли да си излекуваш хемороидите на еГЕЙско море та си киснеш за втори път задника на Хисарските бани?Заседяването пред РС-то дотам води.
цитирай
41. анонимен - horaa
16.08.2012 01:33
naistina li shte moq liubim galinnnnnnnn?
цитирай
42. анонимен - здравейте, наистина ли галин ще пее ...
16.08.2012 01:54
здравейте, наистина ли галин ще пее на панаира?Най-после помислихте и за нас младото поколение! Не ни се слуша тъпия веско маринов !!!
цитирай
43. анонимен - ide mi da vi izqm, kakvi ste slatk...
16.08.2012 05:38
ide mi da vi izqm, kakvi ste slatki



цитирай
44. анонимен - ide mi da vi izqm, kakvi ste slatk...
16.08.2012 07:40
анонимен написа:
ide mi da vi izqm, kakvi ste slatki




ххъ нидей така ма како мого миришем ма ша знайш. лето е и ша штракаме с пръсти на галин4о на концерта.
цитирай
45. анонимен - И кой е пък този циганин?!
16.08.2012 10:49
И кой е пък този циганин?!
цитирай
46. анонимен - И кой е пък този циганин?! ххъ а ...
16.08.2012 11:35
анонимен написа:
И кой е пък този циганин?!


ххъ а познай де и не съм циганин а ром. ххъ да са уважааме.
цитирай
47. анонимен - Боклуци сте всички. . . . . нещо пр...
17.08.2012 16:41
Боклуци сте всички.....нещо против?
цитирай
48. анонимен - JWFpHJbhSXO
27.10.2012 10:42
Your post is a timely contribution to the dbetae
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5807552
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930