Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 09:03 - Община Оряхово и "опашкарите"
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 7773 Коментари: 39 Гласове:
1

Последна промяна: 16.08.2012 09:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Преди няколко дни в медиите се завъртя информацията, че Министерството на финансите е изготвило класация на общините според финансовата им стабилност и дисциплина. "Отличниците" щели да получават допълнителни бонуси, а опашкарите щели да бъдат сочени с пръст и порицавани. Реших от любопитство да проверя къде е община Оряхово в тази класация. Признавам си, че се надявах да сме поне някъде по-средата - все пак вече близо година гражданите за европейско развитие на България ни управляват и чуждестранни инвеститори и фондации си потрошиха краката да "инвестират" в Оряхово. Каква беше изненадата ми когато се оказа, че сме сред "опашкарите" - 209 - то място. И това при положение, че ни управлява най-компетентното ръководство от последните поне 50 години. Общинския съвет работи ударно и слага в джоба си всички съвети до сега, администрацията от изгрев слънце до мрак се грижи за интересите на гражданите на Оряхово. Когато не са на вояажи в чужбина кмета и председателя на Общинския съвет са свели глави един до друг с първите лъчи на слънцето и си тръгват по-тъмно... :)))
  За мен е ясно как и защо е изготвена тази класация. Обаче дори фактът, че нашата община се управлява от "правилните" хора не е могъл да я постави по-нагоре в тази "ранглиста". За мен това е поредното доказателство за некомпетентното управление и липсата на всякаква визия за развитието на града и общината ни. Или може би я има - тоталното затриване на един град с 800 годишна история...Както винаги за Оряхово пари няма и няма да има. Жалко, че 90% от състава на Общинския съвет е съставен от оряховчани...жалко...
По-долу давам линк към документите, споменати тук. Приятно четене.

http://www.minfin.bg/bg/pubs/1/6602

http://www.minfin.bg/document/11100
 




Гласувай:
4



1. анонимен - Сланиняв, я прегледай втория линк с ...
16.08.2012 09:17
Сланиняв,я прегледай втория линк с класацията отново и се извини на хората за манипулацията.
цитирай
2. petranov - Отново некадърните управници се ...
16.08.2012 09:30
Отново некадърните управници се опитват с обиди да омаловажат собствената си некомпетентност. Втория линк недвусмислено показва 209 - то място. Откъдето и да го погледнеш. Естествено за това се иска и малко акъл, а когато той е раздаван някои хора са липсвали :)))
цитирай
3. анонимен - Петранов стига си ги плюл Вагината и ...
16.08.2012 09:43
Петранов стига си ги плюл Вагината и кмета.Те толкова си могат.Какво искаш от хора с купени дипломи.И кака Цецка не можа да им помогне!
цитирай
4. анонимен - Отново некадърните управници се ...
16.08.2012 10:03
petranov написа:
Отново некадърните управници се опитват с обиди да омаловажат собствената си некомпетентност. Втория линк недвусмислено показва 209 - то място. Откъдето и да го погледнеш. Естествено за това се иска и малко акъл, а когато той е раздаван някои хора са липсвали :)))


Сланиняв,исках да кажа,че от 242-ро място сме отлепили до 209-то.Макар и минимално,за почти една година,има някакъв скок.
цитирай
5. анонимен - Скокът се дължи на спирането на в...
16.08.2012 10:17
Скокът се дължи на спирането на всякакви капиталови разходи. Улиците са с кратери, кофите за боклук преливаха и все още около някои от тях е пълна смрад, снегопочистването зимата беше трагично, не се отдели нито лев за пръскане против комари, зимата пак ще ни тровят с пушеци и т.н. и т.н. Освен това липсват всякакви смислени проекти. Само се завършва почти завършеното в предния мандат.Голям скок, голямо нешо. Разгледайте внимателно и другите графи на таблицата и ще видите скока :))).
цитирай
6. анонимен - Тюфлек, нали си на Хисар, лекувай си ...
16.08.2012 14:47
Тюфлек,нали си на Хисар,лекувай си задника спокойно и стига си черногледствал.Не можа да се примириш,че на изборите те би кой ли не,а КОМПЕТТЕНТ като теб остана в миманса.
цитирай
7. анонимен - Ами той е прав..
16.08.2012 16:13
ти бе 6-ти ,ти си тюфлек след като не си осъзнал сериозността на положението в града ни.Я попитай зам.кметицата с каква кола се подменят и изхвърлят еко тоалетните и въобще има ли понятие от подготовката за панаирните дни в Оряхово и изобщо за някакви проблеми в тоя град.А ми ония двама тюфлеци зам.кметовете те какви ги вършат: дали оправят дупките около детската градина, някоя детска площадка или някой проект, с който да се промени нещо.Нооо хората си оправят техните собствени проблеми-къщи,коли заведения ,недвижими имоти и т.н.Разбра ли бе тюфлек, ама ти си някой непройдоха къде ти толкова акъл!
цитирай
8. анонимен - ти бе 6-ти, ти си тюфлек след като не ...
16.08.2012 16:58
анонимен написа:
ти бе 6-ти ,ти си тюфлек след като не си осъзнал сериозността на положението в града ни.Я попитай зам.кметицата с каква кола се подменят и изхвърлят еко тоалетните и въобще има ли понятие от подготовката за панаирните дни в Оряхово и изобщо за някакви проблеми в тоя град.А ми ония двама тюфлеци зам.кметовете те какви ги вършат: дали оправят дупките около детската градина, някоя детска площадка или някой проект, с който да се промени нещо.Нооо хората си оправят техните собствени проблеми-къщи,коли заведения ,недвижими имоти и т.н.Разбра ли бе тюфлек, ама ти си някой непройдоха къде ти толкова акъл!

Уважаеми г-не/г-жо/г-н Петранов/ разбирам,че искате да защитите това недоразумение,но човек който не е направил нищо за града си най-малко е в позицията да има право да критикува.Освен да обикаля курорти/Жена му го изпраща,за да не се срамува от него/,друго едва ли може.Да не забравяме и класическия му мързел.С друго хората едва ли ще го запомнят.
цитирай
9. petranov - Уважаеми 6-ти, Току що се прибрах от ...
16.08.2012 17:45
Уважаеми 6-ти,
Току що се прибрах от плажа и бързам да Ви отговоря. Това, че съм в Хисар не ми пречи да показвам с документи и факти некадърността на господарчетата Ви. Между другото в Хисар се лекуват бъбреци ама откъде ли "европейски развитите граждани" като Вас знаят това. Аз всъщност нищо не лекувам, а се наслаждавам на почивката в един наистина европейски град. За моя най-голяма радост съпругата ми е родена тук и разполагаме с жилище, което използваме за лятната си почивка далеч от "панаирните дни" и далеч от недоразуменията, които ще забавляват горките ни съграждани.

Уважаеми № 8,
Дали съм направил нещо за града или не най-добре оценяват гражданите на общината ни. Факт е, че ме избират вече за втори мандат за общински съветник. Между другото винаги съм с цялото си семейство на почивка, a за Вас май важи приказката за киселото грозде :))) С какво ще ме запомнят хората не знам, но знам че страхливци като Вас, които се страхуват и срамуват дори от имената си, защото не се знае догодина какви господарчета ще дойдат :))) няма пък изобщо да бъдат запомнени. Аз винаги доказвам некомпетентността с документи и факти. Знам, че това Ви дразни, знам че имате задачата да плюете по такива като мен, но пък на мен изобщо не ми пука за такива като Вас. С коментарите си дори ми помагате блогът ми да се популяризира още повече и все повече хора да прочетат какви хора управляват града и общината ни. За това дори съм Ви благодарен :)))
цитирай
10. petranov - Колкото до това, че не знам кой си ме ...
16.08.2012 18:03
Колкото до това, че не знам кой си ме бил на изборите ще Ви отговоря - поне съвестта ми е чиста. Не съм извадил и един лев за купуване на гласове или за каквато и да е манипулация. Гордея се с това! Хора, които вложиха много средства не постигнаха кой знае колко по-добри резултати, но пък за сметка на това сега бързат да си върнат парите. Така без да се усетят ще паднат в капана. Между другото "европейски развитите българи" в стремежа си да се наведат по-ниско посегнаха дори на Левски. Попаднах на една стихотворение на един колега-блогър и го публикувам тук:

Доживях да чуя, байо, че си страшен терорист.
Кой кога те в ръст измери, та в душата ти да бърка?
Късат българската памет, идиоти, лист по лист.
Българче ли се нарича - дай му дрога да пошмърка.

Сложили до тебе Ботев, с пламъчното му перо.
Словото му да изтрият, че е писал с кръв и вяра.
Туй владичество османско, гаче е било добро -
полумесец да си вържем, покрай кръста и олтара.

Вазов никак се не ядва. Епопея не върви...
Всичко нека да забрави българското робско племе.
Да изскубе род и корен, от предател да кърви,
и да сее връз душите общоевропейско семе.

Що ти бе бесило, байо? Да увиснеш страховит -
за родина нито чиста, нито от копнежи свята.
На история съдбовна някой драска й кибрит
и прибира с мръсни пръсти тлъстичката си заплата.

Днес за "Левски" като чуят - първо мислят за "Герен".
Дума стане ли за "Ботев" - намирисва на мачлета.
И не си ли веч, Василе, твърде много уморен
да наричаш "свята" тази, дето трижди е проклета.

Доживях да чуя, байо, че сме вече вилает.
Турското върви в ефира - от чаршия на чаршия.
Девет годин ти скита се с оня, спорния поет,
но и днес душите наши тънат в робската килия...

Ето линк към оригинала: http://vedrin.blog.bg/izkustvo/2012/08/15/razgovor-s-levski.988803
цитирай
11. анонимен - , , Уважаеми № 8, Дали съм направил ...
16.08.2012 18:03

,,Уважаеми № 8,
Дали съм направил нещо за града или не най-добре оценяват гражданите на общината ни. Факт е, че ме избират вече за втори мандат за общински съветник...."

Нали знаеш как се редят партийни листи,не показвай НЕКОМПЕТЕНТНОСТ!Затова си съветник,че кака Цеца прецака БСП/БКП Оряхово.
цитирай
12. petranov - Много добре знам как се редят ...
16.08.2012 18:18


Много добре знам как се редят партийни листи. Кой и кого е прецакал също знам много добре. Обаче за хора, с които съм работил и по специално за г-жа Янкова говоря или добро или нищо. В случая няма да кажа нищо. То се вижда от гласуванията в Общинския съвет кой кого подкрепя и за коя политика гласува. Дори и като независим да се явя за съветник пак ще събера необходимите двеста и няколко гласа. Знам, че на хора като Вас не им изнася в Общинския съвет да има хора като мен, но ще има! И те ще стават все повече. На хората им писна да живеят в най-бедния район на Европа и в същото време да ги ограбват некадърни и некомпетентни господари. Страхът лека-полека отстъпва и доказателство за това е, че хора като Вас се страхуват да не бъдат разкрити имената им, защото утре ще ближат задните части на някой друг раздавач на трохи :)))
цитирай
13. анонимен - С ушите си съм чувал Вагиналния да се ...
16.08.2012 18:27
С ушите си съм чувал Вагиналния да се жалва че бил прецакан от гробарите и е хвърлил над 20 хилки за да ухажва хората.След 4 години ако не го изберяли щял да напуска града заедно с Широкопуторанова дето му е официалната курва.
цитирай
14. анонимен - Петранов, щом като имате жилище в ...
16.08.2012 21:14
Петранов,щом като имате жилище в Хисар и това е един европейски град,защо не останете там?Само,че Станка на нейна територия няма да те търпи да лежиш по цял ден,а ще трябва и да работиш.
цитирай
15. анонимен - Човече, обяснявал съм многократно ...
16.08.2012 23:03
Човече, обяснявал съм многократно - все още не съм стигнал до положение да чакам съпругата ми да ме храни. Намерил съм начин да издържам семейството си. Няма смисъл да търсите интрига там, където няма. В нашето семейство няма "мое" и "твое", няма разделение, няма особени противоречия. Радвам се, че имам здраво семейство и колкото и да търсите под вола теле за Ваше най-голямо съжаление няма да го намерите. До сега не сме се преместили в Хисар, тъй като бизнесът на съпругата ми е в Оряхово (моят бизнес може да се върти и от необитаем остров-стига да има интернет) и освен това Оряхово е моят роден град. Аз не бягам от проблемите, а се опитвам да ги разрешавам. Иска ми се Оряхово поне малко да заприлича на европейски град. Е, ако не стане винаги имаме алтернатива. Знам, че преча на много хора в този град да го ограбват както си искат, но това е положението. Колкото и да се опитвате да омаловажите фактите за собствената си некадърност, толкова повече тя лъсва...Аз няма да се примиря с това да затриете и 800 годишния град Оряхово, така както затрихте (изтрихте) над 130 годишната болница...
цитирай
16. анонимен - Чална се бе човек!Коментарите са ...
17.08.2012 00:39
Чална се бе човек!Коментарите са едни и същи по два пъти!
цитирай
17. анонимен - Ама вие не сте виновни-виновен е ...
17.08.2012 15:54
Ама вие не сте виновни-виновен е тоя,дето ви дава поле за изява.......щото той е по-голям боклук и от вас.не може кандидат-кмет от БСП в тая община да събере 300 гласа и да се мисли за велик.А вие сте велики точно толкова,колкото и той.Ясно ли е,боклуци?Ще пукнете от глад-и дано по скоро се случи,белким спрат идиотите в този форум.....
цитирай
18. анонимен - 17 и 18
17.08.2012 16:11
Два изстрела в десетката!
цитирай
19. анонимен - нали?
17.08.2012 16:32
нали?
цитирай
20. анонимен - И още ще има-това е само началото...
17.08.2012 16:33
И още ще има-това е само началото!Крайно време е да се разбере,че в днешно време глупаците не живеят по много-и слава боту!
цитирай
21. petranov - Мале. . . какво смело джудженце. ...
17.08.2012 16:53
Мале...какво смело джудженце. Много смело пък анонимно. Плъхче бих казал. Абе плъхче, днес дадоха ли ти сиренце? :))))
цитирай
22. анонимен - Мале. . . какво смело джудженце. ...
17.08.2012 17:12
petranov написа:
Мале...какво смело джудженце. Много смело пък анонимно. Плъхче бих казал. Абе плъхче, днес дадоха ли ти сиренце? :))))

Заради такива отрепки Оряхово ще изчезне от картата.Сиренце,трохички и др.глупости....Петранов в кой свят живееш,комунизма си отиде,а с него и времето на твоята крадлива фамилия.Е,сега пак цакате държавата с укриване на данъци,ама ще свърши и това време....господ забавя,но не забравя...
цитирай
23. petranov - Горкото детенце - взели са му игр...
17.08.2012 17:37
Горкото детенце - взели са му играчките. Моята фамилия винаги ще мачка плужеци като Вас лично по една единствена причина - всичко, което сме постигнали сме го правили с честен труд и ВИНАГИ заставаме с имената си зад всичко, което правим. Нито аз, нито някой друг от моята фамилия се страхува от анонимни плъхове като Вас. Такива като мен пречат община Оряхово да бъде тотално ограбена и естествено е да предизвиквам омраза у крадците и техните лакеи, какъвто сте и Вие. Синът Господен, уважаеми, е отстоявал вярата си, а не се е крил анонимен в дупка като Вас. Вярно е, че Господ (проявете поне тук малко уважение - името Господне се пише с голяма буква, ама откъде да знаят европейски развитите българи) забавя, но не забравя и се надявам някога да накаже тези, които ограбват Оряхово!
цитирай
24. анонимен - 17ти
17.08.2012 18:04
анонимен написа:
Ама вие не сте виновни-виновен е тоя,дето ви дава поле за изява.......щото той е по-голям боклук и от вас.не може кандидат-кмет от БСП в тая община да събере 300 гласа и да се мисли за велик.А вие сте велики точно толкова,колкото и той.Ясно ли е,боклуци?Ще пукнете от глад-и дано по скоро се случи,белким спрат идиотите в този форум.....

Изстрел в десетката,че другия беше изтрит от бореца за истина!
цитирай
25. анонимен - Заради такива отрепки Оряхово ще ...
17.08.2012 18:07
анонимен написа:

Заради такива отрепки Оряхово ще изчезне от картата.Сиренце,трохички и др.глупости....Петранов в кой свят живееш,комунизма си отиде,а с него и времето на твоята крадлива фамилия.Е,сега пак цакате държавата с укриване на данъци,ама ще свърши и това време....господ забавя,но не забравя...

цитирай
26. анонимен - 24. анонимен - Ама вие не сте вино...
17.08.2012 18:08
24. анонимен - Ама вие не сте виновни-виновен е ...
18:02
анонимен написа:
Ама вие не сте виновни-виновен е тоя,дето ви дава поле за изява.......щото той е по-голям боклук и от вас.не може кандидат-кмет от БСП в тая община да събере 300 гласа и да се мисли за велик.А вие сте велики точно толкова,колкото и той.Ясно ли е,боклуци?Ще пукнете от глад-и дано по скоро се случи,белким спрат идиотите в този форум.....

Триеш плужек,страхуваш се и от анонимните коментари.Имаше още един коментар от този посетител,но истината боли и такива отрепки като теб остават само това което им изнася.
цитирай
25. анонимен - 17ти
18:04
анонимен написа:
Ама вие не сте виновни-виновен е тоя,дето ви дава поле за изява.......щото той е по-голям боклук и от вас.не може кандидат-кмет от БСП в тая община да събере 300 гласа и да се мисли за велик.А вие сте велики точно толкова,колкото и той.Ясно ли е,боклуци?Ще пукнете от глад-и дано по скоро се случи,белким спрат идиотите в този форум.....

Изстрел в десетката,че другия беше изтрит от бореца за истина!
цитирай
цитирай
27. анонимен - Стига с тия ебавки, човека е отишъл ...
17.08.2012 18:19
Стига с тия ебавки,човека е отишъл да си лекува ХЕМОРОИДИТЕ,а вие го изнервяте.
цитирай
28. petranov - анонимен написа: 24. анонимен - ...
17.08.2012 18:22
анонимен написа:
24. анонимен - Ама вие не сте виновни-виновен е ...
18:02
анонимен написа:
Ама вие не сте виновни-виновен е тоя,дето ви дава поле за изява.......щото той е по-голям боклук и от вас.не може кандидат-кмет от БСП в тая община да събере 300 гласа и да се мисли за велик.А вие сте велики точно толкова,колкото и той.Ясно ли е,боклуци?Ще пукнете от глад-и дано по скоро се случи,белким спрат идиотите в този форум.....

Триеш плужек,страхуваш се и от анонимните коментари.Имаше още един коментар от този посетител,но истината боли и такива отрепки като теб остават само това което им изнася.
цитирай
25. анонимен - 17ти
18:04
анонимен написа:
Ама вие не сте виновни-виновен е тоя,дето ви дава поле за изява.......щото той е по-голям боклук и от вас.не може кандидат-кмет от БСП в тая община да събере 300 гласа и да се мисли за велик.А вие сте велики точно толкова,колкото и той.Ясно ли е,боклуци?Ще пукнете от глад-и дано по скоро се случи,белким спрат идиотите в този форум.....

Изстрел в десетката,че другия беше изтрит от бореца за истина!
цитирай


И защо да се стpахувам от анонимна отрепка като Вас? Преди време от blog.bg ми бяха отговорили, че проблема с изчезналите коментари се дължи на много коментари от едно и също IP. Никакво намерение нямам нито да трия коментарите Ви, нито по какъвто и да е начин да ги ограничавам. Напротив - всеки е добре дошъл да си каже мнението. Когато то е негативно за мен просто ми дава насока, че съм на прав път и пак съм нанесъл болезнен удар на крадците. Защото те се страхуват от гласността. Все повече жители на Оряхово и общината четат блога ми и имат възможност да се запознаят с "геройствата" на управниците ни. За мен това е важното. Платените плювачи като Вас дори ми помагат, тъй като техните злобни коментари правят блога ми още по-популярен :))) Каква ирония - плащат на Вас, а всъщност посещенията Ви в блога ми и коментарите Ви издигат блога ми по-високо в класацията и той се чете от повече хора. Благодаря Ви!
цитирай
29. анонимен - , , И защо да се стpахувам от анонимна ...
17.08.2012 18:30
,,И защо да се стpахувам от анонимна отрепка като Вас? Преди време от blog.bg ми бяха отговорили, че проблема с изчезналите коментари се дължи на много коментари от едно и също IP. "

Кой ще стой да си губи времето с теб?Освен някой ,,работяга" като теб.
цитирай
30. petranov - Фактът, че и Вие четете блогът ми ме ...
17.08.2012 18:50
Фактът, че и Вие четете блогът ми ме радва и ме мотивира да продължа с удвоени усилия показването на особената компетентност и управленски умения на управниците ни :)))
цитирай
31. анонимен - Да изритаме копилето Иво Вагина...
17.08.2012 19:47
Да изритаме копилето Иво Вагиналния от Оряхово.Заедно с любовницата му Широкопутаранова.Майка му и баща му навремето са го метнали на боклука щото той си е боклук и сега не искат да чуят за него!!!!!!!!!
цитирай
32. анонимен - Да изритаме копилето Иво Вагина...
17.08.2012 22:21
анонимен написа:
Да изритаме копилето Иво Вагиналния от Оряхово.Заедно с любовницата му Широкопутаранова.Майка му и баща му навремето са го метнали на боклука щото той си е боклук и сега не искат да чуят за него!!!!!!!!!

Ти като си некадърник, дай да изгоним всички!?
цитирай
33. анонимен - Копелето Вагинщайн-Вагиналния си ...
17.08.2012 23:06
Копелето Вагинщайн-Вагиналния си е за боклука.Майка му е видяла що за стока е.Даже и сега не искат да имат нищо общо с него.
цитирай
34. анонимен - Направи куп деца на клетата жена и се ...
17.08.2012 23:20
Направи куп деца на клетата жена и се хвана с Кочевата курва!Боклук!!!!!!!Проверете му и купената диплома няма такава
цитирай
35. анонимен - hora, ciganiqta e na centura. Nqma ...
18.08.2012 06:16
hora, ciganiqta e na centura. Nqma kakvo da si gubite vremeto tuk. Stan4o
цитирай
36. анонимен - Знаем. Видяхме. Никога не е била ...
18.08.2012 08:42
Знаем.Видяхме.Никога не е била такава цигания и простотия!
цитирай
37. анонимен - ти бе 6-ти, ти си тюфлек след като не ...
20.08.2012 12:26
анонимен написа:
ти бе 6-ти ,ти си тюфлек след като не си осъзнал сериозността на положението в града ни.Я попитай зам.кметицата с каква кола се подменят и изхвърлят еко тоалетните и въобще има ли понятие от подготовката за панаирните дни в Оряхово и изобщо за някакви проблеми в тоя град.А ми ония двама тюфлеци зам.кметовете те какви ги вършат: дали оправят дупките около детската градина, някоя детска площадка или някой проект, с който да се промени нещо.Нооо хората си оправят техните собствени проблеми-къщи,коли заведения ,недвижими имоти и т.н.Разбра ли бе тюфлек, ама ти си някой непройдоха къде ти толкова акъл!


Снощи се разходих до парк "Ловен дом" , от еко тоалетните в радиус от 25 метра се носеше воня на лайна и урина ..........пък незнам с каква кола ги извозват и почистват !!!
цитирай
38. анонимен - Трябва да се сложи край на панаирите ...
20.08.2012 12:58
Трябва да се сложи край на панаирите и цялата цигания.Човек може да се напие по всяко време,не е нужно за три дни града ни да заприлича на Ориента.
цитирай
39. анонимен - Евала Петранов, блога ти е много ...
30.08.2012 21:01
Евала Петранов, блога ти е много популярен сред отрепките,И се хвалиш, че си на първи позиции.Порови се в други блогове и ще разбереш какви хора са блогърите - пълни комплексари,безполезни,отритнати от обществото и си ,,цъкат" гласове с техни регистрации, с една дума пълни анонимници.Извинявай, ти си ИНЖ.петранов и какво от това?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5807584
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930