Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2012 16:50 - Конфликтите на интереси в Общински съвет гр.Оряхово
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 7233 Коментари: 23 Гласове:
5

Последна промяна: 22.11.2012 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Преди няколко дни добре осведомени източници ме информираха, че се свиква заседание на Общинската избирателна комисия гр.Оряхово, тъй като наш колега, общински съветник, е подал оставка. Оказа се, че нещата не са толкова прости. Двама от членовете на ОИК Оряхово са се подписали в Решението с особено мнение, тъй като считат, че са налице конфликт на интереси и НАРУШЕНИЯ НА ЗАКОНА. Това от своя страна хвърля сянка върху целия Общински съвет гр.Оряхово. Аз лично очаквам да се извърши проверка от Прокуратурата и виновните, ако има такива, да понесат своята отговорност. За да не съм голословен публикувам Решението на комисият, както и собеното мнение на подписалите.
imageimage










Гласувай:
9



1. petranov - Все още не съм говорил с никой от ч...
20.11.2012 17:45
Все още не съм говорил с никой от членовете на Общинската избирателна комисия и не знам за такива неща. Когато разбера подробности ще Ви информирам и ще отговоря на въпросът Ви.
цитирай
2. vagoro - Било е грозна картинка. Първо за...
20.11.2012 19:21
Било е грозна картинка.Първо заплашвал после се молил.Той не беше ли съден за нещо?Този път за документи с невярно съдържание може и да лежи в затвора.Това не е шега!
цитирай
3. grobara - Tova napomnq na istoriata na Ivaylo ...
20.11.2012 21:24
Tova napomnq na istoriata na Ivaylo Vaginata i policaite.Tuk puk moje da bade - Lipovia i prokurorite.Toq go poznavam kato dete.Adski nagal i tarsi kelepirec kato baj Ganio.
цитирай
4. hollywadin - Г-н Петранов, може ли като се съб...
20.11.2012 22:54
Г-н Петранов,може ли като се събирате на сесия да попитате кмета защо още не работи болницата в Оряхово.Нали той също ряза лентата пък сега не работи и се носят слухове че докторите се отказали и няма да заработи?
цитирай
5. petranov - По график има заседание на Общин...
20.11.2012 23:21
По график има заседание на Общинския съвет в Оряхово на 29.11.2012 г. от 13:30 часа. В първата точка винаги се дава думата на граждани за мнения, препоръки и въпроси. Заповядайте на заседанието и попитайте сам/а/ кмета.
цитирай
6. otetsnafarforiy - Г-н Петранов, да го ева, ама почвате ...
20.11.2012 23:23
Г-н Петранов,да го ева,ама почвате да са оливате.Ората спреа анонимните коментаре и Вие почнаате от ваште си акаунте да коментирате да го ева!
Ей,тава блогърете сте е.ати племето,кво ли не праите ората да ви забележат,
големи комплексаре сте да го ева!Бас лова,че тиа предните,дет са коментирале
са добавиле твоа блог към любими.Къ па се сигурни източници имате,я ако съм на Петко на местото ше та зема запас да та ева!
цитирай
7. petranov - Добър вечер, Отче Нафърфорий :))). ...
20.11.2012 23:47
Добър вечер, Отче Нафърфорий :))). Добре дошли в моя блог. Нямам навика да коментирам под чуждо име в блога си. Анонимните коментари спряха, но пък такива като Вас си спретнаха по един профил и проблем няма. Казвал съм го и ще повторя - блогът ми е достатъчно популярен и дразни управниците и техните приближени, но това си е техен проблем. Между другото един от моите съблогъри "комплексаре" според вас днес е бил арестуван от 40 полицаи пред Народното събрание :))). Явно властта голям страх я тресе от народната любов. Както виждате съм публикувал официални документи от Общинската избирателна комисия. Те са публикувани и тук: http://oriahovo.bg/images/stories/izbori/re6enie.279.pdf и не са тайна. А ако сте пропуснали да забележите колегата, г-н Петко Грънчаров, няма как да ме повика запас, тъй като от доста години вече България няма наборна войска, а професионална армия. Та останете си здраве отче и ви желая лека и спокойна нощ!
цитирай
8. hollywadin - Г-н Петранов, няма да мога да бъда на ...
21.11.2012 09:59
Г-н Петранов,няма да мога да бъда на сесията ви и затова помолих вас.Мисля че трябва да изпълнявате исканията на ибралите ви!
цитирай
9. petranov - Г-н Петранов, няма да мога да бъда на ...
21.11.2012 15:12
hollywadin написа:
Г-н Петранов,няма да мога да бъда на сесията ви и затова помолих вас.Мисля че трябва да изпълнявате исканията на ибралите ви!


Няма проблем. Ще поставя този въпрос на предстоящото заседание на Общинския съвет. Доколкото разбрах днес договорите на някои лекари са от 5 ноември и работата на вътрешно отделение е по 2 (две) клинични пътеки като детско още не работи.
цитирай
10. petranov - Г-н Петранов, тоа раздел, , Поли...
21.11.2012 15:22
анонимен написа:
Г-н Петранов,тоа раздел ,,Политика" си го обръкал,той не е за тебе,а Кольо Босия са го фанале за хулиганска постъпка,не мое да са фръга домат по Народното събрание.Секи луд с номера си да го ева!Я знам,че Петко не мое да та земе запас,щото и да моеше,ти щеше да са утръвеш!А това,че немаш навика да коментираш под чуждо име ми го разправай на калимявката да го ева! Я погледни регистрациите на вагоро,холивудския вадинчанин,на врачанина и на другите ти любимци и ше видиш къ си приличат да го ева!Аре със здраве!


Раздела не съм го объркал, не се притеснявайте отче-анонимнико. Николай Колев - Босия е изразил гражданската си позиция. Аз лично подкрепям постъпката му. Не може половината Народно събрание да са послушковци и да вдигат ръка под командата на ББ. Погледнал съм регистрациите на всички коментирали в моя блог и те приличат на Вашата. Просто хората по този начин заобикалят ограничението да не могат да коментират анонимни. Те пак са анонимни като Вас, но вече с регистрация. Между другото виждам и едни други регистрирани, които влизат в блога ми само с минута разлика за да се опитват да намалят популярността му. Сигурно и те са мое дело? :)))) Мислите ли, че бих си правил труда да влизам с различни регистрации? Блогът ми така и така е достатъчно популярен. За мен е важно хората да видят далаверите и далавераджиите от града ни. Другото не етолкова важно. Радвам се, че рейтинга се вдига както тук, така и в утвърдени търсачики като google. Сигурно и тях ги мамя? :))) Вместо да говорите глупости се постарайте Вашите господарчета да се вземат в ръце и да направят нещо за гражданите на Оряхово. Защото кмета и неспособния му екип НЯМАТ НИТО ЕДИН ПРОЕКТ ЗА ЕДНА ГОДИНА И ИЗПОЛЗВАТ САМО ТИЯ НА ПЕНКОВ. Виждате, че в момента не се знае и колко са били легитимни решенията на сегашния Общински съвет ако е вярна хипотезата за конфликт на интереси застъпена от част от членовете на ОИК. Изобщо такава пародия на управление и Общински съвет е прецедент тук.
цитирай
11. petranov - Уважаеми анонимни потребителю, ...
21.11.2012 18:47
Уважаеми анонимни потребителю,
"Брадатия хулиганин" изразява отношението си към институциите. Моят дом не е никаква институция. Между другото тоя същия "брадат хулиганин" обяви публично намерението си преди една седмица и аз лично подкрепям мотивите му! Те са публикувани в "комплесарския" му блог. Между другото употребих този пример за да Ви докажа, че тук не става въпрос за себеизтъкване, а за нещо много по-простичко - правото на всеки да протестира. Аз лично с моя блог съм си поставил задачата да информирам гражданите на Оряхово за нередностите в община Оряхово и за некомпетентното и напълно безидейно "управление" на общината. Между другото много общински служители потвърждават това, но само ако сме далеч от чужди погледи и без свидетели. Аз ги оправдавам - в град, в който безработицата е огромна всеки си пази хляба. Никога не съм хвалил управлението и на Пенков. Само преди месец бях отново викан да давам показания във връзка с моите твърдения, че на ул."22-ри Септември" не е извършван ремонт, а се оказа че има фактуриран такъв за над 20 000,00 лева. Факт обаче е, че по неговото управление се разработиха много проекти. Част от тях откровено глупави, друга част бих нарекъл с меката дума "лобистки". Все пак предния Общински съвет успя до известна степен да канализира нещата. Дори и днес на празника на града, кмета Добрев се хвалеше с проекта на Пенков за бившето училище. Печатната ми грешка е вече отстранена - съжалявам за допускането и (имам предвид думата конфликт). Дали има такъв конфликт или не аз не знам. Публикувал съм обяснението на двама от членовете на ОИК Оряхово. И тъй като явно не четете документа ще го публикувам и тук специално за Вас:

„Не сме съгласни с мотивите за освобождаване на съветника по горния член, тъй като този член не отговаря на създалата се ситуация. Общинския съветник Петко Алипиев Грънчаров още от януари 2012 година е в конфликт на интереси, тъй като е държавен служител на длъжност мл.експерт за община Оряхово и Мизия към военно окръжие град Враца. Същият е нарушил Закона за държавния служител като е подал декларация с невярно съдържание.”

Подписано е от Мариела Иванова Казакова и Геновева Ангелова Ницолова
цитирай
12. otetsnafarforiy - Г-н Петранов, брадатия клошар и...
21.11.2012 19:27
Г-н Петранов,брадатия клошар изразява свое лично мнение,вечното дисиденство му е станало професия.Позабравен от медиите е решил да ,,блесне".В свои публикации и интервюта,той злепоставя свой съмишленици,наричайки ги откровенно слуги на ДС.Двамата си приличате,не само по съвпадение на имена,но и по това да омаловажавате приноса на други хора.Езък да ви ева,че носите името на светия!Ти що не идеш да фърляш домате по кметството борецо?
цитирай
13. petranov - Отче Нафърфорий, Че откога личното ...
21.11.2012 20:23
Отче Нафърфорий,
Че откога личното мнение стана престъпление? Аз лично уважавам хора като Николай Колев-Босия. Защото много малко хора се противопоставяха на властта преди 1989-та. През 1989 г. бях студент в 4-ти курс В ТУ - София (по онова време все още ВМЕИ "Ленин"). Бил съм пряк свидетел и понякога участник в събитията тогава. Все пак дори тогавашната власт не си позволяваше това, което прави сегашната. Аз лично трудно ще променя мнението Ви, тъй като явно сте на хранилка при сегашната местна власт и запазването и е жизненоважно за Вас. Аз не омаловажавам ничий принос - посочете ми какво свършиха да една година местните управници? А сетих се - Председателя на Общинския съвет си вдигна близо двойно заплатата щото много работел. Взеха му книжката, защото от много работа взел и да се понапива и понеже е богоизбран взел и да кара пиян, потенциално застрашавайки живота на гражданите на Оряхово. Между другото в Селановци все пак се прави нещо. В общинския център обаче нищо не е мръднало! Ако желаете ме опровергайте с факти и документи. Нещо повече - готов съм дори да публикувам документи за това какво е свършила местната власт ако ми предоставят такива. Аз не хвърлям домати по кметството защото моите избиратели са ми дали други инструменти в ръцете - все пак колкото и да съжаляват такива като Вас съм общински съветник и мога напълно свободно да си изказвам мнението по всички въпроси и аргументирано да разяснявам КАК НЕ ТРЯБВА ДА СЕ УПРАВЛЯВА ЕДНА ОБЩИНА!
цитирай
14. petranov - Последния клип е специален поздрав ...
21.11.2012 22:22
Последния клип е специален поздрав за ибрикчиите в община Оряхово :))))
цитирай
15. otetsnafarforiy - Петранов, Петранов, да та ева, т...
21.11.2012 22:49
Петранов,Петранов,да та ева,точно ти за ибрикчийство недей да говориш.Колко свирки врътна,колко партии смени да та ева?Сиги са опитваш и ти дисидент да го раздаваш,бил си четвърта година студент,когито беха събитията през 89 година,та тогива родителите ти беа връли комуняги,па ти борец против тех.Верваш ли си да та ева?Сиги си са фанал с пенционерете Ристо Иванов,Сапуня и Търбуа и един пияндурник,не му знам името,дето ви наричат Некрофиле за Оряхово.
цитирай
16. petranov - Отче Нафърфорий, Не съм бил диси...
21.11.2012 23:12
Отче Нафърфорий,
Не съм бил дисидент и не съм казвал че съм бил. Думите ми бяха: "Бил съм пряк свидетел и понякога участник в събитията тогава". Наистина бяха интересни времена и съм щастлив, че съм ги преживял.
Точно за ибрикчийството аз мога да говоря, тъй като го виждам всеки ден в Оряхово.
Колкото до "пенсионерите" - винаги е интересно човек да разговаря с тях. Научих доста интересни неща. Почти толкова, колкото ББ е научил докато е бил пазвантин на Тодор Живков :)))) Желая Ви лека и спокойна нощ и утре може да продължим диалога си с Вас.
цитирай
17. nikolaycska - Въглищата убиват
22.11.2012 09:21
Предлагам ви линк към една статия http://www.puls.bg/health/inquisitive/news_6464.html, която само загатва за вредата, която нанася изгарянето на въглища върху човешкото здраве. В нета е пълно с далеч по-подробни разработки по темата, но за съжаление, не са на български език. Отново повдигам темата, защото живеем в 21 век, България е член на ЕС и на НАТО, ползваме модерни комуникационни технологии и безброй удобства на съвременния живот, а в същото време на пъпа на нашия град от няколко години два крематориума, разположени в учебни институции, където учат нашите деца, в рамките на близо 4 месеца всяка година тровят и убиват населението на Оряхово. Преди 3 години един видиотен психопат, когото за краткост ще нарека Гъцо Зайчарина, заради тлъста комисиона под масата, използва служебното си положение и уникалната вродена тъпотия на тогавашните хонорараджии в Общинския съвет и нареди училищата да се отопляват с въглища. Както тогава, така и сега, директор на едно от училищата е другарката Силвето. Преди 3 години (уж) й пречеше тогавашния кмет да спре този биотероризъм. Сега другарката Силвето е част от представителите на управляващата в страната и в общината партия, всеки месец гуши по двеста и не знам си колко лева за съветническа дейност, кмет е член на нейната партия, но тя и той не направиха абсолютно нищо, въпреки предизборните си обещания. Предлагам на сенатор Петранов да провери всички възможни законови средства, за да се спре това престъпление срещу жителите на Оряхово, като съответните виновници си понесат заслуженото наказание. Защото, това, което другарката Силвето е направила досега по въпроса, е едно голямо НИЩО!
цитирай
18. sten - Още по темата с биотероризма - по...
22.11.2012 11:59
Още по темата с биотероризма - понеже НиколайЦСКА твърди, че Санков Доносника снабдява училищата с въпросните въглища, възможно ли е държавен служител, какъвто е Санков Доносника да развива частен бизнес?Николай, защо се учудваш на дадени, но неизпълнени обещания, като захапят кокала забравят от къде са тръгнали!
цитирай
19. nikolaycska - Гъсънков и тровенето на децата на Оряхово
22.11.2012 13:16
Уважаеми потребителю Sten,

леко са преиначени твърденията ми. Всъщност, от няколко лица, пряко засегнати с въпросния казус, ми беше казано, че МАЙ тези въглища се доставят от въпросното лице, имайки предвид неговата политическа близост по това време с биологичната единица, извършило това престъпление срещу населението на Оряхово. Преди малко разговарях с един от твърде малкото читави съветници в тоя съвет и той ме увери, че в школото на другарката Силвето, температурата, осигурявана от енемонския котел е много ниска и се налага Силвето да включва ел. печки да дозатоплят помещенията. В такъв случай, съм убеден, че другарката Силвето трябва да сезира ОбС, както и гражданина Жеков за предприемане на нужните мерки срещу фирмата-изпълнител. Нека Силвето да не се крие постоянно ту зад Гъцо Зайчарина, ту зад месечния цикъл на лунното затъмнение и да вземе съответните, позволени от закона мерки, защото ръководената от нея институция е причина за замърсяването и за разхищаването на пари от делегирания й бюджет. Даже смятам да се обадя в Регионалния инспекторат по образованието във Враца и да сигнализирам за неправомерно разхищаване на въпросните средства. Нека другарката Силвето и гражданина Жеков да не се цупят кат ощипани моми, ами да се вземат в ръце и да направят нещо за хората, а не само да ми се веят от коктейл на коктейл и от ешмедеме на ешмедеме.
цитирай
20. sten - Няма преиначено
22.11.2012 14:53
2. nikolaycska - Манджи и пушеци по орехофски
14.11 08:19
Уважаеми сенатор Петранов,

в плевенските болници никой не готви манджи. Доставят се тестени закуски, на обед се предлага супа в кофички, в каквито се поставя кисело мляко. Всичко това се изпълнява от фирма за кетъринг. Интересно как един виден местен кетърингджия, известен с хлебния си прякор и доскоро верен авер на чичата ристу Памперса, е изпуснал благодатната ниша. Гражданинът Жеков може просто да не знае за такава опция, но ти, например, можеш да му я подскажеш. По темата за пушеците - падне ли мъгла, на практика не може да се диша на улицата. Тежък зловонен дим бълва от училището и ни трови всички. Селановският травестит Недоклана Гоца си взе под масата тлъстия хонорар от Енемона, Гъсънковия си гуши парсата от доставка на смърделия си кюмур, директор Силвето си взима хонорарчето от общинския съвет, децата лапат отровните пушеци. Пълна оряховска идилия.
цитирай


Въпросът ми беше:Може ли държавен служител,в случая Санков Доносника, да снабдява по частен път училища с въглища?
цитирай
21. nikolaycska - Има преиначено
22.11.2012 15:03
Не съм написал Санков Доносника, а Гъсънковия. Моля, не преиначавайте думите ми както дявола чете евангелието и както Гъцо Зайчарина Наръчник на начинаещия травестит. Обърнете се към съответните правоимащи органи с въпроса си, така както аз преди малко сигнализирах Регионалния инспекторат във Враца за случващото се в това училище. Оттам ми отговориха, че действия по въпросния казус може да бъдат предприети от местния Общински съвет.
цитирай
22. petranov - Малко уточнения по въпроса за така ...
22.11.2012 18:02
Малко уточнения по въпроса за така наречените крематориуми - НУ "Св.св.Кирил и Методий" и СОУ "Христо Ботев". Както повечето ОРЯХОВЧАНИ знаят тези училища се отопляваха на течно гориво - нафта. През 2008 г. се взе решение от тогавашния Общински съвет да се направи рехабилитация на училищата и парните инсталации по така наречените ЕСКО договори с гарантиран резултат. Естествен изпълнител беше една добре позната козлодуйска фирма. Официалната цел на упражнението беше отоплението да стане по ефективно и с икономията от тази ефективност да се изплащат парите на фирмата-изпълнител. Неофициалната - аз лично не я знам, но всеки може да гадае по въпроса :))). Тогава на заседанието присъстваха много учители и директори на училища. Забележете! Това става по времето, когато кмет е Пенков. Аз единствен се усъмних в този така наречен "гарантиран" резултат и не подкрепих това решение, вследствие на което получих упреци ДОРИ ОТ СЕГАШНАТА ОБЩИНСКА СЪВЕТНИЧКА, КОЯТО ЦИТИРАТЕ. Както и да е. Оказа се че гарантирания резултат всъщност изобщо не е гарантиран, а ентусиазма на директорите секна, след като се оказа че ще трябва да плащат с парите от делегирания си бюджет :))). Така или иначе инсталациите са факт и те бълват огромно количество пушеци, КОИТО ТРОВЯТ НАС И НАШИТЕ ДЕЦА. Неслучайно ПРИ РЕМОНТА НА УЧИЛИЩЕТО В СЕЛАНОВЦИ СЕ МОНТИРАХА МОДЕРНИ ПИРОЛИЗНИ КОТЛИ, А НЕ ТУРСКИ БОКЛУЦИ КАТО В ОРЯХОВО! Нееднократно аз и други мои съграждани сме сезирали МОСВ, РЗИ, сега чувата, че и РИО са сезирани. Никой обаче не взема мерки. Преди години идваха лаборатории от РЗИ, но естествено те идват след като предварително са предупредили (както за сметището) и естествено всичко в момента на измерването е тип-топ. Аз съм предлагал да поставят станция, която да осъществява постоянен мониторинг, но естествено това се подминава с мълчание. Отново ще поставя въпроса на заседанието на Общинския съвет, което ще се състои на 29.11.2012 г. но сами знаете, че едва ли ще ме подкрепят останалите 16 съветници.
цитирай
23. petranov - Между другото в крайна сметка се ...
22.11.2012 18:13
Между другото в крайна сметка се оказа, че не само ни тровят отровните пушеци, но и ВСИЧКИ НИЕ ДАНЪКОПЛАТЦИ СИ ПЛАЩАМЕ ЗА ТОВА, ЗАЩОТО ПАРИТЕ ОТ УЖ ГАРАНТИРАНИЯ РЕЗУЛТАТ СЕ ВЗЕМАТ НЕ ОТ БЮДЖЕТА НА УЧИЛИЩАТА, А ОТ СОБСТВЕНИТЕ ПРИХОДИ НА ОБЩИНАТА, Т.Е. ОТ НАШИТЕ ДАНЪЦИ И ТАКСИ!
Основание да вярвам, че този геноцид над гражданите няма да се прекрати в обозримо бъдеще е и внесената докладна за закупуване на генератор за парната инсталация незнайно защо само на НУ "Св.св.Кирил и Методий". Това от една естрана е добре, тъй като на няколко пъти парната инсталация бе на косъм от взрив, при спиране на тока (интересно този проблем не съществува ли в СОУ "Христо Ботев"), но от друга ясно показва, че скоро отърване от въглищата няма да има. При всяко едно друго гориво при прекъсване на ел.снабдяването спира и горелката и няма опасност котела да вдигне опасно висока температура. Въглищата обаче продължават да горят и при положение, че циркулационните помпи са спрели в котела са получава опасно налягане и температура. Така или иначе след като се предлага решение да се закупи генератор (който като нищо може и вече да е закупен и докладната да е предложена за парлама както винаги) явно никой няма намерение да сменя вида на отоплението ВЪПРЕКИ, ЧЕ ОСОБЕНО В СОУ "ХРИСТО БОТЕВ" ИМА ПРОБЛЕМИ С ТЕМПЕРАТУРИТЕ В КЛАСНИТЕ СТАИ! Преди време предлагах на кмета на общината да използва клаузите за гарантирания резултат в договорите, и да принуди фирмата-изпълнител да отстрани недомислията си, но явно моето искане не е било "обосновано" както трябва. Надявам се, всички се досещат защо....;)

цитирай
24. nikolaycska - Конфигурации
23.11.2012 09:47
В денят, в който сенатор Петранов разкри в блога си данни за нехайство и невежество, проявено от управлявалите Оряхово в предишния мандат, сегашните управляващи си спретнаха в работно време странно забавление. Една госпожа на ръководна длъжност в общината, за която сигурно взима поне един бон заплата, решила да нарисува сърце, да събере деца и общински служители в мрачния зимен ден и да ги изтипоса насред площада да махат щастливо с ръчички (http://oriahovo.bg/index.php/novini/598-s-pulsa-v-sartzeto-na-oryahovo). Не знам какъв смисъл има от подобно откровено МАЛОУМНИ деятелности, но ми хрумна идеята, да предложа на страниците на този блог на госпожата да дойде в двора на обгазеното ни училище, собственоръчно да изрисува на спортната площадка специфичен за мъжката част от човечеството орган в още по-специфично състояние, да доведе ръководния екип на общината заедно с общинските съветници, да се разположат в рамките на рисунката и дълго и упорито да махат щастливо с ръчички. Аз гарантирано ще стоя на обгазения си балкон и дълго и упорито ще им показвам конфигурация от 3 (три) пръста, с преобладаващ среден, а може да им покажа и друга щастлива комбинация от две топки плюс... Все съм виждал кретения, ама като тази, да караш децата да махат щастливо, когато в детските градини няма нито люлки, нито климатици, на Ловния дом има само две раздрънкани люлки, които едвам се крепят на разбитите си основи, а единствената спортна площадка – тази в Дерето, тъне в буренаци от години, да оставиш сградата на читалището с дограма от шестдесетте години, но да наливаш общински пари във футболни отбори - такава кретения не съм виждал. За капак, в сайта на общината пише, че снимката щяла да краси календарЯ на общината. Забележете, дами и господа – календарЯ! След участието на норвежки воини в освобождението на Оряхово, сега пък – календарЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5813473
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930