Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2013 13:25 - За управниците, магарето и още нещо.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 3332 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 31.01.2013 22:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Повод за настоящия постинг е последното заседание на Комисията по за предотвратяване и разкриване конфликт на интереси и етика на общинския съветник при Общински съвет гр.Оряхово. Нейното заседание се проведе в понеделник, 28.01.2013 г.   в стаята на общинските съветници от 18:30 часа. Въпреки важността на разискваните проблеми в стаята НЕ ПРИСЪСТВАШЕ никой от вносителите на докладните, нито пък имаше упълномощен представител на общинската администрация. Председателят на комисията г-н Станислав Димитров на моя въпрос защо това е така отвърна, че ако съм искал определени хора да присъстват трябвало да го уведомя предварително по телефона. ТАКАВА ЛИПСА НА КОМПЕТЕНТНОСТ НЕ СЪМ ОЧАКВАЛ ОТ ЕДИН ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯ С ПРЕТЕНЦИИТЕ ДА ПРЕЦЕНЯВА КОНФЛИКТИТЕ НА ИНТЕРЕСИ И ЕТИКА НА ОБЩИНСКИЯ СЪВЕТНИК. Аз репликирах въпросната персона да си прочете правилника за организацията и дейността  на Общинския съвет, неговите комисии и взаимодействието му с общинската администрация. Не вярвам обаче той да го е направил и тъй като аз като човек, който винаги подкрепя твърденията си с документи и неопровержими факти, ще цитирам тук откъс от този Правилник:  Чл.54 (1) Постоянната комисия се свиква на заседание от нейния председател, по искане най-малко на една трета от членовете, или от председателя на общинския съвет. (2) Председателят на комисията е длъжен да уведоми членовете й за насроченото заседание, но не по-късно от 2 дни преди деня на провеждане на заседанието чрез звеното по чл. 29а, ал.2 от ЗМСМА. В изключителни случаи уведомяването може да стане и по телефон, факс или електронна поща. Членовете на комисията са длъжни да получат материалите за заседанието от звеното по чл. 29а от ЗМСМА. (3) Тридни преди заседанието председателят на комисията информира обществеността за предстоящото заседание, като обявява предложението за дневен ред, датата, часа и мястото на провеждане на заседанието на предварително определените за това места в общината и/или на официалната Интернет страницата на общината. Смея да твърдя, че на интернет страницата на общината не съм виждал уведомление за дневен ред, ден и час на провеждане на заседание на постоянна комисия. Чл.56 (1) Предложения и проекти за решения от общинската администрация се разглеждат в постоянните комисии, само ако са внесени от кмета на общината. (2)Предложения и проекти за решения могат да се внасят и от кметовете на кметства по въпроси, касаещи само тяхното кметство, които са от компетентността на общинския съвет за решаване. (3)Гражданите и юридическите лица могат да внасят писмени предложения и становища в комисиите на общинския съвет; (4) При обсъждане на предложения и проекти за решения или други въпроси разпределени за разглеждане от постоянната комисия, вносителят или негов представител присъства на заседанието. (5)Ако докладната записка, включена в дневния ред на комисията, не се докладва от вносителя или от упълномощено от него компетентно лице, комисията не е задължена да вземе становище по нея. Както е видно от горният текст НИКЪДЕ НЕ СТАВА ДУМА АЗ ДА СЕ ОБАЖДАМ НА ЛИЦЕТО СТАНИСЛАВ ДИМИТРОВ И ДА ЗАЯВЯВАМ, ЧЕ ИСКАМ ТОЗИ ИЛИ ОНЗИ ДА ПРИСЪСТВА НА ЗАСЕДАНИЕТО – ТЕ СА ДЛЪЖНИ ДА ПРИСЪСТВАТ, А ЛИЦЕТО-ПРЕДСЕДАТЕЛ ТРЯБВА ДА ОСИГУРИ ПРИСЪСТВИЕТО ИМ! Това обаче е по-малкия проблем. Изненадата ми беше голяма, когато срещнах една докладна от председателя на Общинския съвет, където беше казано, че «След проведении разговори по инициатива на общинските съвтници г-ца Ранка Владимирова и г-н Станислев Димитров се постигна съгласие те да разменят местата си в постоянните комиси…». Това че госпожицата и господина са решили така и  че председателя е внесъл тази смехотворна докладна не ме изненада – капацитетът им ми е известен. Все пак обаче влизането на тази докладна за разглеждане е минало през Председателски съвет, където уж имаме и юрист. На комисията в понеделник зададох въпроса дали госпожицата и господина са подали оставки от съответните комисии. Оказа се че не са! Как така се взема решение за размяна на местата без да има писмено волеизявление от съответните общински съветници за мен остана неизвестно. В крайна сметка лицето-председател прие моите аргументи, но започна едно вайкане къде ли щели да открият госпожицата преди заседанието та да подаде писмено оставка. Страшен проблем! :))) В края на този постинг съм публикувал така наречената докладна, както и мнението на един английски политик за България. До това положение тиквените човечета докараха България, като я управляваха с един телефон с копчето - натиснеш едното и се свързваш с едини министър, натиснеш другото и хоп - другия. Щеше наистина да е смешно ако се отнасяше за някоя друга държава. За съжаление всичко тове се случва в БЪЛГАРИЯ! Преди много години обаче по отношение на една сравнително проста работа един възрастен човек казваше – «За тая работа и едно магаре да вържеш за една година и то ще се научи…»  Изводите оставям на читателите си.      image








Гласувай:
12



1. nikolaycska - Демагогия и бягане от отговорност
30.01.2013 14:52
Точно това демонстрират управляващите в Оряхово. В последния брой на официоза "Оряховска трибуна" (който трябва да се преименува на Оряховско дело, Оряховски фронт или Оряховско село, четейки статиите, написани в духа на пост-сталинизма и на развития социализъм), четем, че на въпрос, поставен от сенатор Петранов за геноцида върху децата на Оряхово, осъществяван от парната инсталация на началното училище, било отговорено по странен за мен начин. Европейски развитият гражданин Жеков бил проронил, че са направени запитвания, на които не било отговорено, а в общия хор се включил и тато Къне, в което намекнал за бягане от всякаква отговорност за причинената злина. Абе, аланкоолу, айде изясни, ако обичаш – кой на кого какво запитване е пращал и от кого не е получил хабер? Ае, тато Къне е дрът комуняга, нему е позволено да се изнизва кат’ флатуленция из потури след прекалена консумация на запържени бобени култури, ама ти нали си продукт на модернистичната тиквено-екзистенциална политическа мисъл? Обясних преди време на език прост, толкова прост, че дори и герберски активист да ме разбере след неколкократен прочит, че просто трябва да се изпрати едно искане до фирма Енемона, за да се направи проверка на инсталацията и да се премине към алтернативно на отровния кюмур гориво. Аргументи от сорта на: ми виж сега, Силвето с кво ша са топли у дома, ако минем на дръвъ, и тя ли требва да преминавъ на алтернативну гориву, ма тя ми е съветник и е един глас в общински ясъвет и я не моа си позволявам да й накърнявам личните интересе и т.н., просто не минават. Минаваш на дърва и точка!
цитирай
2. vra4anin - Петранов, чудя ти се на търпението. ...
30.01.2013 17:16
Петранов,чудя ти се на търпението.Та ти какво очакваш от един отявлен некадърник като сина на Кунчо и Вагиналния дето и родителите му не искат да имат нещо общо с него?За Ранка пък да не говорим.Тяхното семейство всички си боклуци.
цитирай
3. hollywadin - Някои знае ли дали е вярно че новия ...
30.01.2013 23:24
Някои знае ли дали е вярно че новия автомобил на кмета струва над 250 хилядарки всички гепени от нас само за една година!!!!!!!
цитирай
4. selanovchanin - Някои знае ли дали е вярно че новия ...
30.01.2013 23:53
hollywadin написа:
Някои знае ли дали е вярно че новия автомобил на кмета струва над 250 хилядарки всички гепени от нас само за една година!!!!!!!

В грешка си.25о без ДДС иначе 300.И всичко е от селановчани.Добрев знаем за "белите петна".Ама няма вечно да си кмет.
цитирай
5. galov4aninotostrov - Човека си има бизнес, едва ли ги е ...
31.01.2013 00:39
Човека си има бизнес,едва ли ги е купил с общински пари.Много сте смешни и жалки!Каква беше темата на постинга,каква стана тя!Петранов,никовете ти сработиха пак в неправилна посока.Стига завист и злоба бе човече!.Имаш изгода ,а се криеш зад анонимността,утре като дойдат господарите ти от БСП и ДПС ще мишкуваш и при тях...е от такива като теб държавата няма полза...стой до полата на жена си...или излез и се бори,но теб те е страх,а и нямаш изгода?
цитирай
6. petranov - Вчера си легнах рано. Имах доста ...
31.01.2013 10:44
Вчера си легнах рано. Имах доста изтощителен ден, а вечерта се борих с един "непослушен" компютър в дома на мой приятел. Тук обаче отново се е развихрила дискусия, чиято единствена цел е да отвлече вниманието от информацията в основния ми постинг. Отново мишките ме обвиняват в анонимност, при положение, че те се крият зад измислени ник-ове, а аз винаги заставам зад всяка своя дума с името си. Реших все пак да видя по кое време този или онзи е влизал в блога ми. Ето статистиката:
00:33 - galov4aninotostrov
30.01 23:51 - selanovchanin
30.01 23:39 - galov4aninotostrov
30.01 23:35 - otetsnafarforiy
30.01 23:22 - hollywadin
30.01 23:15 - leskovchanin
Скоро ще се опитам да извлека и публикувам и IP-тата, от които се правят тези коментари.
Както виждате в 23:15 се появява leskovchanin, само седем минути по-късно hollywadin влиза и след две минути прави коментар за автомобила на кмета (тема, която изобщо не е свързана с постинга ми). 11 минути по-късно се появява otetsnafarforiy, след 4 минути цъфва и galov4aninotostrov. Нищо не казват. Малко след тях някои си selanovchanin прави коментар. Тук следва една пауза от около 40 минути и след малко повече от половин час след полунощ
galov4aninotostrov ме обвинява в какво ли не. Толкова скалъпено, че няма накъде повече. Явно господарчетата на цитираните ник-ове са в паника и всячески се опитват да компрометират блога ми. Лично аз бих им препоръчал да се опитат да опровергаят информацията, която изнасям, а не да се занимават с автомобила на кмета. Лично мен какъв автомобил си е купил кмета нито ме интересува, нито пък бих му завидял. Аз лично съм доволен на това, което имам. Животът ме научи да се радвам на едни други неща, а не на материалните придобивки. Моят интерес е Оряхово и общината да се развиват. За това съм влязъл в Общинския съвет и натам са насочени всички мои действия. А тези, които просто се опитват да ограбят и без това ограбеното население на Оряхово рано или късно ще си получат заслуженото.
цитирай
7. galov4aninotostrov - Петранов, както виждаш съм напр...
31.01.2013 10:57
Петранов,както виждаш съм направил забележка за изместване на темата,но ти явно не четеш внимателно,единственото което те интересува е рейтинта ти в блог.бг!.Преди малко в предаването ,,Преди обед" по БТВ имаше една дискусия за такива като теб!Потърси в сайта на БТВ!
цитирай
8. анонимен - Чадо Петраново, много си лукав да та ...
31.01.2013 12:36
Чадо Петраново,много си лукав да та ева!Мисла,че тава сме ората дето сме гласувале с червено палче,що не дадеш и другите да ти видим никовете - врачавин,холивудския,гробара,вагоро и др. да та ева!Май са опитваш и админ да го раздаваш да та ева,щел си извлечеш и IP-тата и да ги публикуваш,тук вече си ритваш столчето сам в блог.бг.Тази информация ще я изпратя на администраторите на блог.бг да видим дали всеки селски тарикат може да и пробива сайта!
цитирай
9. petranov - Уважаеми galov4aninotostrov, ...
31.01.2013 12:50
Уважаеми galov4aninotostrov,
Предаването, за което говорите може да се види на долния линк: http://www.btv.bg/shows/predi-obed/videos/video/1581216000-Omrazata_v_internet_kato_natsionalen_sport.html .
Мисля, че определението "хейтър" приляга повече на ибрикчиите като Вас, които се страхуват или се срамуват да застанат с името си зад това, което пишат, защото в общия случай то предизвиква смях. Аз ако сте забелязал(а) ВИНАГИ се изказвам по актуални въпроси в Общинския съвет и предлагам решения. Проблемът е, че уж "оряховчаните" обикновено приемат само и единствено това, което им е наредено и отхвърлят всичко останало. След малко можете да ги видите да слизат от кабинета на кмета, където са били на "инструктаж" и да заемат местата си за предстоящата сесия. За съжаление никой не отхвърля моите твърдения и предложения аргументирано, а обикновено се налага силово, без обсъждания, това което желаят управниците. За моя най-голяма радост все повече хора се осъзнават и блогът ми се превръща в едно наистина популярно място, където човек може да научи актуална информация, която иначе управниците се опитват всячески да скрият. Именно за това е и този безсилен и жалък вой срещу блога ми.
цитирай
10. petranov - Чадо Петраново, много си лукав да та ...
31.01.2013 12:54
анонимен написа:
Чадо Петраново,много си лукав да та ева!Мисла,че тава сме ората дето сме гласувале с червено палче,що не дадеш и другите да ти видим никовете - врачавин,холивудския,гробара,вагоро и др. да та ева!Май са опитваш и админ да го раздаваш да та ева,щел си извлечеш и IP-тата и да ги публикуваш,тук вече си ритваш столчето сам в блог.бг.Тази информация ще я изпратя на администраторите на блог.бг да видим дали всеки селски тарикат може да и пробива сайта!


Май сте се поуплашили, а отче? Моля, изпращайте каквото искате и на когото искате. Селският тарикат май сте Вие, а за да се провери кои IP-та какво правят няма нужда да се "пробива" блог.бг. Ама то си трябва и акъл!
цитирай
11. petranov - 12:44 - gosho568 12:28 - otets...
31.01.2013 13:01
12:44 - gosho568
12:28 - otetsnafarforiy
11:05 - meibo
10:58 - nikolaycska
10:56 - travell
10:53 - galov4aninotostrov
10:10 - comfy
01:16 - esen
00:33 - galov4aninotostrov
30.01 23:51 - selanovchanin
30.01 23:39 - galov4aninotostrov
30.01 23:35 - otetsnafarforiy
30.01 23:22 - hollywadin
30.01 23:15 - leskovchanin
30.01 22:17 - nikolaycska
30.01 22:13 - nikolaycska
30.01 18:48 - comfy
30.01 18:42 - gosho568
30.01 18:12 - nikolaicska

А ето и последните 20 ник-а посетили блога ми. Сред тях ги няма изброените от Вас. Блог.бг не предоставя информация кой как е гласувал, но това няма и значение за мен. Блогът ми има достатъчен брой уникални посещения за да е на челните места по посещаемост. Между другото, въпреки че сте анонимен ясно се вижда, че в 12:28 otetsnafarforiy е посетил блога ми :))). Аз нямам какво да крия, за разлика от мишки като Вас!
цитирай
12. otetsnafarforiy - Чадо Петраново, къ да го ева проп...
31.01.2013 15:52
Чадо Петраново,къ да го ева пропусна коментаре 2, 3 и 4 в разпечатката си,а?Те не са ли от врачане,холивудски и селановчане?Ь тава,че съм излезнал като анонимен не е от мен и на теб ти са е случало!
цитирай
13. petranov - Отче Нафърфорие, за съжаление в ...
31.01.2013 16:52
Отче Нафърфорие, за съжаление в блог.бг се пазят последните 20 ник-а посетили блога ми. Коментарът 2. от vra4anin e от 17:16 часа. 3 и 4 ги има в разпечатката ми - hollywadin влязъл в 23:22 и в 23:24 оставил коментар, 4 - selanovchanin влязъл в 23:51 и в 23:53 оставил коментар. Точно това казвам в продължение на 40 минути от 23:15 до 23:51 ПЕТ ник-а посещават блога ми. По това време аз сладко съм си спял. Явно е, че тези никове са на хора, които първо пускат глупави коментари, изместващи темата с цел да компрометират блога ми. Мога да кажа обаче, че преди малко се върнах от последната сесия и съвсем скоро ще публикувам нови, още по убедителни доказателства за абсолютната некомпетентност на някои колеги.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812091
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930