Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2013 16:42 - Госпожицата и фундаменталните демократични принципи.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 3188 Коментари: 12 Гласове:
10

Последна промяна: 01.02.2013 17:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера, както читателите на блога ми знаят, се проведе поредното заседание на Общински съвет гр.Оряхово. Както винаги беше изпъстрено с изблици на въпиюща некомпетентност, граничеща със смях, но за това ще пиша по-късно и ще приложа откъси от записа на заседанието. Тук обаче искам да се спра на госпожицата в Общинския съвет и нейното разбиране за основни демократични принципи. Както писах в предишния постинг в дневния ред присъстваше една абсурдна точка – двама колеги общински съветници, една от които въпросната госпожица, решили да си сменят местата в комисиите. Речено – сторено. Все пак когато човек напуска дадена комисия според мен е редно да изрази писмено волеизявлението си. Според някои хора, които дори имат юридическо образование това не било необходимо. Аз лично не споделям това мнение и тъй като считам, че така внесената докладна е незаконосъобразна отказах да гласувам по нея. Това обаче явно събуди дълго таената злоба на госпожица Ранка, която от трибуната ми зададе въпрос и оспори свещеното ми демократично право да НЕ ГЛАСУВАМ, когато сметна за необходимо. Понякога се чудя докъде може да достигне човешката простотия! Дали на госпожицата и е известно, че ако желая мога да гласувам, а ако не желая мога да не го направя. Тя моля ви се желаела да и посоча въз основа на кой нормативен акт аз съм отказал да гласувам незаконосъобразната според мен докладна. Започна да ми дава тъпи примери с това, че какво щяло да се случи, ако човек отидел на работа и откажел да изпълнява задълженията си. Явно госпожицата не е запозната с фундаменталните демократични принципи, което лично мен не ме изненадва. Трябва да напомня на госпожицата, че работата в Общинския съвет НЕ Е обвързана с трудовоправни отношения, а произтича от гласуването (или негласуването) на гражданите на община Оряхово. Заслепена от собствената си злоба госпожицата забравя фундаментални принципи на демокрацията, ако разбира се някога ги е знаела! Естествено аз подозирам причината за невъздържания емоционален изблик на въпросната персона, но доброто ми възпитание и проявеното ми разбиране към състоянието и възпрепятства желанието ми да я споделя с читателите на блога   J). Така или иначе моето обяснение не задоволи госпожицата, та се наложи втори път да обяснявам. Какво да се прави – народът е казал да е……………….ама акъл няма как (мястото на многоточието оставям празно за да не губя детската аудитория).   Между другото нахалството и желанието за самоизява на госпожицата стигнаха до там от трибуната на Общинския съвет да се хвали, че щяла да ходи до Брюксел и да вземе участие (забележете!) в някаква изява, където щяло да се разисква намаляването на СО2  емисиите. На репликата ми, че просто ще ходи на една скъпа екскурзийка платена от данъкоплатците, видимо засегнатата Ранка отговори, че разноските щели да бъдат на приемащата страна. Не по врат ами по шия, както казват старите хора. Като че ли евробюрократите сами произвеждат нещо, а не се издържат и не организират безсмислените си форуми с нашите пари. Веднага предложих на уважаваната от мен госпожица да представи на вниманието на този висок форум димящия комин на НУ „Св.св.Кирил и Методий” и да запознае европейските партньори с „борбата” на оряховските управници за намаляване на вредните емисии във въздуха. Знам, че г-ца Ранка едва ли ще направи това и само ще си загубя времето, но все пак съм длъжен като гражданин на България и ЕС, да представя на „европартньорите” не напудрени приказки, а живата реалност.   На заседанието се постингна и нещо много положително – отхвърлена беше така наречената Програма за насърчаване използването на енергията от възобновяеми източници и биогорива за периода 2013 – 2016 г. Един документ, който представляваше само общи приказки и безсмислен пълнеж и чиято единствена цел беше на следващата сесия или на такава „на подпис” да се декларира, че намеренията на една „френска” фирма с адрес в Харманли съответстват на общинската програма и съответно тази фирма да отхапе голямо парче от нашите пари, пардон от еврофондовете. Подозирам обаче, че съвсем скоро ще бъде пусната „машината за убеждаване”, докладната ще бъда внесена отново и този път гласуването ще е по „правилния начин”. Така наречената „Програма за насърчаване използването на енергията от възобновяеми източници и биогорива за периода 2013 – 2016 можете да видите на този линк: http://folder.bg/f/510bd391d3be4   , а на долната снимка можете да видите отровния облак, който всеки ден вдишват нашите деца! Приятно четене!
image




Гласувай:
15



1. vra4anin - Тая доста попрезряла за госпожице ...
01.02.2013 18:02
Тая доста попрезряла за госпожице бе Петранов.Тя не беше ли метресата на чичо Пампо и Божинката?
цитирай
2. selanovchanin - Той и петранов я разкарваше насам ...
01.02.2013 18:21
Той и петранов я разкарваше насам натам.Може и той да я е пробвал пък сега го е яд.
цитирай
3. petranov - Бих искал да помоля пишещите в блога ...
01.02.2013 18:52
Бих искал да помоля пишещите в блога ми да спазват добрия тон и да не изместват темата на постинга!
цитирай
4. grobara - Stupid smelly pussy
01.02.2013 22:04
Stupid smelly pussy
цитирай
5. vra4anin - Ти да не си я мирисал Гробар?
02.02.2013 09:31
Ти да не си я мирисал Гробар?
цитирай
6. petranov - За пореден път призовавам към ко...
02.02.2013 11:58
За пореден път призовавам към коректен тон. Знам, че на много хора им писна от лъжите на местните управници, но има и други начини да бъдат уязвени предателите на Оряхово. Между другото днес отлично информирани източници от така наречения филиал ме информараха, че само заплатите на работещите там се плащат от МБАЛ Враца. Всичко останало го плащаме ние, жителите на общината. Приходите от касата обаче отиват във Враца. Както казват хората - кон за кокошка.
цитирай
7. leskovchanin - Хората, които нямат недостатъци, ...
02.02.2013 12:08
Хората, които нямат недостатъци, обикновено имат твърде малко достойнства...
цитирай
8. vra4anin - Ако покажеш едно достойнство на ...
02.02.2013 13:21
Ако покажеш едно достойнство на Янковица ша та черпа едно малко!!Само не казвай че много добре свири на кмето и на председатело както преди на чичо Пампо че това си го знаеме!!
цитирай
9. анонимен - Не знам дали е така ама знам че като ...
02.02.2013 14:12
Не знам дали е така ама знам че като стана кмет Жеков дъртата мома и майка и играха хоро на площада а Петранов подсмърчаше.Тия двете прецакаха и него и чича ти Пампо.Винаги са били хитри Янковите и са знаели как да се пласират.
цитирай
10. selanovchanin - Това не съм го знаел. Янко знам че ...
02.02.2013 14:40
Това не съм го знаел.Янко знам че беше голям далавераджия и все гледаше да се наяде и напие като иде на проверка някъде че и някои лев да прибере.
цитирай
11. анонимен - vra4anin, репликата ми беше към ...
02.02.2013 14:54
vra4anin,репликата ми беше към всезнаещия Петранов.Не пия малки,но едно от достойнствата и,като е отбелязал 9-ти е че прецакаха и двамата всезнайковци и заличиха БКП/БСП от картата на Оряхово.
цитирай
12. nikolaycska - Няколко уточнения
02.02.2013 15:46
Госпожица Ранка Владимирова не е стара мома, от 5 години живее на семейни начала в Козлодуй с господин Искрен Цветков, експерт в атомната централа, много възпитано момче, заклет цесекар, икономист, владее немски и английски език. Двамата са пример за стабилна и хармонична двойка. Общият им доход надвишава неколкократно приходите на средностатистическо оряховско семейство. Ранка, заедно с брат си, от две години се грижат за болните си родители и редовно ги придружават по болници във Враца и София. Ранка и кака Цеца не са играли хоро в победната нощ, аз бях заедно с тях през цялото време. Радваха се умерено на краха на дингилския парцал и ме приветстваха, когато изгорих на площада плакат на въпросния парцал. Теми като тази, повдигната тук, отместват фокуса от истинските проблеми на Оряхово и лицата, които ги предизвикват - Европейски развития гражданин, Кюмуреното Силве, пенкофската свиня и тем подобните хюмнета в лилави якенца, наричащи се, странно защо, общински съветници.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5807015
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930