Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 16:11 - Некомпетентност клоняща към безкрайност = управление на община Оряхово.
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 4717 Коментари: 15 Гласове:
7

Последна промяна: 06.02.2013 21:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Тези, които са се занимавали по-сериозно с математика лесно биха разшифровали заглавието на постинга ми. Некомпетентност, клоняща към безкрайност това представлява управлението на община Оряхово. Това се получава, когато самочувствието на управниците е в числителя и то клони към безкрайност, а управленските им умения, които са в знаменателя са пълна нула. В този случай се получава безкрайно голямо число, или казано на математически език клони към безкрайност - ∞. Та с това огромно число се изразява безкрайната некомпетентност на управниците на една от най-бедните (но в същото време  една от най-красивите) общини в България. Веднага бързам да обоснова твърденията си с факти. Както писах в предишен постинг в първия клип ще запозная читателите на блога си с Председателя на комисията за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси и етика на общинския съветник. Същия този човек е и учител!!!. Тук му предлагам, ако все още не е виждал въпросния проект за наредба и ако уменията му позволяват да си я изтегли от следния линк: http://folder.bg/f/5112646ea62be . Аз изводи няма да правя. Изгледайте първия клип, прочетете по-долу и проекторешението за което спорим и мисля, че всеки може да си направи необходимите изводи.image     Следващият пример на безпрецедентна некомпетентност се крие във втория клип. Веднага, след като излезе официалният протокол от заседанието ще публикувам и него, но тук имате възможността да се „възхитите” на преливащия от компетентност наш председател и няколко мои колеги. По една точка от дневния ред ред се гласува отлагане, което се приема с пълно мнозинство. След това се гласува по същата точка друго предложение, което е пълен абсурд и аз лично отказах да гласувам. След това следваше една така наречена „Програма за насърчаване използването на енергията от възобновяеми източници и биогорива за периода 2013 – 2016”. Тук колегите проявиха разум и отхвърлиха откровено глупавата програма, чиято единствена цел беше да се легитимира една уж бъдеща „инвестиция”.   Последния клип демонстрира „изключителната компетентност” на госпожицата в нашия Общински съвет. По този въпрос нямам какво да добавя, читателите могат да погледнат предния ми постинг http://petranov.blog.bg/politika/2013/02/01/gospojicata-i-fundamentalnite-demokratichni-principi.1048747 , където подробно съм развил въпроса. Тук просто подкрепям думите си с видеоклип.     Между другото вчера се проведе така нареченото обществено обсъждане на отчета на бюджета за 2012 и бюджета за 2013 година на община Оряхово. Обявата за това обществено обсъждане се отваряше нормално на сайта на общината само ден преди събитието. Това предопредели и присъствието само на няколко граждани на Оряхово. Останалите места в залата бяха заети от служители на общинската администрация. След обичайните хвалби на кмета се оказа, че община Оряхово има да изплаща много задължения, виновни обаче въпреки заканите на същия този кмет все още няма. Май няма и да има…Случи се и нещо комично. След закриване на обсъждането от една подхвърлена реплика на участник в събитието стана ясно, че не е разгледана и Програмата за разпореждане с общинско имущество, която също подлежи на обществено обсъждане. Предполагам обаче, че в протокола от това обществено обсъждане ще фигурира, че и това е разгледано. Просто нямам думи…  









Тагове:   Оряхово,   петранов,   petranov,   oryahovo,


Гласувай:
12



1. selanovchanin - Тоя дето говори на първия филм не е ли ...
06.02.2013 17:40
Тоя дето говори на първия филм не е ли от хората на Дингилето?Нали баща му Кунчо издигна Дингила за кмет?Или съм се припознал?
цитирай
2. galov4aninotostrov - И двамата от първия клип са хора на ...
06.02.2013 17:54
И двамата от първия клип са хора на Дингилето,особено първия!
цитирай
3. vra4anin - Тоя дето говори на първия филм не е ли ...
06.02.2013 18:01
selanovchanin написа:
Тоя дето говори на първия филм не е ли от хората на Дингилето?Нали баща му Кунчо издигна Дингила за кмет?Или съм се припознал?

Точно така е.Баща му е дрът комуняга и лидер на комунистическата партия.Синът пък първо се умилкваше на Дингилето ама после се прехвърли при герберастите.Изключително просто момче като баща си.
цитирай
4. otetsnafarforiy - Чадо Петраново, недей така да та ...
06.02.2013 19:56
Чадо Петраново,недей така да та ева!И религията ли смени,да та ева?Ние си имаме божии заповеди,те ти ге и ги прочети внимателно:

10-те Божи заповеди

1. Аз съм Господ, Бог твой; да нямаш други богове освен Мен.

2. Не си прави кумир и никакво изображение на онова, що е горе на небето, що е долу на земята, и що е във водата под земята, не им се кланяй и не им служи.

3. Не изговаряй напразно името на Господа, твоя Бог.

4. Помни съботния ден*, за да го светиш; шест дена работи и върши в тях всичките си работи, а седмия ден е събота на Господа, твоя Бог.

5. Почитай баща си и майка си, за да ти бъде добре и за да живееш дълго на земята.

6. Не убивай.

7. Не прелюбодействай.

8. Не кради.

9. Не лъжесвидетелствай против ближния си.

10. Не пожелавай дома на ближния си; не пожелавай жената на ближния си; нито нивата му; нито роба му; нито робинята му; ни вола му; ни осела му; нито някакъв негов имот - нищо, което е на ближния ти.

* За християните още от апостолско време това е денят на Христовото Възкресение - неделя.
цитирай
5. petranov - Ник-овете с имена на села и паланки ...
06.02.2013 20:20
Ник-овете с имена на села и паланки отново налазиха блога ми в опит да изместят темата на постинга. Знам, че много ви боли, ибрика е тежък :))) ама не мога да ви помогна...
цитирай
6. petranov - Отче Нафърфорие, аз религията си не ...
06.02.2013 20:27
Отче Нафърфорие,
аз религията си не сменям! Моята баба (Бог да я прости!) ме е кръстила в църквата още след раждането ми. Признавам пред Бога, че не съм от най-примерните Му служители и се надявам на прошка, но така или иначе се опитвам да живея според каноните Му и да спазвам заповедите Му. Клипът със заповедите на някой си Буда съм публикувал тук, тъй като чувам, че човек със със същото име управлявал клетата ни държава. Дали е така...дали не е аз не се наемам да съдя. Може би Вие, отче, като примерен Божий служител ще можете по-добре да отсъдите?
цитирай
7. grobara - The entire city council is full of ...
06.02.2013 23:25
The entire city council is full of assholes
цитирай
8. sten - Нещо за Вас, г-н Петранов! К...
07.02.2013 11:47
Нещо за Вас,г-н Петранов!

Когато си помияр по рождение, то властителската титла с която се кичиш, те прави още по - проскубан!
цитирай
9. petranov - Я, малкото ибрикчииче на кмета се е ...
07.02.2013 16:07
Я, малкото ибрикчииче на кмета се е активизирало! Поради липса на аргументи да защити потомците на "Винету" и "Буда" преминава към обиди :))). Аз не се кича с титли, аз ги притежавам и то напълно заслужено. Хора, като sten-чо обаче се опитват да хвърлят помия, която се връща обратно върху тях. Между другото Вашите кумири, sten-чо, даже един протокол от заседание не могат да напишат като хората, та преди малко ходих да внасям поредното възражение. Толкова простотия и некомпетентност на едно място не съм вярвал, че може да се събере. Но за това ще пиша по-късно в друг постинг. Хайде, че смятам да хода на "БЩЕСТВЕНО" обсъждане, каквото и да значи това. Все пак, когато тази думи вече трети ден се мъдри на началната страница на ОФИЦИАЛНИЯ САЙТ НА ОБЩИНА ОРЯХОВО трябва да и обърнем внимание, нали?
цитирай
10. анонимен - Николай-чо, по-толям ибрикчия от ...
07.02.2013 16:42
Николай-чо,по-толям ибрикчия от теб няма!Колко партии и господари смени?Ама Дингила да ти е шеф,това е върха на сладоледа!Какво като притежаваш титла ИНЖЕНЕР,работиш ли някъде по специалността си?Не!Жалък клошар,ровещ се в боклуците за някой подхвърлен документ!И още нещо,за предишния ти постинг,където обясняваш за твоите хора - евробюрократите,на които ,,изпращаш" сигнали,че нищо не вършели,а харчели НАШИТЕ пари,дали вие,общинските съветници вършите нещо,но също харчите НАШИТЕ пари,с едно изречение - ИГРАЕМ НА МЕСТНО САМОУПРАВЛЕНИЕ!И да ти кажа кратуно проста,УПРАВЛЯВА ТОЗИ,КОЙТО ДАВА ПАРИТЕ!Вие,всички сте за цвят и игра на демокрация!
цитирай
11. petranov - О, момченцето се ядоса. Недей така, ...
07.02.2013 17:28
О, момченцето се ядоса. Недей така, sten-чо, че ще ти измрат и малкото останали мозъчни клетки :))). Титлата инженер съм я получил и защитил преди около 22 години и то с "отличен", така че момченца с килийно образование едва ли могат да ми дават оценка! Къде работя не е работа на ибрикчиите като теб! Във всеки случай пари от теб не искам и едва ли ще поискам. Обяснявал съм неколкократно - заплатата на един общински съветник е малко повече от 100,00 лева и не покрива дори 5 % от разходите и времето, което отделям на Общинския съвет, но това няма значение за мен - аз обичам града си и се опитвам да го опазя от налазилите го хлебарки. Тук показвам простотията на някои хора, които смучат от общината като за последно, пък дори нямат знанията и уменията един протокол да напишат като хората. На такива като теб, sten-чо, е безсмислено да обяснявам - капацитета Ви клони към 0 (нула). Между другото още не съм тръгнал да ровя в боклука за документи - на мен документите ми се обаждат да отида да си ги получа и така ще бъде в близките години! Аз нямам нищо против гражданите да се включват в управлението на общината. Но къде са те? За да управляваш НЕ МОЖЕШ да си анонимен, а мишките-ибрикчии като теб, sten-чо, както нееднократно съм казвал се срамуват от името си и се страхуват да изпълзят от дупките си освен когато се налага да измият задните части на господарите си :))))
цитирай
12. sten - Нищо ново в, , богатия" ти р...
07.02.2013 18:52
Нищо ново в ,,богатия" ти речник.Всички,с различно от твоето мнение,са ибрикчии.Само НикоЛАЙ-чо Капацитета разбира нещата.Кой са тия хора,които смучат и какво смучат от общината?Ти смяташ ли,че ОС управлява общината?За такъв ,,капацитет",като теб,ще го повторя - УПРАВЛЯВА ТОЗИ,КОЙТО ДАВА ПАРИТЕ.Клиповете,които си пуснал,са за да те забележи ШЕФА ТИ Динго и евентуално др.Божинов,пък белким те включат в листата за предстоящите избори,па макар и след 10-то място!Само не отричай тези си свои мераци!Ти и за кмет нямаше да се кандидатираш,ама като не ти се работи,трябва да отчиташ някаква дейност!
цитирай
13. petranov - Каквото повикало - такова се оба...
07.02.2013 21:15
Каквото повикало - такова се обадило, sten-чо. Ти не изразяваш мнение, а ме обиждаш. Припомням:
sten написа:
Нещо за Вас,г-н Петранов!

Когато си помияр по рождение, то властителската титла с която се кичиш, те прави още по - проскубан!

Ако наричаш това мнение, значи наистина мозъчните ти клетки са заминали. Защо не повториш тези думи в лицето ми? Или те е страх, че ще напълниш гащите!? :)
Разбира се, че съм капацитет. Имам на първо място необходимото образование, а на второ необходимия опит - вече шеста година съм общински съветник. Кои са хората които смучат? Те мисля са ясни, но ако те интересуват подробности попитай кого в общината наричат "комисионера" и той ще ти обясни :))). Колкото до управлението на общината - по Закон община се управлява оперативно от кмета, а "законодателно" от Общинския съвет. Надявам се това да е така - в противен случай се нареждаме сред банановите републики. Също така се изказваш неподготвен - защо ми е да пускам клипове "за да ме забележи ШЕФА МИ Динго". Ако имаш предвид Дингила, то той беше на сесията и е гледал повечето клипове "на живо", а и нито ми плаща заплата, нито съм зависим от него за да ми е шеф. Аз шеф нямам. Много ми е интересно защо ще искам да бъда включен в листите за депутат на неизбираемо място? С какво ще допринесе това за града ни или за мен в личен план? Абсолютно тъпо е и мога отговорно да заявя, че НЯМАМ ТАКИВА МЕРАЦИ! И накрая нещо, което е истина. И за кмет нямаше да се кандидатирам, ако не бях видял управленската немощ на придишния кмет и това, че за предните четири години нищо не се промени в Оряхово. Сега е абсолютно по същия начин. Лично аз си мислех, че след Пенков не може да стане по зле, но се оказа, че може! И накрая пред кой да отчитам дейност? Дали ми се работи или не едва ли можеш да знаеш. Все пак имам над 20 години трудов стаж за сега и продължава да ми се трупа. Плащам си редовно данъците, здравните и пенсионни осигуровки и най-важното - не съм тръгнал да искам от никого пари.

Всъщност пропуснах да спомена. Покрай изборите за Народно събрание ще има много интересни номинации в община Оряхово. За сега ще кажа само това за да не развалям удоволствието от изненадата :)))
цитирай
14. sten - , , Всъщност пропуснах да спомена. ...
08.02.2013 22:25
,,Всъщност пропуснах да спомена. Покрай изборите за Народно събрание ще има много интересни номинации в община Оряхово. За сега ще кажа само това за да не развалям удоволствието от изненадата :)))
цитирай

Тук съм съгласен с г-н Петранов,голямо шоу се задава!Само ми е интересно как той ще откаже номинация след 10-то място на др.Божинов!Сигурен съм,че партийната дисциплина и лакомията Петранова ще надделее!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5807717
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930