Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2013 17:31 - Къде сме ние?.....докато ни крадат!
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 7935 Коментари: 20 Гласове:
17

Последна промяна: 07.03.2013 17:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Напоследък все по-често в различни публицистични предавания се прокрадва въпросът защо позволяваме на управниците ни безнаказано да ни крадат? Защо с нашето мълчаливо съгласие даваме право на хора, чиято основна мисъл е за собствения им джоб да ни управляват? Може би се страхуваме да не превишим принципите на неизбежна самоотбрана :)). Това особено добре се вижда в община Оряхово. Напоследък управниците са в паника и как не... Оказа се, че Незаменимият не само е заменим, но и не е толкова страшен. Развенчаха се много митове. Управниците на високо ниво започнаха да лансират идеята, че сега край с магистралите (оказа се, че парите са платени, но хората не са получавали заплати от месеци), престъпността надига глава (а никой не иска да зададе въпроса дали пък просто организираната престъпност не изпадна от властта и се върна на улицата). Въртят се далавери като за последно. В община Оряхово – също. Всички проекти щели да спрат защото Краля-Слънце го нямало вече… Отвориха един уж филиал на Врачанската болница, но елементарни консумативи плащаме ние, ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ ОТ ОРЯХОВО. Приходите, които се дължат най-вече „на химикалката” отиват във Враца. Отделенията на болницата в Козлодуй са пълни с оряховчани. Защо ли?  Една „френска” фирма от Харманли пък взе за 35 (ТРИДЕСЕТ И ПЕТ ГОДИНИ) НАД ТРИ ХИЛЯДИ ДЕКАРА ОБЩИНСКА ЗЕМЯ НА смешната цена от 10 (ДЕСЕТ ЛЕВА) НА ДЕКАР. Наскоро в медиите излезе следната информация: „Скандално известната заместник – министър на земеделското министерство Светла Боянова, прочула се с дюните край Несебър, които някак нехайно не разбра, че са дюни и бе дала добро за застрояването им, се забърка в ново шокиращо безобразие, с което моментално трябва да се заеме главният прокурор Сотир Цацаров. В момента, в който правителството и министрите са иначе в оставка, зам-министрите очевидно на воля дерибействат. Зам-министърката Светла Боянова приема заявления за директни плащания по еврофондовете. Парите от субсидиите са за агро-екология и са ограничени, като срока за фирмите да заявят искането си за субсидиране е 11 март. И тъй като парите са ограничени, то от тях ще се възползват единствено първите в списъка, които са подали заявления. А първите трябва, разбира се, да са „правилните”. Заедно с шефа на Главна дирекция „Земеделие” Николай Маринов, зам-министърката Боянова обикаля страната и заръчва на определени фирми кога да подадат заявление, за да бъдат първи в списъка до 11 март, а останалите остават в заблуда, за да бъдат изпреварени. Така във властовото безвремие ще успеят да вземат субсидии единствено онези, които са приближени до Боянова и покровителите и.” Ето и линк: http://afera.bg/skandalno/39032.html Дали въпросната фирма няма да се възползва именно от тази така наречена „агроекология”. Може би лицето-кмет и виден агроном знае? Един от управниците в бялата сграда на центъра вече е известен с прозвището „комисионера”, друг/а/ една резолюция не може да напише като хората, трети се чуди защо е дошъл на работа… Добре че все пак в общината са останали шепа експерти, които да тушират многобройните гафове на пишман шефовете си!    На една от забележките ми, че по пътищата в общината няма хоризантална маркировка, зам.кмета Иванов ми отговори, че били изпратили запитване до АПИ и оттам им отговорили, че положената маркировка била в гаранция…НЯМА Я АМА Е В ГАРАНЦИЯ! Подобна наглост и глупост могат да измислят само управниците на Оряхово. Ние обаче си мълчим и си траем….дано нашето мълчание не се превърне в „Мълчанието на агнетата”…. Не е ли време като хората от Варна да изметем абсолютно некомпетентното управление и да възвърнем авторитета и славата на китното ни градче? За да не ни питат един ден децата ни: „Къде бяхте вие тогава!?”




Гласувай:
24



1. vra4anin - Забравяте Дингилица. Тая е толкова ...
07.03.2013 18:54
Забравяте Дингилица.Тая е толкова некадърна че ако има уред дето мери некадърност ще се счупи.Обаче я държат да им "свири".
цитирай
2. grobara - La Marseillaise
07.03.2013 19:27
Allons enfants de la Patrie,
Le jour de gloire est arrivé !
Contre nous de la tyrannie,
L'étendard sanglant est levé, (bis)
Entendez-vous dans les campagnes
Mugir ces féroces soldats ?
Ils viennent jusque dans vos bras
Egorger vos fils et vos compagnes !

Aux armes, citoyens,
Formez vos bataillons,
Marchons, marchons !
Qu'un sang impur
Abreuve nos sillons !
цитирай
3. oryah - И още как!Имаме си и една майсторка ...
07.03.2013 20:41
И още как!Имаме си и една майсторка на тоалетните изпълнения-Маргото.Няма да сбъркаме ако окачим един червен фенер отпреде и почнем да събираме приходи на ползу роду.За друго може да не стават ама за тая работа са майсторки.
цитирай
4. petranov - Бих искал да помоля всички пишещи в ...
07.03.2013 22:03
Бих искал да помоля всички пишещи в блога ми да се въздържат от вулгарни изрази и прякори. Съзнавам много добре, че на шуробаджанащината, простотията и некомпетентността царяща сред управниците ни понякога за да бъдат разбрани хората трябва да отговорят подобаващо, но все пак моля да не употребявате директни обиди. Благодаря на всички предварително!
цитирай
5. petranov - Ето и поредното полазване на блога ...
07.03.2013 22:07
Ето и поредното "полазване" от един единствен човек с шест ник-а, който се опитва намали популярността на блога ми. Обърнете внимание на интервалите, през които влизат уж "различните" хора - от 2 до 4 минути:

20:26 - sten
20:23 - otetsnafarforiy
20:21 - galov4aninotostrov
20:17 - nikolaicska
20:14 - leskovchanin
20:11 - kompetentotkru4mata

Дерзай ибрикчийче :)))
Колкото повече се опитваш да ми навредиш, толкова по-голяма услуга ми правиш.
цитирай
6. myonlink - :)
07.03.2013 22:21
+1 :)
цитирай
7. galov4aninotostrov - Др. Петранов, нали има разпечатка ...
07.03.2013 22:33
Др.Петранов,нали има разпечатка за последните 20 ник-а,защо не публикувате и останалите и ако имате възможност проверете и IP-тата-
цитирай
8. petranov - Везнага ги получаваш ибрикчийче. ...
07.03.2013 22:39
Веднага ги получаваш ибрикчийче. Ето:
Последни 20 регистрирани посетителя
22:30 - galov4aninotostrov
22:18 - myonlink
21:39 - energywatch
21:38 - energywatch
21:15 - myonlink
20:38 - oryah
20:26 - sten
20:23 - 777
20:23 - otetsnafarforiy
20:21 - galov4aninotostrov
20:17 - nikolaicska
20:17 - katan
20:17 - oryah
20:14 - leskovchanin
20:11 - kompetentotkru4mata
19:45 - selanovchanin
19:43 - lesoveck
19:39 - lesoveck
19:36 - lesoveck
19:33 - lesoveck
За IP-тата е малко по-сложно и по-несигурно. Ако например потребителя използва прокси може да пише от каквото IP желае. Не си струва усилията да се опитвам да установя тази информация.
цитирай
9. galov4aninotostrov - Я, как се промени предната после...
07.03.2013 23:15
Я,как се промени предната последователност!!!Хайде да не се обиждаме,както виждате аз досега не съм Ви обиждал,защото заради паметта на майка Ви не бих искал да обясня откъде идват опасенията Ви другите да не крадат!!!
цитирай
10. petranov - Никак не се е променила, уважаемо ...
07.03.2013 23:48
Никак не се е променила, уважаемо ибрикчийче! Просто бях направил извадка на шестте ник-а, които винаги влизат един след друг с единствена цел да намалят популярността на блога ми и които са регистрирани от Вас. Както винаги аз работя с неопровержими доказателства, а недостойните Ви подмятания относно майка ми (Бог да я прости!) не почиват на никакви факти! Просто поради причина, че не можете да ме опровергаете започвате да използвате в спора намеци и подмятания за семейството ми, което аз никога не правя срямо опонентите си, защото противоречи както на убежденията ми така и на морала. Многократно съм обяснявал, че аз нямам нищо против никой от управниците ни в личен план, а САМО КАТО ХОРА, КОИТО СЕ РАЗПОРЕЖДАТ С ПАРИ И ИМУЩЕСТВО, ПРИНАДЛЕЖАЩИ НА ВСИЧКИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНАТА.
Въпреки жалките Ви усилия популярността на блога ми се увеличава все повече и все повече хора го четат и си правят необходимите изводи.
цитирай
11. galov4aninotostrov - Ех, навремето, когато са ликвид...
08.03.2013 12:21
Ех,навремето,когато са ликвидирали ДЗС Оряхово какви продажби на ,,бракувана"техника и инвентар е имало,естествено на правилните хора.Затова сега е целия вой,защото много добре знаеш от семейството как стават врътките.Дали да не попиташ бившия шофьор на джипа какво е ставало...
цитирай
12. petranov - Фантазий лесковчанино, фантазий ...
08.03.2013 14:02
Фантазий лесковчанино, фантазий :))). "Бившия шофьор на джипа" като знае за тези "далавери" защо си мълчи? Защо си е мълчал? Много е лесно да се говори анонимно и на масата в кръчмата, но е много трудно да застанеш с името си зад думите си! Естествено най-лесно е да говориш измишльотини за тези, които не са на този свят и не могат да се защитят. "Бившия шофьор на джипа" защо не подаде сигнал да проверят имуществото на семейството ни и откъде е дошло? Защото знае, че говори измишльотини и след това ще бъде осъден за клевета. Ето това е разликата между мен и "бившия шофьор на джипа" - аз заставам с името си и говоря с документи и неопровержими факти, а не разказвам сънищата си :))). Ибрикчиите като Вас пък, които неистово се опитват да ме опровергаят също не могат да го направят защото се срамуват от имената си и се страхуват от сянката си. Няма да се уморя да го повтарям. Аз мога и знам, нямам нужда да злоупотребявам с имуществото на гражданите на Оряхово, защото аз съм ОРЯХОВЧАНИН и за мен основен приоритет е просперитета на общината и гражданите и.
Ето сега например съм поставен пред една дилема - оказва се, че по един проект за залесяване работата е свършена пет за четири. Докато бях на пазара един гражданин ми сигнализира за това и дори има желание да ме заведе и покаже как е свършена (по-точно не е свършена работата). Аз лесно ще подам сигнал до службата за борба с измамите с европейски средства. Сигурен съм, че нарушенията ще бъдат взети предвид и няма да се изплати цялата сума по проекта. Кой обаче ще я плати? Гражданите на Оряхово! Обаче някой вече е взел парите! Вие какво ще ме посъветвате да направя в този случай - да си мълча и някой неправомерно да се обогати с европейски средства или да подам сигнал и сметката на този дето се е обогатил да я платим всички ние, гражданите на община Оряхово,като се надяваме прокуратурата да потърси сметка за неефективно похарчените средства? Като тук говорим за документи и факти, а не за информационна агенция БШД!
цитирай
13. galov4aninotostrov - Нерви др. Петранов, нерви и нищо ...
08.03.2013 15:35
Нерви др.Петранов,нерви и нищо друго!Аз,galov4aninotostrov ти пиша,ти на друг отговаряш и информацията е автентична!Знам и гражданина и тебе,на Вас двамата ви дай само сигнали да подавате.Моя съвет е да подадете сигнала и да чакаме еврочиновниците да си свършат работата!Дръжте крадеца!!! :)))))))))))
цитирай
14. petranov - sten, otetsnafarforiy, galov4...
08.03.2013 17:38
sten, otetsnafarforiy, galov4aninotostrov, nikolaicska, leskovchanin, kompetentotkru4mata,
Обръщам се и към шестте Ви ник-а да не би да сбъркам нещо :). Няма от какво да се нервирам. Хората, които ме познават знаят, че аз никога не се нервирам. През живота си не съм извършил нищо, от което да се срамувам, съвестта ми е чиста, а сънят здрав и спокоен. Моите родители са ръководели стотици хора и като агрономи са обработвали хиляди декари земя. Естествено през дългата си кариера са натирили стотици некадърници и хора опитващи се да крадат.Естествено е тези хора да търсят причината не в собствената си некадърност и крадлива природа,а в ръководителите си.Тъй като и двамата ми родители са били едни от най-компетентните агрономи на територията на общината е напълно нормално това да е будело завист и неприязън в необразовани екземпляри като "бившия шофьор на джипа". Не бива да забравяме, че моята покойна майка (Бог да я прости!) беше несменяем Председател на земеделската кооперация в Оряхово и успя да запази непокътнато почти всичко. Когато вече не можеше да се занимава с това поради напредналата си възраст за ръководител беше избран един господин, чиято дъщеря в момента ми е колежка в Общинския съвет, който пък за да запази една длъжност в едно общинско дружество прехвърли БЕЗВЪЗМЕЗДНО на община Оряхово голяма част от имуществото на кооперацията по времето на управлението на Христо Иванов. И всичко това може да се докаже с документи, за разлика от фантазийте на Информационна агенция "Бившия Шофьор на Джипа". Хайде попитайте "бившия шофьор на джипа" дали ще повтори "автентичната информация" пред мен в присъствието на адвокат? Или смелостта му стига до там като пие две ракии да се бие в гърдите и да споделя с ибрикчии като Вас "автентична информация".

Колкото до сигнала - мога да го подам, но все още се колебая.Правил съм го веднъж с проекта "Чантичките" и резултата е,че все още всички ние плащаме 160 000,00 лева. Еврочиновниците не хващат крадци - те просто не плащат.
цитирай
15. galov4aninotostrov - По-полека др. Петранов, параноята ...
08.03.2013 19:35
По-полека др.Петранов,параноята е лош съветник!Сега разбрах,че в нашата община имало стотици некадърници и само двама можещи,а БШД/както Вие го наричате/е надежден източник на информация.Проверете IP-тата и стига сте приписвали ник-ове на едно и също лице!Патента с многото ник-ове е Ваш!
цитирай
16. petranov - Знаете ли, sten, otetsnafarforiy, ...
08.03.2013 20:50
Знаете ли, sten, otetsnafarforiy, galov4aninotostrov, nikolaicska, leskovchanin, kompetentotkru4mata,
Преди доста години такива като БШД разправяха, че сме строили вила на морето. Аз пък наливах масло в огъня като пътвърждавах и твърдях, че само басейна остава да се завърши. Не бих имал нищо против такова благосъстояние, но въпреки че семейството ми не може да се нарече бедно все пак на можем да се похвалим с такива постижения. А БШД си го дръжте да Ви информира. Предполагам, че след третата ракия постиженията на семейството ми се увеличават двойно :))). Колкото до ник-овете достатъчно ми е да видя, че шест ник-а влизат с 2 до 4 минути интервал. Мога много добре да анализирам. Ето ситуацията:

20:26 - sten
20:23 - 777
20:23 - otetsnafarforiy
20:21 - galov4aninotostrov
20:17 - nikolaicska
20:17 - katan
20:17 - oryah
20:14 - leskovchanin
20:11 - kompetentotkru4mata
19:45 - selanovchanin

Между selanovchanin и kompetentotkru4mata интервала е 26 минути - според мен не е вероятно selanovchanin да е Ваш ник. nikolaicska, katan и oryah влизат по еднои също време - значи само един е ваш освен ако не влизате от два компютъра едновременно, което не го вярвам. katan не е кух ник и съм сигурен, че не е Ваш, между oryah и nikolaicska вероятността Ваш да е oryah e минимална, следователно Вашия ник е nikolaicska. По едно и също време влизат и otetsnafarforiy и 777, но тъй като 777 не е кух ник то Вашият е otetsnafarforiy.
Тогава се получава ситуацията, която Ви показах първоначално:
20:26 - sten
20:23 - otetsnafarforiy
20:21 - galov4aninotostrov
20:17 - nikolaicska
20:14 - leskovchanin
20:11 - kompetentotkru4mata

Малко вероятно е шест различни човека да влязат в интервал от 15 минути, т.е.през 2-3 минути само за да гласуват отрицателно за постинга ми. Тъй като единия от ник-овети Ви от който пишете сега е galov4aninotostrov и той също фигурира сред тези шест е логично зад шестте ник-а да стоите или Вие или няколко отделни човека, които са ви
дали достъп до профилите си, което означава, че пак Вие стоите зад съответния ник. Между другото вече повече от 24 часа никой от тези ник-ове с изключение на galov4aninotostrov не е посетил блога ми, което отново говори за това, че съм прав. Колкото до IP-тата - дори да се добера до тази информация тя няма да е достатъчно достоверна защото всеки потребител с поне малко познания ако иска да скрие реалното си IP може да го направи било като използва прокси, било като използва динамично IP. Предполагам, че Вие след като така настоявате да проверя IP-тата ползвате нещо подобно и няма да получа никаква информация от това. Тогава защо да си правя усилието? Предполагам, че достатъчно сериозно се аргументирах. На мен други ник-ове не ми трябват. Аз не се страхувам да пиша с името си и Вие виждате това много добре. Честно казано този спор ми омръзна, но ако имате допълнителни въпроси с удоволствие ще им отговоря.
цитирай
17. galov4aninotostrov - Параноя!Какво ме интересува кой ...
08.03.2013 22:12
Параноя!Какво ме интересува кой влиза и коментира.Има и други ник-ове,влизали,но не коментирали.Благодаря все пак за анализа,нали труд сте полагали! :)))
цитирай
18. petranov - Параноя е ако на мен ми пукаше. Пр...
09.03.2013 14:36
Параноя е ако на мен ми пукаше. Просто за мен е без значение. Дали един човек си е направил няколко ник-а просто за да гласува отрицателно, за мен няма никакво значение. За мен е важно блога ми да бъде четен за да могат хората да си направят необходимите изводи за управлетнието на общината. Тази цел я постигам с лекота. В крайна сметка Вие също имате право на мнение и аз се радвам, че го споделяте с мен и читателите на блога ми. Желая Ви ползотворен ден!
цитирай
19. kastor - Забравяте Дингилица. Тая е толкова ...
23.03.2013 16:52
vra4anin написа:
Забравяте Дингилица.Тая е толкова некадърна че ако има уред дето мери некадърност ще се счупи.Обаче я държат да им "свири".

Аве нали се сещаш ,че Дингилица вече не е във тяхния род ?
Тя си е ЦОНЕВА ! Още малко и нейната ще замирише ,че тя вече е на 40 и НАГОРЕ е и колко годинки и остава да се харесва на някой и да врътне тук там по някоя свирка на някое дете :)
Ама ако съм на Валери на мястото щях да и обясня някой неща :)
цитирай
20. kastor - А тази с резолюциите е Ивчето. Дето я ...
23.03.2013 16:57
анонимен написа:
А тази с резолюциите е Ивчето.Дето я изритаха от НОИ за некадърност.

Ами ще я ритат като не става за нищо :)
Аве аз незнам дали има по умни хора от ОРЯХОВЧИНИ да дадът власта на един индивид дето е толкова умен ,че като гледам как краде свят ми се завива тук такива селяни им даваме казват правата лопата и каската със лампа а да Ви кажа ,че му и отива :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812554
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930