Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2013 14:18 - Цъфнал ГЕРБ и вързал...магистрала "Селановци"
Автор: petranov Категория: Политика   
Прочетен: 4696 Коментари: 3 Гласове:
25

Последна промяна: 05.09.2013 22:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Вчера,03.09.2013 г. се прибирах от заслужената си почивка. Минах по ремонтирания път между Кнежа и Червен бряг. Хареса ми... Каква беше изненадата ми обаче, когато минавайки по прехвалената магистрала "Селановци" забелязах огромни дупки и пропадане на пътя на две места. Не са минали и два месеца от "рязането на лентата" от местните хвалипръцковци. Защо се е получило така и кой ще плаща за това безобразие? Изводите оставям на читателите на блога. По-долу както винаги публикувам снимки направени от мен вчера и от които може да си види в какво състояние е новоасфалтирания път. А какво ще се случи напролет...???
     Злите езици говорят (дали да им вярваме?!), че най-голямата инвестиция на община Оряхово, градската тоалетна е протекла веднага след откриването. Нищо чудно като знаем кой отговаря за строежа и как проекта е изпълнен с нискокачествени компоненти. А как ли е по факткура? И къде ли е отишла разликата? Лесно може да се провери...ако има желание.
   Отново вчера ми попадна един клип, на който се вижда какви хора ръководеха България само допреди няколко месеца. Има една народна поговорка: "Кажи ми кои са ти приятелите за да ти кажа какъв си". Тази стара мъдрост за пореден път намира потвърждение в Оряхово като имаме предвид, чии приятели са "героите" от клипа. Желая на всички приятно гледане...
image
image

Ето така се прави път, другото са пари, хвърлени на вятъра или пък потънали в нечии джоб:
image
Снимката е от новоасфалтирания път между Кнежа и Червен бряг.





Гласувай:
25



1. orh90 - Доколкото разбрах - по време на ж...
05.09.2013 01:25
Доколкото разбрах - по време на жегите някакъв ТИР е минал(въпреки забраната) през селото и резултата е това... Сега чия отговорност ще се търси и кой ще плати ремонта(ако има такъв) вие само може да кажете. За много постове не съм подкрепял ,но за път на няма и половин година и положението да е такова вече... btw колата ми е с по-твърдичко окачване и онзи ден щях за секунди да се набия през тея неравности.. също така на влизане от Оряхово в дясното платно има една лека неравност не знайно от кво се получила ,която зимата според мен ще стане кратер... и този път агейн ще бъде ....
цитирай
2. ljonja - По пътя
05.09.2013 12:35
между Кнежа и Червен бряг се работи. Официално все още не е отворен за движение.
цитирай
3. petranov - между Кнежа и Червен бряг се работи. ...
05.09.2013 22:35
ljonja написа:
между Кнежа и Червен бряг се работи. Официално все още не е отворен за движение.


Така е. Обаче според мен е грамотно направен път, като е обърнато голямо внимание на отводняването, което гарантира, че пътят ще се запази в добро състояние дълго време. В Селановци на този проблем изобщо не е обърнато внимание, което е еквивалентно на това да хвърлим ЕДИН МИЛИОН в Дунава...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petranov
Категория: Политика
Прочетен: 5812953
Постинги: 266
Коментари: 13160
Гласове: 3155
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930